- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro úlohu 10 bych musela znát kapacitu ledu a skupenské teplo tání a pro úlohu 11 součinitel tepelné roztažnosti vody. Nač bych si měla takové hlouposti pamatovat, od toho jsou tabulky.
No nevím, stárnu matika 42/50. Ale stejně se mi zdá že 13.2 by mělo být 150Kč a ne 120Kč. A v 5ce jsem nevyčíslila podíl logaritmů a přitom to šlo z hlavy. Mohla jsem mít alespoň o 4 body víc...
Státní maturity jsou podvod. U maturity z ANJ/NEJ: Z didaktického testu může mít maturant 0 bodů, z celé písemné části v podstatě také. U ústní části mu stačí 5 bodů z asi 47 možných, přičemž má 2 body už za pozdrav...
Státní maturitu musel vymyslet někdo "hrozně inteligentní". To následně můžeme zrušit všechny nástavbová studia a některé průmyslovky. U všech středoškolských vzdělání se totiž nepočítá s tím, že by student pokračoval ve studiu na vysoké škole. A pokud ano tak příjmacím kritériem jsou příjimací zkoužky na VŠ. Jestli tedy budou státní maturity to se pak jako zruší příjmačky? Nebo jaký to má účel?
Myslím, že ve školství je mnohem více jiných a důležitějších problémů a to hlavně na základních školách. Neškodilo by přehodnotit nynější způsob vzdělávání a hlavně restrukturalizaci osnov a důležitost předmětů. Zavedl bych např v deváté třídě povinný řidičský průkaz (kdo dnes není účastníkem silničního provozu?) atd.
No co naplat v Kocourkově se na to jde vždycky od lesa. Hlavně když tečou peníze. Ví vůbec někdo kolik se do státních maturit už narvalo peněz? Mě by to docela zajímalo.
Penez to jiz spolko mnoho! Ale mne by vice zajimalo jake vzdelani, prip. VS vzdelani a jakeho smeru maji ti, co nyni chteji rozhodovat o statnich maturitach! Nejdrive bych tyto odborniky podrobil temto zkouskam! To, ze nekdo, kdo umi vypocitat nosnost mostu, ale nerozezna houslovy klic od basoveho a nevi kdo byl autor Psohlavcu, toto by melo byt meritko?A vubec, jakou maji tito tvurci statnich maturit vubec praxi ze zivota na skolach ci v zivote???
Jsem slyšel, že to má probíhat tak, že některé ročníky budou zároveň dělat státní matoritu a školní, čili v podstatě dvě zkoušky a to povinně. Co je na tom pravdy?
považuji za nutnost. V současné době se bez angličtiny neobejde ani dělník, který surfuje po internetu. Já to vidím sama na sobě . Něco si chci stáhnout, přečíst a pod. a narazím na angličtinu a jsem v koncích. Mám podstatně omezený výběr informací.
Souhlasim s pedagogama, prtoze proste nechapu, proc srovnavat nesrovnatelne. K cemu bude budouci ses trice maturita z predmetu jako matematika ci informatika. Mam pocit ze by mela maturovat z osetrovatelstvi ap. Stejne tak truhlar a jiny. A i gymnazia prece byvaji jinak zamerena. Ja sama mam maturitu z roku 99 z biologie a chemie a pocitam, ze matematiku bych projela na plne care
Studenti maturovat nemusi. Musi si vybrat mezi matematikou a cizim jazykem. pozdeji mezi matematikou, informatikou a spolecenskymi vedami. Ja osobne bych videl jako lepsi moznost volby mezi matematikou, spolecenskymi vedami a prirodnimi vedami. Ta informatika bude obavam se pouze "solichem". Nevidim jediny duvod proc by mel mit truhlar maturitu pro vykon sveho povolani. Zdravotni sestry jiste uziji lepe prirodovedni zaklad nez do budoucna nabizeny vyber. Argumentace tvurcu maturity proc zmizel prirodovedny zaklad mne osobne prijde uboha. Je to skoda.
Jinak nechapu jak muze nekdo kdo vzdelava tvrdit, ze se snizi uroven maturantu (pracuju s nima na VS, a mam pocit, ze to ze neznaji nektera fakta neni problem, problem je, ze nechapou zadani v textu, prectou "vlak se rozjizdi z klidu" a na dotaz kolik je tedy pocatecni rychlost neumi polovina lidi odpovedet). Sice nebudou vedet nektere veci (fakta), ale testy jsou zamereny na prakticke dovednosti, ktere bohuzel dnesnim maturantum chybi.
, na nic! Musi umet budouci sochar, chemik ci matematik urcit co je podmet ci prisudek? Musi budouci fyzik umet prelozit vetu do Anglictiny "kdybych to byl byval vedel, tak bych sem byl nechodil"? Ne! Ale za to vam ukaze spoustu vzorcu nad kterymi by se nam vsem panenky roztacely! Proto si myslim, ze kazda skola by mela mit maturitni otazky vztahujici se k oboru kterym se zabyva. Timto samozrejme nemyslim ruzne "soukrome skoly typu, kolik da tainek na sponzorstvi".
Určit podmět a přísudek, nebo větnou skladbu . . . . . . . vy si fakt myslíte, že sochař nikdy nebude třeba psát dopis, žádost, přihlášku do výběrového řízení ???? A myslíte že mu pomůže, když bude plná primitivních chyb ????? Nebo máte dojem, že nikdy nevycestuje do zahraničí, a když tak s tlumočníkem, který mu bude muset asistovat naprosto při všem ???? No nevím nevím . . . . . .
jsou pravými důvody. Učitelé, kteří své studenty poctivě připravují se ničeho nebojí. Bohužel však většina učitelů, kteří stojí za mizernou kvalitou českého školství, umí pouze demonstrovat za vyšší plat a práci neodvede žádnou.
Neustále svalování problémů na ministerstvo je jen zastíráním vlastní neschopnosti a lenosti.
Profesore, jen jedna otazka,: Vy ucite?
Raději se neptejte.
Význam má stanovení určité minimální sumy znalostí, kterou školy musí dodržet. Ale stanovit i maximální úroveň nějakým ouřadou z ministerstva je naprostá pitomost. To bych nechal na školách, zda a jakou vyšší úroveň si zvolí a jak dokáží své žáky připravit. A podle toho bude mít ta škola pověst a bude zájem o studium na ní.