Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klienti Travel Service čekali devět hodin na Ruzyni kvůli poruše letadla

Závada zdržela o devět hodin odlet 247 klientů společnosti Travel Service z pražské Ruzyně do kubánského Varadera. Na náhradní stroje čekali na letišti. Místo Boeingu 767-300 nakonec firma nasadila dvě menší letadla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zilous

767vs737

Tahle diskuze je totalne mimo...... podle me je nejvetsi zrudnost to, ze lide misto dalkoveho letadla (767) museli letet v sardince (737) a navic s mezipristanim! Coz je u ceskych cestovek naprosta samozrejmost, nedokazu si predstavit let napr. do Thajska Boeingem 737, ja v tom letadle vydrzim max. 3-4 hodiny,vic je uz je nad me sily. Na dovolenou si jedu odpocinout a ne,abych priletel o 9 hodin pozdeji a 2 dny se vzpamatovaval z letu. Zadna napr. nemecka cestovka by si do tak vzdalene destinace nedovolila nasmlouvat letadla urcena primarne na kratke/stredni trate, protoze vi, ze by jim to nikdo nekoupil - u nas lide radsi zaplati o X% vic a resi hlavne to kolik dostanou poukazek na jidlo - to mi proste hlava nebere!

0/0
3.1.2010 17:48

Merk

Re: 767vs737

Mimo tady skutečně něco je. Zda diskuse, nevím. Nikdo tady nenasmlouval 737, nasmlouvaná byla a je 767. Problém je, že ta jediná 767 měla problém a nebylo ji čím nahradit. Už tady bylo napsáno x-krát, že na našem malém trhu se 767 neuživí ani jedna celá (tato od TVS je docela historický kus a nelítá zdaleka jen pro ČR). Je tedy logické, že sotva může mít nějaká česká letecká společnost v záloze další 767, kterou by mohla nasadit náhradou. Nasazení dvou 737 bylo v dané situaci jediné možné řešení, jakkoliv bych tím taky letět nechtěl. Odkaz na sardinku je ale nepatřičný, prostor pro jednoho cestujícího je v obou letadlech totožný, rozdíl je v délce letu. 

0/0
3.1.2010 18:18

zilous

Re: 767vs737

No podle me by se 767 klidne uzivila (loni byla ve vzduchu casto), problem je v nasich CK (resp. cestujicich, ze jim to trpi a zajezdy kupuji). CK se za za 767 platit nechce a proto je nasmlouvana pouze na nekolik malo letu do karibiku. Pokud mam dobre informace, TVS letos neleta se 767 pro zadne zahranicni CK. No a co se tyka sardinek - nevim presne rozestupy sedadel, ale u 767 je vyhoda napr. v poctu toalet, 2 ulicky - tudiz se clovek muze snaze projit a predevsim casova uspora oproti letu s mezipristanim.

0/0
3.1.2010 18:34

BedlamW

Re: 767vs737

Taky nechapu to odsuzovani 737 oproti 767, protoze velikost a vzdalenost  sedadel si urcuje letecka spolecnost pri koupe letadla. Nedavno jsem letel obrovskym 777 Air India a do sedadel jak byla mala jsem se nemohl ani poradne vmestnat. A to mam 85 kg. Jedine co je spatne, ze 737 maji kratky dolet a musi to byt s mezipristanim a to nikoho na alkovych letech nebavi.

0/0
4.1.2010 1:58

captain cook

Re: 767vs737

jj...sirku sedadel, vzdalenost mezi radami (anglicky "pitch"), tvar operadel a jestli maji sedadla mit nejake sklopne podnozky si specifikuje kazda aerolinka, kdyz objednava od vyrobce nove letadlo. Rozmery se udavaji v palcich a to i ve statech, ktere maji zavedenou metrickou soustavu.

Kdo ma zajem porovnat mezi jednotlivymi aerolinkami a jejich ruznymi modely letadel, tady je link

http://www.seatguru.com/

Vlevo v menu zvolte zacatecni pismeno jmena aerolinky, kterou hledate a kdyz vam naskoci jmena aerolinek, kliknutim na vybranou naskoci seznam letadel v jejich flotile. Zvoleny model letadla pak ukaze diagram celeho letadla a nahore na kazde strance rozmery a pocet sedadel v kazde tride.

