Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dělnická strana bojuje za bílou Evropu, zahraniční soukmenovce ale nezajímá

Dělnická strana je v aktuálním existenčním boji zcela osamocena. Další evropské ultrapravicové subjekty se o dění v Česku ve valné většině nezajímají. "Soud zřejmě sleduje jen saská buňka německé NPD, na kterou má DS vazby," řekl iDNES.cz politolog Miroslav Mareš. Pozornost starého kontinentu se upírá k maďarskému extremistickému uskupení Jobbik.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CarolusIV

Dělnická strana bojuje za bílou Evropu

a to je v pořádku. Nebo snag chcete hnusnou Evropu ? 

0/0
13.1.2010 7:58

Tetex

Demokracie...

...je postavena na nezávislosti moci výkonné, zákonodárné a soudní. Ve skutečnosti zákonodárná ovládí jak výkonnou, tak i soudní --> tzn. že momentální česká demokracie demokracií NENÍ! Tak jaké pak ohrožení demokracie???!

0/0
13.1.2010 7:39

Rokoko12

Evropa:

A proc by Evropa nemela zustat slozenim obyvatelstva bilou?

0/0
12.1.2010 21:18

akčytom

Absolutní souhlaa s ASI TAK

ASI TAK - R^R^R^ souhlasím - velké strany mají strach o volební hlasy o nic víc jim nejde.

Nácky osobně nemusím, ale při medialní kampani není jejich náckovství dost prokazatelné.Pár zblázněných extrémních mladíků se vždy najde - to ještě neznamená že celá strana je nacistická.

0/0
12.1.2010 17:53

rundlik

Re: Absolutní souhlaa s ASI TAK

Při mediální kampani opravdu není náckovství dost prokazatelné,zato při skutečných akcích už ano.[>-]EU

0/0
12.1.2010 21:05

Tetex

Re: Absolutní souhlaa s ASI TAK

Náckovství hlásá nadřazenost arijské rasy - nevšiml jsem si, že by se DS vydávala za árijsou stranu. ;-D Jsi svými argumenty směšný - byl by z tebe dobrý politik (mezi slepími i jednooký králem). ;-D

0/0
13.1.2010 7:42

pupp

Re: Absolutní souhlaa s ASI TAK

jo, chápu, že někdo, kdo píše "slepími", si myslí, že nacionalismus, nebo nacionální socialismus, což je to, čemu se DS nejvíc podobá, jsou o árijské rase... holt když má někdo v hlavě prázdno...

0/0
14.1.2010 21:09

DFSK

Jak muze zeme co trpi komunisty zakazovat jejich kamarady

0/0
12.1.2010 13:34

Rokoko12

Re: Jak muze zeme co trpi komunisty zakazovat jejich kamarady

Pokuste se korektne dokazat, ze mel takovy Vandas, nekdy v miulosti nebo i nyni,neco spolecneho s komunisty. Nemate sanci!!!

0/0
12.1.2010 16:33

Rokoko12

Re: Jak muze zeme co trpi komunisty zakazovat jejich kamarady

Oprava: v minulosti

0/0
12.1.2010 16:33

rundlik

Re: Jak muze zeme co trpi komunisty zakazovat jejich kamarady

Pokuste se korektně dokázat,že měl takový Hitler něco společného s nacionálním socialismem nebo se Stalinem.[>-]

0/0
12.1.2010 21:08

Mirais

Proti čemu je třeba bojovat

Přečtěte si tohle http://robertpoch.blog.idnes.cz/c/118717/Islam-Zla-predtucha-X.html

Ochrání Vás před touto hrozivou vizí prolisabonská ODS nebo snad levicová multikulti ČSSD ?

0/0
12.1.2010 11:43

Carlos

Re: Proti čemu je třeba bojovat

Panebože to snad ne, a ještě taková úvaha od p.Pocha...no konec. Rv

0/0
12.1.2010 12:34

P.D.F

Zaujalo mě, jak se vyjadřují příznivci

obou stran. Všiml jsem si, že demokraté často chtějí rozkopávat hlavy, až by boty nešly umýt, případně nahnali příznivce DS do koncentráků, o používání vulgarismů a poukazování na nízké IQ oponentů nemluvě. Na druhé straně jsem to nezaznamenal. Zvláštní?!

0/0
12.1.2010 11:36

HC8

Re: Zaujalo mě, jak se vyjadřují příznivci

Všiml

0/0
12.1.2010 11:41

Lewis

Re: Zaujalo mě, jak se vyjadřují příznivci

No vidíš a náckové to všechno i realizovali/realizují, to je, co? :-/

0/0
12.1.2010 12:54

Charles Boner

Re: Zaujalo mě, jak se vyjadřují příznivci

R^

0/0
12.1.2010 19:02

Rokoko12

Re: Zaujalo mě, jak se vyjadřují příznivci

No to je prave obraceny rub demokracie,ale nebojte oni by se hrdinove hodili do klidu a jeste radi, a nebo by zalezli pod neci ochranu do emigrace, jako vzdy v minulosti!

