Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Chebsku hořela lokomotiva nákladního vlaku

V Lázních Kynžvart na Chebsku hořela přímo na nádraží lokomotiva. Podle mluvčí krajských hasičů Aleny Ryvolové oheň ohrožoval i blízké vagony s uhlím. Zásah komplikovaly i troleje nad lokomotivou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Qvark

No těbuch

Tak a teď tady o té lokomotivě budou psát obden celý půlrok ...

0/0
15.1.2010 23:59

ppeepa

ACH TA I-DNES

mohl by mi nekdo vysvětlit jaký je rozdíl mezi nákaldní a osobní lokomotivou?

0/0
15.1.2010 23:22

rubero

Re: ACH TA I-DNES

Nákladní - nákladní vlak; Osobní - osobní vlak. To lze zvládnout bez maturity:-/

0/0
15.1.2010 23:35

JAG3

Re: ACH TA I-DNES

V dnešní době (u moderních strojů) už ne tak častý, ale je..... A u starších strojů častější. Jsou lokomotivy určené hlavně pro osobní dopravu - vyšší max.rychlost, není potřeba taková tažná síla. Stroje určené pro nákladní dopravu mívají nižší povolenou rychlost a převody mezi motorem a nápravou v poměru, který umožňuje vyšší tažnou sílu.

Něco jako kdyby osobní auto jezdilo trvale se zařazenou pětkou(šestkou) a nákladní na dvojku nebo na trojku...

0/0
15.1.2010 23:41

Santa1

Re: ACH TA I-DNES

Spousta lokomotiv je taky neschopných osobní přepravy z důvodu absence napětí pro vytápění vagonů, ale i pak můžou tahat vagony s nezávislým topením, jako se to běžně děje s vagony Btax.

0/0
16.1.2010 5:39

jural

Re: ACH TA I-DNES

Patrne meli redaktori meli na mysli, ze se jedna o lokomotivu spolecnosti CD Cargo, nikoliv spolecnosti CD. Aspon podle nateru to tak je. Ovsem to jeste neznamena, ze se jedna o lokomotivu urcenou pouze pro nakladni vlaky. Pokud ma kabel na topeni, muze vest klidne i osobni vlak.

0/0
16.1.2010 8:05

ken

Aspon podle nateru to tak je.

Chtěl bych vidět lakýrníka jak natírá lokomotivu. Prober se, štětku neměl v ruce už od minulého století. Jinak výběrem barvy se velmi výrazně podobají příměstským vlakům do argentinské metropole Buenos Aires.

http://ekonomika.idnes.cz/nove-natrene-vlaky-ceskych-drah-se-napadne-podobaji-argentinskym-vozum-139-/eko-doprava.asp?c=A100107_201753_eko-doprava_abr

0/0
17.1.2010 1:11

________________________________

přímo na nádraží

"V Lázních Kynžvart na Chebsku hořela přímo na nádraží lokomotiva."

.

No tak pokud hořela v Lázních Kynžvart lokomotiva, ani mne nepřekvapuje, že to bylo přímo na nádraží. Je to pravděpodobnější, než že by hořela lokomotiva v místním kině, v knihovně nebo na náměstí. :-P

0/0
15.1.2010 23:00

miky20

za to může ODS

0/0
15.1.2010 20:31

kliiidek

Re: za to může ODS

jedno písmenko vyhoďte, jedno změňte, dostanete ČD. (je to něco jako změnit slovo láska za slovo pivo).

0/0
15.1.2010 20:40

kliiidek

Re: za to může ODS

Omlouvám se za chyby v interpunkci, je toho dneska na mě moc.

0/0
15.1.2010 20:41

hellmuth

Re: za to může ODS

Ehm... Který (jedno) mám vyhodit, abych z ODS dostal ČD?

:-)

0/0
15.1.2010 21:26

flames828

Re: za to může ODS

To je jako s tou ´láska´ za ´pivo´. Asi nechápeš, co?

0/0
15.1.2010 21:39

hellmuth

Re: za to může ODS

Chápu. Ale když už vtipkuješ, měl by ses naučit počítat. Jinak to není vtip ale hloupost :-(.

0/0
15.1.2010 22:28

werr

Re: za to může ODS

Vtipy se sice nemaji vysvetlovat ale budiz. Spocitany to mel spravne. Napsal vyhodit jedno pismeno a jedno nahradit. Kdyz vyhodim S ziskam OD a kdyz zmenim O za C ziskam CD. Ano je to blbost ale blbost uz byla samotna reakce, ze za to muze ODS, stejne tak muzeme napsat, ze za to muze CSSD, KSC, SZ a mozna i martani. Az na ty martany muze neco z toho byt pravda ale nejspis to ze zadnou politikou souviset nebude. Proto na to taky reagoval parafrazi vtipu laska a pivo.

0/0
15.1.2010 22:53

werr

Re: za to může ODS

A kdyz jeste ke zkratce CD pridame dvakrat stejne pismeno, z cehoz ziskame take jednu "slavnou" zkratku, dostaneme zkratku CSSD a to uz nemuze byt nahoda  ;-)

0/0
15.1.2010 22:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.