Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražskou MHD čekají škrty a změny, metro pojede jen do půlnoci

Pražská městská hromadná doprava se od 7. března změní. Skončí 20 autobusových linek a omezí se provoz metra. "Sáhne se zejména na večerní a víkendové spoje. Zkracuje se denní provoz metra. Zrušeno bude několik ranních i posledních spojů na všech trasách," uvedl zdroj z Dopravního podniku, který si nepřál být jmenován.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tryskomys Muf

Jen at zrusi vsechny nocni spoje smahem!

Jen at zrusi vsechny nocni spoje smahem! Nasledna defenestrace a lyncovani gauneru z magistratu by mne velmi potesila. R^

0/0
18.1.2010 21:52

Emiik

To snad ne!

Město chce aby lidé jezdili MHD a ulevilo se tím automobilové dopravě. Ale místo toho, aby to podporovali, dělají přesný opak. Za roční kupon dám skoro 5 tisíc a až se Ropid rozhodne a zruší ještě pár spojů tak budu cestou do práce přestupovat třeba 10x, z jedné přeplněné tramvaje do druhé. To se opravdu "vyplatí". Nedivím se, že si lidi raděj koupí auto a stojí pak v zácpách, i tak je to komfortnější a rychlejší než přestupy na MHD. Je vidět, že lidé, kteří toto vymýšlejí MHD nejezdí, protože jinak by je něco takového nemohlo napadnout.

0/0
13.1.2010 12:30

TT777

Re: To snad ne!

Az se tu bude prodavat levna TATA (to indicke auto s cenou a spotrebou mopedu) poridim si to a budu jezdit po Praze autem vyplati se to!!

0/0
20.1.2010 17:15

hodkowicz

Však uvidíte v březnu...

většina lidí tady držkuje, že je článek smyšlenej, ale já mám spíš pocit, že nejste schopni s ho pořádně přečíst. Za prvé, je tam napsáno, že jde jen o návrh. Za druhé, to že Ropid o několik dní později napíše, že "Článek čerpal z již neplatné verze pracovního materiálu, který v

současnosti prochází dalšími úpravami v návaznosti na projednávání s

jednotlivými zúčastněnými subjekty", neznamená, že v době psaní článku to tak nebylo. Jestli píšou nějaký kecy, že to tak není a nikdy nebylo, tak jsou spíš k smíchu. Za třetí, co chtěl Ropid udělat na Praze 4 bylo sice komplexní řešení, ale s nějakou logikou a funkčností systému to mělo společnýho hodně málo, takže vůbec neočekávám, že by to bylo v tomhle případě jiný. Za čtvrté, jestli si někdo myslí, že v kanclu MFDnes sedí nějakej magor, co si vymýšlí čísla a trasy linek, jak ho napadnou, tak je blázen... Však uvidíte v březnu...

0/0
13.1.2010 10:33

Kirů

neušetřilo by se tím, že ...

...se namontují na eskalátory čídla, aby se netočily naprázdno ?  V Německu to docela dobře funguje, schody se dají do pohybu až když na ně  nastupuím. Jen u nás se točí kolikrát zbytečně.

0/0
13.1.2010 8:02

Verstappen

Re: neušetřilo by se tím, že ...

na některých eskalátorech tohle už funguje, ale ta investice je docela velká, nemaj na to prachy

0/0
13.1.2010 11:13

Ehmuhm

Je to jednoduchy

Je to jednoduchy. Pocet a frekvence spoju se bude snizovat, aby se usetrilo, pripadne se bude zdrazovat -> Vice lidi si koupi stale vice dostupnejsi (starsi nebo novy) automobil -> Ubyde cestujicich v MHD -> Zrusi/omezi se nektere spoje -> Vice lidi sedne do aut...

Zadna novinka, presne takhle to funguje ve spouste zemich na "zapade". Nakonec budeme vsichni trcet v zacpach v autech, coz spolecnost bude celkove stat vic penez nez dotovani dopravy. Ale jako vzdy jde o okamzitou spotrebu a okamzite vysledky ne o dlouhodobe investice do budoucna... ;-(

0/0
11.1.2010 23:58

TT777

Re: Je to jednoduchy

neboj spolu se zdrazenim jizdneho zavedou mitne a razem se autem ject nevyplati ;-€Rv

0/0
20.1.2010 17:17

majkrosoft

hlupaky

Idnes dělejte si hlupáky s někoho jiného ,opravdu amatéři .Jde vidět že se spoléhat na idnes je velká chyba a redší si to ověřit na rapidu ;-€

0/0
11.1.2010 22:07

Králík z klobouku

Re: hlupaky

Až si budeš něco ověřovat tak nejprve název ;-D

0/0
12.1.2010 6:34

neo77

Dezinformace

Nevím, jestli to tu už v diskuzi bylo, ale aby bylo jasno....

http://www.ropid.cz/tiskove-informace/reakce-na-dezinformace-v-mf-dnes-v-sobotu-9.1.2010__s193x892.html

Jojo, idnes, náš nový Blesk...

