Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Boj s korupcí a děti, jen na tom se shodli Topolánek a Paroubek

Vůdci nejsilnějších politických stran strávili skoro dvě hodiny v televizním studiu. Většinu času vyvracením tvrzení svého oponenta. Předseda ODS Mirek Topolánek a šéf ČSSD Jiří Paroubek se v úvodu shodli na společném tématu malých dětí, které mají doma. A v závěru na potřebě boje s korupcí. Zbytek témat je rozdělil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vítek z prčice

Re: oba pánové

Jen politickým nevzdělancům je monarchie k smíchu. V Evropě jich funguje hned několik. A dobře. Jsou to moderní státy. Věřte, že kdyby tu vládla anglická královna, Topolánek, Paroubek, Kalousek a další by byli neznámí lidé. Neřítili bychom se ke státnímu bankrotu a rozkradači by byli tam kam patří - za mřížemi. Pochopte konečně, že bez hluboké ZMĚNY je úplně jedno, jestli volby vyhraje ODS nebo ČSSD. I když si osobně myslím, že modrobolševici jsou horší.

Až nebudete vědět koho volit, volte Korunu českou. VR^

0/0
4.1.2010 21:59

jedna

boji proti korupci bych věřilll

kdyby se z vlády, která s ní bojovat chce vytratily některé persony, konkrétně   ministryně spravedlnosti Kovářová, dosazená do funkce kontroverzním "katarem" Němcem a mistrem ostud Topolánkem. Po otřesné osobní prezentaci této "dámy" jí jako občan nevěřím ani slovo, vážně ji nemohu brát ani kdyby mě tloukli a o nějaké úctě  nelze mluvit. Tato osoba je normálnímu člověku pro smích,  ostuda justice a žen v politice. Když chtějí bojovat s korupcí takové existence, je to výsměch , doufám, že se ta persona kterou nelzei nazvat ženou po volbách vytratí někem, kde se může věnovat svým "zvláštním zábavám" bez nichž  prý podle svých slov několikrát denně neobejde. Věřím, že d v   v oblasti erotického průmyslu bude na svém místě,, nic  kvalitního z oblasti práva bohužel (pro nás občanyí nepřevedla  nechci politika, tydy spíš političku, která přemýšlí výhradně   jediným orgánem a hlava to není, nedovedu si představit, jak bya řešila závažné kauzy, podle toho "kdo to udělá líp" to snad ne?

0/0
4.1.2010 9:28

Josef_o

Tyhle ostudy naší společnosti

se již nemají s nikým na ničem dohodovat. Nemají tu co dělat po tom, co tu předvedli za paseku. Jediné co vygenerovali je vlastní třídní boj, který mezi náma vůbec nebyl.

0/0
3.1.2010 23:00

Duncan Idaho81

HELLO

Ano tihle dva zatracenci ať si podají ruce a táhnou oba do horoucích pekel.Apeluji na lidi  této zemé,prosím žádný hlas svoloči z KSČM,ČSSD a ODS!!!

0/0
3.1.2010 21:48

Irish Stout

Když jim poteče do bot,

tak se tihle dva vyčpělí kašpaři dohodnou vždycky.Rv

0/0
3.1.2010 21:33

herodes I.

na ty dva provařený xichty

se fakt nedalo koukat:-/, a že právě tyhle dvá budou bojovat s korupcí 8-oje vrchol cynismu a pohrdání voliči. !!!!!!To nás mají za nesvéprávný debily ????RvRvRv

0/0
3.1.2010 20:16

Irish Stout

Re: na ty dva provařený xichty

... no, bojovat tak trošku budou, ale nakonec se rádi nechají porazit. Protože jinak by mohly vyjít najevo věci, které ani jednoho z nich netěšily.

0/0
3.1.2010 21:43

zdeseny obcan

Re: na ty dva provařený xichty

Ale musite uznat ze co se tyce praktickych zkusenosti tak se jim nikdo v teto zemi nevyrovna.

