Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministerstvo se zastalo diplomata, žádá Berlín o vysvětlení incidentu na letišti

Ministerstvo zahraničí se postavilo za honorárního konzula v Brazílii Jiřího Jodase, který byl zadržen na frankfurtském letišti. Resort žádá německou stranu o oficiální stanovisko k incidentu z minulého týdne, informoval Jiří Beneš z tiskového odboru ministerstva po slyšení Jodase na úřadu. Další kroky česká strana zváží, záleží na vyjádření Němců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kladivar

Uz prislo vysvetleni? je podezrely ticho kolem toho hulvata

0/0
4.1.2010 13:54

wandering star

Mám krásné vzpomínky na jednu kalamitu

Už je to moc let, letěla jsem v únoru v Vancouveru do Prahy, nechtělo se mi tahat s kabátem a zimními botami, tak jsem vzala větší kufr a zabalila to. V Londýně jsem sice přestoupila v pohodě, ovšem s kufrem to bylo horší. A tak jsem se octla na Ruzyni v minus 20 bez zimní výbavy. Z letiště jsem vzala taxla rovnou do nákupního střediska, kde jsem pořídila novou garderobu i kosmetiku a účet předložila pojišťovně (lost-delayed baggage insurance). Kufr dorazil za tři dny přes Mnichov, dovezli mi ho až do penziónu. S nikým jsem se neprala ani na nikoho nekřičela, a jeden apartní svetřík mám ještě schovaný.

0/0
31.12.2009 4:14

informace

Re: Mám krásné vzpomínky na jednu kalamitu

No zajimavější zážitek by ovšem byl, kdybyste hladová v apartním svetříku bez teplého oblečení  dva dny nocovala na letišti ve Franfurtktu a onemocněla. To nic to jen  mrazivý  větříček, jakpak byste se pak hojila na pojišťovně, když by to nebylo z pojištěných zavazadel.

0/0
31.12.2009 7:49

wandering star

Re: Mám krásné vzpomínky na jednu kalamitu

Na frankfurtském letišti je spousta restaurací, ano i samoobsluha, tudíž nevím, proč bych byla hladová. Nocovat bych tam nemusela, buď bych šla do jednoho z letištních hotelů nebo bych sjela dvě patra výtahem na nádraží a odjela (vytopeným) vlakem. Pokud by mi byla zima, koupila bych si oblečení buď v některém obchodě na letišti nebo bych si pro ně S-Bahnem zajela do města. Nebylo by to totiž poprvé, co jsem zažila zrušený let ani jinou nepředvídanou událost spojenou s leteckou dopravou.

0/0
31.12.2009 9:28

informace

Re: Mám krásné vzpomínky na jednu kalamitu

Máte krásné vzpomínky na  kalamitu, ale vůbec netušíte, jak jiní lidé trpí. I tohle je otázka financi , vždy se bohatý bude vytahovat na chudšího. Přeji vám jen jedno abyste měla jednou stejný  hlad a byla vám stejná zima jako každému normálnímu člověku  ve stejné situaci. Teprve soucit vás učiní být  lepším člověkem, takhle jste jen vytahovačná chlubivá hvězda. Patrně potřebujete obdiv hvězdo jak jste dokonalá ,  to já nemohu obdivovat, mne je líto těch co nemají co jíst a kde spát a vždy budu soucítít s nimi. Myslím že tohle je normální přirozená rekace normálního člověka..  patogenní úchylové se zde již projevili dostatečně.

0/0
31.12.2009 11:09

informace

Re: Mám krásné vzpomínky na jednu kalamitu

To je o tom že sytý hladovému neuvěří a také o tom že muž jde do rizika a boje více než choulostivá žena, která zamrká a někdo ji zaplatí drink či přespání a je to jedno zda to byla letecká společnost či někdo jiný. No a pak se nám všem tady pochubí jak byla úchvatná. Hvězdo máte po sezoně , i  když máte naditou peněženku.

0/0
31.12.2009 11:27

captain cook

Re: Mám krásné vzpomínky na jednu kalamitu

tve prispevky strasne smrdi proletariatem. Prave takovehle pristupy k veci a takovehle chovani davaji Cechum v cizine strasne mizernou povest....vychodnich vidlaku s prazdnou kapsou, kteri si jeste neprivykli na zapadni zpusob zivota.

