Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Desetitisíce, statisíce? Spočítat oběti na Haiti bude těžké. Češi přežili

Odhad počtu obětí úterního zemětřesení se stále mění. Podle haitského Červeného kříže při neštěstí zahynulo až 50 tisíc lidí a další tři miliony zůstaly bez střechy nad hlavou. První stotisícové odhady zatím nikdo nepotvrdil. Oba čeští občané, o nichž bylo známo, že jsou na Haiti, přežili. Nic se však neví o desítkách dětí z projektu Adopce na dálku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pan Navratil

Brigádník

kdybys poslal potvrzení, že už jsi poslal tisíc DMS, tak bych si řek, to je osel, takhle dát operátorovi tři tácy ;-D

0/0
16.1.2010 15:22

moim

Z některých zde mi je na &@&## !!!

Všem, kteří tak zarputile odmítají poslat by't sebemenší částku, např. formou DMS, rád připomenu, že jednoho krásného dnes se může klidně stát, že i oni budou takovou pomoc potřebovat. A jediná pomoc, která bude pak po ruce bude zrovna ta ze zahraničí. :-/ 

0/0
16.1.2010 9:54

Pan Navratil

Re: Z některých zde mi je na &@&## !!!

Jasně, rovnou z Haiti.

0/0
16.1.2010 15:19

Absolovent prestižního gymnazia

Po hurikánu Katrina je Haiti už druhým fiaskem Usa co se

pomoci po přírodní katastrofě v Karibiku týče. Včera na Cnbc přiznali že těch pár letadel co z ameriky mělo odletět s pomocí se vůbec neodlepilo od země, protože letiště v Haiti je už plné letadel jiných zemí. A navíc tam došel benzín.

Je to kontrast třeba ke kubánským záchranářům, kteří operovali na místě už v době kdy u nás běželi první zprávy o katastrofě. Záchranné tými s mobilní nemocnicí už má na místě Rusko i Čína.

Amerika se klasicky zmůže jen na to co jim jde - vyslání vojáků.

0/0
15.1.2010 6:46

Huffnaggelův duch

Re: Po hurikánu Katrina je Haiti už druhým fiaskem Usa co se

Záchranné tými? A odkudpak myslíš, že se tam ty ruské tými tak rychle vzaly??? Blbe!

0/0
15.1.2010 6:50

regulator

Haitsky president..................................

musi holt odlecit kontu ve Svycarech.....a pomoct vlastnim lidem...(volicum,hi ;-) ).

0/0
14.1.2010 22:17

tuccy

Pomoc od nás

měli být hlavně ti záchranáři, a to co nejdřív. Materiální pomoc tam potřebuje ozbrojený doprovod a posílat tam peníze je úplně zbytečné.

0/0
14.1.2010 17:45

Sars84

Re: Pomoc od nás

Z nasi zachranne mise je mi vzdycky velice "smutno". Je to vetsinou dano rychlosti vlady a krizoveho stabu. Ti se rozkyvou az tehdy, kdy nasi zachranari muzou vyhledavat mrtva tela...

0/0
14.1.2010 18:40

pan.pravda

Zajimalo by me

kdo jsou lide, kteri se chystaji prispet do sbirek a proc. Ja vam naopak reknu dva hlavni duvody, proc ja ne: 1) Penize odebrane i mne (jen letos odvedu o desetitisice vic kvuli posunuti stropu pojisteni) se jiz rozhodl poslat nas premier. Opravdu neuveritelne gesto pri schodku naseho rozpoctu. 2) Haiti neni chudou zemi kvuli neprizni prirody. Na druhe puli ostrova relativne prosperuje Dominikanska republika. Rozdil je v lidech, tak jako je lidmi dany rozdil v ekonomicke situaci Prahy a Chanova. Stejne jako dokazali cernosi udelat z obilnice Afriky zemi zmitanou hladomorem, tak za chudobu Haiti muze minimalni pracovitost a natazena ruka. A nekontrolovana porodnost - ja si taky kupuji dalsi kone az ve chvili, kdy vim, ze jim vydelam na ustajeni a oves.

0/0
14.1.2010 17:31

annakkk

A ja posilam jedine

penize pro psi utulky.

