Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poplatky u lékaře skončí u Ústavního soudu podruhé. Řešit je tam chtějí kraje

Spor o poplatky u lékaře bude znovu řešit Ústavní soud. Podle jihomoravského hejtmana a šéfa Asociace krajů Michala Haška se na něj obrátí kraje, s nimiž zahájilo správní řízení ministerstvo vnitra kvůli tomu, že je pacientům odpouštějí formou darů. Ústavní soud už jednou poplatky řešil a nejtěsnější většinou je nezrušil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

crezpenan

socky porušují zákon

anebo ho obcházejí.Co s nimi?

0/0
13.1.2010 8:00

Pan Navratil

Vanislave,

ty jsi tak nekonečně chytrej, že si kolikrát říkám, proč jsou na světě ještě jiní lidi, když by sis vystačil v pohodě sám.

0/0
11.1.2010 10:26

Pan Navratil

Mno,

škoda, že ČSSD nemá nic důležitějšího do volební kampaně. A škoda, že jim na to zase spousta chudáků skočí.

0/0
11.1.2010 10:24

babacek

Poplatky, předvolebmní téma opět na scéně.

Již samotné následující prohlášení si odporuje. (  ´´Poplatky už nějakou dobu fungují a jasně se ukázalo, že se nesnížil počet návštěv u lékaře. Je jich naopak o pětinu více než v minulosti a za léky se utratilo 73 miliard korun.´´ )

Češi utratili za léky 73 miliard právě proto, že kupují volně prodejné léky aniž by museli jít k lékaři pro recept. A pak vidím kolik ordinací díky poplatkům má své ordinace následně vybavené diagnostickými přístroji o kterých si museli dříve nechat jen zdát.

A pak je tu další dotaz. Co na to říká daň darovací a kolik stojí celá ta agenda kolem vracení poplatků ?

0/0
11.1.2010 8:27

Karelka

Ptám se!?

Kdo může měnit Ústavu? Má na to právo ta ,,parta,, z Brna? Nemá náhodou Ústavu sama chránit a ne ji záměrně porušovat? Skutečně jsme Absurdistán, Banánová republika nebo už jen mafianský stát? O to šlo v 89 roce, zničit tento stát a udělat lidem ze života neřešitelnou rovnici? ?

0/0
10.1.2010 21:48

kepir kalam

Re: Ptám se!?

Právníci z Plzně.

0/0
10.1.2010 22:09

Karelka

Re: Ptám se!?

to mi odlehlo, budu v klidu spát.[>-]

0/0
10.1.2010 22:59

Cukrář

Re: Ptám se!?

Oni ji mění? Já měl pocit, že posuzují, jestli nějaká věc je v souladu s Ústavou nebo ne, ale chápu, že pro někoho Ústava nadevše a že by si netroufl ani koutkem duše zapochybovat, že třeba regulované nájemné, jakožto forma mezení soukromého vlastnictví je proti ústavní. ;-D

0/0
10.1.2010 22:54

Karelka

Re: Ptám se!?

Ústava je svatá věc, jinak si sní můžeš vytřít pr..l! Zrovna jako ti lum pové z Brna!!!

0/0
10.1.2010 23:02

libynn

Re: Ptám se!?

Předpokládám, že ti, co mají peníze ( skutečná moc ), si Ústavu přispůsobí ku obrazu svému! Proč také ne, že jo !;-D Hloupé je, že bude následovat Listina práv a svobod! Ptáte se, co s tím může kdo co dělat?? Odpovězte si sami!!;-D;-D

0/0
10.1.2010 23:40

libynn

V blízkém budoucnu

budeme platit za položky, které nedokážeme přímo ovlivnit ! Jsou to - zdravotní péče, zajištění se na " důchod " a vzdělání!! Náklady na toto budou činit ( pouze můj odhad), tři čtvrtiny příjmů domácnosti a stanou se prioritou bytí! Tož si zvykejme:-)

0/0
10.1.2010 21:02

HLNOCD3

Re: V blízkém budoucnu

trochu prehanis, ale jinak mas pravdu. Zdravi, duchody ani vzdelani neni zadarmo.

0/0
10.1.2010 21:05

barbu do

Re: V blízkém budoucnu

... a co bydlení? Dnes dělá pomalu jeden průměrný plat ...

0/0
10.1.2010 21:30

HLNOCD3

Re: V blízkém budoucnu

a co takhle zvednout zadek a najit si takovou praci, ktera staci pokryvat tvoje naroky? A pokud takovou praci najit nemuzes, tak se omezit natolik, nakolik ti tvuj plat dovoluje? Proc zde kazdy ma pocit, ze bydleni, zdravotni pece atd. atd. atd. jsou samozrejmosti ktere ma stat povinost zajistit kazdemu?

0/0
10.1.2010 21:37

barbu do

Re: V blízkém budoucnu

... to mi připomíná synka soudruha ředitele, když za dávných časů říkal na pískovišti synkovi kolegy ...

... proč jezdíte Trabantem, proč si tatínek taky nenakrade ?

