Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Položí kníže a Zeman Paroubka a Topolánka?

Pomstychtivost? Poslední jízda starého jezevce? Únik z nudy? Nebo seriózní pokus překreslit mapu politické scény? Miloš Zeman vzbuzuje pozornost, ať udělá cokoliv. Ale není jeho nová strana jen hračkou stárnoucího muže?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zeleny.ropak

Když už chceme změnu

a dokonce i pan redaktor upozornil na  některé přednosti programu  strany "Věci veřejné s Radkem Johnem", tak by se neměl uchylovat k tomu, aby upoutával pozornost na to, co bulváru trvalo řadu měsíců, než na něco přišel. Když se kolem sebe podíváme, tak každý z nás má nějakého kostlivce ve skříni. Na rozdíl od ostatních politiků  Radek John nic nemlžil. Proto by pan redaktor  měl  raději konkretizovat a vyzdvihovat přednosti programu této strany a ne obracet pozornost na osobní prohřešky jejího předsedy. To ponechme bulváru.

0/0
21.1.2010 6:49

Jst1951

Tak to raději

Paroubka než Zemana. Kým se teď Zeman obklopuje a kdo jej financuje, tak mi to připomíná ples upírů

0/0
21.1.2010 5:01

jakadlec

český volič je nenapravitelný optimista,

který volí stranu, která krade 20 let a on věří že teď po volbách přestane

0/0
20.1.2010 22:14

PlayBIKE

Re: český volič je nenapravitelný optimista,

Ano, to je trefné R^

0/0
22.1.2010 7:51

zipx

v Česku máme už víc než tisíc let jeden zásadní problém

nejsou lidi.. tedy takoví, co dokážou přijmout odpovědnost a vést druhé. Po celé ty stovky let se to řešilo importem vůdců.

0/0
20.1.2010 22:14

Vins

Re: v Česku máme už víc než tisíc let jeden zásadní problém

Co víš o Masarykovi a Karlu IV.?

0/0
22.1.2010 14:36

vokroj

ANO,

kníže a Zeman se položí

0/0
20.1.2010 17:55

jakadlec

Re: ANO,

lepší by bylo, kdyby se položila ods a čssd i s top a kdu

0/0
20.1.2010 22:17

DeWalt

Komárku!

Komárku! Jednou provždy..nehoří!! A ježíšek taky nexistuje :P ;-D

0/0
20.1.2010 14:26

tibby

...

Kéž by TOP09 svrhla ty (vypůjčím si od Johanese) politický kreautury jako jsou ČSSD a ODS. Ale to se spíš odstěhuju na Mars, než aby tady vládli lidi s rozumnýma názorama. :-)

0/0
20.1.2010 12:22

maiden011

Re: ...

souhlas

0/0
21.1.2010 17:56

Johanes

Je až dojemné,

jak by si autor článku přál volebních úspěch těch politických kreatur jako jsou vůdci TOP 09 a Zemanova gerontoparta ;-)

0/0
20.1.2010 11:23

strycek-Joe+

Redaktor iDnes se snaží, ale nebude to nic platné

Ani média a monopolní přístup k televizi p.knížete do parlamentu nedostane.

0/0
20.1.2010 11:03

harcer

Určitě je položí na záda

ale i když jim zvedne nohy díra se bude hledat těžko!

0/0
20.1.2010 1:09

vokroj

Český volič je konzervativní

a to ovlivní volby zásadně, nové strany nemají větší šance. ODS už zřejmě změnu ve svém čele propásla a proto může menším stranám takto nechtěně pomoci

0/0
19.1.2010 13:47

Marthy B.

A co VV

Ale jsou tady i Věci Veřejné, a strana není jenom o Radku Johnovi, a co se týče jeho rádoby aféry, kdo je bez viny ať hodí kamenem.

0/0
19.1.2010 13:24

RAA

ono

se uvidí.  Ale ten kýbl špíny, co zase vytáhnou socani, ten bude hodně "vonět" a lidi to mají rádi. Já kvůli tomu odhlásila noviny. Než aby mi pokaždé vypadla oranžová stránka s culícím se Sobotkou, to raději televize a internet.  Rv

0/0
19.1.2010 8:17

MiroTR

Re: ono

Ale na druhou stranu to "myslí upřímně" !  ;-D

0/0
19.1.2010 9:11

woodward1

Re: ono

to jsi o jeden ksicht pozadu, ten se taky culil, ale dneska už má parcelu na floridě;-D

0/0
19.1.2010 9:32

itučňák

Bobo s Volfovou jsou nové tváře

Ty zaplní díru jak na pravici, tak na levici, zvláště Volfová;-D

0/0
18.1.2010 11:05

BaronOfHell

Tak či tak

Alespoň se jedná o hezky nestranně vyložený článek :) I diskutující jsou zde serioznější, než chrabří hrdinové, kteří nakopou zadek Paroubkovi :)

0/0
18.1.2010 11:05

woodward1

Re: Tak či tak

nicméně to pan komentátor trochu láme přes koleno. když vyčítá zemanovi a kalouskovi inteligenci "trapně stavěnou na odiv", tak zapomíná, že to je právě ostentativní sázka na heslo  "všechno pro idioty" co spoustu lidí od "tradičních" lídrů odpuzuje.;-)

0/0
19.1.2010 9:23

jakadlec

Re: Tak či tak

s tou inteligencí kalousovi dost fandí, já ji nevidim

0/0
20.1.2010 22:20

Catumbelan1

Re: Tak či tak

Ale Kalousek i Komárek ji vidí, sice nevím kde ale to je jejich věc!