0/0
12.1.2010 16:14

Mirais

Malé zamyšlení

Co se vám zdá pravděpodobnějí - vaši dceru znásilní -

1. neofašista, který žije v evropském kulturním prostředí 

nebo 

2. muslimský imigrant jehož rigidní víra potlačuje jeho sexualitu a je příčinou jeho frustrací, které si vybíjí násilím

Na tuto otázku si je nutno odpovědět. Není multikulti větší hrozbou než DS ?

0/0
12.1.2010 11:20

Trent-R

Re: Malé zamyšlení

No to je teda zamyšlení....hybaj do školy!

0/0
12.1.2010 11:38

HC8

Re: Malé zamyšlení

http://cz.altermedia.info/ze-zahranici/hloupa-bilosska-rodina-poslala-17letou-dceru-do-jizni-afriky-eernosi-ji-skupinovi-znasilnili-do-etyo-dni_8237.html

Tento článek hodně napovídá na odpověď na tvou otázku!!!

0/0
12.1.2010 11:39

Sampis

Re: Malé zamyšlení

U nás? Jedneznačně neofašista. Moc muselmanů tu nemáme.

0/0
12.1.2010 12:40

Baxter

Re: Malé zamyšlení

Jednoznačně neonacista. Agresivní primitiv s vsugerovaným pocitem nadřazenosti bílé rasy a mužského pohlaví.

0/0
12.1.2010 13:24

Rokoko12

Re: Malé zamyšlení

Vy v tom mate  taky dobry gulas,proc by prislusnik bileho etnika poskozoval sve etnikum,to snad jenom nejaka vyjimka uchyla,pro kterou maji v dnesni spolecnosti ruzni rozvraceci poradku a sami uchylove, velke pochopeni a to jiz jeno proto,ze by radi prosadili sve amoralni zakony a prasarnicky,vse v ramci demokracie. zajimala by mne definice nadrazenost muzskeho pohlavi,to myslite toho bileho,barevneho,4% nebo nejak jinak sexualne zamereneho? Jinak agresivnich pasaku,nebile rasy(Vase vlastni definice) jsem videla na E55, pri mych cestach do Nemecka,take dost! Ze by se nam formovala, nejaka nova odnoz nadrazenosti barevneho etnika?

0/0
12.1.2010 16:26

EWCZ+

Aha.

Tak treba Norsko? Taky tam maji nejake ty "pravicove extremisty".

Tak se kouknem na prvni etnicky roztridenou statistiku z norskeho Osla 2001.

Nicmene ze 111 osob obvinenych ze znasilneni bylo 72 nezapadniho etnickeho puvodu a 14 puvodu neznameho.

65% obvinenych ze znasilneni je ne-zapadniho puvodu, pritom v Oslu tvori jen 14 % obyvatel. Co se pak obeti tyce, tak Norky tvorily 80% obeti, zeny ciziho puvodu pak 20%.

http://www.aftenposten.no/english/local/article190268.ece

0/0
12.1.2010 18:02

pepa01

Re: Malé zamyšlení

to je jasný

oběti multikulturní společnosti:    imigranti.50webs.com

0/0
12.1.2010 16:04

jnnvk

To máme tedy vycinkáno...

Ale co můžete chtít po národu, který má absolventa moskevské univerzity kandidátem na eurokomisaře. Kupředu levá, zpátky ani krok, soudruhu Füle. (Absolvent Filozofické fakulty Univerzity Karlovy (studium 1980 – 1981), Státního institutu mezinárodních vztahů v Moskvě (studium 1981 – 1986). Od roku 1982 do 1989 byl členem Komunistické strany Československa)Rv[>-]

0/0
12.1.2010 11:12

HC8

Re: To máme tedy vycinkáno...

R^

0/0
12.1.2010 11:16

Rokoko12

Re: To máme tedy vycinkáno...

Tak prave proto, ze je jiz docinkano a prohlednuto, tak by se s takovymi parazity melo skoncovat a to rychle nez bude pozde. Je to pro hodne lidi velke zklamani ale vse je resitelne, hlavne nekdy a ne,nikdy!

0/0
12.1.2010 16:31

pravice a pravda zvitezi

jednoduchá řešení pro jednoduché lidi. Vaše DS (nebo KSČ)

Jednoduchá řešení nefungují. Vžycky vedou k lidskému neštěstí a zbytečným smrtím.

Totalita a násilím prosazovaná "pravda" není řešení čehokoliv.

Prosim už mi nepište že DS není náckovská strana. To je jako tvrdit, že KSČM není strana kovaných komunistů...

0/0
12.1.2010 11:06

Livrak 2

Re: jednoduchá řešení pro jednoduché lidi. Vaše DS (nebo KSČ)

Nesmysl.Rv:-)

0/0
12.1.2010 11:08

pravice a pravda zvitezi

Re: jednoduchá řešení pro jednoduché lidi. Vaše DS (nebo KSČ)

v čem?

