Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KSČM mluví o dvaceti letech lhaní, v pěti krajích se ale podílí na moci

Rok dvacátého výročí pádu komunistického režimu prožila KSČM jako strana, která má opět o něco blíže k moci. Ve dvou krajích vládnou komunisté s ČSSD, ve třech jsou tichým společníkem. A roste jim sebevědomí. "Dvacet let slibů a lhaní všech polistopadových vlád vrcholí v současné hospodářské krizi," napsali do prohlášení k výročí 17. listopadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

horduch

lžou pořád jedni a ti samí

jen teď si říkají jinakRv

0/0
31.12.2009 9:16

chytrak20

hm

hmmm jen každej pátej neemá ani zákaldní pojištění tam:-)

 jogurty bybch nechal bejt, ale ty naše piva už sou taky pěkný patoky! to už taky nejni to, co to bejvalo:( ;-O8-o

0/0
31.12.2009 2:38

fouly

Opravdu

zírám , že otázka komunistů nejen u nás ale všude ve světě je ještě hodna jakékoliv diskuze.Je to promyšlený podvod na skutečně pracujících lidech kteří si svoje majetky pořídili pilnou prací svojí a generací předků.Přečtěte si co psal Palacký a Havlíček o komunistech a je všechno jasné .Jim to bylo jasné už před přibližně

150 lety. A blbí Češí v tom nemají jasno ani po děsivých zkušenostech

s komunistickými zločimci jako byl Gottwald,Zápotocký, ale i Husák,Bilak a Štrougal.

0/0
30.12.2009 18:33

Cislo 2

Tak co rudí darebáci

už se těšíte jak zase budete přerozdělovat bídu ? ;-D 

0/0
29.12.2009 15:57

dermetzgermeister

volby

Doufám,že ve volbách získají dost hlasů a budou tady opět vládnout....To co tu je teď,je jeden velký průs..erRv

0/0
29.12.2009 15:37

legi

Za ten bordel v súčastnosti

vlastne môžu iba komunisti. Tí čo tu vládli 20 rokov sú vlastne chudáci, čo ten bordel zdedili. Len mi nejde do hlavy ako je možné že sa všetok štátny niekoľko stomiliardový majetok rozpredal a štát je zadlžený....

0/0
29.12.2009 14:36

b.a.j.l.a.

o 20ti letech lhaní???

Já myslím, že ten komunistickej póvl lže podstatně déle :-P:-P:-P

0/0
29.12.2009 14:02

Stir78

Bolsevici

mluvi o lhani. To je krasa... Tahnete uz konecne do ...

0/0
29.12.2009 13:02

semafor

Re: Bolsevici

Nemůžou, tam už jsi Ty:-P

0/0
29.12.2009 13:56

už jsem tady opět

Kruciš, který ten izmus je lepší:-)))))))))))))))))

feudalizmus, katolicizmus,sionizmus,kolonializmus, islamizmus, komunizmus,fašizmus a kapitalizmus?:-)))))))))))))))Jistě by se našli další izmy,ale stále nevím v čem je který lepší:-))))))))))))))))))))

0/0
29.12.2009 12:02

rtzuio

zas jsou celá vlákna zaprasené

Od lepenky.

0/0
29.12.2009 11:36

Kartony

Zloděj křičí chyťte zloděje

Zažil jsem německou okupaci,komunistickou totalitu a současnost. Musím říci,že nejsvobodnější režim je ten současný;informace máme z celého světa a pravda se nedá umlčet. Jako prvňáček jsem po vstupu německých vojsk musel vlastnoručně  zamazávat příslušné partie učebnic.Obsadili nám školu a na jiné škole jsme chodili na směny a věnovali jsme se cenzuře našich učebnic. Povinná byla výuka německého jazyka. O tom co se děje na frontách jsme se dozvěděli jenom z radia Londýn,jehož poslech byl trestán smrtí (všechna radia měla toto upozornění). Dostali jsme nové učebnice a po skončení války jsme je opět vlastnoručně přeškrtávali a začali jsme se povinně učit rusky. Bylo to stejné jako za okupace; samé lži a přetvářka. Nevěděli jste,kdo vás práskne a co je pravda. Rozhlas z KS byl rušen a do KS mohli jen vyvolení. Byli jsme jako zvířata v zoo. Některým to  vyhovovalo; dostali nažrat a tak si na to zvykli, že se teď cítí jako zvěř, vypuštěná do volné přírody. Nevědí si rady.se svojí svobodou.

0/0
29.12.2009 11:03

JosefŇ

Re: Zloděj křičí chyťte zloděje

Alespoň znáte dvě cizí řeči, možná.

0/0
29.12.2009 12:25

semafor

Re: Zloděj křičí chyťte zloděje

Pravdivé, ale hloupé!!