0/0
3.1.2010 22:13

Gardnes

K čemu článek?

To,že se sešli lídři hlavních stran ví každý, kdo sleduje OVM. Ví také co řekli. Novinář, který se k tomu odhodlá napsat článek by měl přidat nějaký svůj komentář a nikoliv vše odbýt sloganem - nic nového pod sluncem. Pak se neví, zda jde o známou vyváženost, aby někdo z hlídacích psů náhodou někomu neuškodil. S takovou žurnalistikou se běžte vycpat. Nebo je snad pravda,že financování zvýhodněných podpor v době krize s obdobím před krizí není plýtvání na úkor příštích generací_? Že financování rozhazování ze zisku státní organizace je totéž, jako navyšování rozpočtového deficitu?Není snad pravda, že zrušení zdravotních poplatků a placení celé délky nemoci nepovede opět k plýtvání zdravotní péči a opět k návratu na 1.místo v absenci pro nemoc na 1.místo v Evropě? atd.

0/0
3.1.2010 20:10

vítek z prčice

Re: Oba pánové erc.yes

Tedy upřímně.Tomu, co píšu samozřejmě věřím, což nevylučuje omyl. Historie je moje hobby. Jsem zcela nezávislý a zatím jsem se v podstatných věcech nezmýlil (např, pád Topolánkovy vlády byl jistý od samého počátku, schodek st. rozpočtu jsem odhadl na +100 mld. a rovněž zásah Ústavního soudu jsem předpokládal).  Diskusi beru vážně, i když se přitom trochu i bavím. Neřídím se tím, co bych si přál - není to v nejbližší době reálné (obnovení Českého království jako konstituční monarchie a volbu Českého krále). Takže jsem v podstatě pravičák. Na ODS mně vadí, že zkompromitovala českou pravici těžko napravitelným způsobem, ale beru tuto stranu vážně. Stejně tak ČSSD. TOP opovrhuji. Komunisté prohráli - navždy. Stačí? R^

0/0
3.1.2010 19:34

Irish Stout

Re: Oba pánové erc.yes

... hmm, a tím králem byste ráčil být Vy?

0/0
3.1.2010 21:38

zlutykreslo

!!!

htěl jsme poznamenat, že to se ke korupci skutečně vyjadřují tí praví. Topolánek a Paroubek-kozlové zahradníky. Hrůza ;-€

0/0
3.1.2010 18:21

mairix

:o)demolife

Zákon vytváří kdo?Kdo jej taky porušuje beztrestně!    Zákon je zákon a rozum je rozum, nevidím nijaké řešení dle zákona ,jelikož je to jasné a nabíledni.Stát je obrovská firma , řízená kýmkoli a čímkoli za nevyjasněných okolností . Kdo by si do své firmy přived zloděje ? A my je tam volíme ,prostě k smíchu - dle zákona ;-D

0/0
3.1.2010 18:20

libynn

Re: :o)demolife

Oni původně zloději nejsou, to až ta "příležitost".;-)

0/0
3.1.2010 19:19

zlutykreslo

Erc.yes

Říci, že někdo odsouzen nebyl, a jedním dechem sdělit, že to je z důvodu podaného dovolání k NS, to je flagrantní neznalost ;-O

0/0
3.1.2010 18:14

mairix

:o)demolife

Dvě nejsilnější strany ? Uvidíme ve volbách ! Jinak se zase opakuji - jestli jde k volbám okolo 25-30% voličů , nejsou to regulérní a platné volby ! Takže podle selského rozumu , kde by byly tyto dvě strany,když by šlo k volbám přes např. 51% voličů a nevolili jako slepé ovce za komunistů KS a za dneška nám předkládané a stále propagované ODS a ČSSD. Jsem opravdu zvědavý,jak ty letošní volby dopadnou.A propo - zvyknout si na lepší životní úroveň dokáže i prase.;-D

0/0
3.1.2010 18:10

tučňák v exilu

Re: :o)demolife

Podle zákonného pořádku ČR ro regulérní a platné volby jsou. Jinak jak navrhuješ zvýšit účast, aby byly "regulérní a platné" i podle tebe?