Pritom je zajimave, ze cestujici jinych narodnosti se s cestovnimi potizemi, ktere je zdrzely na frankfurtskem letisti, vyporadali jinak a klidneji. Cesi nebyli zdaleka jedina narodnost mezi kvantem cestujicich zdrzenych ve Frankfurtu a nikde necteme o rvackach Anglicanu, Italu, Nemcu, Holandanu....Litevcu....Madaru.....ale Cechu.

Proc asi??????

0/0
2.1.2010 5:38

informace

Re: Mám krásné vzpomínky na jednu kalamitu

Jistěže se dočtete, dokonce i o tom jak franfurtská letišní police zabila jednoho afričana a incidentů se tam odehrávává mnoho, jenže si někdo vlivný nestěžoval. A za druhé dát najíst vysíleným a hladovým lidem ( kterým je neustále rušen jeden letecký spoj za druhým na poslední cvíli a tím brána i naděje) je snad nějaká hamba??Vy jste fakt divní.Rv

0/0
2.1.2010 10:11

PBJ

Lewtecké společnosti

26.12 letiště Berlín, ztratilo se cca 100 kufrů při vykládání z letadla, Němci nic, když byli několik hodin dotazování co se děje, neodpovídali, po cca 3 hodinách se našli kufry odtavené na letišti a nikdo nevděl proč, žádná omluva, arogance a povýšené chování, lidé si museli zavazadla převzít venku ve tmě. Vraceli se z Kuby a ani tam se toto nestalo. |Holt germánum chyběl přesný popis situasce s postupem řešení - manuál. Když např. argumentovali, že na ně čekají na parkovišti auta za 3 EUR za dvacet minut, co s tím budou dělat, vysmívali se jim, že co jim je potom. |Holt profesionalita každým coulem

0/0
30.12.2009 20:52

PBJ

Re: Lewtecké společnosti

Tady letecká společnost povina je a stejně nic nedělá.

0/0
30.12.2009 20:53

wandering star

Re: Lewtecké společnosti

A proč tak hloupě parkovali? V Berlíně se dá parkovat za 30 eur na dva týdny.

0/0
31.12.2009 4:16

wandering star

Re: Lewtecké společnosti

A kterápak to byla nízkonákladovka?

0/0
30.12.2009 22:35

_m-

Re: Lewtecké společnosti

Promiňte laický dotaz - za odstavení kufrů na letišti je zodpovědná letecká společnost, nebo letiště?

Celý život létám s nízkonákladovkou a vesměs se chovali velmi slušně. Když jsme v Barceloně, kvůli špatně naloženým kufrům (nakládali je zaměstnanci letiště, ovšem do jiného letadla) čekali asi 3 hodiny na dráze, tak jsme dokonce dostali základní občerstvení, ač v ceně letenky občerstvení nebylo. Takže nejdo o to jaká společnost, ale jací lidé!

0/0
31.12.2009 9:33

wandering star

Tak ještě jednou a pomalu

Letecká společnost NENÍ povinna cestujícím poskytnout jídlo, ubytování atd., pokud je zpoždění způsobeno povětrnostními podmínkami nebo čímkoliv jiným, co je mimo kontrolu letecké společnosti (válka, zemětřesení...). V případě sněhové kalamity je poskytnutí jakýchkoliv služeb čistě jen na dobré vůli aerolinky. Lufthansa nabízela všem cestujícím zdarma jízdenky na vlak (zavazadla jsou v takových případech dopravena na cílové letiště, jakmile se začne létat).

0/0
30.12.2009 18:53

buranumdopamatniku

popremejslejte

Cesi se tam v Nemecku chovali jako Cikani , a pri tom prave  tohle na  Cikanech Cesi tak vehementne   kritizuji.

0/0
30.12.2009 18:33

Třeste se, modří lumpenproletáři

Honorární konzul už asi dokonzuloval......

Jen co přijde odpověď německé strany.

0/0
30.12.2009 13:30

Rebe

Lenka Poláková, takto zaměstnanec iDNES,

netuší, co je honorární konzul. Rozhodně to není diplomat.