0/0
14.1.2010 16:45

Absolovent prestižního gymnazia

Re: A ja posilam jedine

Ano, je to rozdíl z hlediska pohledu. Když oni ti pejsci tak smutně koukaj... ;-D

0/0
15.1.2010 6:50

norma37

prispevek

Prispevek 500 kc poslan Cloveku v tisni. Tady mam skutecne jistotu, ze se pomoc dostane, kam ma. V praci tak jako tak musim dnes a zitra zustat o nejakou tu hodku dele, takze to me opravdu nezabije.

0/0
14.1.2010 16:16

pan.pravda

Re: prispevek

Clovek v tisni, co mi to rika...to jsou ti zastanci Vildy Mateje a spol. z Janova, ne?

0/0
14.1.2010 17:29

norma37

Re: prispevek

To jsou ti, kteri se snazi o to, aby Janov a podobne lahudky vubec nevznikaly a usetrit tim mimojine vase penize (prevence a socialni cinnost -neplest s penezni pomoci- je totiz v dusledku daleko levnejsi).  Ale drzme se tematu, predevsim jsou to ti, kteri s minimalnimi provoznimi naklady dokazi, ucinne, rychle a bez plytvani pomoct pri podobnych katastrofach kdekoliv po svete. A kteri dlouhodobe pomahaji mistnimu rozvoji a vzdelani na mnoha mistech chudeho sveta.

0/0
14.1.2010 18:20

Sars84

Re: prispevek

R^

0/0
14.1.2010 18:39

pan.pravda

Re: prispevek

a nebylo by lepsi, kdyby sami pracovali, misto aby penize tech, co pracujou, utraceli?

0/0
14.1.2010 18:43

chorimehbooba

me uz staci to, ze si tam vykaceli vetsinu stromu

ti uz ztratily pud sebezachovy. Nejlepsi bude , kdyz je tam nechame se navzajem pozrat. Osobne bych byl ochotny si adoptovat nejakou peknou holcicku.

0/0
14.1.2010 15:32

Ještěr 101

Re: me uz staci to, ze si tam vykaceli vetsinu stromu

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
14.1.2010 16:05

prngrr

Re: me uz staci to, ze si tam vykaceli vetsinu stromu

i na dálku - nebo jen na blízko?

0/0
14.1.2010 18:25

Zabiják z Prahy

Já to vidím asi tak

za chvilku odcházím k zubaři a vy se tu hádáte nad takovou krávovinou:-/

0/0
14.1.2010 14:50

gaDzin

Re: Já to vidím asi tak

Aby ti vyrval vsechny zuby ty necito! :-P;-);-D

0/0
14.1.2010 14:57

NORDMAN

Re: Já to vidím asi tak

Spravne - vyvrtani stolicky ma vetsi prioritu nez umirani statisicu na Haiti.

.

Souhlas soudruhu, nic tam neposilejme, podporujme jen akciove kouzla pana Grosse.

.

Takovy krasny cesky Honza, gratuluji ;-O;-O;-O;-O;-O

0/0
14.1.2010 14:57

brad.ley

Re: Já to vidím asi tak

Občas si říkám, že by to na diskusích nebylo tam veselé, kdyby se tu neobjevovali lidé, jenž nerozumí sarkasmu. :-):-P

0/0
14.1.2010 15:08

kiliannedory-po-třetí

Re: Já to vidím asi tak

na Severuv zimě moc na srandu nejsou

0/0
14.1.2010 15:11

narakN

Poslat

poslete tam nasi ordinaci v ruzove zahrade to bude nejlepsi ja nemam penize co bysem poslal ale esli nekdo mate tak to tam taky poslete a esli mate jeste vic a nevite kam s nima muzete je poslat me na ucet jsem uz treri rok bez prace clovek je pak rat ze ma na pivo a naky to cigo tenhle stat je teda peknej bor..l, neni schopnej se postarat a svoje obcany;-O

0/0
14.1.2010 14:37

Brigádník

Re: Poslat

hodila by se jim časem  (až tohle odezní) i ta televizní gynda, podle toho co se o nich píše ;-)