0/0
3.1.2010 18:13

zlutykreslo

Re: :o)demolife

Kristova noho, co to je za otřesný výraz "zákonný pořádek ČR"...

0/0
3.1.2010 18:26

libynn

Re: :o)demolife

Nízkou účast si vysvětluji tím, že jsou (byli) všichni spokojeni a nepřejí si velké změny. Následující volby budou mít účast již vysokou.

0/0
3.1.2010 18:26

mairix

Re: :o)demolife

Byly spokojeni ? Nikdo nikdy není spokojen,jen lhostejnost a pouhopouhá neinformovanost a ledabylost lidí k nám došla a pošla ;-) Věřím v dost dobrou účast ve volbách,ať už jakýchkoli,to mě těší :-) A bude UpGrade po dvaceti letech ;-D

0/0
3.1.2010 19:01

korsár

Re: :o)demolife

Až si zjistíš volební účast ve volbách tak zjistíš, že vysoko překračovala 51%.

0/0
3.1.2010 18:49

korsár

Re: :o)demolife

Kromě voleb do Senátu a Europarlamentu.

0/0
3.1.2010 18:49

mairix

Re: :o)demolife

Ano,máš recht ;-D Jen kdo tam byl ?

0/0
3.1.2010 19:05

libynn

Paroubkovi

se nelíbí rozpočtové schodky a přitom chce zachovat stávající životní úroveň! Těch pár miliard, které by získal znovuzavedením progresivní daně, to nespasí, takže buď sáhne na štědrý soc. a zdravotní systém, nebo bude pokračovat život na dluh! Voliči levice si musí uvědomit, že nemusí trvat dlouho a nikdo nám už nepůjčí. Bude následovat tvrdé přistání, ze kterého se hned tak nevyhrabem. Pak nastane ten pravý kapitalismus!

0/0
3.1.2010 17:32

keděd

Re: Paroubkovi

A z toho se hned tak nedostane žádná partaj, natož socani.

0/0
3.1.2010 20:39

Erc.yes

2 humphrey

Mně ale spíš vadí, že nebyl k odnětí svobody odsouzen pražský radní za ODS za zabití ženy z nepozornosti (při řízení motorového vozidla) a nadále zůstává v radě, protože se za něj pražská ODS postavila. To myslím, že jako normálnímu smrtelníkovi by se mu to nestalo.

0/0
3.1.2010 17:30

.Ahaman.

Paroubek na modrobolšány platí

To je jediné, co je na něm kladného.

0/0
3.1.2010 17:12

Irish Stout

Re: Paroubek na modrobolšány platí

Nebuďte naivní, je to ve skutečnosti jedna parta :-)

0/0
3.1.2010 21:47

mr.Humphrey Bogart

Nevíte náhodou jakou latu dostal ten nájemný vrah z ODS ?

Odeesácký funkcionář Musil se tuším jmenoval.;-D;-D

0/0
3.1.2010 17:12

Erc.yes

Re: Nevíte náhodou jakou latu dostal ten nájemný vrah z ODS ?

12 let.

ale druhý vrah z řad funkcionářů ODS Fojtek z Pěnčína (který zabil podnikatele, protože mu dlužil tři melouny) za vraždu zatím odsouzen nebyl - tam je to o dovolání k NS. Tak uvidíme.

0/0
3.1.2010 17:18

Erc.yes

Re: Nevíte náhodou jakou latu dostal ten nájemný vrah z ODS ?

Tedy přesněji: Fojtek dlužil podnikateli (který chtěl, aby mu byly vráceny), nikoli naopak...