Je směšné, že redakce iDNES je v současnosti schopna správně popsat maximálně "trápení" Heleny Vondráčkové, ev. jiných celebrit. Slušně zpracovaný novinářský článek je již nad její síly.

iDnes, diplomat, honorární konzul - ;-D;-D;-D

0/0
30.12.2009 13:02

captain cook

2 Cocotus__Interruptus

hele, pred lety mne mama letela navstivit do zamori. U prepazky v Ruzyni ji zacaly bu*erovat nejake estebacky v uniformach pozemniho personalu ruzynskeho letiste, ze ma kabinove zavazadlo nad vahu a ze ji s tim nepusti do letadla. Mama zacala brecet a jeji sestra, ktera ji k prepazce doprovazela, se nastvala, protoze ji bylo jasne, ze ty baby jsou placene 1) aby otravily cestujicim na zapad cestu jak nejvic mohou 2) nasly zpusob jak nekomu cestu uplne zrusit, kde mozno.

Sestra si vsimla, ze kolem jde posadka KLM, spolecnosti s niz mama letela jak do Amsterdamu, tak dal do zamori. Protoze slo o pripusteni na palubu, obratila se na kapitana - cesky. Ten zavrcel "English!" . Nastesti teta trochu anglicky umela a zbytek si kapitan domyslel, protoze si prohledl palubni zavazadlo a rekl babam u prepazky, ze to je v poradku. Ono jde 1) o zpusob pristupu protoze slusnost vyhraje 2) co je v ci pravomoci. Vaha /velikost palubniho zavazadla pod funkci kapitana nalezi a baby estebacky proti tomu

0/0
30.12.2009 11:56

captain cook

Re: 2 Cocotus__Interruptus

uz nic nemohly udelat.

0/0
30.12.2009 11:57

Cocotus__Interruptus

Re: 2 Cocotus__Interruptus

Chces nam jinym zpusobem sdelit, ze baby estebacky se po sametu presunuly na prepazky Lufthansy ve Frankfurtu? ;-D

Tak naposled - me jako cestujicimu je fakt ukradene, co je v ci pravomoci. Pokud to nejsou schopne vyresit baby u prepazky, tak to holt bude muset resit treba ten kapitan, pokud se k tomu nachomejtne. Jestli je to pod jeho dustojnost, ze by mel udelat neco, co nespada do jeho pracovni naplne, tak bude lepe, kdyz k te prepazce vubec nepoleze - zejmena v pripade, ze jeho jedina "pomoc" ma spocivat v tom, ze odesle nepohodlne kverulujici kastany do rukou policie, aby mel konecne klid.

0/0
30.12.2009 12:06

captain cook

Re: 2 Cocotus__Interruptus

jeste k te slusnosti. Kdyz je nekdo honorarni konzul a zajistuje se mu letenka, cestovni kancelar obvykle preda tuhle informaci aerolinkam. Ackoliv honorarni konzul neni diplomat ani nejaka hvezda popu, preci jen se povazuje za trochu vyznamnejsiho cestujiciho.

Kdyby mel ten pan v sobe nejakou znalost spolecenske etikety a diplomacie a s ni spetku rozumu, pristoupil by ke kapitanovi, slusne se predstavil vcetne sve funkce a zeptal se ho, co chce vedet. Kdo ma cestovni zkusenosti, ten vi jake postaveni kapitan letadla zaujima a bude s nim jednat zasadne slusne, ne na nej porvavat jako nejaky fotbalovy fanda.

0/0
30.12.2009 12:10

informace

Re: 2 Cocotus__Interruptus

Právě proto se konzul u kapitána dožadoval vysvětlení a svých práv ne?

0/0
30.12.2009 12:25

captain cook

Re: 2 Cocotus__Interruptus

pan honorarni se mel slusne predstavit a slusne zeptat. To se ocekava automaticky jako chovani diplomatickeho zastupce v cizine. Nemel co se DOZADOVAT, tim spise, ze kdyz je letiste zavrene a kapitan nema ve sve pravomoci letiste otevrit.