0/0
21.1.2010 10:51

vokroj

NEPOLOŽÍ,

v žádném případě

0/0
18.1.2010 9:45

jirkajina

Trautenberku Trautenberku

Knížepán Trautenberk nikoho nepoloží, on má dost starostí s Krakonošem.;-)

0/0
18.1.2010 7:47

woodward1

Re: Trautenberku Trautenberku

máš v tom hokej, trautenberk není kníže pán, to je zas jinej večerníček. až budeš větší, tak to pochopíš.:-P

0/0
19.1.2010 9:48

moš

Potřebujeme fundamentální změnu politické reprezentace

 Jakkoli bych si přál,aby tato změna přišla se stranami typu Petra Cibulky.Racionálně chápu,že se tak v našich podmínkách nestane.Jako tonoucí se proto chytám stébla změny v podobě knížete a Zemana jakkoli je to změna nejistá.Přeji jim oběma úspěch,který bude našim úspěchem.Není možné,aby se elity v desetimilionovém národě scvrkli do stovky rodin se změněnými jmény jejichž děti a vnuci působící v politice jsou zlatou nití propojeny z jejich krvavými zločiny minulosti.Tyto figury rozestavěné na šachovnici našich dějin postupně od čtyřicátých let zatím zcela nahrazují vyvražděnou a umlčenou českou inteligenci jestliže si to nepřipustíme jako téma k diskuzi budeme jen stádem otroků v rukách těchto novodobých otrokářů se staletou praxí

0/0
17.1.2010 13:59

jirkajina

Re: Potřebujeme fundamentální změnu politické reprezentace

Potřebujeme feudalismus?;-)

0/0
18.1.2010 7:46

kontrola_nemocnych

Re: Potřebujeme fundamentální změnu politické reprezentace

co chces menit? knize + kalousek i zeman tu prece vladli a to co je tu ted je jejich dilo.

0/0
18.1.2010 21:59

moš

Re: Potřebujeme fundamentální změnu politické reprezentace

Skoro všechno je lepší než Bém s Paroubkem .

0/0
19.1.2010 17:09

standa z Ostravy

Řekněme..

..že Kalousek poškodí každou stranu. Občas i tu, v které se právě nachází.

0/0
17.1.2010 13:17

Direct Shooter

Doufejme že ANO !

Nakonec podívejte se kolik jedibců se zde už dnes skrytě obává, že by ev. po volbách zde nemusel být RaJ na Zemi,  A toho Topola raději ani komentovat nebudu.... Volte Jeho Jasnost knížete Schwarzenberka z Orlíku !!

0/0
17.1.2010 9:26

vítek z prčice

položí ...

Nepoloží nikoho. Jen sami sebe. Ať už je volič levý nebo pravý, pokud to vůbec lze rozlišit, musel by být doslova padlý na hlavu, aby vsadil na existence typu Šloufa a Kalouska. Již sama tato jména ty strany diskvalifikují. To přece nejsou lidé, kteří mohou myslet něco doopravdy a ve prospěch jakéhokoliv celku. Mají jen mimořádně vyvinutý smysl pro vlastní prospěch. Do voleb se voliči rozkoukají a těch padlých na hlavu nebude zas tolik.

V těchto volbách se ještě zásadní změna konat nebude, možná v příštích, ale jejím nositelem nebude ani TOP ani SPO (mně to SPO, nevím proč ,pořád připomíná zubní pastu). Je téměř jedno, jestli volby vyhraje ČSSD nebo ODS (to je velmi nepravděpodobné) protože tyto strany nejsou sto změnit ani samy sebe, natož cokoliv jiného. Čekají nás těžké časy. ale ty přece vždy předcházejí opravdovou ZMĚNU .

0/0
16.1.2010 22:48

Brkoslav IV

Re: položí ...

Ano, az se ozve z temne hory volani mudrcovo: 'Cesky lide, ted uz muzes jit volit...bude zmena'. Tak lid obecny, formujic se stadne, sveho ovcaka nasledovat bude. Lidovi proroci prazdnych mozku vytracenych do jejich zklamanych zivotu budou halekat rady pro ubohe nasledujice ovcaka. Po mnoha dnech pouti dosahnou udoli a utabori se zde utvrzujice se kazdy jeden o ovcakove pravde pravd. Navstivim vestce, pravi jenoho dne ovcak. Odejde z tabora a odpali prehradni hraz. Stare myslenky odchazeji a s nimi prichazi i novy zivot...

0/0
17.1.2010 0:33

micra

Položíkniže a zeman Paroubka Topolánk?

