Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zaměstnance CIA zabil v Afghánistánu na konci roku dvojí agent z Al-Kajdy

Sebevražedný atentátník, který na konci roku zabil sedm zaměstnanců CIA na vojenské základně v Afghánistánu, byl údajně dvojím agentem CIA a jordánských tajných služeb i členem Al-Kajdy. Pro Američany měl údajně získávat informace o druhém muži Al-Kajdy Ajmánu Zavahrím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Larry Matejka

Hmm, iDnes se odvázala,

díky to potěší. Jen bych opravil agent byl "dvojitý". "Dvojí" agent by mohlo naznačovat, že ho zaměstnanec CIA viděl dvakrát a chybně implikovat konspirační teorii, že agetnt CIA trpěl oční  vadou případně nadměrnou náklonností k Black Label... (neplést si s Blackwater). 

0/0
5.1.2010 17:29

rozhorceny predstavitel 666

mě fascinuje

Jak je každej ihned člen Akadit přitom oni si tak vůbec neříkají:-/jmenují se Osvobozenecké hnutí :-/

0/0
5.1.2010 17:20

rozhorceny predstavitel 666

Re: mě fascinuje

a jsou to partyzáni:-/

0/0
5.1.2010 17:20

MoUdrostrak

Obdivuhodny hrdina

Misto toho, aby si uzival jidaSSkych zidovSSkych okupantskych groSSu v podobe US$

'

a "dýmů.krásy" osvoboditelů Afghanistanu a ochrancu obchodu s opiem a chrabrych EUropskych [>-]zoldaku[>-] a hrdlorezu v humanitarnisch miSSich

'

vyhodi se jordansky absolvent mediciny do povetri. Cim mu naSSi hoSSi ze VCIAV tak asi kladne zaimponovali, ze mu znechutili zivot v duchu "dýmu.krásy"?!! 

0/0
5.1.2010 15:03

rooman

Re: Obdivuhodny hrdina

ty nejak ty esesaky zeres. bacha na to neonacicku, na to sjou paragrafy

0/0
5.1.2010 15:20

Šílený buddhista

Skutečný dvojí agent Al-Kajdy dělá v USA prezidenta

Srovnejte:

http://www.youtube.com/watch?v=ZcxhcMyn8rU

0/0
5.1.2010 13:18

erra

...uhm...

a nerika se spise dvojity agent nez dvoji agent?

0/0
5.1.2010 13:08

jip123

Mrtvý Američan - dobrý Američan.

Prostě o nic nejde, jenom pár hrdlořezů je mrtvích. Ostatně USA mají v Afganist. i jinde ve světě h...o co dělat!

0/0
5.1.2010 12:56

Zamete

Re: Mrtvý Američan - dobrý Američan.

Takže čistě hypoteticky - pokud někdo vezme svůj věrný vz.58 a svazek granátů, zajede do Prahy či Brna a tam vykropí měšitu, tak je to také v pořádku, protože muslimové nemají ve střední Evropě co dělat? 8-o

0/0
5.1.2010 13:09

Mak1

Re: Mrtvý Američan - dobrý Američan.

Pokud ti muslimové budou vraždit čechy a naše policie, armáda, vláda to bude ignorovat pak ano

0/0
5.1.2010 13:13

zelený banánovník

Re: Mrtvý Američan - dobrý Američan.

pokud to udělá, tak u místních připos(r)anců bude za hrdinu;-D

0/0
5.1.2010 13:17

Cislo 2

Re: Mrtvý Američan - dobrý Američan.

Vždy mne dojmou názory lidí nepolíbených školou.

0/0
5.1.2010 13:13

Sir Humphrey Appleby

Re: Mrtvý Američan - dobrý Američan.

mrtvý blb není dobrý blb, ale stále jen mrtvý blb. takže ty evidentně dobrý nebudeš ani po smrti.

0/0
5.1.2010 13:27

fuzzo

Re: Mrtvý Američan - dobrý Američan.