0/0
3.1.2010 17:27

Íčko-Berija

Re: Nevíte náhodou jakou latu dostal ten nájemný vrah z ODS ?

Plaketu předsedy vlády,jedna prý zůstala,tak co s ní,že?

0/0
3.1.2010 17:18

jorbl

Re: Nevíte náhodou jakou latu dostal ten nájemný vrah z ODS ?

nick ;-DR^

0/0
3.1.2010 17:21

Erc.yes

Re: Nevíte náhodou jakou latu dostal ten nájemný vrah z ODS ?

A já myslel, že Ivanovým vzorem je Dzeržinskij... A on Berija?

0/0
3.1.2010 17:23

naja

Za nějaký

ten rok se dočteme,že Nikolas Topolánek si vzal za ženu Margaritu Paroubkovou a bude po hádkách:-))))

0/0
3.1.2010 17:07

Erc.yes

Re: Za nějaký

A co starší Topolánkův syn? Ten má tu modelku a miss? Slyšel jsem, že je to neodolatelný mladý muž a lev salonů.

0/0
3.1.2010 17:11

naja

Re: Za nějaký

Jasně,už je to velký kluk,je mu sedmnáct a má umetenou cestičku,tak proč toho nevyužítR^

0/0
3.1.2010 17:13

Erc.yes

Re: Za nějaký

Jo jo, kdyby ho nějaká chtěla, jistě by toho využil. R^

Tak je ještě mladej a nevycválanej a po tátovi, což jsou jisté handicapy, ale ono to jednou vyjde...

0/0
3.1.2010 17:20

Erc.yes

Je vidět

co je to za lidi, kteří sledují Novu. :-/

Anketní otázka na tn.cz: Kdo by byl podle vás lepším premiérem - Mirek Topolánek 44 procent, Jiří Paroubek 56 procent

0/0
3.1.2010 16:55

navsteva drti bolseviky

Re: Je vidět

Pokud na NOVE ma Puchejr jen 56% tak to jsem v klidu. V realu utrhne peknou prohru.

0/0
3.1.2010 17:03

Erc.yes

Re: Je vidět

Divák Novy je věrným obrazem průměrného občana ČR.

0/0
3.1.2010 17:06

navsteva drti bolseviky

Re: Je vidět

;-D tak prumerneho nepochybne, ovsem ne prumeru obcanu.

0/0
3.1.2010 17:08

Erc.yes

Re: Je vidět

Ne, že ne. Nýbrž ano.

0/0
3.1.2010 17:09

mr.Humphrey Bogart

Re: Je vidět

Jen si přej,máš na tu chiméru ještě 5. měsíců.;-D;-D

0/0
3.1.2010 17:09

navsteva drti bolseviky

Beztrestnost pro korupcniky je jasny tak cSSd

na zajsiteni klidu pro mafiany a vrahy z cSSd. V klidu dostavi sve podniky z vytunelovanych verejnych rozpoctu, z nakradenych dotaci postavi bordely a pak zajdou na policii, naprasi par urednicku, kterym nasypali vsimne a jsou beztrestni a z obliga.

0/0
3.1.2010 16:54

zeplo

kmotr

dal bych jim jako povinnou četbu kmotra všechny 3 díly ;-D

0/0
3.1.2010 16:48

ELAPHURUS

Re: kmotr

Není třeba, Topol ji má místo bible....

0/0
3.1.2010 16:50

sorki

Re: kmotr

..zatímco Roko, který moc číst neumí, má na to Kočku..

0/0
3.1.2010 17:00

zdeseny obcan

Re: kmotr

Ti by mohli napsat zivotopis a Kmotra by trumfli levou zadni.

0/0
3.1.2010 17:44

mr.Humphrey Bogart

Uvidíme jak dopadne odeesácká megazlodějina

s názvem opencard.;-D;-D

0/0
3.1.2010 16:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.