Tobe nedochazi, ze se jedna o velmi spatnou formu vystupovani, kterou pan honorarni zvolil. Pokud vystoupil jako povyseny panak, ktery podle zprav pak navic zacal na kapitana rvat, to se nikdo nebude divit kapitanovi kdyz neuveri, ze ma co delat s nejakym "diplomatickym predstavitelem statu", ale mit ho jen za obycejneho kecala a hulvata, ktery si jen na honorarniho konzula hraje, aby si dodal dulezitosti. Kdyz se kapitana ten "honorarni" jeste navic zacal fyzicky dotykat, za to to se automaticky vola policie. Po pravu!

0/0
2.1.2010 5:53

rtzuio

Náš zákazník náš pán

He,he he;-D

0/0
30.12.2009 11:03

Cocotus__Interruptus

Re: Náš zákazník náš pán

Vsichni si stezuji, jak jsou na tom spatne, ze je ta krize. No, po podobnem zazitku se k nim zakaznik jiste s nadsenim bude vracet. Tyhle spolecnosti si fakt nevidi ani na spicku vlastniho nosu. R^

0/0
30.12.2009 11:21

informace

Re: Náš zákazník náš pán

místo občerstvení po dvoudenním čekání  na let , spaní v hale, dostat akorát kopance a elektrickým obuškem, tak tomu říkám vánoční překvapení.

0/0
30.12.2009 11:41

Cocotus__Interruptus

Re: Náš zákazník náš pán

To byl asi zazitkovy darek v cene letenky od skopcaku... ;-DRv

0/0
30.12.2009 11:43

rtzuio

Zaplatili jste?

A nedostali jste?Jeďte do Německa.Určitě dostanete.;-D

0/0
30.12.2009 10:57

buran1

Kecy

Honorární konzul NENÍ DIPLOMAT!!!!!! Je to soukromá osoba, nic víc, nic míň. Prosím redakci i-dnes, aby nerozšiřovala lži.

0/0
30.12.2009 10:55

M69

BOYCOT LUFTHANSA !!!!

Dokud Lufthansa nevydá tiskové prohlášení, že litují toho, že způsobili neúnosnou situaci na letišti a následné potyčky, je nutné vyhlásit BOYCOT LUFTHANSA !!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
30.12.2009 10:47

captain cook

neunosnou situaci zavinilo pocasi nebo Lufthansa?

muzes zacit jezdit vlakem

0/0
30.12.2009 10:55

rtzuio

Re: neunosnou situaci zavinilo pocasi nebo Lufthansa?

A ty budeš průvodčí?Tak následující rada bude.Choďte pěšky.;-D

0/0
30.12.2009 10:58

informace

Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

Kopíruji sem odjinud- příspěvek australana který to videl v TV:

"Nas konzul ani dalsch asi 100 ucastniku nic neudelali spatneho jen ze se dozadovali nejakeho jidla a piti.. Nemci byli hrubi moc a nikomu se to nemohlo libit.  Tento dokument o tomto incidentu probehl celym svetem a vsichni se k chovani Nemcu vyjadruji negativne."

0/0
30.12.2009 10:34

captain cook

Re: Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

to je ale naprosto jina kapitola, nez nejaky incident, kde honorarni konzul nejprve verbalne a pak fyzicky napadl kapitana letadla a musela byt na nej zavolana policie.To nema s nejakymi kupony na jidlo a piti nic spolecneho.

Normalne je na aerolinkach, aby se postaraly o sve cestujici, kdyz je zpozdeni. Zalezi to na tzv. drobnem textu na letenkach. Nektere nizkonakladove spolecnosti se predem zbavuji jakekoliv pece o pasazery v pripade zpozdeni. Hlavni aerolinky obvykle poskytuji kupony na jidlo a piti, pripadne nahradni ubytovani pres noc. Zase zalezi na podminkach v drobnem textu. Se svymi pozadavky se pasazeri maji obratit na prislusneho administrativniho zastupce aerolinky, jehoz pritomnost si meli od personalu u prepazky vyzadat. Personal na prepazce nema zadnou pravomoc rozhodovat, pouze delat co jim bylo narizeno a vydat kupony AZ jim to bude narizeno a nekdo ty kupony prinese.

