Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka zřejmě zabila kojence, pak se vrhla pod kamion

Policie vyšetřuje smrt měsíčního kojence a jeho matky z Havlíčkobrodska. Podle jedné z verzí dvaatřicetiletá žena mohla dítě zabít v laktační psychóze. Později v noci skočila pod kamion.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bivojcz2

V poslední době ja těch laktačních psychóz moc...

asy babyboxy vyzařují málo pozitivní energie.

Nestačí to eliminovat negativní energii kapitalismu , takže ta laktopsychóza vzniká častěji než za socialismu.

0/0
18.1.2010 21:01

Beatrixe

Re: V poslední době ja těch laktačních psychóz moc...

Koukám, že pán je znalec.. Laktační psychóza byla a bude, je to způsobené hormony, které jsou během těhotenství a po porodu mimo svůj normální stav.. Moc tady nedělejte chytrého, protože tohle vy pochopit nemůžete.. To pochopí jen žena, která čekala, nebo čeká dítě!! To se vám to chytračí, když jste nic podobného nezažil...Rv

0/0
18.1.2010 21:38

m.k.p.

Nesudte prosim

Nesudte. Mam druhe dite,kteremu je 1.5 roku a s obouma jsem mela slabou laktacni psychozu, neprala bych to nikomu, verte mi. Je to neskutecny pocit, ktery se neda popsat, sve deti miluji nade vse ale ten stav ve kterem jsem se nachazela to jsem nebyla ja, ja to mix nevyspani, vycerpani a vubec vseho spatneho.  Muj manzel je zachranar, videl ve svem zivote snad vse, ale kdyz byl se mnou u porodu, az tam trosku pochopil cim si zena projde a nebyt jeho, nevim jak bych to zvladala. A to nejsem zadna hysterka, panove, pracuju, staram se o deti i o manzela a jen tak me neco nerozhazi, nemam babysiterku, babicku ani nikoho komu bych sve deti ani na hodinku mohla vrazit a jit se odreagovat ... ale tohle by mel byt alarm pro maminky kteri tuto psychozu maji, aby se sverili odbornikum a nemyslet si,ze to zvladnou sami, nemuseji ...!!

0/0
18.1.2010 20:32

kosatkan

Re: Nesudte prosim

...a ten "MIX" nevyspani, vycerpani a vubec vseho spatneho - to je vina ceho??

0/0
18.1.2010 22:48

beepee

Re: Nesudte prosim

To není vina ničeho - některé děti jsou odmala dráždivé, nespí, trpí na koliky a často pláčou... Maminka je pak zapřažená 24 hodin denně - doslova - a pokud se přidá vyloženě nějaká hormonální bouře, může být zle. Dodnes si živě vzpomínám, jak prvních několik týdnů po porodu jsem spala denně v kuse max.2 hodiny, jinak jsem kojila a přebalovala nebo nosila. Bylo to šílené, měla jsem pocit, že buď umřu vyčerpáním nebo se zblázním. Byla jsem absolutně beze sil. Ale manžel byl skvělý, pomáhal, v noci vstával se mnou a malého mi nachystal a já jen nakojila. Myslím, že pokud chybí opora ze strany partnera, jde všechno hůř.

0/0
18.1.2010 23:03

kosatkan

Re: Nesudte prosim

...spravne, pomaha manzel, babicky, sestry...pribuzni, pokud je to nevyhnutelne. .....A jsme znovu u me otazky.....

0/0
18.1.2010 23:20

m.k.p.

Re: Nesudte prosim

to neni jen vina toho, ze se maminka nevyspi, ale prave toho jak se citite a hormonu. Ja se ted take vyspim hodne malo, porad jsou deti nemocni, manzel v praci,ale jsem jen vycerpana a maximalne tak podrazdena,ale po porodu se muze stat, ze sve chovani neumite nijak vysvetlit, ale to vy asi nepochopite, a mate plno rodin, kde proste babicky, sestry a jine pribuzenstvo proste neni a kamaradky maji take malicke deti a maji toho plne kecky ... a jsme znovu u me otazky, proc vubec chlapi tady neco pisou?

