- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Policie zatím nezná totožnost muže kterého 13.1.2010 srazil vlak v obci Povrli.U muže našli pouze cigarety.Podle světků si neznámý muž zapálil cigaretu,vstoupil do kolejiště a čekal až ho srazí vlak.Policie zatím vyšetřuje jestli se jedná o nehodu nebo sebevraždu.Na místo nehody okamžitě vyjela Záchranná služba z Ústecké Masarykovy nemocnice,lékař už pouze konstatoval smrt.První vlak po nehodě směrem na Děčín vyjel po deváté hodině a dvacáté minutě.Po dobu vyšetřování nehody zajišťovala dopravu mezi Ústí nad Labem a Děčínem náhradní autobusová doprava.
vyšetření takovéto nehody musí policie zablokovat trať tím, že nenechají vlak pokračovat. Co chtějí zjistit? Zda brzdil včas, nebo jestli to neudělal schválně? Jestli ho tam někdo nestrčil? To ale nebrání tomu aby vlak odjel, protože v kolejišti hlavního tahu se zabezpečením všech přejezdů závorami nemá nikdo co dělat a je to tedy jen a jen jeho vina!!! Problém bude v tom, že si to policie stále plete automobilovou nehodou. Veřejným zájmem je uvolnění trati. To znamená pořídit fotografie, zeptat se strojvedoucího co o tom ví, odstranit ostatky, pokud si strojvedoucí přeje, tak ho vystřídat a jede se dál. To nemusí trvat až tak dlouho.
Je to složitější. Jednak to může být potenciálně vražda (ne vždy je vše jasné). Dále je pochopitelně třeba sesbírat všechny ostatky a to i ty, co zbyly na postiženém vlaku. To dá taky práci. Provoz na trati by v takovém případě mohl znamenat i ohrožení pracujících vyšetřovatelů. A pak je tu samozřejmě strojvedoucí, pro kterého to může být docela šok a má nárok na střídání. A sehnat narychlo náhradního a dopravit k postiženému vlaku může chvíli trvat.
A stála jmenovaná trať v pozoru nebo si svévolně dovolila pohov?
Pokud vám to redaktůrci nedošlo, tak trať stála od té doby, kdy byla postavena.
Nestála třeba doprava na železnici nebo něco někomu v redakci?
trať se hla, během léta se prodlužuje a v zimě smrskává,
je to vlivem součinitele tepelné roztažnosti, každý materiál ji má jiný, např. plast 4,37, železo 2,957, mosaz 1,247, o hliniku nevim, bo je kajsik odstěhovaný
stála třeba doleva
bože, zas píšu blbosti a to je teprve středa
No,zrovna v tomhle úseku jich moc není...
že vlak opustil kolej, jal se usmrtit nebohého chodce a pak se zase vrátil na trať? Tenhle zabijáckej socanskej prostředek by se měl zakázat
a nemohlo to byt tak ze spis chodec vlezl pod vlak? nez ze vlak srazil chodce - ten chodec tam patrne nemel co delat - bravo draze ze se ji podarilo cestujici svezt autobusy ....