Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kolony kamionů u hranic opět rostou. Slováci si průjezd bez čteček rozmysleli

Kolona kamionů u hraničního přechodu v Mostech u Jablunkova na Frýdecko-Místecku stále komplikuje dopravu. Podle policistů dosahovala ve 14:00 necelých pět kilometrů. Nad ránem zkolaboval elektronický systém a přestaly se vydávat palubní čtečky. Situaci navíc zhoršují i slovenští policisté. Nejprve řidiče pouštěli bez čteček, později si to ale rozmysleli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirais

Když má Slovák možnost někoho buzerovat

tak si jí rozhodně nenechá ujít.

0/0
5.1.2010 15:17

killy

Kolik je roční zisk státu z mýta ?

Vždyť by stačilo tuhle částku promítnout do prodejní ceny nafty celkem za rok a zrušit celej ten nesmysl s mejtem ! Kolik je aut nad 3,5 tuny s benzínem ?

0/0
5.1.2010 14:24

xohdvaprmhgcqxzn

Re: Kolik je roční zisk státu z mýta ?

kolik je aut do 3.5 tuny s dieslem? Odpověd zní Mračna. :-)

0/0
5.1.2010 14:50

Z-S

Re: Kolik je roční zisk státu z mýta ?

jo, jenze jak kamionu naridis aby tankoval zrovna na uzemi Ceska ci Slovenska?

0/0
5.1.2010 15:10

prngrr

kdo je lepší?

Můžeme s nima vesele soutěžit, kde je větší bordel ...[>-]

0/0
5.1.2010 12:29

prngrr

export bordelu

U Slováků je bordel, ale kolony stojí u nás - to se jim povedlo:-/

0/0
5.1.2010 12:23

Si0

Nejlepší by bylo zpoplatnit všechny najeté kilometry,

bez ohledu na to, na jaké komunikaci. K tomu by se nemuselo užívat nějaké rafinované drahé zařízení, ale stačilo by jen zvednout spotřební daň na PHM.

0/0
5.1.2010 12:06

ODSakEda

Re: Nejlepší by bylo zpoplatnit všechny najeté kilometry,

Víc jak 60% daní z kilometru nepřímo tvoří spotřební dan u PHM + DPH!!! Málo???!8-o;-€...

0/0
5.1.2010 14:15

petyo

To tam...

...nemůže někdo ty jednotky naložit do dodávky a dovést je na ty hranice?

0/0
5.1.2010 11:27

Si0

Re: To tam...

Tak kdyby byl někdo dost podnikavý, tak už to dělá. Problém je ten, že jim kolabuje celý systém, takže nejedeš, i když máš.

0/0
5.1.2010 12:08

perpartes

To je banda blbců.

Ještě že už tam nikdy nepojedu.

0/0
5.1.2010 10:57

jakadlec

čobol sobol to řídí tak kvalitně,

že by se v naší politické elitě ztratil teď bvidim, proč masaryk nás spojil

0/0
5.1.2010 10:32

český zeměhryz

..odvolávám co jsem odvolal....a nařizuju co jsem slíbil...

,,tak nějak to bylo...????

0/0
5.1.2010 10:29

RumBum

no, těm lidem, co to zavádějí teď moc nezávidím

... si vyslechnou keců od chytráků, jejichž vrcholným projektem bylo ptačí krmítko z baumaxu.:-/

0/0
5.1.2010 9:44

krepanakysi

Re: no, těm lidem, co to zavádějí teď moc nezávidím

hh, ty si tiez jeden z tych idotov co sa napchal tam kde na to nema ze ?

0/0
5.1.2010 9:59

RumBum

Re: no, těm lidem, co to zavádějí teď moc nezávidím

jojo, presne tebe jsem mel na mysli.

0/0
5.1.2010 10:21

fanda357

Re: no, těm lidem, co to zavádějí teď moc nezávidím

hm, a co je těžkého na tom, že vezmou systém, který na západě funguje už několik let, je odladěný a funkční a prodají ho (už po několikáté, tentokrát) na Slovensko? A to ještě dostali roční odklad ...

To, že nechtějí posunout ten stánek o pár set metrů dál, je prostě typické chování někoho, kdo nemá zájem na výdělku (státu, podnikatele dostávajícího peníze od státu, monopolu apod.), protože se k penězům dostane jinak a vůbec mu nezáleží na zákaznících (tj. kamionech). Je jim totiž jedno, jestli se na mýtném vybere o pár milionů víc nebo míň, dnes nebo za měsíc.

0/0
5.1.2010 10:20

RumBum

Re: no, těm lidem, co to zavádějí teď moc nezávidím

neni na tom nic "težké". Přesně takhle se to prezentuje v powerpointu na manažerských mítyncích. Myslim ale, ze kazdy kdo nekdy neco podobneho delal, mi potvrdi, ze pokud system  na kterem pracuji tisice lidi funguje bez problemu hned od zacatku, je to spis zazrak.