Že ty budeš příznivcem iniciativy "Ne základkám!"?

0/0
5.1.2010 13:45

norma37

Re: Mrtvý Američan - dobrý Američan.

:-)R^

0/0
5.1.2010 15:29

zipx

Re: Mrtvý Američan - dobrý Američan.

Podle průzkumu psychologů je antiamerikanismus výsledkem pocitů méněcennosti a vlastní zakomplexovannosti. Takto postižení lidé kladou vinu za vlastní nezdary a nechopnost těm úspěšnějším a šťastnějším. Důvodem je utkvělá představa, že příčinou utrpení jednoho musí být štěstí druhého. Této nebezpečné psychóze mohou davově podléhat i celé sociální skupiny.

0/0
5.1.2010 14:32

MoUdrostrak

Re: Mrtvý Američan - dobrý Američan.

ZA kazdym vetsim majetkem

'

JE VZDY

'

ZLOCIN!!

0/0
5.1.2010 14:58

zipx

Re: Mrtvý Američan - dobrý Američan.

jasně každý úspěch je v očích těch méně úspěšných zločinem ;-) tady máte seznam největších zločinců světa... http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_nejbohat%C5%A1%C3%ADch_lid%C3%AD_sv%C4%9Bta

0/0
5.1.2010 15:03

Cislo 2

Re: Mrtvý Američan - dobrý Američan.

Vždy mne dojmou názory lidí nepolíbených školou.

0/0
5.1.2010 14:46

Hrustic

Re: Mrtvý Američan - dobrý Američan.

Tak, ted si udelam caj a budu v klidku premyslet ....

.... co je to za magora, ktery tohle napise .....

0/0
5.1.2010 17:43

busty

Mno

to je valka

0/0
5.1.2010 12:41

simyr

CIA

Edie Bauer přežil o dalších 24hodin a připravuje nové natáčení, Team America je též v plné zbroji a pohotovosti udeřit na teroristy.

0/0
5.1.2010 12:28

simyr

Re: CIA

A esli bude zase někdo repjat, že nejsou vod CIA, tak pak už zbejvá jedině Hulk Hogan.

P.S. doporučuji doplnit do smajlíku emerickou vlajku.

0/0
5.1.2010 12:33

net.Xtreme

Re: CIA

A půlměsíc a kříž a pentagram a hecagram a dekagram, já chci smailíky z nějakého chatu, tam je výběr;-D

0/0
5.1.2010 14:15

freak2

...

Jedni šmejdi pozabíjeli pár dalších šmejdů. Mě to připadne v pořádku.

0/0
5.1.2010 12:18

celoush

Re: ...

vám možná...

0/0
5.1.2010 12:24

biggles

Re: ...

Poměr je tak 600:1, takže to není až zas tak strašlivá událost... ;-)

0/0
5.1.2010 12:37

simyr

CIa

Jen zázrakem přežili zvláštní agenti Scully a Mulder.

0/0
5.1.2010 12:15

BjBe

Re: CIa

oni ale patrili k FBI :)

0/0
5.1.2010 12:22

.N.W.O.

Re: CIa

Tim se to ovsem vysvetlujeR^

0/0
5.1.2010 12:26

zelený banánovník

zbytečné spekulace

hlavní je výsledek, mrtvý agresor, víc takových udatných bojovníkůR^

0/0
5.1.2010 12:13

Englishman

Re: zbytečné spekulace

Jordánec pracující pro Saúdy byl samozřejmě v Afghánistánu agresorem, zbytek tvého příspěvku ale postrádá jakýkoli smysl. Rv

0/0
5.1.2010 12:26

Mivyk

Jak máme věřit CIA

když mají agenty i v Al-Kajdě, té nejnebezpečnější organizaci (made by CIA).

A jak je možné, že CIA vždycky teroristi překvapí?

Z pohádek jsem už vyrostl, milá Reuters a iHeute!!;-O

0/0
5.1.2010 12:08

cromagnon

Bol proti terorizmu není možné soustředit do jednoho bodu

Musí jít vždy o širší ohrožené okolí.

