Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé chystají petici proti návratu vraha školačky. Ten chce zatím zůstat v ústavu

Obyvatelé Kmetiněvsi na Kladensku, kde byla v lednu 2004 zavražděna třináctiletá školačka, uvažují o petici kvůli propuštění jejího vraha uspořádají petici. Mladíkovi z nedalekého Hospozína bude 19 let a má právo odejít z výchovného ústavu na svobodu. On ale podle dostupných informací o návratu neuvažuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Žid dnes

Vyhozené prachy

Meteorologům bych dal na předpovídání počasí  zavařovačku se žábou na žebříčku

Nic víc si nezaslouží.

0/0
26.1.2010 17:37

Žid dnes

Re: Vyhozené prachy

Hele skočilo mi to do jiného článku...

0/0
26.1.2010 17:37

procnemateradilidi

Koukam ze tech sadistu je tu vic ...

Kdyz se kouknu ne diskuzi pod timto clankem nestacim se divit 90 procent diskutujicich by melo skoncit ve stejnem ustavu jako tento detsky varh stim ze oni uz jsou uz plne odpovedny za sve sadisticke sklony ktere tu ventiluji tim co by nebohemu chlapci zpusobyli:-(Rvzacinam si myslet ze tu zijou jen omezeni hlupaci a jsou jich plna mesta :-(

0/0
10.1.2010 10:50

hobok2

chce se mi zvracet

Co na to říci? Nezbývá, než jejím rodičům držet palce, aby se jim zdařila tzv. dokonalá vražda. Potom by za ni měli dostat metál. A co ta jeho dívka - ví, co udělal? Jestli ano, tak musí být taky zrůda.

0/0
9.1.2010 23:16

procnemateradilidi

Re: chce se mi zvracet

no z vaseho nazoru se me taky zveda pajsl.....nijak tu nechci zvelicovat co se stalo ale stalo se asi tohle .Dite zabilo dite jaka tregedie pro vsechny zucasnene klukovi zalem z toho co se stalo umrela matka je mu 19 ne 13 myslim ze to co provedl uz nikdy neudela a i on ma pravo na slusny zivot.........Pokritci soudit umi kazdy :-(

0/0
10.1.2010 10:40

StAnger-exiled

pane starosto

že nevíte jak po 6 letech vypadá? Tak si najměte soukromé očko, nebo požádejte nékoho z pracovníků na Klíčově. Určitě vám tu zrůdu lidi z Klíčova rádi popíší, nebo vyfotí, již neni mladistvým, takže fotky můžete uveřejnit, hodit do kaźdé stránky ve vesnici. Nebo poźádejte pošťáka Ondru z pošty pro tebe.;-)Je tolik možností a vy pŕemýślíte o petici8-o

0/0
8.1.2010 11:08

sud__Urquellu

Petici?!?

Nebylo by vhodnejsi chystat bice, noze, sekery a pod.?

Za to (a nejen za to!) muzeme byt vdecni tem linejm termitum z parlamentu. Takhle  zkur... zakony  jsou jejich "chlouba".;-€

0/0
8.1.2010 8:56

voj. Kouba

citej v ceske postkomunistické humanistické republice.

Raj zlodeju a Vrahu.

0/0
8.1.2010 7:37

Tangua

Pozoruhodné slovní obraty

uvažují o petici kvůli propuštění jejího vraha uspořádají petici.

0/0
8.1.2010 7:25

kacinecka

Nemoci

HLNOCD3 tu psal něco o nemoci, o hormonálních změnách, a ačkoliv několikrát upozornil, že mluví spíše obecně, než k tomuto konkrétnímu případu, bude zřejmě třeba brát v úvahu, že tato diskuze obecná není, a naopak se týká jedné konkrétní kauzy, proto je naprosto logické, že tu diskutující reagují tak, jak reagují. A co se těch nemocí týká, nejsem si jistá, jak je to u hormonálních poruch způsobených nádory apod., nicméně čin spáchaný v laktační psychóze s tímto konkrétním srovnávat nejde. Laktační psychóza je časově omezená (ať už řádově na týdny nebo měsíce) porucha vyvolaná poporodní situací (hormony, stresem....). Je to tudíž dočasný stav mysli a těla. Kdežto porucha, kterou trpí tenhle mladík, je na celý život a je sice léčitelná (nikoliv vyléčitelná), ale je třeba dodržovat určitý režim, a to nejlépe pod dohledem. Trest smrti pro toho kluka je silný kafe, ale to neznamená, že jediná další možná varianta je pustit jej na svobodu!

