- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už je to moc let, letěla jsem v únoru v Vancouveru do Prahy, nechtělo se mi tahat s kabátem a zimními botami, tak jsem vzala větší kufr a zabalila to. V Londýně jsem sice přestoupila v pohodě, ovšem s kufrem to bylo horší. A tak jsem se octla na Ruzyni v minus 20 bez zimní výbavy. Z letiště jsem vzala taxla rovnou do nákupního střediska, kde jsem pořídila novou garderobu i kosmetiku a účet předložila pojišťovně (lost-delayed baggage insurance). Kufr dorazil za tři dny přes Mnichov, dovezli mi ho až do penziónu. S nikým jsem se neprala ani na nikoho nekřičela, a jeden apartní svetřík mám ještě schovaný.
No zajimavější zážitek by ovšem byl, kdybyste hladová v apartním svetříku bez teplého oblečení dva dny nocovala na letišti ve Franfurtktu a onemocněla. To nic to jen mrazivý větříček, jakpak byste se pak hojila na pojišťovně, když by to nebylo z pojištěných zavazadel.
26.12 letiště Berlín, ztratilo se cca 100 kufrů při vykládání z letadla, Němci nic, když byli několik hodin dotazování co se děje, neodpovídali, po cca 3 hodinách se našli kufry odtavené na letišti a nikdo nevděl proč, žádná omluva, arogance a povýšené chování, lidé si museli zavazadla převzít venku ve tmě. Vraceli se z Kuby a ani tam se toto nestalo. |Holt germánum chyběl přesný popis situasce s postupem řešení - manuál. Když např. argumentovali, že na ně čekají na parkovišti auta za 3 EUR za dvacet minut, co s tím budou dělat, vysmívali se jim, že co jim je potom. |Holt profesionalita každým coulem
Tady letecká společnost povina je a stejně nic nedělá.
Letecká společnost NENÍ povinna cestujícím poskytnout jídlo, ubytování atd., pokud je zpoždění způsobeno povětrnostními podmínkami nebo čímkoliv jiným, co je mimo kontrolu letecké společnosti (válka, zemětřesení...). V případě sněhové kalamity je poskytnutí jakýchkoliv služeb čistě jen na dobré vůli aerolinky. Lufthansa nabízela všem cestujícím zdarma jízdenky na vlak (zavazadla jsou v takových případech dopravena na cílové letiště, jakmile se začne létat).
Cesi se tam v Nemecku chovali jako Cikani , a pri tom prave tohle na Cikanech Cesi tak vehementne kritizuji.
Jen co přijde odpověď německé strany.
netuší, co je honorární konzul. Rozhodně to není diplomat.
Je směšné, že redakce iDNES je v současnosti schopna správně popsat maximálně "trápení" Heleny Vondráčkové, ev. jiných celebrit. Slušně zpracovaný novinářský článek je již nad její síly.
iDnes, diplomat, honorární konzul -
hele, pred lety mne mama letela navstivit do zamori. U prepazky v Ruzyni ji zacaly bu*erovat nejake estebacky v uniformach pozemniho personalu ruzynskeho letiste, ze ma kabinove zavazadlo nad vahu a ze ji s tim nepusti do letadla. Mama zacala brecet a jeji sestra, ktera ji k prepazce doprovazela, se nastvala, protoze ji bylo jasne, ze ty baby jsou placene 1) aby otravily cestujicim na zapad cestu jak nejvic mohou 2) nasly zpusob jak nekomu cestu uplne zrusit, kde mozno.
Sestra si vsimla, ze kolem jde posadka KLM, spolecnosti s niz mama letela jak do Amsterdamu, tak dal do zamori. Protoze slo o pripusteni na palubu, obratila se na kapitana - cesky. Ten zavrcel "English!" . Nastesti teta trochu anglicky umela a zbytek si kapitan domyslel, protoze si prohledl palubni zavazadlo a rekl babam u prepazky, ze to je v poradku. Ono jde 1) o zpusob pristupu protoze slusnost vyhraje 2) co je v ci pravomoci. Vaha /velikost palubniho zavazadla pod funkci kapitana nalezi a baby estebacky proti tomu
Vsichni si stezuji, jak jsou na tom spatne, ze je ta krize. No, po podobnem zazitku se k nim zakaznik jiste s nadsenim bude vracet. Tyhle spolecnosti si fakt nevidi ani na spicku vlastniho nosu.
A nedostali jste?Jeďte do Německa.Určitě dostanete.