Napr. B737 patrici Lufthanse ma sirku sedadla 18 palcu a vzdalenost mezi sedadly 32 palcu, zatimco totez letadlo Qantasu ma jen 17 palcu/ 31 palcu.

0/0
4.1.2010 6:57

hetzer

A tak

zase lepší počkat někde v hale, než aby museli vystoupit někde nad mořem a čekat na opraváře na mraku.

0/0
3.1.2010 11:41

tequiladrinker

TVS

naprostá pohodička, mám taky dost nalítáno a je to velice slušnej standard... ...jasně, že to nejsou chartery kde vám ho letuška za letu snad i vyk...í, ale já s nima mám jen dobrý zkušenosti... ...zkuste si Aeroflot nebo např. indický nízkonákladovky AirDecan a pak se budete s TVS cítit jak v megaluxusu... :-P 

0/0
3.1.2010 10:59

arne27

Starosti

Vaše starosti bych chtěl mít každý víte starou belu jednou někam odletíte a pak tady píšete že kdoví jak cestujete inu malý český člověk se vždy chce dostat nahoru třeba po nčích zádech a když to nejde tak začne tady alespoň psát své výmysli

0/0
3.1.2010 10:59

captain cook

Re: Starosti

az si zvysis vzdelani, budes mit nadeji na praci, ktera lepe plati a snazsi moznost se nekam podivat. Pak uz nebudes muset zavidet a shazovat ty, kdo cestuji.

0/0
3.1.2010 18:12

cara7

Proč

o tom píšou?To je jako kdyby psali,že autobusy a vlaky mají zpoždění!:-)

0/0
3.1.2010 10:56

avlida

Lepší počkat,

než se octnout za pár hodin na dně oceánu, pokud poletím porouchaným letadlem. To na straně jedné. Na straně druhé je pravda, že charterové lety mají často zpoždění a dotyčný s tím musí počítat. A za třetí - může člověk zůstat sedět na zadku, poznávat krásy vlasti (dost často je vůbec neznají, ale cizinu ano) a pak se nemusí potýkat s takovými problémy.

0/0
3.1.2010 10:47

Cocotus__Interruptus

Doktore Holube, pojedete letos zase do Afriky?

Doma bude! Už se po světě narajzoval dost!

Ehm, asi ne.

Jinak je vidno, ze co se tyce zachazeni s cestujicimi, soudruzi z nemecke Lufthansy se maji hodne co ucit. :-PRv

0/0
3.1.2010 10:12

artN

charter

Rozdíl mezi charterem a normální linkou je ten, že cestující charteru jsou let. společností považování za turistickou pakáž co platí levný peníz za jejich přepravu a podle toho se s nimi zachází, pak můžete čekat 10 hodin kvůli poruše apod. Normální let. společnost, pominu-li low costy, vám přebukuje v podobném případě let na linky jiné let. společnosti a dopraví vás domů/do cíle. Zájezdy na Varadero nesjou úplně laciné a už se vyplatí letět normální linkou jinak se dočkáte např. na zájezdu do 5* hotelu za 80 litrů podobných služeb. Hovořím z vlastních zkušeností, zažil jsem několik poruch letadel s AF, DL, AZ a pokaždé jsem dorazil domů s max. 3 h zpožděním jinýma linkama. Za to s charterama byly ty 3 hodiny zpoždění normálka i pokud se nic nestalo.

0/0
3.1.2010 9:39

Cocotus__Interruptus

Re: charter

Ano, prebukovat neco kolem 400 lidi na jiny let do tak desne frekventovane destinace je uplna brnkacka. 8-o;-DRv

0/0
3.1.2010 10:15

artN

Re: charter

Nevím jestli to je brnkačka, ale když delta zruší letadlo o 300 lidech do např. AMS, tak nás všechny přebukovala do své destinace byť jinou trasou. Jinak charter vás samozřejmě nepřebukuje do žádné destinace ani 1000 km vzdálené a ani kdyby vás bylo 50. Napsal jsem to jako obecný princip fungování charteru bez zkoumání zda-li by to např. do Havany zrovna ten den šlo, ale v principu to funguje jak píšu. S normální linkou jsem se vždy dostal tam kam jsem letěl a to se zpožděním max. 4 hodiny a to samozřejmě i přes oceán. Poruch letadel kdy je odstavili jsem zažil 4. Nikdy to nebyl problém na 9 hodin a pak s mezipřistáníma naprosto nevhodným strojem.