0/0
19.1.2010 0:47

kosatkan

Re: Nesudte prosim

....protoze muzou prijit o dite?

0/0
19.1.2010 3:51

_m-

Re: Nesudte prosim

No tak to musí dávat pozor.  Laktačka není jen o vyčerpání a únavě. A navíc může (sice vzácně, ale přece) přejít v trvalou psychickou poruchu.

0/0
19.1.2010 9:12

Calinda

Re: Nesudte prosim

Mix nevyspání a vyčerpání není laktační psychóza, ale jinak s Vámi naprosto souhlasím.

0/0
19.1.2010 12:10

Dědeček Vševěd

Ten chlap aby se zbláznil

Je to strašný ...

0/0
18.1.2010 19:52

xmann

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Je to smutná tragedie.Nicméně na novinkách to popisovali jinak.Manžel údajně nebyl doma a odněkud přišel když na zemi našel děcko a matka pod kamion skočila hned po činu...

0/0
18.1.2010 16:34

NTPT

Chvilkový zkrat....

Všech dam, snažící se hájit ženy které zabijí své novorozeně a omlouvají to slovy jako CHVILKOVY ZKRAT bych se rád zeptal, zdali by stejnou obhajobu "chvilkovým zkratem z neustále plačícího dítěte" použili kdyby oním chvilkově zkratovaným byl její manžel nebo druh.

Vsadím boty že ne, že by ještě halasněji mluvily o tom jaká je to zrůda a požadovaly exemplární trest..

S toho plyne jediné poučení. Že totiž vnímání moráílky spravedlnosti a jiných morálních kategorií ženami je zatíženo  driftem genderové solidarity a v podstatě se na něj nelze spoléhat.

0/0
18.1.2010 15:57

huh

Re: Chvilkový zkrat....

Kdyby tomu manželovi předtím někdo píchnul psychofarmaka, tak bych ho obhajovala

0/0
18.1.2010 16:00

Calinda

Re: Chvilkový zkrat....

Píšete hlouposti. Za prvé, nikdo čin té ženy NEOMLOUVÁ, to, že tu někdo píše o špatném psych. stavu, psychóze, zkratu apod. neznamená, že je to omluva, pouze možné příčiny, proč se tak stalo. Ne každá matka, která usmrtí své dítě, je alkoholička, feťačka bez vztahu k dětem apod., to by bylo příliš jednoduché, život bývá složitější.

Jinak se co týče mužů, ti těžko budou trpět laktační psychózou či jinými psychickými změnami v těhotenství,že? Ale znovu opakuji, že to není omluva, té ženy se nikdo nezastává, to, co se stalo, je prostě smutné, ale existují bohužel i stavy, kdy člověk není příčetný a odpovědný za své chování, ať je jakékoliv.

0/0
18.1.2010 16:06

annakkk

Re: Chvilkový zkrat....

Vy byste nejprv mel porodit a pak kecat. Nevite o cem mluvite. Nevim jestli by to mela byt polehcujici okolnost ( presne jako pouziti drog, alkoholu a ruzne psychologicke nemoci) ale poporodni deprese existuje. A takovem jako Vy si to preji vyzkouset. (depresi vubec). Je mi te zeny lito.

0/0
18.1.2010 18:23

bombai

Re: Chvilkový zkrat....

No jo, ale chlap nemůže nikdy trpět laktační psychózou, to opravdu nelze. Tady nikdo tu ženu neomlouvá, ani nevíme, jestli to skutečně laktační psychóza byla. Jenže kdo nezažil, nepochopí, buďte rád, že vás a vaše okolí nic takového nepotkalo.  A´t to udělala z jakýchkoliv pohnutek, tak už jaksi zaplatila, je mrtvá, spáchala sebevaždu a ta maličké...nemám slov.  Hodně sil pro toho manžela a příbuzné.

0/0
18.1.2010 20:28

vzorek

To je opravdu

smutné, že záchranka, pravděpodobně s lékařem odveze dítě a matku nechá bez dozoru. Opravdu další případ pochybení našeho neomylného a všemocného zdravotnictví.

0/0
18.1.2010 15:21

Fíl Kolíns

Re: To je opravdu

Jaké pochybení? Ty bys ji raději živil v kriminále?

