- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejedná se totiž o přestupek ohrožující bezpečnost provozu, ale pouze o obtěžování nadměrným hlukem. Tudíž max. pokuta nebo domluva, stejně jako když budete v noci budit sousedy hlučnou hudbou.
Padesátka je doplněna Dodatkovou tabulkou E 12, která podle vyhlášky "omezuje nebo doplňuje" platnost značky. PLATNOST. Nikoliv značku. Takže padesátka platí, jen když se omezuje hluk, a to težko může řidič vědět, kdy to je.
5 km/hod a bezpečnost provozu se jistojistě zvýší ... To by tak odpovídalo tomu uvažování
tak můžu jet i 80tkou . Chápu, že vám leze na nervy jet širokou silnicí padesátkou, ale z časového hlediska se fakt skoro nic neztratí. Spíš je blbost, že magistrála vede centrem města a hlavní problém je že není vnejší a vnitřní okruh. Kdyby byl, byl by menší provoz, menší hluk a nebyl by důvod snižovat rychlost.
Hlukové limity jsou na magistrále od Kačerova do centra překračovány o min. 20 decibelů a snížení rychlosti ubere jen 2 až 3, takže ta rychlost to moc nevytrhne. Nejlepší by byl protihlukový tunel. Jenže to by nesměl magistrát pro....t skoro miliardu za Opencard. Značka je tam hned a pro soud má magistrát tvrzení jak urputně bojují s hlukem. Já jsem bydlel u jiné 4-proudé silnice a dokonce tam byl stacionární radar na 50km/h. Opravdu super, když každý druhý to hned přišlápne, jen co mine radar. Je mi to líto, ale já osobně zařadím za dva, abych místní motivoval pro další boj s magistrátem.
Takhle se mohou "mstít" jen lidi se starými auty. U dvou aut, se kterýma jezdím, se vnější hluk při dvojce nebo čtyřce a 50 km/h o moc neliší...
Moc mě to baví číst tu hysterickou argumentaci vycucanou z paty, proč je blbost jezdit pomaleji. Ve skutečnosti žádný argument pro povolení vyšší rychlosti není a už to tak mělo být dávno.
Nejdelší úsek na Jižní spojce je cca 3km dlouhý. To je při snížení rychlosti z 70 na 50 zdržení cca 60 vteřin za předpokladu, že bude plynulý provoz (tam se to stane snad jen v hluboké noci). Na prvních dvou semaforech se vaše ušetřená minuta vynuluje. Super argument! Jiný racionální argument pro zachování vyšší rychlosti mě fakt nenapadá.
Zato mě napadá minimálně 5 podstatných důvodů pro snížení rychlosti.
Leda snad, že díky nějaké psychické poruše máte nutkavou potřebu jezdit rychle. Pak je ale otázka, jestli jste vůbec způsobilí řídit motorové vozidlo.
on tu někdo napsal že je blbost jezdit pomalu? ať koukám jak koukám, nemůžu to najít? Tak kdo že je tu hysterickej?
jinak dle tvé logiky by se tam mělo jezdit maximálně 30 - není totiž jediný argument nebo důvod aby se tam jezdilo víc :)
když při průjezdu vyřadím motor pběží na volnoběh , tzn omezení rychlosti kvůli pmezení hluku se mi tedy nebude týkat... plus dotaz, pokud jde zejména o snížení hluku u nákladních vozidel, proč se omezení rychlosti netýká jen nákladních vozidel? Klasický Kocourkov tahle náš zemský ráj to na pohled...
nevim jestli jsi někdy viděl jedoucí auto jinak než zevnitř, ale motor na něm rozhodně největší hluk nedělá
bych pouzival casteji vystrazna zvukova znameni.
Dikz dodatkove tabulce je mozne jet bezne maximalne povolenou rychlosti na dane komunikaci, tj. 80 km/h pokud jde o "autostradu" v obci, prip. 50 km/h na "bezne" silnici v obci.
To je samozřejmě blbost. V tomto případě má dodatková tabulka funkci vysvětlující, nikoliv restriktivní. To PSP umožňují. Podobně je to u tabulí s vyznačeným tvarem křižovatky umístěných pod trojúhelníkem.
Je jasné, že je to v tomto případě trochu nadbytečné zdůvodňovat omezení.
+ řeknou že auto řídila osoba jim blízká.