Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Jedno pivo, Polednová a smysl trestů

Jedno pivo nadělá na řidičích tolik škody jako jiné neodstranitelné vlivy, vztek na manželku, prudká láska k nové ženě či jiné poruchy duše. Stíhat opilé řidiče do úrovně 0,2 (či 0,5) promile má jediný smysl: šikanovat lidi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

Polednová už asi ani to pivo nevypije

PATLÁRNA .....;-D

0/0
7.1.2010 13:49

doubas007

konečně něco rozumnýho

jak to tu pročítám, souhlasím, že jsem konečně přečetl zprávu, která byla krátká a výstižná. sice nechápu, proč tam byla i Polednová, ale to není důležitý...

pokud se bude dále uvažovat i podobných věcech, budu spokojen. jenom by mě zajímalo, jak se bude řešit další problém při řízení jako je kouření. dle mýho, kuřák se musí věnovat cigaretě, stejně jako když někdo píše smsku nebo telefonuje...

0/0
7.1.2010 11:29

Šerlok Homeless

Re: konečně něco rozumnýho

To by asi chtělo inteligentní soudce, kteří se při řízení věnují řízení.;-(

0/0
7.1.2010 13:40

vokroj

Re: konečně něco rozumnýho

Obávám se, že se vůbec neví, co je řízení, resp. nechce vědět ...;-€

0/0
7.1.2010 13:57

Qíteček - nikoli alpský

Re: konečně něco rozumnýho

? Prosím ?

0/0
7.1.2010 13:44

nestačimsedivit

Re: konečně něco rozumnýho

Hlavně že jsme "rozumní,svéprávní a svobodní" občané.Až se zakáže vše,o čem je v současnosti řeč,co se bude zakazovat potom ? Rv8-o

0/0
7.1.2010 13:57

J i ř í

Souhlasím, až na to,

že taky používáte spojení "opilí do 0,2 promile". Tak píší naši novináři často, ale je to nesmysl: Jak může být někdo s tímto množstvím alkoholu opilý?

0/0
7.1.2010 11:12

Šerlok Homeless

Re: Souhlasím, až na to,

Dokonce jsem kdesi čet, že do 0,2 promile se to jako alkohol nebere, protože do 0,2 promile můžete mít, i když jste nepil ani hlt (po ústních vodách, některých lécích apod.). Strážníci komusi na půl roku zabavili řidičák, protože měl do 0,2 promile, teď mu ho museli vrátit a vypadá to na soud o náhradu škody (protože starosta se nechal slyšet, že "když v tom byl alkohol, tak nic nedostane"). Alkohol v tom (možná) byl, pokud to nebyla chyba měření, ale bez jeho přičinění:

http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?r=mfsevercech&v=003&c=1313435

0/0
7.1.2010 13:35

mordyje

souhlas

Krátké a přesné. Je vidno, že autor umí nejenom psát, ale i myslet (na rozdíl od řady diskusních "chytráků").

0/0
7.1.2010 10:29

URB-inspirace básníků revoluce

Policajti mohou tolerovat 0.2 promile, ale nemají oporu

v zákoně. Proč to tedy takhle komplikovat a nepřímo pokoušet policajty k braní úplatků. Prostě po vzoru julínkovného a cikrtovného, automaticky je řidič povinen zaplatit zadržovací poplatek 100 Kč a jistě tento populární krok, který vadí jen sockám, Ústavní soud rád schválí. Městská policie takto vydělá městu do roka miliony, které v době krize tolik v pokladně chybí. Ubudou řidičům stresy, protože postup bude pevně zakotven v zákoně a bude jim dávat pocit právní jistoty.

0/0
7.1.2010 10:21

Šerlok Homeless

Re: Policajti mohou tolerovat 0.2 promile, ale nemají oporu

Co je to za slátaninu? 8-o

0/0
7.1.2010 13:37

argonix

slovní salát

to je zase slátanina, všech možnejch myšlenkovejch salátů, a pak jsem si přečetl autora a bylo mi to jasný :-)

0/0
7.1.2010 9:49

drevorubec

Re: slovní salát

článek je splácanina více myšlenek docela nešťastně sešroubovaná. Já si z toho odnesl, že Policie buzeruje řidiče s absolutní nulou ne kvůli bezpečnosti provozu, ale protože můžou! Rv

0/0
7.1.2010 9:58

Qíteček - nikoli alpský

Re: slovní salát

Ne, oni buzerujou a může za to Polednová!!

0/0
7.1.2010 10:06

adidi

Re: slovní salát

Nic si z toho nedělej a čti třeba Sedmičku pionýrů, na tu budeš stačit :-)

0/0
7.1.2010 11:23

jyryb

Polednova dojímá?