0/0
8.1.2010 7:23

onemar

Re: Nemoci

Souhlas.

0/0
8.1.2010 7:35

copedoc

Re: Nemoci

HLNOCD3 je hlavne redaktor Mf a zaplnil posledni tri strany uvahami uplne od veci,aby nahodny ctenar nahodou nemel dojem,ze vsichni diskutujici se shodli na stejnem nazoru.A to tom,pokud toho vraha nepopravit,tak alespon zavrit navzdy,aby nemohl svuj cin opakovat.

0/0
8.1.2010 9:09

HLNOCD3

Re: Nemoci

No tak po clenu ODS, hajnem, prodavaci pojisteni, doktorovy, prodejci leku jsem ted uz i redaktor MF dnes :)

0/0
8.1.2010 10:56

onemar

Re: Nemoci

K Myslivosti jsi se přihlásil sám, ostrostřelče.

0/0
8.1.2010 12:27

babacek

Paskvil

Toto je další paskvil v naší justici a nebude nejspíše daleko doba kdy lidé dík tomu začnou brát spravedlnost do svých rukou.

0/0
8.1.2010 6:47

georgetown1

Re: Paskvil

Co to tady melete? Vrah dostal trest a ten si odpykal, tím pádem je volný ...

Můžete se zamýšlet nad přiměřeností trestu, ale to už je pár let s křížkem po funuse!

Navíc já být příbuzným té holky, tak se těším, až ho pustí, asi by se beze stop ztratil někde v lese a už by ho nikdy nikdo neviděl...

0/0
8.1.2010 8:16

Karelka

Re: Paskvil

tak, tak. Mě se líbí ta druhá půlka příspěfku. Nekecat zbytečně a jednat! Žádné petice. :-(

0/0
9.1.2010 15:22

Deliveres

O čem článek vlastně je?

Pachatel činu je nevinný, trest si odseděl a nějaké kecy vesničáků nikoho nezajímají. Pokud se rozhodne vrátit domů, můžou akorát čumět. Ostatně tohle jde čechům nejlépe.

0/0
8.1.2010 4:32

onemar

Re: O čem článek vlastně je?

Blbe.

0/0
8.1.2010 6:44

babacek

Re: O čem článek vlastně je?

Vzhledem ke kodexu diskutéra ho nejde ani tím správným slovem pojmenovat.

0/0
8.1.2010 6:52

babacek

Re: O čem článek vlastně je?

Jinde by nedostal nějako hloupoučkou ústavní péči nebo jak se to správně zove, ale dostal by doživotí bez ohledu na věk.  Ty by jsi to také možná nepsal pokud by zavražděná byla tvoje dítě. A nebo možná psal když ti je vrah bližší jak lidský život.:-(

0/0
8.1.2010 6:50

oracle29

A PROČ NEZVEŘEJNÍ I PŘIJMENÍ KDYŽ UŽ JE MU 19

:-P

0/0
7.1.2010 23:40

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: A PROČ NEZVEŘEJNÍ I PŘIJMENÍ KDYŽ UŽ JE MU 19

asi nechtěj :-) že by ?

0/0
7.1.2010 23:54

babacek

Re: A PROČ NEZVEŘEJNÍ I PŘIJMENÍ KDYŽ UŽ JE MU 19

Tak lidé kde se to stalo ho znají a myslím, že i když se odstěhuje na druhý konec republiky tak ho to stejně časem dožene.

0/0
8.1.2010 6:54

copedoc

Re: A PROČ NEZVEŘEJNÍ I PŘIJMENÍ KDYŽ UŽ JE MU 19

Robert Prokopec - bylo to v jinejch novinach.

0/0
8.1.2010 12:23

štvavá vysílačka Admira

Šest mužů se šestiraňáky v sedle, se šerifem

v čele a volný lov !!!

0/0
7.1.2010 23:09

zlutykreslo

!!!HLNOCD

Snažíš se přesvědčit okolí, minimálně mě, že se v problematice orientuješ, ovšem opak je pravdou, a je jen úsměvné, jak si věříš, ačkoliv Tvá "sebedůvěra" absolutně není na místě. Mám několik výhrad k Tvému sáhodlouhémuj příspěvku viz níže k § 12 TrZ. Jednak jsi použil zákon, který už neplatí, a to by právník nikdy neudělal, protože právník ví, že k 1.1.2010 nabyl účinnosti zákon č. 40/2009 Sb., trestní zákoník, který problematiku nepříčetnosti upravuje v § 26, nikoliv § 12. A z hlediska trestního zákoníku není nepříčetnost, a ani zmenšená příčetnost, polehčující okolností. Ty jsou uvedeny v § 41. Bohužel, nemá smysl, abych dál ztrácel čas. Přeji hezký večer.