0/0
3.1.2010 10:55

Cocotus__Interruptus

Re: charter

Jezkovy zraky, kolik letu asi tak leta na Schiphol a kolik do Havany? Jinak prosimte o normalnich linkach pomlc, kdyz jsem letal z LHR s CSA, tak jim tam odbaveni zajistovaly Air France, to gusto jsi mel videt, let pravidelne o hodinu i vic opozdeny, protoze ty zmalovany, permanentne stavkujici francouzsky netahla nebyly v normalnim case schopny odbavit ani tech par desitek lidi, co se do toho miniboeingu veslo. Z Prahy zadnej problem samozrejme nebyl. Kdyz sefova letela s tou tvoji Deltou nedavno na JFK, tak skoncili na nejaky kanadsky vojensky zakladne a stravili tam pul dne, nez letadlo opravili. Prebukovali jim tak leda velky kulovy. Od Lufthansy dostanes jako bonus zazitkovej balicek v podobe dvoudenniho hladoveni, par kopancu a elektrosoku. :-P

0/0
3.1.2010 11:11

mandrake

Re: charter

jakej  smysl má princip v tomhle případě ?

0/0
3.1.2010 11:13

Jano_S

TS pohoda

prvy krat som s nimi letel na Mallorcu (Firo T.) cca 5-6 rokov dozadu a uz vtedy mali B737-800 kym kdejaki sr** ci z Fisheru letiaci tym istym smerom pouzivalii 15-20 rocne crapy.A personal TS uplne v pohode.

0/0
3.1.2010 8:19

mandrake

Re: TS pohoda

ok-fun a ok-fan   sou vyrobený v roce 1997...

0/0
3.1.2010 9:54

Thyronx1

Letat s charterem CSA je nebezpecne

Snazim se mu vyhnout jakymikoliv prostredky.  Tyhle spolecnost jsou nespolehlive, maji vazne porusovani bezpecnostnich predpisu a prohlidek, mizernou uroven pilotu.

Snad KLM nebo jine jako Lufthansa,Delta,AA,... cekat az se opravi letoun a nebo nechat se pripravit o 9 hodin dovolene povazuji za zlocin a nejake obcerstveni to nezachrani.

Doporucuji objednavat letenky pres Net a zajistovat si ubytovani rovnez pres Internet.. Cestovni kancelare jsou zbytecny meziclanek ktery Vam dovolenou  muze jen zkomplikovat.

0/0
3.1.2010 4:00

captain cook

Re: Letat s charterem CSA je nebezpecne

clanek neni o charteru CSA

0/0
3.1.2010 8:28

artN

Re: Letat s charterem CSA je nebezpecne

Děláš ze sebe idiota, Travel Service nemá s ČSA nic společného (zatím).

0/0
3.1.2010 9:25

mandrake

Re: Letat s charterem CSA je nebezpecne

co to plácáš ? uveď mi jeden příklad kdy TVS případně ČSA porušili nějáké předpisy ? a jak ty to můžeš vědět ? a jak poznáš kvalitního pilota ? bezpečnost je stejná jako u všech leteckých firem , protože nad tim má dohled EASA případně UCL a neboj ty se nedaj opít rohlíkem ... a kdy naposled spadlo těmhle firmám nějáký letadlo ? hlupáku

0/0
3.1.2010 9:50

oliveeer

Re: Letat s charterem CSA je nebezpecne

mne by teda taky zajimalo, jak poznate dobreho a spatneho pilota??

0/0
3.1.2010 11:32

Cocotus__Interruptus

Re: Letat s charterem CSA je nebezpecne

Sedíme v letadle a dlouho se nic neděje. Ovečka udělá svoji potřebu, od které se taky kouří. Nikoho v letadle to nevyvádí z míry. Zvláštní lidé tihle Rusové. Kazach vyndává igelitový pytlík a rukama do něj láduje produkt své ovečky. Tak to má být, směje se Schelinger. V letadle musí být čisto! Kolem letadla chodí metař a násadou od koštěte otlouká námrazu z křídel. Piloti nemají zavřené dveře a tak všichni slyšíme, jak se hádají s věží, proč už neletíme? Konečné se rozbíhají motory. Mohutný řev otřásá letounem. Škyt – prsk! Konec! Ticho. Oba piloti vylézají z letadla a kladívkem mlátí do něčeho pod trupem. Jdou na mě mdloby. Piloti se vracejí se smíchem do kabiny. Znovu zařvou, motory a letadlo se pohne asi pět metrů, škyt – prsk – prásk. Konec! Ticho. Piloti znovu vylézají a rány se rozléhají po celém letadle. Jeden se vrací pro kombinačky a cestou slyšíme, jak do vysílačky posílá do prdele velitele na letištní věži. Nakonec se rozjíždíme po ploše.

