- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je také nutné přiznat, že fronty vznikají kvůli tomu, že lidé se nenaučili používat všechny přepážky, které dopravce nabízí.
Je nutné přiznat, že fronty vznikají kvůli tomu, že dopravní podnik má naprosto nevhodně dimenzovaná svá prodejní místa, v centru s větší koncentrací lidí mají míň okýnek než v polích za prahou. navíc nápor vzniklý díky nemožnosti kupovat většinu kupónů přes internet, jak je to obvyklé v rozvinutých zemích situaci ještě zhoršuje.
To tedy nechápu....Proč v dnešní době někdo stál ve frontě na roční kupón??? Já si ho v pohodě koupil v pondělí dopoledne přes e-shop, v podvečer zvalidoval a bylo to. Celá operace byla hotová za cca 3 minuty se vším všudy....Když by ve frontách stáli starší lidé, kteří si s Netem moc netykají, to bych pochopil, ale když tam stojí mladí???? Dobře vám tak co jste tam stáli, za blbost se vždycky platí. Open card jako myšlenka je super věc, bohužel Bém potřeboval další batoh, proto je to tak drahý...
Já to chápu, v těch frontách totiž stáli lidi pro čtvrtletní a měsíční kupony, víš? Ty totiž přes žádnej eshop koupit nejdou. DP to zase jednou nezvládl.
Nezapomeňte opět všichni volit Béma s těma svejma nefachčema v čele s ODS, aby bylo v Praze blaze a ODS si tam mohla dál dělat co chce.... ODS forever!!!
... vypadá to, že jim tu slavnou aplikaci usmolil synek tety z magistrátu za odpoledne v excelu ...
já zase každý rok od půlky listopadu čekám, kdy dopravní podnik dá informaci o začátku prodeje kuponů na nový rok. Letos jsem nepostřehla snad ani plakátek a DP má dost míst kam v metru i tramvajích informaci vyvěsit, klidně i se seznamem prodejních míst ( ne jen napsat, kolik jich je). Ono by jich neubylo
..ale jo..viselo to asi od 20 listopadu.....ale je fakt že na tom byl debilní panáček...co furt běží na těch umravňujícícíh klipech v metru...takže to člověka mohlo zmást.....
Proč to děláte? Proč se tam slézáte? Dávaj tam snad něco zadarmo?
Všichni vědí, že systém moc nefunguje a přesto všichni nechali nákup kuponu na poslední chvíli. To je ale blbost těch lidí. Kupóny (roční) se prodávají už od listopadu. Tak kde je problém.....
To, ze system nefunguje, se zjistilo jenom diky tomu, ze k prekvapeni DP vetsina lidi kupuje kupony posledni tyden v prosinci nebo zacatkem ledna a ten na to nebyl schopnej pripravit svuj system.
Když si koupíte el. kupón v e-shopu, musí se aktivovat ve validátoru nejpozději v den začátku platnosti. Přitom by bylo možné to vyřešit třemi způsoby - 1. Kupón se nenahrává přímo na OpenCard, ale informace o zaplacení je v databázi (technicky složitější, budiž), 2. Aktivace se provede v době, kdy člověk strčí OpenCard do validátoru a pokud se aktivuje později, prostě těch pár dnů propadne - u ročního kupónu to není žádný problém, 3. Kupón je klouzavý a od aktivace se začíná počítat 365 dní platnosti - technicky žádný problém, pro zákazníka nejpohodlnější.
Takhle se diví, že si všichni validují kupón přes víkend po svátcích - bodejť, když je k tomu systém nutí. A ještě něco - nechápu, proč platnost ročního el. kupónu musí začínat nejpozději 31. ledna. K tomu není žádný rozumný důvod; proč si nekoupit 365denní kupón třeba v polovině května? Buzerace lidí, nic jiného to není.
přesně tak, bod 3 a předposlední věta by byla velice logická. Snad s omezením na jeden rok, aby byla možnost měnit cenu.
jinak koupil jsem si kupon přes e-shop, musím říct, že zcela v pohodě, potvrzovací maily a vše proběhlo v pořádku, až potud chválím... ...ovšem pak jsem si chtěl kupon zprovoznit u validátoru, v sobotu nefungoval v celý Praze jedinej (vyzkoušel jsem 4 stanice metra, na dvou linkách) a v pondělí to taky nefungovalo... ...fakt nemám čas jezdit po celý Praze... ...mimochodem proč musím po nákupu přes e-shop ještě někam chodit?? Proč nemají revizoři ve čtečkách databázi platných kuponů podle kterých se v návaznosti na č. karty dokáže napárovat ten správný??? Holt kocourkov...
Zatímco Vy jste použil e-shop a kroužil po městě, my, co jsme zvolili klasický způsob nákupu, jsme záhy zjistili, že v sobotu nefungovala ani normální okénka, protože se do toho systému nešlo přihlásit. Ať prodavačky dělaly, co chtěly, volaly všude možně, výsledek nula-prd, resp. chyba "Uživatel uzamčen"