0/0
5.1.2010 10:26

krepanakysi

Re: no, těm lidem, co to zavádějí teď moc nezávidím

jj, v u nas je to furt zazrak, pripadne na nobelovu cenu za kladnu odchylku od "normalu"... ale co cakat v tychto komunistickych guberniach

0/0
5.1.2010 10:29

fanda357

Re: no, těm lidem, co to zavádějí teď moc nezávidím

Tisíce lidí? Uf, uf. Tak to se nedivím, že to nefunguje .... Jak to jen zvládají mobilní operátoři ... ti musí zaměstnávat destiky tisíc lidí (kdy na mýtu pracují tisícovky) a fungují. Proč? Protože jim jde o jejich peníze a co si nevydělají, to od nikoho nedostanou. A to ještě zavádějí nové, nevyzkoušené technologie.

0/0
5.1.2010 10:37

gaDzin

Re: no, těm lidem, co to zavádějí teď moc nezávidím

Vazeny pane, pokud ten system slape na zapade, proc by mel mit jinde problemy? Rika vam neco slovni spojeni "zkusebni provoz" ? Ten slouzi k tomu, aby takoveto situace nenastali. Na Slovensku to akorat poradne zpackali, to je cely. Holt vlada "schopnych" (vseho)

0/0
5.1.2010 11:36

Z-S

a tak mile deti funguje slavne satelitni mytne

jeste ze se tam nikdo nenakapshoval a za to jim nepostavil zastaraly mikrovlnny system...

0/0
5.1.2010 9:34

gaDzin

Re: a tak mile deti funguje slavne satelitni mytne

v satelitech je budoucnost. Helejte az budem kazdy platit za ujety kilometr, tak jak to nejlip udelat? Vsude postavit brany by bylo sice dobry pro kaps(c)hy  zucastnenych politiku, ale co na to verejny mineni az to bude stat na kazdy krizovatce, lidi to budou mit namontovany na dverich garaze a zejmena vliv takovyho tunelu na statni finance by byl katastrofalni (coz stejne beznyho obcana nezajima, dokud dostava svy davky v prijatelny mire = ma vic nez soused)

0/0
5.1.2010 11:54

koga

Re: a tak mile deti funguje slavne satelitni mytne

ale brepto, kpro GPS stejně brány musíš postavit, njěkde se to musí sejmout, v Německu jich mají několik set. A GPS je prakticky nepoužitelný ve městě. Chyba 10-20 m při špatném příjmu mezi baráky může být fatální. A když to Američanům vypadne tak jsme v pudli všichni. Takže zlaté brány, a když se politici konečně dohodnou, tak mají spoustu dalšího využití.

0/0
5.1.2010 12:40

Z-S

Re: a tak mile deti funguje slavne satelitni mytne

co kdyz vypadne - ale co teprve kdyz to vypnou nebo znovu zaktivuji SA ;-D

0/0
5.1.2010 13:29

pivak

Re: a tak mile deti funguje slavne satelitni mytne

Precti si diskuse na slovenskych serverech, hlavne o tom jak se nikdo nenapakoval.

0/0
5.1.2010 12:06

Z-S

Re: a tak mile deti funguje slavne satelitni mytne

vsak ja nepisu ze se nenapakoval, ale ze se nenakapschoval :)

0/0
5.1.2010 13:30

fanda357

Museli to vědět

Ano, vítězové státních zakázek jsou všude stejní a zdá se, že mýto přitahuje obvzlášť zdatné "výherce".

V dnešní době snad není problém postavit stánek přímo na hranice, těch pár set metrů spojit vzduchem (ale jde to, státní hranice je pod kopcem a do Svrčinovce je skoro vidět), tam ty jednotky prodávat a rovnou registrovat. Jenomže to by nesměla být státní zakázka ....

0/0
5.1.2010 8:41

krepanakysi

Re: Museli to vědět

Ano ano ano, vytazovia statnych zakazok, vsade je to rovnake, aj u vas v cechach poznam vytaza statnej zakazky a ked system za niekolo desiatok milionov konecne dokoncili  po3 rokoch tak ho po pol roku odstavili...

0/0
5.1.2010 9:21

mikesh1

Re: Museli to vědět

No je mozne, ale mytne to asi nebylo, ne?! :-)

0/0
5.1.2010 9:52

krepanakysi

Re: Museli to vědět

nie a bol v tom iba software ...

0/0
5.1.2010 9:58

krepanakysi

Re: Museli to vědět

To mame ako bonus od nich k sametovej revolucii...

0/0
5.1.2010 9:23

agresivnikvetak

Re: Museli to vědět

ano,ano státní zakázky jsou stejné jak v čechách tak na slovensku a na moravě též;-D

0/0
5.1.2010 9:46

Jan9002

Re: Museli to vědět

konktrétně ty Mosty u Jablunkova jsou ve Slezsku;-D

0/0
5.1.2010 10:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.