0/0
3.1.2010 11:37

Cocotus__Interruptus

Re: Letat s charterem CSA je nebezpecne

Po letištní plose špacíruje spousta lidí a vidím, jak posádky s termoskama hledají svá letadla. Motory se rozervou na maximum a střemhlav stoupáme vzhůru. Do toho huláká Ala Pugačová z reproduktorů o lásce a pilot nás vítá na palubě letadla. Bojíme se všichni, i Mamut, který se chtěl zabít, a je to na nás vidět. Ptám se Kazacha, jestli se nebojí. Směje se mi a říká, že je bývalý válečný pilot. Jo, ve válce to prý bylo jiný a stejně se nebáli! Piloti se zřejmě zakecali a vyletěli jsme výše než je náš letový koridor a tak se střemhlav vracíme do stanovené výše.

F.R.Čech - Ruský týden ;-D;-D;-D

0/0
3.1.2010 11:38

URB-inspirace básníků revoluce

Šetří se kde se dá a tak není divu, že letadla jsou

poruchová, když se udržují v chodu pomocí stavebnice "Merkur". Rv

0/0
3.1.2010 0:08

ppakkon

Dobře jim tak! Maj sedět doma na zadku a nic by se jim

nepřihodilo...:-PRv

0/0
2.1.2010 23:50

captain cook

Re: Dobře jim tak! Maj sedět doma na zadku a nic by se jim

....napsal maly cechackovsky zavistivec z Horni Dolni

0/0
3.1.2010 5:33

Euronymos

.

Už jsem zažil i horší nálady v TS, než když se opozdí letadlo :-)

0/0
2.1.2010 23:09

annalucie

TVS moje hodnocení

nemám žádných výhrad...letěla jsem s nimi několikrát a vždy v pohodě - služby ,pořádek v letadle,přístup zaměstnanců,zpoždění...v porovnání s čsa,lufthansou,malev,ba - též zkušenost,jsou na super úrovni...letos na dovču s nimi letíme znovu

0/0
2.1.2010 22:07

sirc

Travel service a.s.

Je společnost, která provozuje aerolinky Travel service (charter) a Smartwings (low cost)

TS má dvacet letadel a provozuje lety na objednávku. Jsou v zisku. Smartwings je značka nízkonákladové letecké společnosti na pravidelnou dopravu. Mají deset letadel a jsou ve ztrátě.

A ještě k Wizzair. Firmu vlastní americko-ruský kapitál a pod značkou létají troje aerolinky. Maďarské, Ukrajinské a Bulharské. V současnosti, respektive za loňský rok, je celá skupina ve ztrátě asi 10 mil. euro.

0/0
2.1.2010 21:40

vitab

Re: Travel service a.s.

"TS má dvacet letadel a provozuje lety na objednávku. Jsou v zisku. Smartwings je značka nízkonákladové letecké společnosti na pravidelnou dopravu. Mají deset letadel a jsou ve ztrátě. "

Aha, no...tak jsi se projevil, tak to tu zase nech těm, kteří o tom něco vědí :-D

SmartWings mají dvě, DVĚ letadla (Boeing 737-500) - OK-SWU, OK-SWV

Travel Service 10 Boeingů 737-800 a jeden 767-300, z těch 10 737-800 je jeden nastálo v Maďarsku s Maďarskou registračkou (HA-LKB), na zimu jsou 1 v Kanadě (OK-TVJ), 1 v Polsku (OK-TVG), 1 na Kanárech (OK-TVK), dva (OK-TVA a OK-TVC) by měly jít do Vietnamu, pokud se ta společnost, co si je chtěla pronajmout, zmátoří. Na přelomu ledna a února přijdou tři další stroje (1x 737-500, 2x 737-800), jedna osmistovka přejde do barev SmartWings (OK-TVD)

0/0
2.1.2010 21:48

sirc

Re: Travel service a.s.