0/0
11.1.2010 21:38

czechian

Re: Dezinformace

Tak třeba hned v tom prvním bodě Ropid potvrdil informaci MF Dnes. ;-D Pokud má odjíždět poslední metro o půlnoci z centra, bude vyjíždět z konečné někdy před třičtvrtě na dvanáct. Tedy tak, jak je uvedeno v článku. ;-D Komplexní řešení dopravy ty návrhy postrádají zcela. To ostatní je slovíčkaření.

0/0
11.1.2010 22:05

neo77

Re: Dezinformace

To první je ale asi tak to poslední v čem se to shoduje. Ostatní je jenom nepodložené (resp. podložené neplatným starým návrhem) strašení prodloužením intervalů a rušením linek tramvají a busů v přehnaném rozsahu... Ať tak či tak, realita bude jiná (jak od toho zde tak od toho na Ropidu) a novinář by měl informovat o realitě a ne o smyšlenkách...

0/0
11.1.2010 22:13

czechian

Re: Dezinformace

Nevidím důvod proč by neměl novinář informovat i o tom nejabsurdnějším, co se v hlavách plánovačů zrodí. Navíc pokud Ropid informace "vyvrací" důmyslně zašifrovanou zprávou o omezení provozu metra, těžko se pak dá důvěřovat i těm ostatním bodům. Pročpak Ropid nepřiznal, že zkrátí provoz metra o nějakých 20 minut a zaobalil to do fráze o "definici odjezdů z centra"?

0/0
11.1.2010 22:22

neo77

Re: Dezinformace

To jistě může, ale pak to také tak musí uvést - "Tento článek je nejpesimističtější variantou plánů omezení pražské MHD, které ale již nejsou platné..." A ne údernicky napsat, že toto bude platit od března maximálně s kosmetickými změnami... protože takto je to manipulace.

0/0
11.1.2010 22:39

czechian

Re: Dezinformace

Tak u novinářů je celkem běžné, že lžou. ale co mám dělat, když ve sporu s nimi lže Ropid? 8-o

0/0
11.1.2010 22:58

Dr. Fee

Re: Dezinformace

Nemáte pravdu. Přečtěte si název článku ".....metro pojede jen do půlnoci". Tohle přece Ropid popřel, když tvrdí že kolem půlnoci bude metro v centru.

0/0
12.1.2010 11:41

misslonely

Re: Dezinformace

že amatéři z MFD se spokojí s nejmenovaným zdrojem a neověřují skutečná fakta mě snad ani nepřekvapí

0/0
12.1.2010 9:23

beyk

Tady si můžete nadávat a stěžovat jak chcete ....

Lidi, běžte na radnici a vyžeňte horolezce, tuneláře, a veškerou tu zlodějskou bandu.... jinak asi budete chodit pěšky.

Co na to jinýho napsat.....Rv

0/0
11.1.2010 21:37

Tomas_1983

Někde se ty promrhané peníze najít musí, že primátore

Někde se ty peníze co se "utratili" na Opencard musejí najít někde jinde, že primátore Béme. Jinak pro inteligenta co si myslí, že do Újezda nad Lesy jezdí vlak, tak bych rád řekl "ty ho.a.o" do Újezda nad Lesy nikdy vlak nejezdil!!!! Za trest bych Ti přál, abys musel chodit pěšky do Klánovic nebo do Běchovic! Zlatý primátor Kasal. Béme ty už konečně táhni na politický hnůj, kam patříš!

0/0
11.1.2010 20:52

czechian

Re: Někde se ty promrhané peníze najít musí, že primátore

Tak tam budeš jezdit busem č. 251 nebo 109 k Nádraží Běchovice. ;-D

0/0
11.1.2010 21:02

Tomas_1983

Re: Někde se ty promrhané peníze najít musí, že primátore

Jo 251 jezdí super :o)) Nějak si ten "páprda" neuvědomuje, že tam bydlí skoro deset tisíc lidí....

