- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
My sme už na tú Vašu trapnú Entropu a vašu ostudu v EÚ dávno zabudli
... ale mi na ni zabudnout nechceme...
suverenitu neřeš kdo odstoupil v USA, ale ten iracionální bordel a dementa na řídící věži.
Navíc srovnáváš oslovsky nesrovnatelné...To není chov ovcí, ale řízení letového provozu
Furt jaká ostuda a blablabla.
Odstúpil v USA pri poslednom pokuse o ter. utok na lietadlo niekto? Nie. Takže o čom sa bavíme? Že hanba Slovákom? Nákl. a možností bez. opatrení na Slovensku a v USA je neporovnateľné a predsa si USA nechá vliezť do lietadla teroristu s bombou o ktorom vie a bola informovaná. Kdo ohrozil cestujúcich viac?
Idem si pozrieť diskúsiu k tomu článku a dúfam že tam najdem rovnaké
nicky, ako tu žiadajúce odstúpenie, popravu a vykastrovanie od tajných
služieb po USA prezidenta.
Kdepak, sláva Slovákům, konečně se proslavili ve světě, konečně jsou světoví, ovládli všechna světová média.vy se raději naučte číst. Ten terorista s bombou nalezl do letadla úplně jinde než v USA a byl to skutečný terorista, ne "atrapa" pro vyhledávacího psa
jako atrapu, když mu řekli, že tam chybí rozbuška a bez ní je to neškodný. Žádné pochybení dispečera nevidím
pokud je tím "laikšem na výbušniny" stará bába Blažková, tak taky nevím.
Pokud je jím cedoucí provozu, tak nemusí být zrovna pyrotechnik, ale měl by vědět, jaký je rozdíl mezi výbušninou s atrapou. Aby nenechal odletět letadlo s výbušninoiu, když mu policajt řekl, že v letadle je výbušnina.
Proto.
který tenhle způsob testování vymyslel. Cpát nic netušícím cestujícím do zavazadel výbušniny a doufat, že se nikdy na žádnou nezapomene, to může věru jen naprostý prosťáček. Pár dalších dutohlavů to muselo odsouhlasit, takže ti by taky zasloužili náležité ocenění.
Bezvýhradný souhlas.
..co Slováky Maďaři přestali bičovat aby šli makat "na panské" si ti slováci čím dál více dovolujou.
Začalo to na výbušnině u policisty, dále atrapa bez rozbušky u dispečera, až na hračku pro cvičení domácího mazlíčka u pilota.
Pokud s tím ten dispečer nemá zkušenosti, nikdo neříká, že se v tom má vyznat. Určitě věděl, že letadlo s bombou nesmí letět, ale on to zjevně bral tak, že to bomba vlastně není, tím pádem má jen jeden zákazník něco v kufru navíc.
A pilot, ten už vůbec netušil, která bije a v Dublinu nejspíš zapomněl. Konec konců, ztráta zavazadel je běžná věc, tady tam má člověk alespoň něco navíc...
Bomba na palubě znamená celou řadu procedur. Viděl jsem jednou jak se to trénovalo v Praze na oblasti. Dispečerka byla zpocená jak myš. Dělala to poslepu, ještě se simulovaným výpadkem primárního radaru. Znamená to odklonit veškerý přistávající provoz v oblasti APP na vyčkávací body a přidělit mu holding patterns, odklonění provozu vzdáleného na záložní letiště. Letadlo je pak navedeno na zavřené letiště. O všem rozhoduje několik šéfů oblasti. atd.atd...
Bezpečnostní služby si prostě dělají co chtějí, nechají nás létat s trhavinami na palubě a jsou jediní, kdo je schopen je dostat na palubu. Vypadá to tak, že nikdo nebyl informován. Proč?
no jo, při přesilovkách na oblasti bejvaj všichni zpocený jak myši, od toho je to přesilovka. ve skutečnosti, když dojde na jakejkoliv nouzovej postup, tak na tom maká celej sektor včetně vedoucího směny, kterej má před sebou rozloženej příslušnej foršrift, aby se všechno udělalo tak, jak to má bejt.