Přiznávám, že počty letadel jsem bral ze stránek. Na Travel servisu mají "V barvách Travel Service dnes létá 20 moderních strojů" a u SW jsem špatně přečetl, že 2SW+8TS.

Technická stránka mě až tak nezajímá, důležité jsou výsledky :)

0/0
2.1.2010 22:02

I am wraith

Re: Travel service a.s.

Tak co kdybych vám teď odoperoval slepák, podle skript? :-)

0/0
2.1.2010 22:09

Jan Sůra

Re: Travel service a.s.

Pokud jsou důležité výsledky, tak doporučuji obchodní rejstřík či texty zde, TS je stabilně v zisku. BTW, kde jste přišel na ruský kapitál ve Wizzu? to je pro mě celkem novinka:)

0/0
2.1.2010 22:33

sirc

Re: Travel service a.s.

Unimex zveřejňuje údaje za celou skupinu Travel service a ta je v zisku, nicméně TS charter dofinancovává SW low-cost, protože ten provoz je ztrátový.

Rusové ve WizzAiru? To je jednoduchý, za společností stojí americký fond soukromého kapitálu Indigo partners, takže skutečný investor je neznámý. A protože se rusové se o maďarské aerolinky zajímají dlouhodobě (Malév v podstatě už přešel pod Aeroflot, respektive pod jednu ruskou banku), je dosti pravděpodobné, že i za WizzAirem budou ruské prachy. A proč tak složitě?

Když se teď mělo prodávat ČSA, byl jenom jeden zájemce s dostatečným kapitálem, Aeroflot. Nicmíně, protože jsou to Rusáci, z bezpečnostního hlediska to neprošlo. Takže druhý pokus už ne jako Aeroflot, ale proetřednictvím fondu soukromého kapitálu

0/0
3.1.2010 1:09

sirc

Re: Travel service a.s.

To bych zvládnul i bez skrip. Dva prsty od pupku na pravou stranu, skalpelem řežu řežu, dokud se nedostanu do vnitřní dutiny a pak už jenom toho sleponě najít, fiknout a zašít. Je to tutovka, mám to od vrátnýho  :-D

0/0
3.1.2010 1:15

BedlamW

Re: Travel service a.s.

A maji objednany i Boeing 787.......S tim bych chtel letet.

0/0
3.1.2010 3:36

piErcE

Re: Travel service a.s.

jen na okraj. smart wings nejsou samostatna firma. jedna se jen o marketingovou znacku, pod kterou leta travel service nekolik malo pravidelnych linek. a take pod touto znackou prodava volna mista na charterech.

prosim, radeji se priste vyjadrujte k necemu, cemu rozumite.

0/0
2.1.2010 22:44

sirc

Re: Travel service a.s.

Vždyť o tom se tady celou dobu píše. Travel service jsou charter a létají pouze na objednávku, Jako bokovku mají obchodní značku SmartWings, která provozuje pravidelné nízkonákladové lety.

 

Uvidíme, jaká se pro SW chystá budoucnost, protože od svého vzniku nebyly ještě nikdy v zisku. Ztráty sice nejsou nijak obrovské, protože TS má velmi striktní pravidla úspor, nicméně ztráta tam je a je třeba jí řešit. Což v dnešní době určitě nebude nic lehkého

0/0
3.1.2010 1:24

vitab

Re: Travel service a.s.

Že SW nebyly nikdy v zisku není pravda! Neoponoval jsem tvrzení, že nejsou v zisku teď, protože si nepamatuju, ze kdy byla ta čísla, na která si jako poslední vzpomínám, že jsme je probírali na fóru, ale SW dřív ziskové byly! Sice ne nikterak výrazně, což nepřekvapí, ale byly.

Pro budoucnost se pro SW chystají dvě nová letadla (teda pár let stará, ale pro ně nová). Jedna B737-500 příjde v lednu, do té doby by do barev SW měla být přebarvena i jedna B737-800 (OK-TVD)

0/0
3.1.2010 3:04

vitab

Travel Service

Ti, co tu nadávají na Travel Service jsou všem odborníkům (skutečným odborníkům) k smíchu :-)

Stejně tak házení špíny na RyanAir, ale pak právě tihle lidé přilezou na fórum a škemrají, aby jim odborníci napsali o nějaké levné akci, nejlépe o centovkách.

