Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie zatýkala v autoškolách. Učitelé vydávali řidičáky za úplatek

Dva učitele autoškol a jednoho zkušebního komisaře zatkli ve středu dopoledne kriminalisté ve Velkém Meziříčí. Policie trojici podezřívá z toho, že za peníze pomohla k řidičskému průkazu stovkám lidí z celého Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Demagog z Lidového domu

Od kdy učitelé vydávají řidičáky?

0/0
16.1.2010 9:40

dezzo

dobre bydlo je palilo

kdo chce moc, nema nic

0/0
16.1.2010 4:09

Haluz-op

Jakej pán takovej krám!

Holt, jakej pán takovej krám!Proč by si nenahrabali, když vidí že politici hrabou na úplatkách několikanásobně víc?????

0/0
16.1.2010 3:11

hlavni zpravy

Učitelé vydávali řidičáky za úplatek

No a???8-o V Cesku jsou takove veci prece uplne normalni a je tez potreba urychlene vymenit ty neschopne idioty co se pozabiji kazdy rok, aby se mel do budoucna kdo dal zabijet.R^

0/0
16.1.2010 2:46

anti ODS

Modrá součastnost

Turbostudium není osamocený jev!!Rv

0/0
15.1.2010 23:56

;-)

Někde to dělají chytřeji

Osobně jsem se setkal s praxí, u které je těžko říct, zda je zlým úmyslem či schovívavostí. Při první zkoušce jsou k uchazečům výrazně přísnější, takže většinu vyhodí. Následuje doporučení zaplatit si cvičné jízdy(o dost dražší než v základním kurzu).  Víte, je zvláštní, když ze dvou zkoušených u jízd toho lepšího vyhodí protože dělá poprvé a tomu horšímu to dají, protože dělá po osmé. Může to být měkosrdcatost vůči tomu, co dělá po osmé, ale může to být i systematický zlí úmysl, nechat každého párkrát opakovat, aby si dostatečně vydělali. V této doměnce mě tak trochu podporuje i to, že na většině termínů mají v dané autoškole 80% neúspěšnost, ovšem existují i termíny, kde uspějí všichni. Ovšem jde o termíny opakovací. A zkušební komisaři se s instruktory důvěrně znají.

0/0
15.1.2010 20:18

trasprd

Re: Někde to dělají chytřeji

Ano, takhle to funguje například v jihlavě, daná autoškola si díky těmto příjmům může dát do reklamy nižší cenu než konkurence, nakonec ale nebožák zaplatí ještě víc.

0/0
16.1.2010 9:39

ipietro

Ty řidičáky zcela jistě vydávala obec

titulkář by už měl přestat chlastat Rv

0/0
15.1.2010 18:24

666999666

Proto je na silnicích tolik dovedů

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
15.1.2010 18:04

Ivan Langer

PODOBNY VECI SE DEJOU VSUDE

takze je otazkou co stalo zatim ze se to "zjistilo" prave zde...

kolik treba cizincu ma cesky ridicak a neumi slovo cesky ? Prekladatel preklada neboradi co zaskrtnout? atd

0/0
15.1.2010 18:01

vodnicivcechach

jo, a na to prisli az ted?

:-/ Rv

0/0
15.1.2010 17:47

mikymk

A všichni se diví a diví

Vždy mě jen udiví že v tomhle státě vždy všechny všechno udiví.. Každý slušný a poctivý občan tohoto státu přeci na každém kroku vidí jak se tu krade, oj..bává, čachruje a poctivost a slušnost jsou bity jako žito na každém kroku! Jsem řidič a vím co se po ulicích honí ze exoty. Všichni nemohli dostat řidičák legálně. A to nepočítám co pak předváději v provozu ženský ( ale ne všechny ), s tim ty papíry též nemohli dostat regulérně, ale těm stačí minisukně a nechat se trochu vohránout a je to v suchu. Takže co no???? Všichni přeci víme, že se papíry kupují, šidí se jízdy, kupují se technické, víme jak to tu chodí,ne? Víc než kdykoliv platí, že za peníze se dá kromě zdraví koupit VŠECHNO. V tomhle státě snad i to zdraví!!!  A teď už se přestaňte poflakovat po idnesu a koukejte jít zase všichni pěkně makat a vydělávat ať máme dost na uplácení :-)

0/0
15.1.2010 17:44

technik

A kdy už pozatýkají profesory a pedagogy z plzeňské PF

Je směšné, jak na jednu stranu zatočí s malými podvodníky a na druhou stranu s pedagogickými hajzly z plzeňské právnické fakulty se nic neděje. Zde se jená o daleko nebezpečnější podvody a kromě jednoho, který je na placené dovolené se nic neděje. A zde zinkasovay miliony. A drzej rektor nadále mudruje do médií.