0/0
30.12.2009 10:47

Cocotus__Interruptus

Re: Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

Low-cost (ani zadne jine) aerolinky se jaksi nemohou zadnym drobnym textem na letenkach zprostit povinnosti, kterou jim stanovi legislativa EU. Konkretne:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32004R0261:CS:NOT

http://eur-lex.europa.eu/cs/dossier/dossier_08.htm

0/0
30.12.2009 10:52

captain cook

Re: Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

mluvim vseobecne o letecke preprave, ne o konkretnich aerolinkach a zonach.

Nektere nizkonakladove letecke spolecnosti si to vyminuji v podminkach prepravy, ze nejsou zodpovedne za jidlo a piti pasazeru ani nahradni ubytovani. Je dulezite, aby si to pasazeri precetli kdyz si zajistuji letenky. V pripade on-line musi zaskrtnout policko, ze jsou si vedomi podminek prepravy.

Pokud nastane prislusna situace a aerolinka automaticky neudela, co mela, pak si cestujici maji vyzadat pritomnost jejiho zastupce na letisti a vyrikat si to s nim.

0/0
30.12.2009 11:01

opportunity

Re: Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

Lufthansa je nízkonákladovka? 8-o

0/0
30.12.2009 11:06

Cocotus__Interruptus

Re: Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

Nektere nizkonakladove letecke spolecnosti (coz asi Lufthansa nebude, ze?) maji holt smulu. Tato narizeni se vztahuje

- pri odletu z clenskych statu EU (vcetne Nemecka .:-P ) na veskere letecke dopravce

- pri odletu s non-EU zemi na veskere letecke dopravce, kteri maji provozni povoleni vydane clenskym statem EU

Prepravni podminky dopravce, ktere jsou v rozporu s touto legislativou, jsou irelevantni a neplatne.

0/0
30.12.2009 11:07

captain cook

Re: Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

netvrdil jsem, ze Lufthansa je nizkonakladovka, ale ze zalezi na drobnem tisku podminek. Pokud to je v poradku, meli si pazsazeri u personalu prepazky (rezolutne, ale slusne) vyzadat pritomnost administrativniho zastupce Lufthansy, ne porvavat hystericky na kdekoho, kdo sel kolem a delat virval.

0/0
30.12.2009 11:22

Cocotus__Interruptus

Re: Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

No, a ja uz ti asi poctvrte sdeluji, ze drobnym pismem vytistene podminky, ktere jsou v rozporu s pravnimi predpisy, cestujici vubec nezajimaji. Cestujici ani tak nejak nezajima vnitrni organicni rad Lufthansy ani dalsich leteckych spolecnosti. Ty nalicene a naondulovane blondynky arijskeho typu u prepazky tam jsou od toho, aby zajistily to, co maji. Jelikoz to evidentne nekolik dni neudelaly, tak se cestujici "prekvapive" dozadovali napravy u kapitana, a ne u nejake kancelarske krysy, na kterou ani nemeli kontakt a o jejiz existenci drtiva vetsina z nich nema ani poneti - ostatne proc by taky mela.

0/0
30.12.2009 11:29

captain cook

Re: Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

jako u vseho dalsiho, ono jde o to neztracet cas s nejakym malym urednickem, ktery nema opravneni nic rozhodnout, kdyz meli jednat s nekym vyse v administrative, kdo ma nejen opravneni rici "ano", ale to i naridit.

0/0
30.12.2009 11:26

Cocotus__Interruptus

Re: Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

Tyhle tvoje hrabeci rady jsou opravdu vsem platne jako mrtvemu zimnik. Jakpak se po desate hodine vecer dostane k nekomu "vyse v administrative"? Asi mas jasnovidecke schopnosti. Ono to totiz funguje tak, ze slecna u prepazky te vytrvale ignoruje, pripadne posleze arogantne odpalkuje, a pri dotazu na to, kdo je jeji nadrizeny, ti sdeli, je ti to neni opravnena sdelit a ze nikoho takoveho proste volat nebude a kontakt ti na nej neda. No, a fciiil muzes mudrovat, jak to budes bez kravalu v klidu resit - po par dnech stravenych v letistni hale.

