Diskuze

Klienti Travel Service čekali devět hodin na Ruzyni kvůli poruše letadla

Závada zdržela o devět hodin odlet 247 klientů společnosti Travel Service z pražské Ruzyně do kubánského Varadera. Na náhradní stroje čekali na letišti. Místo Boeingu 767-300 nakonec firma nasadila dvě menší letadla.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zilous

3. 1. 2010 17:48
767vs737

Tahle diskuze je totalne mimo...... podle me je nejvetsi zrudnost to, ze lide misto dalkoveho letadla (767) museli letet v sardince (737) a navic s mezipristanim! Coz je u ceskych cestovek naprosta samozrejmost, nedokazu si predstavit let napr. do Thajska Boeingem 737, ja v tom letadle vydrzim max. 3-4 hodiny,vic je uz je nad me sily. Na dovolenou si jedu odpocinout a ne,abych priletel o 9 hodin pozdeji a 2 dny se vzpamatovaval z letu. Zadna napr. nemecka cestovka by si do tak vzdalene destinace nedovolila nasmlouvat letadla urcena primarne na kratke/stredni trate, protoze vi, ze by jim to nikdo nekoupil - u nas lide radsi zaplati o X% vic a resi hlavne to kolik dostanou poukazek na jidlo - to mi proste hlava nebere!

0 0
možnosti

Merk

3. 1. 2010 18:18
Re: 767vs737

Mimo tady skutečně něco je. Zda diskuse, nevím. Nikdo tady nenasmlouval 737, nasmlouvaná byla a je 767. Problém je, že ta jediná 767 měla problém a nebylo ji čím nahradit. Už tady bylo napsáno x-krát, že na našem malém trhu se 767 neuživí ani jedna celá (tato od TVS je docela historický kus a nelítá zdaleka jen pro ČR). Je tedy logické, že sotva může mít nějaká česká letecká společnost v záloze další 767, kterou by mohla nasadit náhradou. Nasazení dvou 737 bylo v dané situaci jediné možné řešení, jakkoliv bych tím taky letět nechtěl. Odkaz na sardinku je ale nepatřičný, prostor pro jednoho cestujícího je v obou letadlech totožný, rozdíl je v délce letu. 

0 0
možnosti

hetzer

3. 1. 2010 11:41
A tak

zase lepší počkat někde v hale, než aby museli vystoupit někde nad mořem a čekat na opraváře na mraku.

0 0
možnosti

tequiladrinker

3. 1. 2010 10:59
TVS

naprostá pohodička, mám taky dost nalítáno a je to velice slušnej standard... ...jasně, že to nejsou chartery kde vám ho letuška za letu snad i vyk...í, ale já s nima mám jen dobrý zkušenosti... ...zkuste si Aeroflot nebo např. indický nízkonákladovky AirDecan a pak se budete s TVS cítit jak v megaluxusu... :-P 

0 0
možnosti

arne27

3. 1. 2010 10:59
Starosti

Vaše starosti bych chtěl mít každý víte starou belu jednou někam odletíte a pak tady píšete že kdoví jak cestujete inu malý český člověk se vždy chce dostat nahoru třeba po nčích zádech a když to nejde tak začne tady alespoň psát své výmysli

0 0
možnosti

captain cook

3. 1. 2010 18:12
Re: Starosti

az si zvysis vzdelani, budes mit nadeji na praci, ktera lepe plati a snazsi moznost se nekam podivat. Pak uz nebudes muset zavidet a shazovat ty, kdo cestuji.

0 0
možnosti

cara7

3. 1. 2010 10:56
Proč

o tom píšou?To je jako kdyby psali,že autobusy a vlaky mají zpoždění!:-)

0 0
možnosti

avlida

3. 1. 2010 10:47
Lepší počkat,

než se octnout za pár hodin na dně oceánu, pokud poletím porouchaným letadlem. To na straně jedné. Na straně druhé je pravda, že charterové lety mají často zpoždění a dotyčný s tím musí počítat. A za třetí - může člověk zůstat sedět na zadku, poznávat krásy vlasti (dost často je vůbec neznají, ale cizinu ano) a pak se nemusí potýkat s takovými problémy.

0 0
možnosti

Cocotus__Interruptus

3. 1. 2010 10:12
Doktore Holube, pojedete letos zase do Afriky?

Doma bude! Už se po světě narajzoval dost!

Ehm, asi ne.

Jinak je vidno, ze co se tyce zachazeni s cestujicimi, soudruzi z nemecke Lufthansy se maji hodne co ucit. :-PRv

0 0
možnosti

artN

3. 1. 2010 9:39
charter

Rozdíl mezi charterem a normální linkou je ten, že cestující charteru jsou let. společností považování za turistickou pakáž co platí levný peníz za jejich přepravu a podle toho se s nimi zachází, pak můžete čekat 10 hodin kvůli poruše apod. Normální let. společnost, pominu-li low costy, vám přebukuje v podobném případě let na linky jiné let. společnosti a dopraví vás domů/do cíle. Zájezdy na Varadero nesjou úplně laciné a už se vyplatí letět normální linkou jinak se dočkáte např. na zájezdu do 5* hotelu za 80 litrů podobných služeb. Hovořím z vlastních zkušeností, zažil jsem několik poruch letadel s AF, DL, AZ a pokaždé jsem dorazil domů s max. 3 h zpožděním jinýma linkama. Za to s charterama byly ty 3 hodiny zpoždění normálka i pokud se nic nestalo.

0 0
možnosti

Cocotus__Interruptus

3. 1. 2010 10:15
Re: charter

Ano, prebukovat neco kolem 400 lidi na jiny let do tak desne frekventovane destinace je uplna brnkacka. 8-o;-DRv

0 0
možnosti

Jano_S

3. 1. 2010 8:19
TS pohoda

prvy krat som s nimi letel na Mallorcu (Firo T.) cca 5-6 rokov dozadu a uz vtedy mali B737-800 kym kdejaki sr** ci z Fisheru letiaci tym istym smerom pouzivalii 15-20 rocne crapy.A personal TS uplne v pohode.

0 0
možnosti

mandrake

3. 1. 2010 9:54
Re: TS pohoda

ok-fun a ok-fan   sou vyrobený v roce 1997...

0 0
možnosti

Thyronx1

3. 1. 2010 4:00
Letat s charterem CSA je nebezpecne

Snazim se mu vyhnout jakymikoliv prostredky.  Tyhle spolecnost jsou nespolehlive, maji vazne porusovani bezpecnostnich predpisu a prohlidek, mizernou uroven pilotu.

Snad KLM nebo jine jako Lufthansa,Delta,AA,... cekat az se opravi letoun a nebo nechat se pripravit o 9 hodin dovolene povazuji za zlocin a nejake obcerstveni to nezachrani.

Doporucuji objednavat letenky pres Net a zajistovat si ubytovani rovnez pres Internet.. Cestovni kancelare jsou zbytecny meziclanek ktery Vam dovolenou  muze jen zkomplikovat.

0 0
možnosti

captain cook

3. 1. 2010 8:28
Re: Letat s charterem CSA je nebezpecne

clanek neni o charteru CSA

0 0
možnosti