0/0
7.1.2010 21:41

HLNOCD3

Re: !!!HLNOCD

Ale nelzete, jedine v cem mate pravdu je novelizace zakona, jinak jeho zmeni zustava naprosto stejne. § 26 rika presne to co jsem psal vyse. Asi se koukate na naky spatny zakonik.

.

.

.

0/0
7.1.2010 21:50

HLNOCD3

Re: !!!HLNOCD

ja jsem mozna udaval stare oznaceni paragrafu, ale aspon tu nelzu jako maly kluk. Dany paragraf si kazdy muze precist.

0/0
7.1.2010 21:55

zlutykreslo

Re: !!!HLNOCD

No, klidně si mysli, co chceš. Pokud myslíš, že já nepíšu pravdu, tak si to mysli, ale ani řádek z toho, co jsem uvedl, není mylně...

0/0
7.1.2010 21:57

HLNOCD3

Re: !!!HLNOCD

ano, ciste technicky pravdu mas. Nejedna se o polehcujici okolnost ale o zprosteni viny. Co presne to na nasi debate meni? Asi nic, tak nechapu proc tak slovickars na slove "polehcujici okolnost" ktere jeste bylo pouzito ve smyslu, ze soudce bude prihlizet k jeho dusevnimu stavu a ne jako pravnicky termin.

0/0
7.1.2010 22:03

CortaCircuito

Re: !!!HLNOCD

1) stary: § 12 Nepříčetnost: Kdo pro duševní poruchu v době spáchání činu nemohl rozpoznat jeho nebezpečnost pro společnost nebo ovládat své jednání, není za tento čin trestně odpovědný.

2) nový: § 26 Nepříčetnost:Kdo pro duševní poruchu v době spáchání činu nemohl rozpoznat jeho protiprávnost nebo ovládat své jednání, není za tento čin trestně odpovědný.

... je tady nějaká souvislost na kterou nemůžu přijít... ;-D

0/0
7.1.2010 21:54

HLNOCD3

Re: !!!HLNOCD

klasika na idnes. Cloveku je zde nadavano, ze si dovolil uvest stary paragraf ktery cely tyden neplati, ale to ze si chlapecek vylze cele zmeni tohoto paragrafu to uz je vedlejsi.

0/0
7.1.2010 21:56

zlutykreslo

Re: !!!HLNOCD

Neříkám, že nejsou stejné, ale že by právník necitoval neplatný zákon. Ale to je jedno... Já už nemám nervy bavit se s hlupáky.

0/0
7.1.2010 21:56

HLNOCD3

Re: !!!HLNOCD

ja nekde psal ze jsem pravnik? Opet mi vkladas do ust neco co jsem nerekl. A pouzivas zde naprosto banalni slovickareni. Ano, ciste technicky to polehcujici okolnost neni - je to sprosteni viny, coz ovsem na nasi debate nic nemeni.

0/0
7.1.2010 22:01

CortaCircuito

Re: !!!HLNOCD

+ zmenšená příčetnost: ta je taky stejná: 32s, 41n.. ano strikteně teoreticky to nejsou polehčující okolnosti. První je úplné vyloučení trestnosti a druhé je zvláštní institut podobný polehčující okolnosti.

.

Ale to na základu nic nemění.

0/0
7.1.2010 21:58

zlutykreslo

!!!HLNOCD

Kde to tvrdíš? Tak třebas v 20:50 jsi napsal, že existují na google zveřejněné posudky masových vrahů, a že jich je tam plno, a taky že půlka seriových vrahů jsou lidé, kteří kdyby byli včas léčeni, vraždit by nemuseli. Já bych doporučoval používat alepsoň půl mozku. Když už chceš debatovat o něčem, čemu evidentně nerozumíš, dobře, může být, můžeš přispět i kravinou, ale zkus si laskavě pamatovat, jakou kravinu jsi vypustil, aby, když ji někdo třebas vyvrátí, neřekls, že toto jsi nikdy nenapsal ;-)

0/0
7.1.2010 21:15

HLNOCD3

Re: !!!HLNOCD

Psal jsem, KDYBY BYLY  V CAS LECENI! Proboha clovece, lidi kteri maji navaly vzteku je hromada, proste se ovladnou. Diagnoza nemoci neni propustka na svobodu ale jen polechcujici okolnost. Ty jaksi vidis neco co jsem nikdy nenapsal. Nikdy jsem nepsal o justicni chybe a nikdy jsem to ani nenaznacoval. Jen jsem poukazoval nato, ze by si ten clovek zaslouzil spise soucit nez nenavist a urazky.