0/0
10.1.2010 21:41

HLNOCD3

Re: V blízkém budoucnu

opet reakce trochu z ruky. On ti dnes nekdo brani jit studovat? On ti nekdo dnes brani zacit podnikat a udelat diru do sveta? On ti nekdo brani odjet do zahranici? Nebrani, tak proc tu porad sedis na zadku a stezujes si?

0/0
10.1.2010 21:45

barbu do

Re: V blízkém budoucnu

... vzdělání mám nejvyšší a nestěžuji si ...

... to nic nemění na tom, že vidím a slyším ...

0/0
11.1.2010 6:51

HLNOCD3

Re: V blízkém budoucnu

ale nelzi. Tvoje reakce naprosto mimo misu a bez jedineho argumentu ukazuje tak maximalne na vumla

0/0
11.1.2010 8:19

HLNOCD3

Re: V blízkém budoucnu

jinak by me zajimalo co vidis a slysis. Maximalne tak rev hlupaku, kteri nejsou schopni se prosadit.

0/0
11.1.2010 8:19

Cukrář

Re: V blízkém budoucnu

Ano, to bylo někdy uprostřed reálsocialismu, že ano? ;-D;-D;-D

0/0
10.1.2010 22:52

barbu do

Re: V blízkém budoucnu

... asi tak ...

0/0
11.1.2010 6:50

libynn

Re: V blízkém budoucnu

V bydlení můžeme výdaje omezovat- zateplení, indukce, okna, omezit cesty autem, značkové oblečení, atd... Ale s tím, co jsem psal výše, nenaděláme nic!:-)

0/0
10.1.2010 21:47

HLNOCD3

Re: V blízkém budoucnu

ale udelate. Zdrave jist, sportovat, venovat se svemu telu. Naklady na vzdelani muzete snizit treba v podobe stipendia.

0/0
10.1.2010 21:48

libynn

Re: V blízkém budoucnu

Zdravě jíst, sportovat, věnovat se svému tělu! Jistě, souhlas, zní to velmi jednoduše. Ovšem mnoho fyzicky pracujících, méně slušně vydělávajících, na to nemá čas ani peníze. Jo a nemluvte o pivu a cigárech:-) Stipendium?? Nestačí!  Proto mají staří zazobanci na privátech mladé, inteligentní " možnosti":-/

0/0
10.1.2010 22:13

HLNOCD3

Re: V blízkém budoucnu

jsme narodem, ktery je na spici v konzumaci cigaret, alkoholu a thc....myslim, ze dale se nema cenu bavit

0/0
10.1.2010 22:14

Karelka

Re: V blízkém budoucnu

ty jsi fakt eichler hlnocde3. tY TVOJE CHYTRÝ KECy! Běž do grémia ODS!8-o

0/0
10.1.2010 22:57

HLNOCD3

Re: V blízkém budoucnu

kde jsi prisel nato, ze volim ODS??? Klasicky socan. Kdo nema stejny nazor jako Pupek tak je hned v zoldu ODS nebo je to zlodej a korupcnik.

0/0
11.1.2010 8:20

pragmatik/realista

Re: V blízkém budoucnu

vydrž,až se projeví problémové geny,zjistíš,že i konto ve Švajcu je ti k h...nu,vydrž,......RvRvRv

0/0
10.1.2010 23:22

Glock Mk. I

Hašek si honí tričko

Však on ÚS odmítne se tím podáním znovu zabývat. V tom podání od "krajů" by totiž musely být jiné argumenty než použila ČSSD předloni. ÚS nebude o stejné věci rozhodovat 2x.

.

Zabejčení socani ztrácí soudnost. Ještě chvíli a exkomunikují Rychetského ...;-D;-D;-D

0/0
10.1.2010 20:57

stev

Re: Hašek si honí tričko

Naopak. Je to dobře promyšlený předvolební tyjátr. Na poplatcích bude postavena kampaň socanů. S tím neprozíravý Topolánek měl počítat, když se pouštěl s Julínkem do toho nepodařeného, hloupého, a z politického hlediska sebevražedného experimentu.

0/0
10.1.2010 21:25

pragmatik/realista

ZRUŠIT POPLATKY,JSOU JEN NÁSTROJEM,JAK TRVALE VALORIZACÍ

KRMIT NENASYTNÉ FARMACEUT.FIRMY,OBCHODNÍKY SE ZDRAVOTNÍ TECHNIKOU A MATERIÁLEM,....nikdy nebudou mít dost,není díky korupci nikdo,kdo by jim ty hrabivé pracky přerazil,......PROTO SE STÁLE PŘEHRABUJÍ V NAŠICH PENĚŽENKÁCH,......RvRvRv

0/0
10.1.2010 20:44

HLNOCD3

Re: ZRUŠIT POPLATKY,JSOU JEN NÁSTROJEM,JAK TRVALE VALORIZACÍ

kdyz je to takova vyhra, tak ti jiste nebude vadit investovat par stovek milionu na vyvoj noveho leku a pak ho z lasky k lidem muzes rozdavat zdarma :)))

0/0
10.1.2010 21:07

stev

Re: ZRUŠIT POPLATKY,JSOU JEN NÁSTROJEM,JAK TRVALE VALORIZACÍ

Farmaceutické akcie jsou nejzajímavější na trzích. Ten vývoj je rejžovačka jako prase. O farmaceutický průmysl neměj obavy. Ale rozpočtové omezení musí být vyvoláno do výše vybraného pojistného, a ne tyto sumy dodatečně navyšovat dalšími poplatky, a to dokonce zákonem. V tomto ohledu se jedná o politické svinstvo. Proto si ODS zaslouží, aby se jí to omlátilo důsledně ve volbách o palice.