Jen všichni volte ty nové strany které slibují staré sliby, jako Trautenberg. Ten Vám teď vaří knížecí bujonek a po volbach Vás zbaví svéprávnosti. Stejně tak hezký slibuje  i král Becherovka, pardon, už slivovice.

0/0
16.1.2010 22:30

Magorski

Nove tvare uz jsou na ceste !!

NIKOLAS A MARGARITA !;-D;-D;-D[>-]EU

0/0
16.1.2010 17:16

Alanana

Pravdivý článek

Kdyby Zemanovci a Kalouskovci dostali podstatně víc hlasů než Paroubkovci a Topolánkovci bylo by to jen dobře .:-)

0/0
16.1.2010 15:32

pětrandočepice

Výstižný článek,

trefná charakteristika dvou vůdců. R^

Jen k Radkovi Johnovi: pokud jsem ho zatím slyšela v politické diskuzi, bylo to (pro mě) nečekaně slabé, hlavně argumentačně.

0/0
16.1.2010 14:17

ArcusTangens

¨Paroubek je mazanej,

ale není chytrej.

Hodně jezdí na Slovensko. Zřejmě si nechává radit od Fica, který je v populismu jedničkou ve střední Evropě... Měl by taky zajít za Mečiarem, nebo se aspoň poučit z jeho politické dráhy.

Mečiar měl tak silný "tah na bránu", že se stal pro příliš mnoho lidí a společenství na Slovensku nevolitelným a nepřijatelným. Paroubek jde ovšem v jeho šlépějích.

Proto věřím, že Zeman šnaci má. Nevyhraje, ale dostane od levicových voličů nějakých 8-10% a díky tomu Paroubek neodjede ve svým Audi do Strakovky.

http://www.pimpaku.cz/content/podpo-me-milo-e-zemana

0/0
16.1.2010 13:44

pětrandočepice

Re: ¨Paroubek je mazanej,

Paroubek ve Strakovce néééééééééééééééééééééééééééééé! Ten nabubřelej, arogantní, jízlivý, protivný člověk. Taky doufám, že  Zeman překročí 5%. Nemusel by o moc, ale ať tam je, ať je změna. Umí uhodit hřebíček po hlavičce. A když nejsou lepší, kteří mají šanci dostat se do sněmovny....A asi nejsou: Věci veřejné mají, aspoň pro mě, příliš neznámého: její kandidáti jsou pro mě málo čitelní.

0/0
16.1.2010 14:23

Erc.yes

Re: ¨Paroubek je mazanej,

Nabubřelý, arogantní, jízlivý a protivný Zeman skutečně je. a dokonce jízlivější, protivnější, arogantnější a nebubřelejší než Jyrka.

0/0
17.1.2010 18:47

jakadlec

Re: ¨Paroubek je mazanej,

to si pěkně ulít

0/0
20.1.2010 22:25

noorange

Je mi docel líto pana knížete,

0/0
16.1.2010 12:27

noorange

Re: Je mi docel líto pana knížete,

protože TOP 09 má takové předpoklady jako US i s obehranými politiky typu Kalouska.

0/0
16.1.2010 12:29

pinguone

..Komarku neni nahodou pouzivani slechtickych titulu

..zakazano.. chces nejakej titul ode mne ..?

0/0
16.1.2010 10:46

Fidel Castro s plnými kalhotami

Re: ..Komarku neni nahodou pouzivani slechtickych titulu

Jen zrušeno.

0/0
16.1.2010 22:38

st.st

je naprosto jedno

který mamlas nahoře bude, politici nepřinesou nikdy nic konstruktivního, ani tu od toho nejsou a ani školení pro to nejsou, nevím na co se těšíte...

0/0
16.1.2010 10:39

lynxxx

Vážený pane Komárku,

Ty dvě velké strany jsou sice víceméně v krizi, ale jsou to strany a mají nějakou strukturu, nějaké členy, nějaké zkušenosti, nějaké problémy, nějaký potenciál... Která významně vyšší je podle mého jasné, ale není to důležité.

Zato "nové stroje" nejsou nic než bedna od stroje. Jsou to slupky, ve které najdeme pouze jádro bez dužiny - dva členy, žádnou strukturu, žádné zkušenosti, problémy tam moc nejsou jen proto, že nebyla příležitost je vytvořit. Z prázdna číhají řady prospěchářů i korupčníků, kteří se nebudou příliš lišit od těch stávajících.

AUDI Q7 taky nevyrobili po pár letech od začátku výroby. Strany se musí kultivovat a je lepší, když mají 20letou historii než když jsou zcela nové. Konkurence je vyškolí. ODS teď třeba pohraje ale naprosto ji to posílí. ČSSD třeba vyhraje a ukáže se její bída. Vyjde z toho lepší ODS (dříve nebo později) a i ČSSD bude přinucena se zlepšit...

Zato všechny prázdné slupky vybuchnou nebo si případně prožijeme 20 let podobné nuzoty s nimi...

0/0
15.1.2010 22:35

vvv

Re: Vážený pane Komárku,

Pitomost. Pak se nelze divit, ze se nikam nepohneme. Nové tváře jsou potřeba. Ale bude trvat ještě dlouho, než se ten setrvačník zastaví.

0/0
16.1.2010 1:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.