0/0
14.1.2010 15:17

mrsjames

Nepochopim

to, jak se zde par diskutujicich chlubi tim, ze neprispeji a stale melou neco o tamnich cernych.  Mne osobne multikultura nesedi, ale preci je to postihlo tam, kde jsou, a uz na tak zivelnymi katastrofami znicenem ostrove (viz povodne, hurikany), kde vladne chaos, nezamestnanost, nemoce.....nic dobreho je zatim nepotkalo. Hnat se do argumentu proc to tak je, a kdo za to muze by melo jit prozatim stranou. Jsou to lide jako my a ted potrebuji pomoc.  A kdo nechce prispet, jeho vule, ale mel by si nechat priblble komentare pro vecer v hospode.... Rv

0/0
14.1.2010 14:08

sirc

Re: Nepochopim

Tohle je extrémní případ. Paradoxně by se dalo říct, že to zemětřesení Haiti pomohlo. Lidé se začali zajímat.  On totiž život před katastrofou nebyl o nic moc lepší než je teď.

0/0
14.1.2010 14:22

NORDMAN

Re: Nepochopim

Rv Uplny souhlas, pod to se podepisi!

.

A jako dannovy poplatnik zadam: Fischere, poslete tam letadla s okamzitou pomoci !

0/0
14.1.2010 14:25

geroc

Re: Nepochopim

Letadla nejsou. 

0/0
14.1.2010 16:33

nicnemam

Re: Nepochopim

moje slova.. je mi na bliti z lidi co tu pisou takove zvratky. Zajimalo by me kde se ve vas bere stale vetsi nenavist vuci ostatnim lidem. Kam tohle vsechno speje? Rv

0/0
14.1.2010 14:29

gaDzin

Re: Nepochopim

No podivejte, nerekl bych ze je to nenavist. Je to tak, ze kdyz pomuzete v dobre vire a pak zjistite, ze tu pomoc nekdo zneuzil, tak vas to prinejmensim mrzi a citite se podvedeny a okradeny.

Myslim, ze vetsina by rada pomohla, ale taky chce vedet komu pomaha. A ruku na srdce moc positivnich zprav o teto zemi neni.

Aneb kdyz shori veznice, spousty lidi si oddechne neb ubude zlocinu.

0/0
14.1.2010 14:56

mrsjames

Re: Nepochopim

Nedej boze aby nekdo z vasi rodiny treba v te veznici neskoncil. Clovek udela chybu, napr. ridic se nekoukne a je to hned.  To je dosti stupidni uvaha, uz jen proto, ze se postavi veznice nova..8-o Proc porad resite penize? Tak proste jsou lide, co poslou treba dvacku, vas by to melo nechat chladnym, jsou to jejich penize.  Stale nechapete, ze argumenty o tom kdo tam vladne a proc tam nic nemaji by meli jit stranou.  Je tam chaos, ano, jsou tam neplechy a neni to jednoduche. Avsak ted jde tady o zivoty, budoucnost Haity. 

0/0
14.1.2010 15:09

gaDzin

Re: Nepochopim

Dle toho co jsem zatim cetl o Haity, tak nemelo budoucnost ani pred zemetresenim.

To s veznici bylo takove spis porekadlo, nemuzete jej brat doslova. Ve vezeni jsou i lide co se stali obeti justicniho "omylu". A proto jsem napr. proti trestu smrti, i kdyz nekolikanasobnemu vrahovi bych jej od srdce pral.

0/0
14.1.2010 15:18

gaDzin

Re: Nepochopim

Vazeny poslal bych to Dominikanske republice, kde je alespon trocha zaruka, ze to penize nedostane nekdo kdo by me pri prvnim setkani obral i o trenky a pak me jeste  podrizl. Neni to o rase, ale o pristupu lidi, kteri tam ziji. A je jedno jakou barvu maji. Shodou nahod je skladba obyvatel takova jaka je. Nekdo z toho nic nevyvozuje jinymu je jasny kde je zakopany pes. Ano je to tim, ze jsme jim nepostavili skoly, nedali pulku naseho HDP a predevsim za to muze nese sobeckost, kdy si stavime na nasem uzemi nemocnice misto abychom je staveli u nich na krasnem ostrove plnem krasnych lidi

0/0
14.1.2010 14:52

mrsjames

Re: Nepochopim

A nemeli by prave tyto argumenty chvilku pockat, kdyz zde jde o zivoty lidi? Polovina obcanu Haity jsou deti do 18 let.......