0/0
18.1.2010 15:23

huh

Re: To je opravdu

Spíš v psychiatrické léčebně.

0/0
18.1.2010 15:32

dasa0302

Re: To je opravdu

To jako měli záchranáři nechat dítě s krvácením do mozku bez rychlé pomoci a začít prošetřovat matku?

Jejich úkolem je dovézt pacienta živého, ne nějaký psychiatrický průzkum za pomoci hodinového sezení a klidného rozhovoru za účelem stanovení diagnózy někoho dalšího.

0/0
18.1.2010 19:56

Beatrixe

Re: To je opravdu

S něčím takovým by její život byl stejně v troskách.. Kdyby se mi stalo něco takového, tak bych také spáchala sebevraždu.. Zabít vlastní dítě, to je něco s čím se člověk nesmíří i když ví, že v té chvíli nebyl sám sebou...;-(

0/0
18.1.2010 21:45

bombai

Tak to je smutné, šílené

chudáci pozůstalí. Jestli to opravdu byl důsledek laktační psychózy, tak to je tragické, ale nedá se s tím nic dělat. Moje kamarádka, naprosto pohodová a samostatná maminka u prvního dítěte mi pár týdnů po porodu druhého dítěte volala, ať proboha hned určitě přijdu a jestli tam mohu zůstat déle a přespat. Manžel byl pracovně pryč a ostatní nějak nemohli, už nevím. . pak se mi svěřila, že potřebovala, aby tam někdo byl, byť cizí, protože jakmile byla doma s dětmi pár hodin sama, tak se chtěla vrhat z okna.

0/0
18.1.2010 14:50

Huffnaggelův duch

vyzývám pány cenzory, aby zakročili, když

je to opravdu potřeba....;-€

0/0
18.1.2010 14:43

dermetzgermeister

Re: vyzývám pány cenzory, aby zakročili, když

nevím co se tady nervově hroutíte....nejsou tady žádné posměšné reakce nebo vulgární názory

0/0
18.1.2010 14:53

Calinda

Re: vyzývám pány cenzory, aby zakročili, když

Jeden zlehčující a tudíž nevhodný je hned pod tímto příspěvkem.

0/0
18.1.2010 14:59

dermetzgermeister

Re: vyzývám pány cenzory, aby zakročili, když

pardon,máte pravdu

0/0
18.1.2010 15:03

Fíl Kolíns

Re: vyzývám pány cenzory, aby zakročili, když

Asi nemáš děti, když nevíš, že jsou někdy a zabití.

0/0
18.1.2010 15:08

Fíl Kolíns

Re: vyzývám pány cenzory, aby zakročili, když

... na ...

0/0
18.1.2010 15:10

arrosage

Re: vyzývám pány cenzory, aby zakročili, když

cenzor nezakročí.. zatím tu nepadlo ani slovo o cikánech.. smůla..

0/0
18.1.2010 15:10

pronásledován za pravdu

Re: vyzývám pány cenzory, aby zakročili, když

Tak to napiš, jestli máš dost nicků a důkátů ;-D

0/0
18.1.2010 15:14

Fíl Kolíns

Já se jí ani nedivím.

Takové malé dítě dokáže pěkně provokovat !

0/0
18.1.2010 14:37

rewolt

Re: Já se jí ani nedivím.

mršinoRv

0/0
18.1.2010 16:16

dasa0302

Re: Já se jí ani nedivím.

Nedospělej hňupe!

0/0
18.1.2010 20:01

_m-

Vzhledem k tomu,

že u toho nikdo jiný, než ty dvě nebyl, tak klidně mohlo dojít k normální nehodě. Vyčerpané mamince při vyndávání z postýlky dítě vypadlo z rukou, uhodilo se o postýlku a spadlo na zem. A ona v šoku a hrůze vběhla pod kamion.  Nemluvě o zcela  hypotetické možnosti, že dítě zabil a ženu pod kamion vehnal z nějakého divného důvodu manžel.

Takže bych s odsudkem počkala až na to, co řekne pitva. Každopádně jde o tragédii a redakce by měla diskuzi uzavřít.

