- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
.... tak kruci fix kde je ta Neumannová ?
Tak pane Šťáhlavský stále jsou ty zpoždění hlavně u vlaků co si je přivezou z ciziny?
Vlak do vídeňského Nového Města
Tak se aspoň podívejte na mapu než to z toho jízdního řádu takhle hloupě přeložíte...
Když jsem jezdil ještě vlakem, pamatuji si na reklamní plakáty všude po vlacích. Něco ve stylu "Sněží, auta stojí, vlaky jezdí".
Tak to si pamatujete asi něco jiného. Jen Auta stojí, vlaky jedou a bylo to o tom, že dálnice je denně s nehodou a pak se tam stojí hodiny v koloně. Jenže kvůli zeleným a dalším se nesmí kácet stromy,které by případně ohrožovali dráhu,takže můžete psát tak o těchto lidech, co nedovolí kácet stromy. Hlavně že u cest to jde ve velkém kácet i staré stromy aby nepoškodily auta a cestu, u dráhy to nejde. Hold silniční loby vede a je to vidět všude
do Antarktidy.Sníh bude,i kdyby si na něho měl půjčit!
Tak ten tiskovej mluvčí si nevidí do huby velká zpoždění jsou ojedinělá a hlavně u vlaků co si ho dovezou ze zahraničí. To snad jedině kdyby Praha byla v zahraničí
Praha - Víděň 2xpřes 50minut, Praha - Žilina 2x 70, Excelsior přijede do Čech v čas v Olomouci +30
tak nejak . tady mluvci mluvi o max 30 minutach na trase Pha, Koli, Pce a ja vidim na nadrazi 70-100 minut ...
ale jinak nadhera zvlaste na Letenske plani a vyhled na zasnezenou Prahu taky stoji za to - http://letenskaplan.webgarden.cz/aktuality/zavata-letna-8-ledna-2010.html
Každát trať, stejně jako nadzemní vedení má ochranné pásmo, kde nemají stromy co dělat, a to právě pro případ pádu. Jenom v Česku je kvůli debí..kům ekologům přivazujicím se na stromy každej hned potento. Jeďte se podívat do Německa, jaký jsou kolem tratí nechaný pásy bez stromů.