Travel Service je snad jediným úspěšným podnikem v letecké přepravě ve střední Evropě, který byl rozjet a financován jen z lokálních zdrojů (WizzAir měl Amerického investora). Travel Service byl částečně prodán IslandAiru teprve v roce 2007 a teď se naopak vrací do českých rukou pánů Šimáně a Vika. Na rozdíl od projektů typu SkyEurope, WizzAir, SeagleAir, Fischer Air je a byl vždy ziskový (i v době krize), neustále expanduje (dvě B737-800 a jedna starší B737-500 tohle jaro). A málem (bohužel jen málem) koupil i ČSA.

Hlavně by mě zajímalo, kolik z vás expertů létá PRAVIDELNĚ na dovolenou s Lufthansou, British Airways, Qantasem, Emirates či Gulf Air...

0/0
2.1.2010 20:47

vitab

Re: Travel Service

Nejsem ani zaměstnanec TVS ani obyčejný koupák, bohužel jsem měl možnost s nimi naposledy letět v roce 2001, ale o jejich službách a fungování toho vím dost.

A mám zkušenosti i s významnějšími dopravci jako Swiss, American Airlines, Delta, Air France či Alitalia (v porovnání s jejich dálkovkama bych s Travel Servicem klidně obletěl svět v B737!!)...To abyste si nemysleli, že o letectví nic nevím a jen kecám...

0/0
2.1.2010 20:50

hovori.cml.hovori.cml

Re: Travel Service

sluzby Travel Service stoji za prt .....a to si dovolim rict i kdyz sem s nima letel pouze 1x .. jinak litam podle toho kde a jak je nejlepsi letenka .. Air france, lufthansa , alitalia( to je podobnej smejd) , BA,  drive s Fisher air atp....

0/0
2.1.2010 20:52

vitab

Re: Travel Service

Služby - pokud jde o obsluhu na palubě, limity zavazadel atd. objednává CESTOVNÍ KANCELÁŘ, pokud si objedná bagetu, cestující dostane bagetu, pokud objedná pečenou langustu, cestující dostane pečenou langustu. A pořád ty služby vypadají ještě líp, než na pravidelných letech ČSA, o takové Iberii ani nemluvě.

Kde Travel Service rozhoduje o kvalitě služeb, to jsou letenky prodávané pod značkou SmartWings. A ukažte mi nízkonákladovou aerolinku s občerstvením, zavazadlem a check-ingem na letišti zadarmo (Možná AirBerlin - což je ale stejný případ, jako TVS, taky hybrid charterové společnosti a low-costu). Služby SW jsou někdy na vyšší úrovni, než u ČSA!

0/0
2.1.2010 21:08

hovori.cml.hovori.cml

Re: Travel Service

to nedokazu rict pac s CSA sem nikdy neletel ( tak bohaty zase nejsem) , ale jinak kecas pac v charterovych letech jsou ruzne cestovky takze tezko cast cestujicich dostane langustu a cast bagetu ..... nicmene cerstvou langustu prave s more vytazenou vrele doporuciji ..... na vyletni lodi na varaderu sem za ni dal 10 CUCu a byla bezvadna  ...

0/0
2.1.2010 21:18

vitab

Re: Travel Service

No tak to nekecám....Pokud je letadlo obsazené jednou cestovkou, tak rozhoduje sama, pokud více cestovkama, tak se dohodnou, nebo respektují standard určovaný dopravcem a ten je v případě TVS:  "občerstvení a bezplatný výběr nealkoholických nápojů, piva a vína." Teplé jídlo je podáváno v době oběda a večeře, na letech tuším delších než 2,5 hodiny. U letů nad pět hodin (třeba Kanáry) je teplé jídlo a svačina

0/0
2.1.2010 21:27

hovori.cml.hovori.cml

Re: Travel Service

takze kecas ... jiste kdyz je letadlo obsazeno jednou cestovkou je vec jasna , ale to se nestava vzdy ... jinak se museji dohodnout .....

0/0
2.1.2010 21:32

vitab

Re: Travel Service

Kecáš ty, že služby tvs stojí za "prt"

0/0
2.1.2010 21:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.