Stará bába která i po letech tvrdí, že p. Horáková dostala co si zasloužila dojímá nejspíš jen samotného autora článku. Pokud ona sama neveří na peklo, tak by měla zažít aspoň jeho demoverzi na tomto světě. Přeji jí ještě dlouhá život.

0/0
7.1.2010 9:18

Fíl Kolíns

Re: Polednova dojímá?

Ona nebyla soudce. Sedí naprosto nesmyslně.

0/0
7.1.2010 11:26

Šerlok Homeless

Re: Polednova dojímá?

Ale dobrovolně se podílela na justiční vraždě, takže sedí zaslouženě. Nesmyslná byla ta vražda, které se zúčastnila jako spolupachatel.

0/0
7.1.2010 13:42

drevorubec

ad Babacek

Z mé strany souhlas. A co se týče článku, absolutní nula je fakt relikt. Stačí sníst těžké jídlo zakončené moučníkem a pokud budu mít zrovna blbé trávení, tak za hoďku klidně nadýchám třeba 0,2.

V civilizovaných zemích se kromě orientační dechové zkoušky používá úsudek policisty vyhodnotit, zdali je řidič schopný bezpečně řídit vozidlo.

Je blbost dusit člověka za jedno pivo k obědu a na druhou stranu přehlížet lidi, co za jízdy dlabou jídlo od McD nebo si zapalují cigaretu.... Rv;-O

0/0
7.1.2010 9:17

Qíteček - nikoli alpský

Re: ad Babacek

To by ale českej policajt musel být schopný samostatného myšlení. I kdyby se takovej našel, otvírá to prostor ke korupci.

Nevím, jak dřevorubci, ale já si umím za jízdy zapálit naprosto bezpečně.

0/0
7.1.2010 9:21

babacek

Re: ad Babacek

Docela jistě za jízdy dokážeš zlikvidovat hořící cigaretu či doutník když ti upadne. :-P

0/0
7.1.2010 9:29

Qíteček - nikoli alpský

Re: ad Babacek

Že se mi to eště nestalo.

0/0
7.1.2010 9:38

drevorubec

Re: ad Babacek

Nikdy neříkej nikdy. Ja si taky ještě před 5ti roky neuměl představit, že bych někdy nezvládl řízení a zatancoval jsem si pod Paceřákem na ledě.....

Nejde vůbec o to, že ty zrovna jsi šikovný hulit a nebourat. Jde o to, že je buzerace cvičit někoho kvůli jednomu pivu a jiné, možná horší rizikové faktory, o kterých píšu, tolerovat.Rv

0/0
7.1.2010 9:52

Qíteček - nikoli alpský

Re: ad Babacek

Ano, nikdy nevím, ale to mě kouřit neodnaučí. A buzeraci fakt neschvaluju. Když vidím, kde se měří (ostatně jedna z mála činností, eště kromě smrtelně nebezpečnýho špatnýho parkování). Naproti tomu se tady vesele předjíždí na horizontech, to nechává poliše úplně v klidu....

0/0
7.1.2010 10:01

drevorubec

Re: ad Babacek

tak tak....tohle presne stve i me

0/0
7.1.2010 10:25

Smil

Re: ad Babacek

když jedu na kole tak na to kašlu.

0/0
7.1.2010 9:51

babacek

Re: ad Babacek

No kouřit na kole to snad nemyslíš vážně ?

0/0
7.1.2010 10:05

Qíteček - nikoli alpský

Re: ad Babacek

Plivat před sebe je horší ;-)

0/0
7.1.2010 10:06

babacek

Re: ad Babacek

To tě však nezabije. :-)

0/0
7.1.2010 10:11

Qíteček - nikoli alpský

Re: ad Babacek

A co tě nezabije, to tě posílí!!;-D

0/0
7.1.2010 10:14

babacek

Re: ad Babacek

Ano ke každému předpisu se dá také ještě myslet.

0/0
7.1.2010 9:27

Live_in_the_death

To se jako zákony nemají dodržovat?

No já nevím, ale nemají se náhodou tak dodržovat zákony a když je v zákoně nulová tolerance, tak se má snad i ta nulová tolerance dodržovat? Ne že na to bude kašlat a budeme jezdit, jak se nám zachce? Pokud se nám to nelíbí, tak máme se obrátit na svého zástupce, aby změnu v zákoně prosadil, ale do té doby musíme dodržovat daný zákon. Takhle to chodí v normální demokracii. Je zajímavé, že máme nejvyšší povolené rychlosti v rámci celé Evropy i světa.