0/0
15.1.2010 17:31

vodnicivcechach

Re: A kdy už pozatýkají profesory a pedagogy z plzeňské PF

to je taky pekna ostuda ;-€ poberou par diplomu lidem, ktere to u koryt ale vubec neohrozi Rv

0/0
15.1.2010 17:48

lžiDnes.cz

Re: A kdy už pozatýkají profesory a pedagogy z plzeňské PF

Ti malí podvodníci holt nemají kontakty na vládnoucí mafii :-)

0/0
15.1.2010 17:50

Ivan Langer

Re: A kdy už pozatýkají profesory a pedagogy z plzeňské PF

tezko zavrit profesora pravnicke fakulty kdyz za nimi stoji  vlivni JUDr i  z politickych stran...

0/0
15.1.2010 18:04

dino_na_idnes

Re: A kdy už pozatýkají profesory a pedagogy z plzeňské PF

No nevím, ale jde-li na jedné straně o to, že se exoti v politici můžou prsit titulem, a na druhé o to, že dáte někomu povolení na manipulaci s tunovým kolosem, přičemž dotyčný s ním neumí manipulovat dost dobře na to, aby si povolení obstaral standardní cestou, přijde mi, že druhý čin je rozhodně vážnější.

Zatímco falešný právník, který se navíc právu nevěnuje, nikoho neohrožuje (ne víc než kdyby titul neměl), tak falešný řidič může kdykoliv zabíjet.

0/0
15.1.2010 20:51

Haluz-op

Re: A kdy už pozatýkají profesory a pedagogy z plzeňské PF

Pravda je, že na silnici to vypadá bledě, ale v politice je to mnohem horší!A když už jsme u toho, tak bych toto bral absolutně bez rozdílu!

0/0
16.1.2010 3:16

65c02

Uplácet za vydání ŘP?

Naprosto nechápu, že se najde vůbec někdo, kdo si úspěšné absolvování autoškoly potřebuje zajistit úplatkem.

Vždyť jak teorie, tak i praxe byla naprosto jednoduchá. Nechápu v čem konkrétně by bylo možné autoškolu ještě víc zjednodušit.

Kdo tedy nedokáže ani řádně prolézt obyčejnou autoškolou, to teda nejspíš musí být totální a naprostej loser.:-P

0/0
15.1.2010 17:31

technik

A to me maj jako Vietnamci nebo Číňani učit české předpisy ?

Právě pro takové je to tahák. Za peníze státní komiusař zapomene na to, čí stranu hájí. A to je v Česku normální.

0/0
15.1.2010 17:34

mutantmutant

Re: Uplácet za vydání ŘP?

třeba těm lidem jde o čas. což je samozřejmě neomlouvá :-)

0/0
15.1.2010 17:42

vodnicivcechach

Re: Uplácet za vydání ŘP?

jenze tito absolventi fofrschule pak jezdi po silnicich :-/ RvRvRv

0/0
15.1.2010 17:49

aljav

Re: Uplácet za vydání ŘP?

například vietnamci, rozmazlené dětičky .... . Na silnicích to občas vypadá, že si řidičák koupilo tak 30% "řidičů".

0/0
15.1.2010 17:48

civess

Prezidente Klausi

Nevědoucí prezidente Klausi, žijící mimo realitu, asi na nejaky jiny planete ... nedavno jste vyprodukoval myslenku, ze vsichni mluvi o jakemsi zkorumpovanem state, ale ze nikdy jste se nesetkal s nekym kdo by se skutecne s necim takovym setkal ... nechci tu vubec polemizovat v urovni, jakoze jste to snad i myslel vazne, ale moc dobre vite, ze tyhle drobky ucitelu autoskol vedle beznych veci x-nasobne vetsich nestoji ani za rec ... kdyz melete nesmysly, tak si priste vyberte mene provokativni tema, protoze ze sebe delate pitomce ...

0/0
15.1.2010 17:26

hatapata

Re: Prezidente Klausi

On jím je tím .....!!!!

0/0
15.1.2010 17:37

Mr. Dreamer

divný

Když jsem chodil do autoškoly já, tak mi naopak platili, pokud jsem to neodjezdil všechno, takže je to buďto z jiného důvodu, nebo by spíš měli ty učitele sebrat za uplácení studentů...

0/0
15.1.2010 17:23

Ještěr 101

V Íránu by za to

popravili motorovou pilou.;-D

0/0
15.1.2010 17:20

LaFemmeSpeedy

Re: V Íránu by za to

áááá, pán dneska očividně snídal vtipnou kaši :-P

0/0
15.1.2010 17:55

Šerlok Homeless

Učitel v autoškole je veřejný činitel?

8-o8-o8-o Odkdy? A odkdy vydává řidičák učitel autoškoly? 8-o8-o8-o

Dosud jsem měl za to, že učitel autoškoly učí a je zaměstnancem autoškoly (nebo podnikatelem, pokud je autoškola jeho) a o řidičákách rozhoduje zkušební komisař.

Učitel nanejvýš mohl ty úplatky zprostředkovat.

0/0
15.1.2010 17:19

thunderclap

No a co...

Stejně dostanou milost.

0/0
15.1.2010 17:17

Collins1001

Chyba jiz v nadpisu! Odkdy vydavaji RP ucitele autoskoly???

