- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Spousta lidí se ptá, proč chce nejen Praha kratší variantu. Ale je to úplně logické. Tato část okruhu nebude nikdy tak vytížená, jako třeba ta jižní. Zatímco jižní část od Ruzyně po Černý Most nabírá a propojuje množství dálnic a silnic, na severu je víceméně jen D8 a silnice 9. Pokud by vedla daleko od Prahy, nevyužíval by jí skoro nikdo. Možná tak fírer Rath. Most někde u Suchdola by se stejně musel postavit a když přes něj nepovede Pražský okruh, tak nějaká jiná čtyřpruhová spojka.
a taky by město nemělo Suchdolu poskytovat jakékoliv finance ze svého rozpočtu
A co takhle blokádu. Vyhladovět je
tak by měli podporovat co nejkratší varianu. Důvod je jednoduchý - čím delší trasa, tím víc spáleného benzínu / nafty. Pro jednoduchost - když bude okruh delší o 10 km a průměrná spotřeba aut bude 10l/100 km (včetně kamiónů) tak na těch 10 km spotřebuje každé auto 1l paliva. A když počítáme, že po okruhu projede 30 000 aut denně, tak to máme 30 000 litrů zbytečně spáleného benzínu denně - to dělá za rok xxx za 10 let xxxx atd.
To je prece blbost. Touhle logikou se dospeje k takovym zvrhlostem, jako je "obchvat " Prahy primo pres centrum.
Druha vec je, ze ekofasisti a lokalni natlakove skupiny jsou s logikou na stiru dost podobne...
Burani z vesnice... posrali se kvuli tem jejich zahradkam a domeckum... prekvapuje me (teda vlastne uz vubec ne) ze zase se musi cekat... a v Praze se ta "cekarna" uz pomalu hromadi- prodlouzeni A-cka a vystavba D metra, tunel Blanka a ted obchvat... Urcite to neni jednoduche,ale vzhledem ktomu,ze se u nas stavi nejdraz, tak by to melo byt nejrychlejc, nebo ne?- a prece obchvat je prece priorita kazdeho hlavniho mesta...
Zrusit vsechny linky smerem na Suchdol z Dejvicke. No a do roka by jeste o obchvat prosili
a 16tis studentů ČZU se tam dostane jak?
Soud rozhodl, že malá skupina obyvatel bude zvýhodněna proti většině pražanů.
Bude-li to takhle pokračovat dopadne to třeba i tak (v obecné rovině), že kvůli jednomu člověkunebo zvířeti jich bude tisíce jiných zabito. Zastavte ekoteror!
Já to zas chápu tak, že úředníci jako obvykle neodvedli dobře svou práci ("Důvodem bylo nedostatečné posouzení změny územního plánu z hlediska vlivů na životní prostředí.")
Nechci soudit tento konkrétní případ, ale problém obvykle není v tom, že by úředníci neuměli pracovat lépe, ale že konají v zájmu stavebních a jiných firem či jednotlivců.
Zastavte organizovaný zločin ve státní správě!!
a kolik za zdržovací akci dostanou aktivisté?Školní příklad je obchvat Plzně,ale takových míst je daleko víc a naši zákonodárci stále nejsou schopni vymyslet zákon,aby k podobným exscesům nedocházelo.
holt vás to hoši dohnalo,kdyby jste bojovali tehdy za platbu 50kaček za prujezd, tak je dnes Legerka pod zemí a nahoře alej s pěší zonou a NEMUSELI jste nikam prchat.
Zelenýma se jen maskuje pár zabědněnců, kterým prostě vadí, že by jim jejich nedělní siesty u kafíčka narušoval hluk z obchvatu - suchdolským nejde o ekologii, ale o vlastní pohodlí :(((
vzhledem k tomu že Suchdolští jíž řadu let blokují všechny varianty podílet se na životě Prahy kvuli jejich směšným bezvýznamným holým loukám v okolí městské části, měla by je vyločit z velkoměsta pro které nejsou schopny vůbec nic obětovat a a svým dílem se podílet na společném životu ve městě. Nezapomeňte že pouze Suchdolské odmítaní všech variant je hlavním důvodem všech dopravních problému na Praze 6 kde je situace v Praze tažka nejhorší. Zéjmena jsem proti výstavbě tramvajové trati do Suchdola protože tu si vůbec nezaslouží když nejsou schopny vůbec nic od sebe dát společnému životu Praze. Suchdol ven z Prahy!
souhlasím zase se stavba zdrží jako okruh kolem Plzně a pak se stejně postaví.Bohužel už dráž