0/0
29.12.2009 13:58

tomholl

Re: Zloděj křičí chyťte zloděje

Nemyslím,že hloupé.Mohu souhlasit jen s poslední větou(z vlastní zkušenosti)jen mám jiné přirovnání viz níže.Pro úplnost.......souhlasím s poslední větou,protože jsem mladej a třeba okupaci,dokonce ani padesátá léta jsem nezažil.Ale na druhou stranu jsem mluvil s tátou,mámou,babičkou a nemám důvod jim nevěřit...a že měli vlastně stejný názor i zkušenosti:-/

0/0
29.12.2009 17:08

danax

nejsem si jistá

že za těch 40 let vytvořili o něco víc, než předtím stihli znárodnit.....a pokud náhodou v té době dali něco do údržby, považuji to za naprosto běžné.... a jejich nově postavené králíkárny za přínos nepovažuji

0/0
29.12.2009 10:23

semafor

Re: nejsem si jistá

Cituješ Havla, kterému se Ti, co v těch "kralikárnách" bydlí, smějí;-D

0/0
29.12.2009 14:00

tomholl

Re: nejsem si jistá

To jo"králíkárny"komouši postavili.A tím to pro ně skončilo.Nějaká údržba,nebo tak něco?Zapomeň....teď ty "králíkárny" padají lidem na hlavy.Je to prostě jak s tím heslem Se Sovětským svazem na věčné časy..........mysleli si,že stačí něco postavit a bude to tu na věčné časy:-P

0/0
29.12.2009 17:15

sojkal

Re: nejsem si jistá

Jenomže pozor ! ty vaše "králikárny" dávali zadarmo resp.20000 Kčs. Teď tytéž platíte dva miliony a ještě to co dříve jste platili za nájem z vás vytáhnou na daních. A to nemluvím o topení, plynu a el.energii.

0/0
31.12.2009 9:03

twine

o 20 letech ?? snad o 40 letech !!

KSČM by měla mluvit o 40 lhaní, vraždění a státního teroru za asistence cizí okupační síly. karamba.

0/0
29.12.2009 10:19

notebook.r51

Re: o 20 letech ?? snad o 40 letech !!

Ani celých 40 let tu cizí vojska nebyla, jen polovic. Jenže nadávání na komunisty jako zástupné téma nevydrží věčně, i 20 let už je zbytečně moc. Obstarají to ti, kdo nemají co jiného říct a chtějí být také slyšet. Takže neobracejme pozornost, z minulosti si vezměme ponaučení, v klidu se vraťme do současnosti a řešme současné problémy, máme jich víc než dost [>-] EU

0/0
29.12.2009 10:58

činčo

Jako opozice jsou dobří, ale nesmí se dostat k moci!

Mnoho lidí má stejný názor na rozkradení podniků /privatizace/ jako komunisti a komunisti zdaleka nejsou!!:-P

0/0
29.12.2009 9:46

mistuch

Vždyť komunisti

v tom článku mají pravdu.!!!!!!!!

0/0
29.12.2009 9:41

činčo

Re: Vždyť komunisti

Jen částečnou i některé zprivatizované věci nedopadly v konečné fázi tak špatně ale

velká část ano a to právě díky bývalým komunistům, kteří rozkradli na co se podívali;-D!!

0/0
29.12.2009 9:49

semafor

Re: Vždyť komunisti

Ty se budeš na komunisty vymlouvat celý život. To rozkradení zavinily demokratické strany!!

0/0
29.12.2009 14:02

činčo

Re: Vždyť komunisti

A kdo je jejich  zakladatel? Komunisté hlupče!;-DR^

0/0
29.12.2009 14:23

semafor

Re: Vždyť komunisti

....a já myslel, že Ty:-P

0/0
29.12.2009 14:25

činčo

Re: Vždyť komunisti

a víš že máš pravdu?;-D

0/0
29.12.2009 14:34

dwart

Tupost

To je přesně ta omezenost čecháčků, v jiném článku oslavují havla a v tomto tu zase brečí, že komouši po převratu zustali....ale dnes je to stejně jedno, protože stačili v dostatečných počtech nalézt do ostatních stran.

0/0
29.12.2009 8:25

Jan9002

Proč je púrpagace

stran, které chtějí totalitu zakázána a máme Ksč v parlamentu?(pro ty méně inteligentní Ksč = Ksčm. Když se Pepa přejmenuje na Frantu, te to pořád ten sám chlap.) 

0/0
29.12.2009 8:16

Jan9002

Re: Proč je púrpagace

Mám tam hodně překlepů. Jsem totiž naštvaný. Jako vždycky, když na tohleto příjde řeč.;-€

0/0
29.12.2009 8:17

kurzepa.j

Re: Proč je púrpagace

vypust páru. nikdo z vladnoucíchnemůže být nic jiného než přejmenovaný frant, protože všichni jsou dědictvím staré éry. Za 20 let ti ani nevyzraje generace pro vládnutí a ti staří to také ani nechtějí... dej si dobrou snídani

0/0
29.12.2009 9:23

semafor

Re: Proč je púrpagace

Hloupost! Je tržní hospodářství, po kterém jsi tak řval. Firmy zanikají, vznikají nové, se stejným vedením, bez závazků k zaniklé firmě;-D:-P

0/0
29.12.2009 9:42

Bio Illusion 2

Lháři mluví o lhaní ...

no kdo by tomu měl rozumět lépe? ;-D

0/0
29.12.2009 7:52

bkr

Re: Lháři mluví o lhaní ...