0/0
10.1.2010 21:30

HLNOCD3

Re: ZRUŠIT POPLATKY,JSOU JEN NÁSTROJEM,JAK TRVALE VALORIZACÍ

castecne souhlasim, ovsem po osmi letech totalniho nicnedelani v podani CSSD je alespon castecne uzitecna vec v mem pripade brana vsema deseti.

0/0
10.1.2010 21:41

pragmatik/realista

Re: ZRUŠIT POPLATKY,JSOU JEN NÁSTROJEM,JAK TRVALE VALORIZACÍ

generika,....léky stejné jako originály,jenže násobně levnější,.....no,patrně nevíte,o čem je řeč,a proč jejich masivnímu uplatnění je zde bráněno,.....znáte pojem korupce,lobing,krádež,rozhazování veřejných zdrojů,......RvRvRv 

0/0
10.1.2010 21:32

HLNOCD3

Re: ZRUŠIT POPLATKY,JSOU JEN NÁSTROJEM,JAK TRVALE VALORIZACÍ

kupujete si acylpirin? Kupujete si aspirin? Temer vse co je na nasem trhu je generikum a ani o tom nevite a akorat tu melete nesmysle. Ano, generika jsou levnejsi, ale stejne nekdo nejdriv musi prijit s novym lekem aby k nemu pote mohlo byti udelano generikum. Ovsem to zase nevite VY o cem mluvite.

0/0
10.1.2010 21:40

pragmatik/realista

Re: ZRUŠIT POPLATKY,JSOU JEN NÁSTROJEM,JAK TRVALE VALORIZACÍ

tak pane moudrý,to je pro mně amerika,.......já Vám tluču do hlavy,že generikům na trh někdo cíleně brání,ale Vy jistě nechápete,PROČ,.....RvRvRv

0/0
10.1.2010 23:26

HLNOCD3

Re: ZRUŠIT POPLATKY,JSOU JEN NÁSTROJEM,JAK TRVALE VALORIZACÍ

ke kazdemu leku na nasem trhu je dostupne generikum. Tak tu nemel nesmysle.

0/0
11.1.2010 8:21

Cukrář

Nemohl by Hašek se svou pověstně šťastnou rukou

zkusit rozsudek Ústavního soudu vylosovat? :-)

0/0
10.1.2010 20:28

kepir kalam

no je mi to vlastně fuk.

Ale co dělá obvodí felčar s těma 30cti kč od každého chřipkaře?

0/0
10.1.2010 19:43

MiroTR

Re: no je mi to vlastně fuk.

No, nechá si je.  On totiž o to méně dostane od pojišťovny.

0/0
10.1.2010 19:49

kepir kalam

Re: no je mi to vlastně fuk.

Tak to jo.

0/0
10.1.2010 20:39

Cukrář

Re: no je mi to vlastně fuk.

O ně míň dostane ze zdravotní pojišťovny. Co tam máš dál? :-)

0/0
10.1.2010 20:17

anti ODS

Tdy se to praktikuje tak

Manželka byla nemocná,dostala fůru vyšetření,a až naposledy zjistí co jí vlastně je ,buď je chyba v odbornosti mladých lékařů a nebo záměr jak pumpnout pojišťovnu o co největší balík peněz!! kde je chyba?

0/0
10.1.2010 18:53

anti ODS

Re: Tdy se to praktikuje tak

Tady,oprava.

0/0
10.1.2010 18:55

H0PE

Re: Tdy se to praktikuje tak

V manželce. Je totiž hypochondr.

0/0
10.1.2010 20:11

HLNOCD3

Re: Tdy se to praktikuje tak

beres mi slova z pusy :)

0/0
10.1.2010 21:08

siviez

Re: Tdy se to praktikuje tak

buď rád že vůbec přišli na to co jí je ňoumo.v Bolívii bys musel k zaříkavači a to by tě přišlo podstatně dráž.

0/0
10.1.2010 20:14

Cukrář

Re: Tdy se to praktikuje tak

To je tak, když si někdo představuje lidské tělo jako socialistickou ekonomiku a to nejsložitější na něm dokáže podle něj spravit primář Sova jediným smiknutím.

0/0
10.1.2010 20:30

HLNOCD3

Re: Tdy se to praktikuje tak

v manzelce, je hypochondr.

0/0
10.1.2010 21:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.