0/0
30.12.2009 11:40

captain cook

Re: Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

kdyz tam byli jak dlouho rikas, tak nejaky kontakt s Lufthansou byl, tohle se nedelo az na posledni chvili.

0/0
30.12.2009 11:44

Cocotus__Interruptus

Re: Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

Ano, to jiste byl, akorat byl ho...uby platny, protoze s tschechisch Gesindel se prece spravny Nemec nebude spinit. No, a kdyz po dvou dnech pred pulnoci jiz po-xte soudruzi z NSR opet zrusili dalsi let, tak holt trpelivost pretekla. To je ale prekvapeni. ;-DRv

0/0
30.12.2009 11:51

Wabo

Re: Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

To potvrzuji. Pokud  člověk má nějaký hodně vysoký statut mezi často létajícími (frequent flyers) dané letecké společnosti, nebo pokud je někdo takový mezi nespokojenými čekajícími, vyplatí se v takových situacích neztrácet čas marnými pokusy s nečinným pozemním personálem a rovnou volat zákaznickou linku. U slušné aerolinie to často pomůže.  Nicméně tady Lufthansa, resp. její pozemní personál, podle všech popisů události porušila vůči Čechům a Slovákům  platné právní předpisy EU.

0/0
30.12.2009 11:59

informace

Re: Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

Nejde o  nějakého konzula, jen díky tomu že si stěžoval se o tom media dozvěděla a rozmázla to. Když si budu 2 dny na letišti, budu žádat informace, jídlo případně vydání zavazadel tak mne mohou beztrestně zkopat? Zadrženo celkem šest lidí včetně Jodase a jeho dcery Lucie. Policie  proti frustrovaným cestujícím nepřiměřeně zasáhla a použila i takzvané tasery, které člověka mohoui usmrtit.

0/0
30.12.2009 10:50

captain cook

Re: Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

pokud je mi znamo, pan honorarni konzul ze vseho nejdrive vynadal kapitanovi letadla a kdyz mu ten rekl, ze ho nepusti na palubu, pan konzul ho fyzicky napadl. Teprve pak byla zavolana policie.

0/0
30.12.2009 11:03

informace

Re: Němci se chovali hrubě a měli by se omluvit

Taser by se měl použít jen v případě kdy by jinak bylo nutno použít střelné zbraně! !!! a přesto byl použit na  jednom zatčeném. Podle svědectví byl zásah německé policie zcela nepřiměřený. "Zpočátku u brány, kde jsme se všichni sešli, panovala velmi radostná atmosféra. Asi po 1,5 hodině neustálého odkládání letu, začaly některým krajanům téct nervy. Ano, nadávali jsme, ale nikoho jsme nenapadli. Lidé mají spoustu fotek i videozáznamů. Ten zásah proti panu Jodasovi a jeho dceři jsme viděli z blízkosti tří metrů. Jen proto, že chtěli být více informováni a nenechali se odbýt, jim policie zabavila pas a když ho žádal zpátky, stalo se, že byl brutálně povalen na zem a i s dcerou odvlečen v poutech. V lidech to vyvolalo vlnu rozhořčení, mnozí skandovali, křičeli. (a kričeli gestapo)

0/0
30.12.2009 11:34

stinky_dirt

nevim jak

to bylo doopravdy,ale frankfurt mi stacil jedinkrat,stejne jako jejich slavna lufthansa,takovej des jsem teda nevidel ani na ruzyni,a to je co rict...me stacilo tam trcet mezi tema indama a kurakama 4 hod a mel sem dost-nechapu,toto je snad jedine letiste kde se muze takhle hulit..o ostatnich vecech ani nemluve..to chovani personalu bylo ale take dost arogantni,takze bych se spise klonil k tomumze si zas nemci hrali na ramba (ackoliv normalne bych veril v blbost cechu)

0/0
30.12.2009 10:12

slatin

Zásada je,že na řidiče auta a pilota letadla

se neřve NIKDY!!!!! Ti lidé mají v rukou životy pasažérů,a pokud by se rozrušili psychicky,mohlo by to špatně skončit.Proto  moje žena musí mlčet celou cestu,pokud řídím auto.

0/0
30.12.2009 9:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.