0/0
12.1.2010 11:09

Livrak 2

Re: jednoduchá řešení pro jednoduché lidi. Vaše DS (nebo KSČ)

O jaké pravdě silou prosazované tu hovoříte?

0/0
12.1.2010 11:11

HC8

Re: jednoduchá řešení pro jednoduché lidi. Vaše DS (nebo KSČ)

Tvrdit o DS že je neonacistická to je ten samý nesmysl jak tvrdit o ODS že je pravicová;-D

0/0
12.1.2010 11:11

pravice a pravda zvitezi

Re: jednoduchá řešení pro jednoduché lidi. Vaše DS (nebo KSČ)

tak teď jste se odkopal přesným příměrem. ODS by chtěla být pravicová stejně jako DS víc náckovská, ale oba se bojí reakce okolí :-P

0/0
12.1.2010 11:17

Livrak 2

Re: jednoduchá řešení pro jednoduché lidi. Vaše DS (nebo KSČ)

To jste nák divně překroutil né? :-)

0/0
12.1.2010 11:19

HC8

Re: jednoduchá řešení pro jednoduché lidi. Vaše DS (nebo KSČ)

Tak ještě jednou, a teď už ti to dokonce i napíšu! Proč válečný veterán a teď pořádně čti! KTERÝ BOJOVAL VE 2.SVĚTOVÉ VÁLCE PROTI !! NACISTUM !!!! píše DS ??

0/0
12.1.2010 11:09

pravice a pravda zvitezi

Re: jednoduchá řešení pro jednoduché lidi. Vaše DS (nebo KSČ)

stařecká demence? a psal to vůbec on? Není to lež v žoldu DS? ;-D

0/0
12.1.2010 11:10

Livrak 2

Re: jednoduchá řešení pro jednoduché lidi. Vaše DS (nebo KSČ)

Došly argumenty? Pravda tohle nedělá ;-)

0/0
12.1.2010 11:12

HC8

Re: jednoduchá řešení pro jednoduché lidi. Vaše DS (nebo KSČ)

Tak a je to pan neexistuje8-o;-D;-D

0/0
12.1.2010 11:14

HC8

Re: jednoduchá řešení pro jednoduché lidi. Vaše DS (nebo KSČ)

http://www.narodniprosperita.cz/view.php?nazevclanku=osud-a-svedectvi-ceskeho-vlastence&cisloclanku=2009090001

Nebo existuje?8-o

0/0
12.1.2010 11:15

pravice a pravda zvitezi

Re: jednoduchá řešení pro jednoduché lidi. Vaše DS (nebo KSČ)

už mě nebavíte, stavět důveryhodnost strany na pomateném staříkovi - jednom staříkovi - je opravdu směšné, jako celé to hnědé hnutí..

0/0
12.1.2010 11:18

Livrak 2

Re: jednoduchá řešení pro jednoduché lidi. Vaše DS (nebo KSČ)

;-D;-D;-D

0/0
12.1.2010 11:20

Mirco1

Ultralevicové, nedovzdělaný Eichlere...

... ultralevicové. Stejně jako NSDAP.

0/0
12.1.2010 10:59

Bennu

Re: Ultralevicové, nedovzdělaný Eichlere...

Jo, proto Hitler jako prvni potiral komunisty, ze? Proto mel tak velkou podporu prumyslniku, ze?

0/0
12.1.2010 11:07

kladivkem_do _celicka

Re: Ultralevicové, nedovzdělaný Eichlere...

vis o tom houno a placas nesmysle, komiku, nejdriv si neco nastuduj ;-D

0/0
12.1.2010 11:10

Bennu

Re: Ultralevicové, nedovzdělaný Eichlere...

Muzes zacit na wikipedii, borce.

NSDAP se pokouší zachytit co nejvíce voličů. Střední vrstvy a rolníky láká slibovaný boj s nezaměstnaností (začátkem 30.let byly v říši 3 miliony lidí bez práce), průmyslníky zase zajímá, že NSDAP nechce mít nic společného s komunisty a neslibuje podporu dělnictvu, i proto se do nacistických pokladen hrnou sponzorské dary.

0/0
12.1.2010 11:22

Rokoko12

Re: Ultralevicové, nedovzdělaný Eichlere...

Popirate, co je dokazatelne a kecate co Vam slina prinese na jazyk,Hitler mel podporu prumyslniku,to vi kazdy! Mam Vam je jmenovite vypsat?

0/0
12.1.2010 16:39

HC8

Re: Ultralevicové, nedovzdělaný Eichlere...

Víš ty vůbec co to znamená Národně sociální??8-o;-D

0/0
12.1.2010 11:17

Baxter

Re: Ultralevicové, nedovzdělaný Eichlere...

NSDAP i DS je jednoznačně ultrapravice. Nejdřív si něco nastuduj a pak se projevuj.

0/0
12.1.2010 13:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.