0/0
7.1.2010 21:21

zlutykreslo

Re: !!!HLNOCD

Pořád si meleš svou, mě je to celkem jedno, my dva se otomto problému nedomluvíme, evidentně je chyba na přijímači jednoho z nás, a hádej, kdo to asi bude ;-) A chci jen ujistit Tvé laické právní vědomí, že duševní porucha či choroba není žádnou polehčující okolností. Sorry ;-)

0/0
7.1.2010 21:24

HLNOCD3

Re: !!!HLNOCD

opet se pletete. Podle § 12 tr. zakona neni trestne odpovedny ten, kdo z duvodu dusevni poruchy v dobe jeho spachani nebyl schopen rozpoznat nebezpecnost sveho cinu pro spolecnost ci ovladat sve jednani. Navic jsem psal, ze dusevni choroba polehcujici okolnost JE, ovsem dotahnout to az na celkove sprosteni viny je temer nemozne. Vzdy se narizuje minimalne leceni a pravidelny dohled. ovsem ano, shodneme se ze mate problem na prijimaci, protoze ja tu mluvim o koze a vy mi celou dobu podsouvate kravu.

0/0
7.1.2010 21:33

zlutykreslo

Re: !!!HLNOCD

A nemám rád lidi, kteří práva pachatelů stavějí nad práva poškozených. Pachatele posoudit podle práva, a třeba i tak, že není trestně odpovědný, ale rozhodně t nebude proto, a to ani nečekej, že bych jej litoval či se mi jej nějak zželelo. Pro tyto emoce není místo.

0/0
7.1.2010 21:28

HLNOCD3

Re: !!!HLNOCD

prectete si prosim  § 12 tr. zakona. Dekuji

0/0
7.1.2010 21:34

zlutykreslo

Re: !!!HLNOCD

Neděkuj, protože jsi mimo.

0/0
7.1.2010 21:41

HLNOCD3

Re: !!!HLNOCD

ano, jsem mimo v oznaceni paragrafu, jinak je jeho zmeni naprosto totozne s tim co jsem citoval. Zde mate dukaz: www.mvcr.cz/soubor/sb011-09-pdf.aspx

0/0
7.1.2010 21:51

zlutykreslo

!!!HLNOCD

0/0
7.1.2010 21:11

Tomas.Kubicek

Nikdo

mu nemůže diktovat, kam se může a nemůže nastěhovat. Ikdyž já bejt jím, tak se tam nevracim, protože bych byl chudák.

0/0
7.1.2010 21:09

zlutykreslo

!!!

Podívejte, člověk, který se dopustí zločinu ve stavu nepříčetnosti do vězení nepatří. To je problém nikoliv trestněprávní, nýbrž medicínský. Ten chlapec však, s ohledem na to, že mu byla uložena ochranná výchova, by byl trestně odpovědný, pokud by nebyl nezletilý. Takže nelze tvrdit, že to je úplný, lidově řečeno, "magor", který ve vězení nemá co dělat. Pokud by byl alespoň mladistvý pošupajdil by do báně.

0/0
7.1.2010 20:52

HLNOCD3

Re: !!!

to naprosto souhlasim, take jsem rikal, ze nereaguji na tento pripad, ale hovorim v obecne rovine

0/0
7.1.2010 20:54

Kill Baby,Kill !

Re: !!!

Léčil bych tyto případy injekcí fenolu.

0/0
7.1.2010 23:07

štvavá vysílačka Admira

A jelikoz uz diky pseudohumannim blbum zde

neshledavam tuto debatu prinosnou tak se loucim.

A panum samisovi a HLNOCD3 preji,az je bude jednou nekdo vivisektovat zaziva,aby to byl nestastny vrah s nadorem na nadledvinkach.Aspon mu budou moci odpustit!;-D;-D

0/0
7.1.2010 20:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.