- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
až na tři metry ????? Tomu ridici by meli okamzite odebrat ridicak. Sedy zakal? Roztekanost?
rovnez, takze bych z toho drama nedelal, jakoze cyklisti jsou postrach silnic. To je spis luza za volantem...
pred autem? Nemaji auta nahodou dalkova svetla, kdyz v protismeru nejede auto, obcas by se mohlo i pouzit a pokud to auto v protismeru jede, mel by sofer toho cyklistu snad videt uz davno predtim..
Cyklista mel byt osvetlenej, to je fakt, ale treba mu mohl nekdo svetla ukrast pred jizdou, oblibena zabava zlodeju..
cyklista měl mít osvětlené kolo a na sobě reflexní vestu. Ti z cyklistů, kteří mají mozek v hlavě, si pak berou i přilbu. Jezdím do práce za tmy a mnohokrát vidím mezi vesnicemi cyklistu na neosvětleném kole, v tmavých šatech.. a i když mám na autě xenony a nejezdím rychle, tak už to párkrát bylo o fous. Ty tři metry jsou asi blbost, dosvit i běžných halogenů je vyšší, ale při rychlosti 60km/h ujedete za vteřinu cca 16metrů - uvědomte si, jak málo času je na vyhnutí se překážce, pokud není osvětlena.
Každopádně dva životy zbytečně zničené
Aneb jak media tvoří veřejné mínění. Stačí titulek žekamino někoho srazil. Výsledkem je nenávist ke kamionákům a řidičům an block . Podporuje v lidech souhlasné nálady k represím a dopravní buzeraci.
Správný titulek byl Cyklista jel beze světla - zaplatil to životem . Po tomto by bylo jasné že si za to může sám (nejsi vidět - máš smůlu), a lidé a především cyklisti by si uvědomili, že bedze světla tro může velice špatně skončit.S některými by to hnulo, dávali by si větší pozor jestli svítí atd a na silnici by bylo o malounko bezpečněji. Bez buzerace a represí.
Ale to zřejmě není zájem novinářů. Jsou to sice "strážní psi dem okracie" ale co historie pamatuje ve velké většině se stejně čubili s každým dikrátorem který přišel. Od hitlera přes proletariát , každému lízali pr..l. A v naší "diktatuře demokracie" v tom vesele pokračují
treba na kruhove objezdy a svetelne krizovatky bych je nepoustel vubec. Uz jsem nekolikrat zazil, kdy zmateny cyklista zpusobil dost neprijemnou bouracku.
Vysvětlí mi někdo, jak vypadá mrtvej kamion (zvlášť kdy zemře na místě)
musel brzy ráno jet a pozdě večer se vracel. To je fakt síla, chodci na krajnici jsou vidět v posledních pár metrech, když jedou auta proti tak někdy ani to ne. Zajímalo by mě, zda ti kdo takhle chodí či jezdí jeli někdy v autě. Nejspíš ne. Já tedy za šera a tmy vždy připínám na oblečení blikačku. Stála mě 50, jednou za dva roky nová baterie za 20 a žiji a je vidět jak mě auta objíždí obloukem. Před mnoha lety než jsem ji začal nosit jsem musel skákat do příkopu. Jedna známá vždy natáhne tu signální vestu přes oblečení, tu vidím snad na půl kilometru když jedu. Lepší vypadat blbě než v truhle.
V nynější hustotě provozu a stavu našich silnic by měly být reflexní vesty pro cyklisty povinné. Je to přesně jak píšete, o cylistovi ve vestě vím na dobrých pár stovek metrů dopředu.... a cena tuším kolem 70Kč, velmi malá cena za život.
Přesně tak, nechtěl bych to mít kvůli nezodpovědnému troubovi stále před očima.
Neosvětlený cyklista je sebevrah. Jezdím autem desítky let, ale když si připomenu kolikrát měl neosvětlený cyklista namále že jsem ho nesrazil, raději nepočítat.
Sami víte, jak moc vidíme při míjení jiného vozidla .
a tohle musel být tuplem sebevrah, v mrazu, sněhu, zmrazky, bez osvětlení. No není sám, bez světel jezdí na kole lidí. Nevím proč se na to policajti nezaměří, nemusí teď , v mrazech, stačí takhle v dubnu přivstat a obšancovat příjezdové trasy k různým větším městům. Nebo kolem desáté večer když kolbenkáři a pivaři jedou domů, to by někdy měli dvě mouchy jednou ranou.