Diskuze

Nákladní vlak táhl dva a půl kilometru vykolejený vagon

Strojvedoucí nákladního vlaku, který krátce před půlnocí projížděl mezi Prosenicemi a Přerovem, si všiml poklesu tlaku v brzdovém potrubí. Začal brzdit a po dvou kilometrech vlak zastavil. Ukázalo se, že dvanáctý z celkového počtu devatenácti vagonů je vykolejený.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

eterson

22. 1. 2010 10:35
UFF

Potřebuji tam tudy jet... volate na infolinku CD at vam reknou stav... Buchta vas serve ze ona o nicem nevi a jak jako ma vedet co se tam stalo, ze ona zpravy nema...a ze mi nic nerekne... rikam podivej se na net trubko... je to tam vsude... a ona ze to neni v popisu jeji prace.... Jooo zlaty CD.... maji tam fakt poradek.... ;-O

0 0
možnosti
MS

Padre M

22. 1. 2010 10:50
Re: UFF

koukni tady:

http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa

alespoň uvidíš, jaké maj vlaky před a po zpoždění

0 0
možnosti
TF

231

22. 1. 2010 10:11
Docela by mě zajímalo

a) jak vykolejený vagón může zapříčinit pokles tlaku v brzdovém potrubí

b) jestli začal brzdit strojvůdce, nebo se o to postaral ten pokles tlaku.

0 0
možnosti

pepan z depa

22. 1. 2010 10:34
Re: Docela by mě zajímalo

a/ muze se uvolnit vzduchova hadice dojde k poklesu tlaku v brzdovem potrubi.Kdyz je pokles maly staci dofoukat kompresor,jestlize je pokles velky zacne vlak brzdit.U vagonu je opacny system jak u aut.V aute kdyz poklesne tlak brzdove kapaliny tak nezabrzdite,u vagonu kdyz poklesne tlak v brzdovem okruhu,je na vzduch,tak vagony zacnou automaticky brzdit,

b/Jestlize je strojvedouci inteligentni a vsimne si zmeny tlaku vzduchu v potrubi tak zastavi a zjisti zavadu,nebo tahnou vykoleny vagon nekolik kilometru a muze se stat ze se vagon nakoleji va vyhybce nebo na pridrznych plechach.

0 0
možnosti
H_1

Homer _ 10

22. 1. 2010 10:09
To má z toho že neměl zimní gumy...

0 0
možnosti
JP

Chytrakz hospody

22. 1. 2010 10:04
Co novinář, to odborník (ale nikdio neví na co)

Opět perfektní zpráva. Mašinfára nepřekročil povolenou rychlost, jel 90 km/h. a dovolená rychlost byla kolik 30 km/h 80km/h nebo 120 km/h. Pokud vím, tak lokomotivy maj tak černou skříňku, kde se vše zaznamená, takže překročit rychlost´= prémie v h.......  a to si ikdo jen tak nedovolí. Pokud si vzpomínám, tak se "páska"  ztrácela  (aby nebylo vidět co se na trati dělo) pouze v případě, že mezinárdní rychlík šikovně přejel srnu.;-D

0 0
možnosti
OP

nilgiri

22. 1. 2010 10:13
Re: Co novinář, to odborník (ale nikdio neví na co)

No já nevím, ale logicky pokud jel 90 a nepřekročil povolenou rychlost, tak povolená rychlost byla asi nejmíň 90, ne? V čem je problém?

0 0
možnosti
KNR

Kmet na Razgrad

22. 1. 2010 9:58
Za náčelníka...

...Janču-Čury by se to rozhodně nestalo!;-D

0 0
možnosti
JP

Chytrakz hospody

22. 1. 2010 10:04
Re: Za náčelníka...

za něj si lehaj jen autobusy;-D

0 0
možnosti
P

předseda_klubu_onanistů

22. 1. 2010 9:34
Novináři zase mají senzaci

jak je železniční doprava nebezpečná a kolik desítek lidských životů bylo ohroženo;-D

0 0
možnosti
W

wpr6105

22. 1. 2010 9:23
Vlaky opět leží, auta jedou

;-D

0 0
možnosti