Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD chce, aby za řízení auta do 0,24 promile nehrozila ani pokuta

Podle ČSSD by řízení pod vlivem alkoholu do určitého limitu nemělo být ani přestupkem. Za takové chování by tak nehrozila ani pokuta. Sociální demokraté žádají policejního prezidenta, aby kvůli jejich návrhu vydal metodický pokyn, kterým by se pak museli řídit všichni policisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

knox

i já navrhuji

a to 10 let na tvrdo za zneužívání dávek !!

0/0
10.1.2010 11:57

marcit

No co kdyby češi přestali chlastat, to teda ne

ČSSD = BANDA PODPOŘITELŮ CHLASTAČŮ PIVA A KOŘALKY. Večer se ožrat, utratit pár dukátů za chlast a podpořit tak začouzené hospody = kravíny, stodoly a ráno do rachoty, no ono v té krvi něco zůstane. Kdyby se auta zabavovala i za sebemenší promile v krvi, to by hospody mohli pozavírat. Češi, styďte se!!

0/0
9.1.2010 22:49

zoufalec1

vidíte to jinak?

"ČSSD chce, aby za řízení auta do 0,24 promile nehrozila ani pokuta"Jestliže bude uvedená hladina alkoholu zákonem tolerována, nelze současně za ní udílet pokutu..

0/0
9.1.2010 20:51

zoxi

0.5

Zase chtějí být papežštější než papež kdyby udělali průzkum kolik nehod vzniklo u alkoholu do 0.5 je to určitě zanedbatelný a ty co jedou nalitý jak pumy těm je to stejně fuk ,tam by měli přitvrdit ,navíc dražší auta policajti stejně nestaví;-O

0/0
9.1.2010 13:25

Knedloun

..ale ...že je nenapadlo, už když to schvalovali.....

8-o

0/0
9.1.2010 9:47

danny44

Re: ..ale ...že je nenapadlo, už když to schvalovali.....

Nejen schvalovali, ale nový "silniční zákon" vznikal tuším za vlády odborníků na fšetsko z ČSSD..... 

Ale to víš, volby se blíží, ve společnosti se objevila nespokojenost s něčím, tak halasně vyhlásíme "jednoduché" (sice neproveditelné) řešení, které by měl udělat někdo jiný, než hrdinná za blaho lidu této země b(l)ijící se strana ....

0/0
9.1.2010 19:04

CarolusIV

Cukrovkáři mají v dechu aceton,

a policejní přístroje na něj reagují stejně jako na alkohol.

Vykládejte to ale  policajtovi s placatou čepicí a ničím pod ní.

0/0
9.1.2010 9:44

barbu do

Re: Cukrovkáři mají v dechu aceton,

... pokud má v dechu tolik acetonu, nemůže řídit ...

0/0
9.1.2010 19:08

celtic

souhlasím....

:-)EU

0/0
9.1.2010 1:14

denny2006

Re: souhlasím....

nyní budeš moci chlastat mešní víno 24 hod. denně.

0/0
9.1.2010 1:46

Horákův laboratorní pes

Re: souhlasím....

;-D

0/0
9.1.2010 9:48

blastula

Na 0,00 limitovat i cyklisty a pěšáky pohybující na silnici,

a ty neosvětlené , nebo v tmavém oblečení mlátit gumovou hadicí. Neznám nebezpečnější tvory. Navíc jim zavést něco jako řidičák ( pokuťák) a povinnost mít s sebou osobní doklady.A lovit je stejně jako řidiče aut

0/0
8.1.2010 23:58

ChorcheCh

Re: Na 0,00 limitovat i cyklisty a pěšáky pohybující na silnici,

Chodci by měli nosit přilby, alespoň na přechodech.

0/0
9.1.2010 11:19

pragmatik/realista

SOUHLAS,PO GULÁŠKU MALÁ DESÍTKA JE ZDRAVÁ,......

když není na čepu nealko pivo,.......RvEURv

0/0
8.1.2010 23:41

marmota

Re: SOUHLAS,PO GULÁŠKU MALÁ DESÍTKA JE ZDRAVÁ,......

Nealko pivo dělá v mých útrobách divy, nadýmá a občas mi i "zrychlí krok". Asi ta absence C2H5OH nakvákne střevní flóru a hodí mi flautelenci a průjem. Nechť zákonodárci stanoví měřitelnou  hladinku z "fukarů" třeba standardních 0.5 promilních bodů, jako je to zvykem u jihozápadních sousedů a bude po administrativním problému. Na každou hovadinu se odvoláváme na EÚ, proč ne i na toto?