0/0
11.1.2010 21:06

czechian

Re: Někde se ty promrhané peníze najít musí, že primátore

Tak máš pořád ještě tu 109. ;-D

0/0
11.1.2010 21:07

Tomas_1983

Re: Někde se ty promrhané peníze najít musí, že primátore

To je pravda, ale jestli jí chtějí omezit, tak bude mít podobné intervaly jako 261 :o) A ten vláček taky jezdí jednou za půl hodiny....a pokud lidi budou využívat více auta tak ta Českobrodská bude stát víc než teď :o))

0/0
11.1.2010 21:11

czechian

Re: Někde se ty promrhané peníze najít musí, že primátore

Tak holt budeš jezdit 109 na Palmovku. Časově to s ní při cestě do centra vychází stejně, jako s 250 na Černý Most.

0/0
11.1.2010 21:20

Tomas_1983

Re: Někde se ty promrhané peníze najít musí, že primátore

Ty jo, díky za tip. Ty asi v této lokalitě nebydlíš :o))

0/0
11.1.2010 21:24

MagorA

a jak jezdit z hospody?

Pokud se MHD takto omezí, bylo by dobré tolerovat od půlnoci pomalu jedoucí řidiče do 2-3 promile, především v zimě. Mrznout nebudu,mhd nepojede,  tágo je drahý, a než by splácel nějakou megapokutu na chlast za volantem, byť nalitej jezdím o mnoho bezpečněji než třeba naštvanej na starou nebo uhoněnej v práci, to se raději stanu "sockou", přestanu pracovat a budu se ostatním (sobě teď) smát....;-D

0/0
11.1.2010 20:30

Ahasuerus

Re: a jak jezdit z hospody?

Tak si najdi nějakou hospodu v místě trvalého bydliště, pokud tam nejsi u všech dlužnej a  kvůli tomu musíš jezdit MHD;-)

0/0
11.1.2010 20:39

MagorA

Re: a jak jezdit z hospody?

No, bydlím na okraji Prahy (dost místních jezdí do hospod tu autem, a pokud někde chytají, tak se to v hospodě ví a objedou se), ale nechodím do hospody jen kvůli pivu, ale především kvůli kamarádům, a tak většinou někam do centra, by to měli všichni tak +/- stejně daleko. Ale pokud bue mhd stále prořídlejší, tak to asi risknu, než mít jistoti dlohého čekání a tramvají s bezďákama, tak raději né zase tak moc pravděpodobnou kontrolu od policie....

0/0
11.1.2010 20:47

drbas

Re: a jak jezdit z hospody?

Rv za ten chlast za volantem

0/0
12.1.2010 10:51

Milanius

Re: a jak jezdit z hospody?

V místě bydliště do hospody zásadně nechodím, přijde mi to takový divný. Když jdu h'do hospody, tak musím jít "někam pryč", stejně tak nechodím do kina, který mám o dva bloky dál, prostě ne.

0/0
11.1.2010 21:07

czechian

Re: a jak jezdit z hospody?

Nejhorší je, když se vracíš nalitej z hospody, všude krouží mlsní čepičatí budižkničemové s nažhavenými Drägery, a řidič nočního autobusu má více promile, než ty. ;-D

0/0
11.1.2010 20:54

Mysel

Jasny vysledek

Co se rozkradlo na Opencard, musi se usetrit na sluzbach obcanum.

0/0
11.1.2010 20:26

Twistino

Díky našim zastupitelům

Pánove zastupitelé se na radnice vyvážejí auty a v MHD nikdy nebyli takže proč by ji neokřesali. Hlavně že si její rozvoj dají pak do volebního programu.

Prostě z MHD se jim prachy špatně ulevají a díky OpenCard už pumpli co to šlo.

Prosím neapomeňte nato při volbách. A zvolte někoho kdo žije a stará se o normální lidi  a né novodobé papaláše co město jen ždímají a snaží se vše v peníze proměnit.

0/0
11.1.2010 20:19

phi

teda

tohle vymyslela celkem chytrá hlava, je to asi nejméně bolestivé opatření

0/0
11.1.2010 19:42

zdeseny obcan

Re: teda

Kdyby se na magistrate netunelovalo o 106 nemuselo by to bolet vubec.

