- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tahle diskuze je totalne mimo...... podle me je nejvetsi zrudnost to, ze lide misto dalkoveho letadla (767) museli letet v sardince (737) a navic s mezipristanim! Coz je u ceskych cestovek naprosta samozrejmost, nedokazu si predstavit let napr. do Thajska Boeingem 737, ja v tom letadle vydrzim max. 3-4 hodiny,vic je uz je nad me sily. Na dovolenou si jedu odpocinout a ne,abych priletel o 9 hodin pozdeji a 2 dny se vzpamatovaval z letu. Zadna napr. nemecka cestovka by si do tak vzdalene destinace nedovolila nasmlouvat letadla urcena primarne na kratke/stredni trate, protoze vi, ze by jim to nikdo nekoupil - u nas lide radsi zaplati o X% vic a resi hlavne to kolik dostanou poukazek na jidlo - to mi proste hlava nebere!
Mimo tady skutečně něco je. Zda diskuse, nevím. Nikdo tady nenasmlouval 737, nasmlouvaná byla a je 767. Problém je, že ta jediná 767 měla problém a nebylo ji čím nahradit. Už tady bylo napsáno x-krát, že na našem malém trhu se 767 neuživí ani jedna celá (tato od TVS je docela historický kus a nelítá zdaleka jen pro ČR). Je tedy logické, že sotva může mít nějaká česká letecká společnost v záloze další 767, kterou by mohla nasadit náhradou. Nasazení dvou 737 bylo v dané situaci jediné možné řešení, jakkoliv bych tím taky letět nechtěl. Odkaz na sardinku je ale nepatřičný, prostor pro jednoho cestujícího je v obou letadlech totožný, rozdíl je v délce letu.
zase lepší počkat někde v hale, než aby museli vystoupit někde nad mořem a čekat na opraváře na mraku.
naprostá pohodička, mám taky dost nalítáno a je to velice slušnej standard... ...jasně, že to nejsou chartery kde vám ho letuška za letu snad i vyk...í, ale já s nima mám jen dobrý zkušenosti... ...zkuste si Aeroflot nebo např. indický nízkonákladovky AirDecan a pak se budete s TVS cítit jak v megaluxusu...
Vaše starosti bych chtěl mít každý víte starou belu jednou někam odletíte a pak tady píšete že kdoví jak cestujete inu malý český člověk se vždy chce dostat nahoru třeba po nčích zádech a když to nejde tak začne tady alespoň psát své výmysli
az si zvysis vzdelani, budes mit nadeji na praci, ktera lepe plati a snazsi moznost se nekam podivat. Pak uz nebudes muset zavidet a shazovat ty, kdo cestuji.
o tom píšou?To je jako kdyby psali,že autobusy a vlaky mají zpoždění!
než se octnout za pár hodin na dně oceánu, pokud poletím porouchaným letadlem. To na straně jedné. Na straně druhé je pravda, že charterové lety mají často zpoždění a dotyčný s tím musí počítat. A za třetí - může člověk zůstat sedět na zadku, poznávat krásy vlasti (dost často je vůbec neznají, ale cizinu ano) a pak se nemusí potýkat s takovými problémy.
Doma bude! Už se po světě narajzoval dost!
Ehm, asi ne.
Jinak je vidno, ze co se tyce zachazeni s cestujicimi, soudruzi z nemecke Lufthansy se maji hodne co ucit.
Rozdíl mezi charterem a normální linkou je ten, že cestující charteru jsou let. společností považování za turistickou pakáž co platí levný peníz za jejich přepravu a podle toho se s nimi zachází, pak můžete čekat 10 hodin kvůli poruše apod. Normální let. společnost, pominu-li low costy, vám přebukuje v podobném případě let na linky jiné let. společnosti a dopraví vás domů/do cíle. Zájezdy na Varadero nesjou úplně laciné a už se vyplatí letět normální linkou jinak se dočkáte např. na zájezdu do 5* hotelu za 80 litrů podobných služeb. Hovořím z vlastních zkušeností, zažil jsem několik poruch letadel s AF, DL, AZ a pokaždé jsem dorazil domů s max. 3 h zpožděním jinýma linkama. Za to s charterama byly ty 3 hodiny zpoždění normálka i pokud se nic nestalo.
Ano, prebukovat neco kolem 400 lidi na jiny let do tak desne frekventovane destinace je uplna brnkacka.
prvy krat som s nimi letel na Mallorcu (Firo T.) cca 5-6 rokov dozadu a uz vtedy mali B737-800 kym kdejaki sr** ci z Fisheru letiaci tym istym smerom pouzivalii 15-20 rocne crapy.A personal TS uplne v pohode.
Snazim se mu vyhnout jakymikoliv prostredky. Tyhle spolecnost jsou nespolehlive, maji vazne porusovani bezpecnostnich predpisu a prohlidek, mizernou uroven pilotu.
Snad KLM nebo jine jako Lufthansa,Delta,AA,... cekat az se opravi letoun a nebo nechat se pripravit o 9 hodin dovolene povazuji za zlocin a nejake obcerstveni to nezachrani.
Doporucuji objednavat letenky pres Net a zajistovat si ubytovani rovnez pres Internet.. Cestovni kancelare jsou zbytecny meziclanek ktery Vam dovolenou muze jen zkomplikovat.
clanek neni o charteru CSA