A to, jestli nekoho nechali odjezdit 5 hodin a napsali 50 jiste nestaci na az 8milety trest! Za vydani RP je vzdy odpovedny zkusebni komisar! A jak vidam dnesadenne na nasich silnicich, tak mnohym ridicum by nestacilo ani 5.000 hodin v autoskole!

0/0
15.1.2010 17:10

ODSakEda

Re: Chyba jiz v nadpisu! Odkdy vydavaji RP ucitele autoskoly???

Taktak, také mě to zarazilo, ale co chcete po mladých nezkušených "redaktorech"  = levná pracovní síla...;-)

0/0
15.1.2010 17:15

htkth

a udal je

závistivý soused co nemá našetříno na opravu střechy, jo mít taky možnost, se nechám uplácet plnejma hrstma, ale kdo by chtěl uplatit hajzl bábu, že?

0/0
15.1.2010 16:57

denek

No ono v Praze

by se jich taky pár našlo....před pár lety tuhle praxi měla autoškola na Strahově...řidičáky cizincům bez cvičných jízd...rovnou ke zkouškám, které každý udělal, když zaplatil:-/.

0/0
15.1.2010 16:55

honzinulanek2

Re: No ono v Praze

víš o tom a nehlásíš = stáváš se spolupachatelem trestné činnosti!!!

0/0
15.1.2010 17:18

Špička

Je nutné také prověřit

jestli učitelé v autoškolách nehajlovali a nezvýhodňovali pouze "bílé" žáky.

0/0
15.1.2010 16:53

Shkarohleed

Re: Je nutné také prověřit

Za úplatu zvýhodňovali  spíš "žluté" žáky.:-/

0/0
15.1.2010 17:15

URB-inspirace básníků revoluce

Divná autoškola. To je tam zřejmě i tiskli a laminovali

0/0
15.1.2010 16:53

czechian

Ten nadpis lže. Učitelé žádné řidičáky nevydávají

Maximálně se přes známost postarali, že jej někdo získal i neprávem.

0/0
15.1.2010 16:45

Qvark

Jen aby to nebyl rasismus ...

To chci vidět, jak ti vietnamci udělají reparát ... !!

0/0
15.1.2010 16:40

fritzek

Ja to vidim jednoznacne

Obecne ohrozeni, tedy 15 let na tvrdo.

0/0
15.1.2010 16:36

Ještěr 101

Re: Ja to vidim jednoznacne

Aspoň 200 let ne ?

0/0
15.1.2010 17:19

klimap

Studovali v Plzni.

0/0
15.1.2010 16:34

Sapavlisna

..

Já osobně bych autoškolu zpřísnil a hlavně prodloužil dobu jízd. Nejsem zastánce přejímání americkejch zvyků, ale osobně bych dal, že člověk může s dospělejma jezdit autem třeba od 17 a od 18 si může jít složit zkoušky, s tím že by za řidiče byl zopovědnej spolujezdec s řidičákem. A až by šel na závěrečný jízdy, tak by byly podstatně delší a přísnější. Kdo si věří, ať jezdí s někým, kdo ne, ať si platí jízdy u autoškol tak jako dneska. Neříkám že přesně takhle, ale podobně bych to udělal, protože i já když vylezl z autoškole (před 3 rokama), tak sem skoro nic neuměl a sou lidi, co sou na tom podstatně hůř a jezdí.

0/0
15.1.2010 16:33

cepij

Re: ..

Ty jsi chodil do autoškole? No tak to se pak nediv, že jsi nic neuměl. Kdybys chodil do autoškoly, mohlo to být lepší... ;-D

0/0
15.1.2010 16:49

Sapavlisna

Re: ..

Zase nějakej čížek co? 

0/0
15.1.2010 17:56

Alfie

Re: ..

V autoškole vás můžou naučit technicky ovládat auto, umět jezdit budete až po dost dlouhé praxi (tak 5 000 km). Jenomže tu praxi člověk nejlíp získá samostatnou jízdou, s velkým "Z" na zádi. I když mě třeba dost pomohlo i to, že jsem před autoškolou jezdila jako spolujezdec a řidič mi komentoval, co dělá a proč (to už jsem věděla, že do autoškoly půjdu). Učila jsem se tak sledovat provoz a potřebné reakce v něm.

0/0
15.1.2010 16:52

LukasJ

Re: ..

No nevím, ale neznám nikoho, kdo se po 5000km naučí řídit. To tak nějak ovládat auto, myslet si, že to už umím. Po dalších 50ti většinou přijde rána. Pak člověk trošku přehodnotí, začne předvídat. Někomu místo rány stačí krizovka, někomu nepomůže ani několik rozmlácených aut.

0/0
15.1.2010 17:01

ičmeka už jednou smazali

jsem slyšel, že ten co přistál s A320 na Hudsonu

měl taky zaplacený papíry... ;-D

0/0
15.1.2010 15:52

lolek77

Re: jsem slyšel, že ten co přistál s A320 na Hudsonu

Myslíš z Meziříčí?:-P

0/0
15.1.2010 17:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.