Diskuze

Pořadatelé Czech Press Phota provozují podivné marketingové tance

Co je to vlastně za taktiku, kterou hrají pořadatelé akce Czech Press Photo? Tak se lze ptát na základě nakládání s Fotografií roku 2009.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

DreamTheater

8. 2. 2010 16:09
obě super

Obva snímky jsou super a u mě fungují naprosto bezvadně:-)

0 0
možnosti
P

pooo

29. 1. 2010 9:51
.

A co se týče výběru fotografie na plakát. Je logické že na marketingový materiál vyberu fotografii, který nejvíc zabere na širší masy, než tu, kterou považuje fotografická porota za nejlepší.

Což možná může přijít škarohlídům nelogické, ale normálně uvažujícímu člověku, kterému je jasné, že jde v první řadě o kšeft je to jasné. A nýbrž, kdo chce psa bít, tak ...

0 0
možnosti
P

pooo

29. 1. 2010 9:42
.

Obamova fotka je výborná  a u mě naprosto funguje. Co se týče fotografie záplav, tak ta je pro mě také naprosto výborná a silná, ale ta obamova se prostě povedla lépe. Nerozumím tomu, proč se tady neustále řeší, jestli na to ta fotka má nebo ne - prostě asi na každého působí jinak.

0 0
možnosti
MP

Slaine55

20. 1. 2010 14:30
Vítězná fotka je bída...

Takovéto fotografie mažu rovnou z paměti. Vyváženost 0. Leda se domýšlet. Ale to se stejně musí člověk i u záplav, kde je člověk musí hledat. Ale obama? To je žert ne?

0 0
možnosti
J

JKolp

17. 1. 2010 12:04
záplava inkognito

k fotce ze záplav: na rozdíl od autora článku nevidím záplavy, ale jen ohyb nějaké řeky...

0 0
možnosti
H

htkth

17. 1. 2010 9:59
a jakou

tlačenku tam měl pan josef chuchma, že tak kope?

0 0
možnosti