0/0
7.1.2010 9:11

Qíteček - nikoli alpský

Re: To se jako zákony nemají dodržovat?

? Říká ti něco fyziologická hranice? Podle tvý logigy teda nebudem jezdit vůbec, dokud se termiti nerozhodnou změnit špatnej a nevymahatelnej zákon.

Na těch nejvyšších povolenejch rychlostech jsi byl kde?

0/0
7.1.2010 9:13

Live_in_the_death

Re: To se jako zákony nemají dodržovat?

ach ten češtin!!! Dle celé řady toxikologů je nesmysl, že by lidé měli obvykle 0,2 promile v dechu. Toto se vyskytuje jen u pár jedinců na tisíc obyvatel a tedy se nejedná o běžný stav u všech lidí. Takže proto není důvod měnit zákon. Je zajímavé, že v zemích, kde je taky nulová tolerance toto neřeší, čím to asi bude? Normální je dodržovat zákon a nevymlouvat se nebo snad je normální krást?

0/0
7.1.2010 9:36

Qíteček - nikoli alpský

Re: To se jako zákony nemají dodržovat?

Krást normální jistě (až na výjimky) není. Ale pokud i při vyšetření krve (to se nebavím o ORIENTAČNÍM měření z dechu) se výsledek do 0,2 pokládá za neprůkazný, nemá smysl buzerovat s nulou.

0/0
7.1.2010 9:43

hňup

Re: To se jako zákony nemají dodržovat?

krást je normální, když se jistej druh krádeží nepovažuje za trestný čin....třeba soustavný kradení přiměřeně velkejch částkách či hodnotách není, podle zákonodárců, trestný čin.

0/0
7.1.2010 9:47

Z-S

Re: To se jako zákony nemají dodržovat?

Ale ze tech zemi kde je taky nulova tolerance je, ze...

0/0
7.1.2010 9:44

hňup

Re: To se jako zákony nemají dodržovat?

v normální demokracii snad tupá smečka v parlamentu a senátu, za ty nehorázný platy+náhrady, nezplodí takovou hovadinu jako je tenhle případ....

0/0
7.1.2010 9:44

Šerlok Homeless

Re: To se jako zákony nemají dodržovat?

Zákony se dodržovat mají. Článek je o tom, že zákony nemají být blbé.

0/0
7.1.2010 13:37

babacek

Všichni nejsou stejní.

Zatímco jeden je po vytí jednoho piva či sklenky vína naprosto čilí druhý již usíná.

0/0
7.1.2010 9:02

jajaja59

Re: Všichni nejsou stejní.

Babáčku, kolik promile máš nyní ty? (Vycházím ze slova čilí). ;-D

0/0
7.1.2010 9:05

hany1

Re: Všichni nejsou stejní.

On po jedné sklence už vidí dva. Proto to í.

0/0
7.1.2010 9:12

jajaja59

Re: Všichni nejsou stejní.

:-)

0/0
7.1.2010 9:15

babacek

Re: Všichni nejsou stejní.

Jen dva ?:-P

0/0
7.1.2010 9:30

babacek

Re: Všichni nejsou stejní.

Čurdu jsem nedohnal.

0/0
7.1.2010 9:26

Qíteček - nikoli alpský

Re: Všichni nejsou stejní.

Babáčku, jaxe vyje pivo?

0/0
7.1.2010 9:11

oId fashioned Vince III..

Re: Všichni nejsou stejní.

kolem plotu;-D;-D

0/0
7.1.2010 9:19

Qíteček - nikoli alpský

Re: Všichni nejsou stejní.

To se vije víno.

0/0
7.1.2010 9:22

ghurtik

Re: Všichni nejsou stejní.

Ano, souvisi to s teleshnou hmotnosti. Takze 120-kilovy muz vypada po jednom pivu jinak nez moje manzelka, ale to neznamena ze by nebyl pod vlivem -> jenom to na nem nebude tak videt. A zakon preci nemuze byt tak podrobny ze by rekl "120 kg hmotnosti a vice, jedno dovolene pivo...".

Kdyz porazi vasi partnerku / kamaradku / manzelku auto, ktere bude ridit clovek co mel "preci jen jedno pivo k obedu", zmenite mozna nazor...

Nechci pausalizovat, ale alkohol za volant opravdu nepatr - tech mrtvych u nas je uz beztak dost.

0/0
7.1.2010 10:47

babacek

Re: Všichni nejsou stejní.

Těch faktorů je více. Tam může být hubený člověk na tom hůře jak ten 100kilový. Přece tloušťka nezaručuje rychlejší odbourávání alkoholu.

0/0
8.1.2010 6:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.