0/0
9.1.2010 4:53

Tryskomys Muf

Populismus

Kdyby neslo jen o klasicky nepromysleny predvolebni populismus CSSD, ale propracovany koncept po vsech strankach, pak by se o tom dalo uvazovat. Toto je opet priklad naproste nezodpovednosti politiku z CSSD.8-o;-ORvRv

0/0
8.1.2010 23:00

Tryskomys Muf

Re: Populismus

ODS to zas odmita jen diky tomu, ze to navrhla CSSD. Urazit jim vsem palici.Rv

0/0
8.1.2010 23:02

denny2006

Re: Populismus

je mi to líto,ale souhlasím s první větou(souvětím).V tomto je současné vedení ODS stejně ubohé,jako ČSSD,která měla 8 let na to,aby tuto svoji ideu uvedla do praxe a nyní tak činí jen a jen z předvolebního populismu.

0/0
8.1.2010 23:58

pjotrrrr

Re: Populismus

Jasný, a ty seš zase chytrý jak rádio Rv;-D

0/0
9.1.2010 12:40

nestačimsedivit

Re: Populismus

Politiku bych do toho netahal.Raději kdyby se naši chytří poučili v zemích,kde mají větší zkušenosti . A zbytečně neobjevovali Ameriku. 8-o

0/0
8.1.2010 23:05

r24

Alkohol je blb ?

Stále dokola se opakuje, že v Čechách to nejde. Nastavit limit nad nulu.

Dochází ale k velkým paradoxům, že se přísně netrestá zanedbání základní povinnosti řidiče t.j.

zvládnutí vozidla.( Řidiči ví o čem je řeč ). O to víc se represe a kontroly zaměřují na detaily, které mnohdy ani s pasivní bezpečností nemají nic společného.  Bojíme se nezodpovědných řidičů ale zákazy a příkazy nás před nimi neochrání. Chrání nás jen naše odpovědnost a způsob jízdy.

0/0
8.1.2010 22:46

ChorcheCh

pravda,socani většinou jezdí s flašou rumu

0/0
8.1.2010 21:20

karelvesely

-

Tento týden se objevil na toto téma článek, Tvrdík pročetl diskuze a z Roka je bojovník za legalizaci 0,2 promile. Nikdo se ho nezeptá co tak najednou. Proč se tímto problémem socani nezabývali za celých osm let své vlády. Rv  Já jenom doufám, že to nikdo nebere vážně. :-P

0/0
8.1.2010 21:20

libynn

Ve volbách uspěje strana,

která prosadí vyšší limit! ;-D

0/0
8.1.2010 20:56

kocynder

Re: Ve volbách uspěje strana,

R^

0/0
8.1.2010 21:41

marmota

Jalové plácání

Dejme hranici max. 0.5 promilních bodů, jako je to ve starých zemích EÚ , někde dokonce 0.8, a bude po problémech. Nežvaňme, že češi jsou jiní, než třeba Dánové či Rakušané. Rádi si polijí volátko. Jenom míra policejní buzerace v té které zemi je jiná. Kolega z Francie považuje náš systém za zrůdný "difforme" a tvrdí, kdyby jim šáhli na "pinard" po obědě a následné řízení s "hladinkou" do 0.8, padl by prý i trpajzlík Sakozy. Když ale s hladinkou něco nemravného provede, "egalité , liberté ..." jde stranou, dostane takový "štráf", jak říkají jejich sousedé Němci, že se prohne a na "pinard" mu dlouho zajde chuť. Jenom my, v české kotlině tlacháme o tom, co již bylo jinde vymyšleno. Nulová měřená hladinka, iontové testery z výběrového řízení, metabolika švestkového kompotu, ketony, aldehydy, radikály -COH, nakonec směrodatná odchylka měřiče... Jak u blbejch.

0/0
8.1.2010 20:38

Vileric

Re: Jalové plácání

R^R^R^

0/0
8.1.2010 21:15

karelvesely

Re: Jalové plácání

R^R^

0/0
8.1.2010 21:21

nestačimsedivit

Re: Jalové plácání

100% R^!

0/0
8.1.2010 22:52

hovnival

@@

lide, kteri ridi opili a zpusobi dopravni nehodu, pri ktere je zranen nebo usmrcen jiny clovek, by meli byt odsouzeni k trestu smrti.R^

0/0
8.1.2010 20:13

marmota

Re: @@

Scarabe, že Ti hovniválový sok ukradl kuličku trusu? Proto asi jalově brsníš.

0/0
8.1.2010 20:43

kareel

v celé

západní evropě je limit 0,5 a v Británii a v USA dokonce 0,8 promile a myslím,že s tím problém nemají. Dokonce piloti dopravních letadel mají v předpisech 0,2 promile viz "JAR-OPS1 Obchodní letecká přeprava". Nula je prostě nesmysl.  