:-/

0/0
5.1.2010 11:51

tzn

Dvoji agent?

To mne neprekvapuje! Uz ten atentat na World Trade probihal za podezrelych podminek. Oficialni vyjadreni k nemu jsou lzi. Amici potrebovali tenkrat rozpoutat nove valecni tazeni. Pro hospodarstvi USA je nutne, aby se stale nekde valcilo, ekonomika a zbrojni prumysl vyrabely. Ze pritom zahynou miliony? To je jim jedno, kseft je kseft!!! Kdy uz konecne to vejde ve znamost, tahle manipulace s lidmi a medii???

0/0
5.1.2010 11:50

rooman

Re: Dvoji agent?

připusťme hypoteticky že máš pravdu.

co s tím hodláš dělat?

co by měli dělat jiní?

0/0
5.1.2010 11:58

.N.W.O.

Re: Dvoji agent?

Člověk, který pozná pravdu o práci zpravodajců už nebude tolik podléhat podkuřování reklamy, politických vědátorů, vůdců sekt, politiků, nebo komentátorů Fox News. Bude cítit nátlak na hony a řekne oněm donucovačům, do kterého otvoru si mají svůj nátlak natlačit.

Odhalením pravdy a mechanismů nátlaku, kterých bylo užito, můžeme předejít apokalyptické budoucnosti nekonečné války, k jejímuž spuštění bylo užito 'Nového Pearl Harboru'. Méně zřejmé je, že můžeme odkrýt a zdiskreditovat mechanismy nátlaku, kterých vlády a korporace užívají k naší dehumanizaciR^

0/0
5.1.2010 12:10

rooman

Re: Dvoji agent?

dobře - tedy jehovisti tě nepřesvědčí, k volbám nepůjdeš, nebudeš kupovat persil, nebudeš chodit do mekáče.... a to má být vše???

jak chceš předejít té válce? co kontrétně ty pro to uděláš? prd......

0/0
5.1.2010 13:10

tzn

Re: Dvoji agent?

Co bychom meli delat? Neucastnit se vojenskych hratek USA!!! Evropa se nedala mimo GB uplne strhnout a stoji opodal a to uz je dobry krok. Ty valky jsou uplne zbytecne, prinaseji jenom niceni, smrt a utrpeni. V Koreji, Vietnamu USA prohraly, v Afghanistanu prohraji take, pres navyseni kontigentu, pres jejich technologickou a materialni prevahu. Proti nim bojuji lide, kteri nechteji zadne okupanty ve vlastni zemi. Bojovali proti CCCP a zavedeni komunisticke diktatury. Bojuji proti USA a jejich spojencum, co jim chteji naroubovat demokracii skrze loutkovy korupcni rezim, falsujici vysledky voleb. Armada CR bojuje v Afghanistanu na nespravne strane a nema tam co pohledavat!!!! Kdy uz to konecne lidem dojde?????

0/0
5.1.2010 12:17

.N.W.O.

Re: Dvoji agent?

Mozna to lidem dojde v momente, kdy bude tento stat insolventni a tedy nebude ani na ty "mirove mise" stojici nas miliardy ktere pak chybi napr. ve zdravotnictvi ci na rodicovske!!

0/0
5.1.2010 12:21

Zamete

Re: Dvoji agent?

Kdyby náš stát nebyl tak sociálně štědrý a naučil všechny naše řádně občany pracovat, to by bylo peněz... I ty dvě miliardky na nějakou tu válčičku by našly daleko lépe. I když pravda uznávám, že poslat ty "elitní lovce teroristů", ať vyčistí parlament, by byla dobrá investice pro blaho národa. ;-D

0/0
5.1.2010 13:01

rooman

Re: Dvoji agent?