0/0
14.1.2010 14:56

gaDzin

Re: Nepochopim

Prosim Vas a co z tech deti vyroste? Spousty bezuhonnych obcanu co se dokazou postarat nejen o sebe? Ti dospeli byli take deti. Tento argument, kdy hrajete na city je mimo misu.

Jinak pomoc ano, tym zachranaru, cviceni psy a polni nemocnice. Urcite ne penize. To vse muze zajistit stat, myslim ze si obcane dostatecne plati danemi i takoveto sluzby.

0/0
14.1.2010 15:25

mrsjames

Re: Nepochopim

Co z tech deti vyroste? Tak to je skvely argument...A ty budes povidat neco o mimo mise? ;-D Tak uz se nerozciluj, proste se najdou lide, co tu dvacku poslou...;-D

0/0
14.1.2010 16:02

yan007

Re: Nepochopim

no ja asi tiež nepomôžem ale určite nie preto, že je to ďaleko alebo preto, že sú čierny, ale práve preto, že nemám vôbec záruku, že to neskončí u nejakého ich lokálneho zločinca

0/0
14.1.2010 15:36

mrsjames

Re: Nepochopim

Tvoje vec, stejne jako tech, co tu dvacku poslou...;-)

0/0
14.1.2010 16:03

bubacik_3

Re: Nepochopim

 .. ale pak se divim, ze zacnes vlakno takhle:

.....

Nepochopimto, jak se zde par diskutujicich chlubi tim, ze neprispeji a stale melou neco o tamnich cernych

..

;-)

0/0
14.1.2010 17:39

mrsjames

Re: Nepochopim

A proc se divis? 8-o;-D

0/0
14.1.2010 18:00

mrsjames

Re: Nepochopim

Bylo by fajn si precist cely prispevek....;-)

0/0
14.1.2010 18:01

Ondatroň dvojocasý

slušní lidé NEPŘISPĚJÍ

V

0/0
14.1.2010 13:54

Brigádník

Re: slušní lidé NEPŘISPĚJÍ

Kdybych ti poslal potvrzení, že už jsem odeslal 1000 DMS, tak to byses pos.al, že jo ?  ;-D;-D;-D

0/0
14.1.2010 14:05

Ondatroň dvojocasý

Re: slušní lidé NEPŘISPĚJÍ

ne, ale bylo by mi líto tvejch rodičů, no prostě ti neměli ten mobil kupovat, asi tě máma pěkně seřeže, až se dozví, jak si hloupej

V;-D

0/0
14.1.2010 14:07

Brigádník

Re: slušní lidé NEPŘISPĚJÍ

Já jsem tak hloupej jak ty seš chytrej ! Spočítej si kolik by stálo 1000 DMS a zkus to porovnat s informací, že mám od mámy kredit např. 15,- Kč  / měsíc. Ty ani nejseš schopen přečíst všechny slova co vidíš napsaný ! Nebo UŽ nejseš schopen ? I to je možný. Potom nejsi puberťák, ale velmi chytrý dožívající člověk s pubelescentními sklony. No, stáří je těžký, ale s tím nic nenaděláš stejně jako s tím zemětřesením. ;-D

0/0
14.1.2010 14:15

mrsjames

Re: slušní lidé NEPŘISPĚJÍ

;-D

0/0
14.1.2010 14:19

Ondatroň dvojocasý

Re: slušní lidé NEPŘISPĚJÍ

proč bych měl něco počítat, to, že seš blbej je tvůj problém, né můj. No a jen si odhalil, co jsem psal dole, zase jen další "humunista a multikulturní" přiblblo, a ekonomickej sběh Nordman, kterýho už nechtěj ani v USA taky tlacháte od popelnice o solidarytě a...pošlete, pošlete - samy jen parazitujete.

NE NIC JIM NEPOSÍLAT - tak se zachová slušný, civilizovaný, rozumný člověk.

Nebo tak odjeď, při troše štěstí to výkupné jim za tebe někdo zaplatí. Já bych nepřispěl

!!R^R^R^!!

0/0
14.1.2010 14:25

Brigádník

Re: slušní lidé NEPŘISPĚJÍ

;-D;-D;-D;-D;-D jo o tý "solidorytě" byl kdysi vtip, ale to ty si v žádném případě nemůžeš pamatovat :-P

0/0
14.1.2010 14:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.