0/0
8.1.2010 18:34

suzuki

Re: v celé

Píše tady nějak hodně NUL.

0/0
8.1.2010 18:37

A banned warrior999

Roko cuje politickej kapital..

Kdyby prosadil limit na chlast na 0.5, tak ma volby vyhrane a proto se tak snazi..RvRv

0/0
8.1.2010 18:34

suzuki

Ty setiny

to je takovej problém? ;-D

0/0
8.1.2010 18:31

bambas

radši bych přestal chlastat, než aby ČSSD vládla...

0/0
8.1.2010 18:26

jenda.skocdopole

CSSD = banda ochmelků

R^R^R^R^R^R^

0/0
8.1.2010 18:06

semafor

Re: CSSD = banda ochmelků

Kdo nepije, je podezřelý:-P

0/0
8.1.2010 18:22

username

hovadina

lidi pochopte konečně, že ten limit prostě musí být nula, protože každé měření musí počítat s tzv. Chybou měření. Chyba měření je u u nás používaných měřičů alkoholu v dechu někde tuším 0.25 promile. Jakmile by zavedli 0,24 povolených, tak by k tomu bylo třeba opět připočítat chybu měření, tj. i 0,49 promile by bylo neodsouditelných.

Ani dnes vám nikdo za 0,2 promile nic neudělá, pakliže policistovi neřeknete, že jste pili alkohol, právě kvůli té chybě měření.

A lidská těla jsou různá, třeba asiaté a hlavně indiáni mají horší vstřebávání alkoholu, člověk s indiánskými předky či dokonce 100 % indián se totálně ožere po jednom panáku. Ten limit musí být přitom logicky stejný pro všechny.

Navíc nulová tolerance je nejlepší i proto, že zcela jednoduše určuje kolik toho může kdo před jízdou vypít - NIC. Jakmile tam bude cokoliv jiného, hned bude každý uvažovat "jedno pivo, to nic není, dám ještě jedno a za půl hodiny můžu jet"... Zodpovědný řidič nejde nikdy pít s klíčemi k autu v kapse!

0/0
8.1.2010 17:59

skrbling

Re: hovadina

Naprosto souhlasím. R^

0/0
8.1.2010 18:07

semafor

Re: hovadina

Hloupé

0/0
8.1.2010 18:24

marmota

Re: hovadina

Váš přispěvek je klasický oxymoron. Co dodat.

0/0
8.1.2010 20:49

Profík

Re: hovadina

http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/oxymoron

0/0
8.1.2010 20:55

231

Re: hovadina

Za 0,14 vám můžou sebrat řidičák a vrátit až za půl roku po rozhodnutí krajského úřadu.

0/0
8.1.2010 21:02

Homer _ 10

Re: hovadina

Pakliže policie doloží, že jejich měřák má přesnost tak vysokou, že to dokáže změřit. Popř. po odběru krve, kde tuto hladinu lze zjistit spolehlivě.

Normální je před jízdou nechlastat. Takže 0 promile je správně. Vše ostatní jsou jen alibistické kecy ochmelků.

V našem bordelistánu nic jiného než 0 promile + policejní represe nemůže fungovat. Silnice jsou přecpány různými hovady a to celkem stačí. Nejsme zdaleka v situaci, kdy bychom si mohli dovolit zavádět nějaké měkčí limity chlastu. Počet mrtvol na silnicích to jasně dokazuje.

0/0
8.1.2010 23:58

CarolusIV

Pitomost !

Každý člověk v krvi pevnou hladinu alkoholu. I kdyby si  rok necuc ani sklenky piva. 

Vzniká při kvašení ovoce ve střevech.  Navíc ty mašinky reagují i na aceton, který mají v dech cukrovkáři.

0 promille je aktivistická, hysterická pitomost !

0/0
9.1.2010 9:58

krultheking

jsem pro

povolit by se melo jakekoliv mnozstvi alkoholu i drogy, na silnicich je moc aut a tohle treba nektere ridice odradi R^

0/0
8.1.2010 17:56

Profík

liberální ČSSD, totalitární ODS

Docela paradox, co?

0/0
8.1.2010 17:55

Bezevlas

Re: liberální ČSSD, totalitární ODS

Pro mě né

0/0
8.1.2010 18:17

Bezevlas

Re: liberální ČSSD, totalitární ODS

většinou po celém světě je levice daleko demokratičtější než pravice,akorát tady nám média se snaží vnutit něco jiného...už třeba poslušnost poslanců ODS byla stejná jako u KSČ...prostě se snaží vnutit lidem že levice je vlastně  KSČ,to je stejné,jako bych tvrdil,že pravice je fašismus

0/0
8.1.2010 18:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.