Ale rusáky porazili dobře. tak dobře že se CCCP rozpadl R^R^R^

0/0
5.1.2010 13:44

norma37

Re: To tzn

Proboha jak muzes stale byt tak naivni??? ... Dobre, rekneme ze mas pravdu a USA si tam letadla a atentaty na svych ambasadach nasolila sama, a ano, valku vede kvuli rope. A co si myslis, ze se stane, kdyz se z onech statu stahnou? Militantni muslimove zajasaji a budou si hledet svyho ve svych statech? Uz ted (a uz pred 11.zarim) delaji virval ve statech, ktere udelaly  "dobry krok" a "stoji opodal". Viz Theo van Gogh a ten pan z Danska, militatni duchovni a mesity v Britanii a Nemecku. U sebe doma drasticky  zabijeji vlastni lidi, zeny a deti . Tvrdi, ze jim jde o to, aby Amici odesli, ale ve skutecnosti jim jde o  vliv a moc , nejdriv nad vlastnimi lidmi, at uz je souverci chteji nebo nechteji, potom nad sousedy, a plynule pokracovat dal do nasi mirumilovne a humanisticke Evropy. PROBUD SE CHLAPE! Jestli to Evropa nekdy jednotne pochopi, uz bude pozde. Nevim jak ty, ale ja podporuju Amiky, i kdyz to obcas nekde hrube ze*erou.

0/0
5.1.2010 15:51

Larry Matejka

Re: Dvoji agent?

Co bychom měli dělat? Probudit se. V USA začít volat senátorům a congressmanům. Žádat znovuvyšetření 9/11.  Chtít potrestání lotrů, neloajálních k Ústavě. Prokouknout že pravolevé paradigma je jen směšná šaráda pro voliče. Vrátit se zpátky k Ústavě a sound money. Nový 1776. Jinak půjde nejskvělejší demokracie, co kdy tento svět nosil do kytek. V EU požadovat návrat od postdemokracie k demokracii.... Vypadá to naivně, nerealizovatelně, ale je to jediná cesta, jak se jednoho dne neocitnout v nějaké uregulované, celoplanetární lidové Číně made in Pachauri&Rockefeller. 

0/0
5.1.2010 17:59

ladricanek

Americká pozitivita

Opět se ukázalo,  že přehnaná americká pozitivita  se nevyplácí. Vím o čem mluvím,

pracoval jsem pro US firmu s působností po celém světě. Často posílají  velmi mladé a nezkušené lidi, kteří někdy doplácejí na svůj US pozitivizmus. Kdysi jsem o jednom pracovníkovi prohlásil, že je idiot, mladá US kolegyně mě napomenula, abych toto slovo neužíval, řekl jsem že nazývám věci pravými jmény. Egyptský kolega koukal na mladého Američana, který na něj chrlil cosi rychlou US angličtinou a nerozuměl mu,pak mu říkal, you do not speak english, otočil se na mě a říkal he speaks english, tím chci jen říct, že Američani si myslí, že ostatní jsou jako oni i tak přehnaně pozitivní. Začalo to už Pearl Harborem a naposledy si pozitivně i pustili do  letadla Nigerijce s explozivníma slipama, málem  to odneslo dalších 200 lidí.

0/0
5.1.2010 11:42

Mak1

Re: Americká pozitivita

Mezi americká pozitiva řadíte i jaderné bombardování japonska a vypálení Drážďan ?8-o

0/0
5.1.2010 12:15

biggles

Re: Americká pozitivita

Trochu po sezóně, ne? Ještě vraždění indiánů jste zapoměl - ale to je dobře - tenkrát to vlastně ještě byli přistěhovalci z Evropy kdo je vyvražďoval... ;-D ;-D ;-D

0/0
5.1.2010 12:28

Mak1

Re: Americká pozitivita

Po sezóně ?  Vždyť o nacismu se píše každej 2 den

0/0
5.1.2010 13:12

Englishman

Re: Americká pozitivita

Jaderné bomabardování Japonska zachránilo miliony životů, ty troubo.

0/0
5.1.2010 12:28

biggles

Re: Americká pozitivita

Paradoxně víc japonských, než amerických.

0/0
5.1.2010 12:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.