- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S nejlepšími transportními vrtulníky v NATO lze jedině souhlasit, s českými ručičkami též. Ale s aktivitami LOM Praha, který si ošéfoval, jak jsem slyšel z dobrých zdrojů vyfouknutí kšeftu lidem, kteří už na něm makají nelze souhlasit. Přišli nečestně k hotovému a to je sprosté. Další otázkou je, kolik peněz do státní pokladny skutečně nateče. Vím o čem mluvím.
představila program na modernizaci MBéčka.
Máme jedny z nejlepších transportních vrtulníků z NATO. Navíc stáří českých strojů je okolo 10ti let. Slováci, Maďaři a Poláci mají jen několik starých strojů MI-8 a MI-17 většinou letu neschopných. Ze zemí višegrádské čtyřky jsme na tom v tomto ohledu nejlépe. A miliardové zakázky na opravu vrtulníků se jen pohrnou a státní pokladna bude o stovky milionů zas bohatší..
Polské vrtulníky Sokol (nepříliš výhodná výměna za Migy 29), které mají trosky české armády stále v majetku a stále neví, co s nimi, převážně zahálejí a jsou zneužívány k soukromým cestám politiků, generálů a jejich rodinných příslušníků (!!), to vše v rámci armády a za peníze českého státu. V armádě se vždy kradlo, krade a krást bude, stát to nezajímá...
vrtulníky Sokol slouží záchranářům, vloni na podzim jsem zrovna jednoho Sokola potkal u dopravní nehody.. Dobrá výměna, bojové stíhačky jsou v míru k ničemu a Sokoly pomáhají zachraňovat lidské životy..