0/0
11.1.2010 21:01

Depresivní Robot Marvin

Máme jezdit do hospody autem?

A to máme jezdit do hospody autem, když se zruší poslední metro a to bude jezdit jen někdy do půl dvanácté?

0/0
11.1.2010 19:31

tequiladrinker

Re: Máme jezdit do hospody autem?

buď můžeš živit taxikářskou chátru a nebo při lepší variantě jet z hospody prvnim rannim metrm...:-P

0/0
11.1.2010 20:17

czechian

Re: Máme jezdit do hospody autem?

Noční busy a tramvaje se nemění. ;-D

0/0
11.1.2010 21:07

medvědice

Asi šetří na nové eskalátory

a nějaká firma se pěkně napakuje, stejně jako na Opencard.

0/0
11.1.2010 19:11

opal_k

kdo je tu pro koho?

Já teda nevím, já si připadám jak v Kocourkově. Za poslední rok ROPID mé malé dceři 1. zrušil autobusovou zastávku u školy, další je 600m nebo bus navíc, takže dražší listek a delší cesta 2. zavedl pruh pro busy, kterých tam jezdí pár, takže je tam horší cesta autem, 3. teď  zruší  přímé busy kterými jezdí k babičce, takže zase pojedu autem. - tím, co jsem měla nechat doma a použít MHD.

Pokud vím, některé obvody s úpravami (pruhy pro busy, škrty v trasách a linkách) nesouhlasily, ale nikdo to stejně nevzal v úvahu.

Noční metro mě jako matku skorodospělých dětí štve dost, ale to ranní? To je vtip, ne? Tím fakt nikdo za zábavou dobrovolně nejezdí, tím se jezdí pracovat.

Nemohl by někdo prosím Dopravnímu podniku sdělit, že oni jsou tu pro nás, nikoli my pro ně? Evidentně to poslední dobou nějak zapomněli..

0/0
11.1.2010 18:48

demon3

Re: kdo je tu pro koho?

Začala jsi dobře - Ropidem, jen ten závěr ti trochu ulít.

Dopravní podnik tyhle změny nenavrhuje a ani nemůže, on je totiž jen dopravce. Tohle je práce primátorovy prodloužené ruky - Ropidu ! :-/

0/0
11.1.2010 19:13

sluni-sluni

Re: kdo je tu pro koho?

mnojo, prý tam dělá jeho drahá ženuška, mají to prostě zmáknutý :-P

0/0
11.1.2010 19:26

2012

věrchuška

sněhová calamita vybudila borce,že hromadně kupují terenní auta. Navrhuji vytrhat koleje na Vinohradské, nahnat 11 do Korunní a na prostředku místo kolejí parkoviště pro naše borce.[>-][>-]

0/0
11.1.2010 18:41

czmario

Obcas si kupuju jizdenku pres mobil

SMS DPT na cislo... nepamatuji si, dobra sluzba, jak se to bude resit, kdyz v metru zavedou turnikety? Asi tam budou i nejake scannery, kdyz je to tak predrazene, ze jo, pane Beme... Vypadnete uz odtamtud a odstehujte se treba do Nepalu, ac nejsem socan ani komous, takovou zkorumpovanou vyzirku a nefachcenka aby clovek pohledal...

0/0
11.1.2010 18:29

czmario

Skvely napad, pane Beme,

kdysi jsem slysel, ze je v Praze prilis aut, ze bude treba posilit a zkulturnit MHD. Takze zase fake?

0/0
11.1.2010 18:24

EnVidiaSeries

když si to Pražáci nechají líbit, proč ne..

:-) Já vím, proč jsu nezůstal v Praze :-P Chceš tam žít? Tak cáluj, cáluj, cáluj.. Nevím, proč je to tak ceněné místo pro žití?

0/0
11.1.2010 18:14

phi

Re: když si to Pražáci nechají líbit, proč ne..

stačí porovnat platy v Praze a v regionech

0/0
11.1.2010 19:43

dr. Cenýkmín

Re: když si to Pražáci nechají líbit, proč ne..

To se mám kvůli změnám v dopravě z Prahy odstěhovat? To se mi zdá trochu přehnané.

0/0
12.1.2010 16:22

forhend

rADNÍ DĚLAJÍ VŠE PRO TO aby MHD jako takové

zlikvidovali!:-/

0/0
11.1.2010 17:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.