- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Potřebuji tam tudy jet... volate na infolinku CD at vam reknou stav... Buchta vas serve ze ona o nicem nevi a jak jako ma vedet co se tam stalo, ze ona zpravy nema...a ze mi nic nerekne... rikam podivej se na net trubko... je to tam vsude... a ona ze to neni v popisu jeji prace.... Jooo zlaty CD.... maji tam fakt poradek....
koukni tady:
http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa
alespoň uvidíš, jaké maj vlaky před a po zpoždění
a) jak vykolejený vagón může zapříčinit pokles tlaku v brzdovém potrubí
b) jestli začal brzdit strojvůdce, nebo se o to postaral ten pokles tlaku.
a/ muze se uvolnit vzduchova hadice dojde k poklesu tlaku v brzdovem potrubi.Kdyz je pokles maly staci dofoukat kompresor,jestlize je pokles velky zacne vlak brzdit.U vagonu je opacny system jak u aut.V aute kdyz poklesne tlak brzdove kapaliny tak nezabrzdite,u vagonu kdyz poklesne tlak v brzdovem okruhu,je na vzduch,tak vagony zacnou automaticky brzdit,
b/Jestlize je strojvedouci inteligentni a vsimne si zmeny tlaku vzduchu v potrubi tak zastavi a zjisti zavadu,nebo tahnou vykoleny vagon nekolik kilometru a muze se stat ze se vagon nakoleji va vyhybce nebo na pridrznych plechach.
Opět perfektní zpráva. Mašinfára nepřekročil povolenou rychlost, jel 90 km/h. a dovolená rychlost byla kolik 30 km/h 80km/h nebo 120 km/h. Pokud vím, tak lokomotivy maj tak černou skříňku, kde se vše zaznamená, takže překročit rychlost´= prémie v h....... a to si ikdo jen tak nedovolí. Pokud si vzpomínám, tak se "páska" ztrácela (aby nebylo vidět co se na trati dělo) pouze v případě, že mezinárdní rychlík šikovně přejel srnu.
No já nevím, ale logicky pokud jel 90 a nepřekročil povolenou rychlost, tak povolená rychlost byla asi nejmíň 90, ne? V čem je problém?
...Janču-Čury by se to rozhodně nestalo!
jak je železniční doprava nebezpečná a kolik desítek lidských životů bylo ohroženo