Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Počasí zpožďuje vlaky, hlavní tah na Slovensko stál šest hodin

Na hlavním železničním tahu na Slovensko v úseku mezi Čadcou a Mosty u Jablunkova byl na šest hodin přerušen provoz. Kvůli sněhové kalamitě popadaly stromy na trolej a osobní vlak uvízl v závěji. Počasí zpozdilo i další spoje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

trollisko

Hlavní trať

Celý problém je v tom, že posledních pár let ČD/ŽSR přesunuli halvní trať ze směru Olomouc - Horní Lideč, na Ostravu - Čadcu. Jak je vidět, nová trať je nejenom delší, pomalejší, ale i méně spolehlivá.

0/0
10.1.2010 19:50

halagajda

Re: Hlavní trať

To je divne, ja vzdy zila v domneni ze s Nemecke strany pres Decin,

Prahu, Ceskou Trebovou, Olomouc, ostravu na Slovensku je Cesky prvni

hlavni zeleznicni tah a druhy od Kolina na Brno do Rakouska ... Tak jaka nova trat?;-D

0/0
11.1.2010 7:50

halagajda

Re: Hlavní trať

* na Slovensko

0/0
11.1.2010 7:50

136N

A vyhřívané vyhýbky ČD nemá ?

 A to je pokrok ?;-(

0/0
10.1.2010 17:27

pankratz

Ohrev výhybiek

nie je všade, okrem toho má to veľkú spotrebu. U nás je 18 s ohrevom, a práve tie krajné, najviac vzdialené najskôr zavialo. Naraz sme mohli spustiť ohrev na 3, s časovým spínačom na 60 minút. Potom ich bolo treba ručne s metlou a škrabkou, kefou vyčistiť. Lebo znovu zamrzli, keď stoličky vychladli. Za fujavice , a sneženia  ich znovu zafúkal aj vír snehu za vlakom.  

0/0
10.1.2010 19:12

kliiidek

Mezi Ostravou a Opavou je elektrifikovaná trať?

Teda, to čumím, ten pokrok..8-o 10 let tam člověk nejede a taková změna..

0/0
10.1.2010 11:57

brezinka1

Re: Mezi Ostravou a Opavou je elektrifikovaná trať?

pokrok nezastavíš:-(

0/0
10.1.2010 12:06

pitris79

Re: Mezi Ostravou a Opavou je elektrifikovaná trať?

Jj už nějakou dobu nám tu jezdí elefanty ... teď je to z OP do OV už paráda.

Ale není to tak dlouho kdy se těch 28km jezdilo přes 50 minut !!! ;-€

0/0
10.1.2010 13:02

admiral666

Re: Mezi Ostravou a Opavou je elektrifikovaná trať?

zamracena nebo brejlovec se line kolebaly v cele osobniho vlaku, ktery se priserne plazil od stanice k stanici, kde pak notnou dobu trcel ;-€:-P

0/0
10.1.2010 17:14

motylka

zimní období

Sláva je tu zima jak za dob mého mládi tak si uživejme krásu sněhové nadílky ale nemluvme o kalamitě skrátka sníh k zimnímu období patří 

0/0
10.1.2010 11:51

Libor76

auta stojí, vlaky jedou...

ten billlboard jim prostě nezapomenu ;-D

0/0
10.1.2010 11:46

I need TP for my bunghole!

Re: auta stojí, vlaky jedou...

teď se bavíš o těch autech co včera stála 18 hodin mezi HK a Hořicemi?

0/0
10.1.2010 11:53

kliiidek

Re: auta stojí, vlaky jedou...

To mají lidi z toho, že si kupují Škodovky, místo aby si kupovali AUTA ;-D S Nivou neprojedu jen tam, kde mi na cestu padne strom silnější, než je délka mé pily ;-D

0/0
10.1.2010 13:03

pankratz

Myslíš, že každý

si nosí so sebou pílu ? Keď má pustenú klímu a sedí v kabíne Fabie, alebo Octavie  bez svetra a kabáta ??!

0/0
10.1.2010 19:16

czmario

Pendolino stoji kajsyk u Polomi,

zamrzly mu vsecky CD ROMy...;-D

0/0
10.1.2010 11:01

killy

Hmmmm......

Jak je to s ochranným pásmem u hlavních tratí ?

Tam jsou okolo stromy, který při pádu dosáhnou na trolej ?

Není to špatně ?

0/0
10.1.2010 10:27

Íčkovo špatné svědomí

Re: Hmmmm......

To si děláš legraci? Na kolika tisících kilometrech kolem hlavních tratí rostou stromy? ;-D

0/0
10.1.2010 10:34

killy

Srandu si nedělám. Předpokládám, že...

..každé el. vedení, trolej nevyjímaje, má určité ochranné pásmo.....

0/0
10.1.2010 10:58

killy

Hmmm....

- nad 1kV do 35 kV……………………....7m

0/0
10.1.2010 11:05

rafol

Re: Srandu si nedělám. Předpokládám, že...

Navic, co vim, tak zeleznice ma jeste vlastni ochranne pasmo, i kdyz neni elektrifikovana. Zkuste si u trati neco postavit.

0/0
10.1.2010 11:14

136N

Re: Srandu si nedělám. Předpokládám, že...

Ochranné pásmo dráhy = 60m od osy krajní koleje  nejméně však ve vzdálenosti 30m od hranic obvodu dráhy. Činnost lze provádět jen se souhlasem Drážního úřadu.;-)

0/0
10.1.2010 11:52

dafr

Točí druhý díl

Že by filmaři točili druhý díl filmu Kalamita? ;-)

0/0
10.1.2010 10:02

0608

Re: Točí druhý díl

Podmínky by pro to měli ideální, zvláště u Jablunkova. ;-)

0/0
10.1.2010 10:15

pankratz

môžu natáčať

katastrofické príbehy , a nemusia si vymýšlať !

0/0
10.1.2010 19:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.