0/0
18.1.2010 14:25

Calinda

Re: Vzhledem k tomu,

Taky bych byla pro, aby se tato diskuze zrušila. Hlavně, že zrušili diskuzi pod článkem u Talmanové... Tady se nedá projevit nic jiného, než lítost a jakýkoliv jiný příspěvek je jen buď neznalost věci nebo výplod psychopata.

0/0
18.1.2010 14:30

Qíteček - nikoli alpský

Re: Vzhledem k tomu,

Taxu psychopat. Kam se mám jít udat?

0/0
18.1.2010 14:37

arrosage

Re: Vzhledem k tomu,

Tyhle diskuse jsou užitečné... člověk si díky nim uvědomí kolik je ve společnosti skutečných hlupáků a lidí zlých a co je neméně šokující, jak velké je množství neinformovaných lidí a jak zcestné jsou jejich omyly..

0/0
18.1.2010 14:42

Calinda

Re: Vzhledem k tomu,

Máte pravdu, bohužel...

0/0
18.1.2010 15:01

pronásledován za pravdu

Re: Vzhledem k tomu,

Ano.

0/0
18.1.2010 15:04

dermetzgermeister

Re: Vzhledem k tomu,

Dítě zabil muž a vehnal ženu pod kamion.....Vy píšete nějaké fantasmagorické knihy?;-D

0/0
18.1.2010 14:36

_m-

Re: Vzhledem k tomu,

Psala bych - ale vy jste zářnou ukázkou toho, že spousta lidí neumí číst. A nebudu házet perly sviním.

0/0
18.1.2010 14:39

dermetzgermeister

Re: Vzhledem k tomu,

vy budete uvědomělá soudružka

0/0
18.1.2010 14:52

_m-

Re: Vzhledem k tomu,

taky způsob jak diskutovat ....

0/0
18.1.2010 14:56

dermetzgermeister

Re: Vzhledem k tomu,

když jsem já podle Vás "svině",tak vy jste pro mě soudružka....což je srovnatelné přirovnání

0/0
18.1.2010 15:02

_m-

Re: Vzhledem k tomu,

;-D;-D  áááá pán je nějak vztahovačnej. Všechna stará česká přísloví nevznikla jen kvůli vám.

U nás se říká - Kdo se cítí, ten se chytí :-P

0/0
19.1.2010 9:07

dasa0302

Re: Vzhledem k tomu,

Tohle je ale už velká fabulace. Neštěstí to je, ale toho manžela do toho raději coby viníka nezahrnujte, dokud není nějaké důvodné podezření.

0/0
18.1.2010 20:00

_m-

Re: Vzhledem k tomu,

Vzhledem k tomu, že nikdo jiný doma nebyl, tak je možné úplně všechno.  Dokonce i to, že miminko vyhodil z postýlky 3 letý bráška (podle novinek měli ještě 3leté dítě).

Ale za svou osobu toho pána ani to dítě nepodezírám, jen jsem chtěla upozornit, že možné je opravdu všechno a rychlé soudy některých místních odborníků na rodičovství jsou směšné.

0/0
19.1.2010 9:09

Beatrixe

Re: Vzhledem k tomu,

Souhlasím..R^ A také by nebylo špatné, kdyby sem vůbec nepřidávali příspěvky někteří muži.. Úplně mě vytáčí některé jejich názory... ;-O

0/0
18.1.2010 21:53

Calinda

K tomu

nejde říct nic jiného, než jen že jde o obrovskou lidskou tragédii a je mi moc líto manžela a malého synka. ;-( A pro všechny chytráky níže - o psychickém stavu čerstvé matky vlivem hormonálních změn nemáte zřejmě ani páru - u zhruba 80% žen se odehrávají více či méně psychické změny v podobě větší lítostivosti, přecitlivělosti, depresí apod., většina to s pomocí nejbližších nebo i bez ustojí, ale čas od času se bohužel stane podobný případ, jako tento, zkrátka dojde ke zkratu. Je to šílené, hrozné, smutné, ale stává se to. A laktační psychóza opravdu existuje, a tu už rozhodně neustojíte jen díky podpoře manžela, to už vyřeší pouze odborníci.

0/0
18.1.2010 14:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.