Zatím vedou komunisti 40:20. I kdyz si trosicku pomohli faulovanim, jako jsou lagry pro nespokojene s rezimem a par poprav.

0/0
29.12.2009 9:23

mistuch

Re: Lháři mluví o lhaní ...

tam ale ti z ODS nemluví,takže nadpis toho příspěvku ,,Lháři mluví o lhaní ...." není na místě!!!!

0/0
29.12.2009 9:42

basniklidu

Si pocti Sladku ... u vareni piva .

v roce 1937 jsem na tom oproti Zapadu byli podobne jako v 1989 porad chudi pribuzni ... www.ggdc.net/maddison/Historical_Statistics/horizontal-file_03-2007.xls

0/0
29.12.2009 4:42

benzin

Re: Si pocti Sladku ... u vareni piva .

No je dost podivne jak v tech tabulkach mate i roky 1 po kristu atd :D. Ale treba v tech tabulkach nemate vubec svetovou krizi na tech cislech se v podsate vubec nic nemeni.

0/0
29.12.2009 9:08

Sladek

Problem je, ze KSCM porad mluvi.

Ja ty hajzliky nemusim, ani trochu, ale hodne nasincu porad na nich neco vidi.  Copak to nechapete lidi?  Kde neco rozrypali zbyla po nich potopa (polopaticky)....

0/0
29.12.2009 3:10

basniklidu

Re: Problem je, ze KSCM porad mluvi.

No jo po rozrypani prvni republiky po nich zbyla plna zamestnanost, dostupna zdravotni pece, studium ,bydleni ,krouzky pro decka na skolach ... ale tento rezim uz to celkem uspesne napravuje .

0/0
29.12.2009 3:31

basniklidu

Re: Problem je, ze KSCM porad mluvi.

... nezdluzena , spise veritelska zeme, vyrobni prostredky v rukou tohoto statu , nezadluzene domacnosti ... a co dnes rozkradeny majetek v hodnote bilionu korun,domacnosti zadluzene dalsim bilionem , stejne firmy , asi 80 % zisku ze spotreby jde do ciziny ... toto mohl zaridit jedine diletant a komousi to teda nebyli . Otazkou je jestli se zivotni uroven v teto zemi zvedla odpovidajice utracenym ,rozkradenym a zadluzenym bilionum korun . To vi kazdy blb ze ne . Rv

0/0
29.12.2009 3:39

Sladek

Re: Problem je, ze KSCM porad mluvi.

Komunismus uz nemohl financne existovat, vyrobni prostredky v rukou statu je totalita, ne volny trh.  Nezadluzene domacnosti co nemeli nic, rozkradeny majetek, ktery byl puvodne ukradeny (znarodneny).  A zivotni uroven?  To snad nemyslis vazne!  Basniku, tve argumenty jsou velmi lehce vyvratitelne, ale pokud tomu veris, tak ja nevim.  U nekoho uz se to neda predelat.

0/0
29.12.2009 4:14

basniklidu

Re: Problem je, ze KSCM porad mluvi.

Demokracie je, kdyz si lide zvoli i ekonomickou formu, jinak ke konci 80-tych let uz bylo do urcite miry podnikani povoleno,domacnosti nemely nic ? Rozkradeny majetek  po listopadu se tyka ciste legitimniho statniho majetku jez zustal po restitucich,zivotni uroven?no na to ze jsme byli vojensky okupovanou zemi,byl nam zamezen pristup k nejnovejsim technologiim ,nemeli jsme dolozku nejvyssich vyhod u USA ...  dost dobra ... kousicek ( asi 80 %)pod Irskem,Reckem,Portugalskem a Spanelskem, asi pulka Rakouska a dalsich vyspelych zemi ( HDP na osobu v mezinarodnich Geary-khamis dollarech).

0/0
29.12.2009 4:24

basniklidu

Re: Problem je, ze KSCM porad mluvi.

ale je fakt ze za CSSD tato zeme v realnem HDP vzrostla o vice nez polovinu a tak jsme na tom alespon v tomto ukazateli lepe.Po ztrate vlivu CCCP na nas ale verim ze bychom rostli tak ci tak jako trebas Cina ... jen zit zde by bylo jiste bezpecnejsi nez tam .

0/0
29.12.2009 4:27

Jan9002

Re: Problem je, ze KSCM porad mluvi.

To jsme museli mít přírusteknejméně 7%. Což by bylo super i za největší konjunktury, která kdy byla.

0/0
29.12.2009 8:21

hany1

Re: Problem je, ze KSCM porad mluvi.

O embargu nikdo nechce slyšet, anebo to neví!

0/0
29.12.2009 5:51

benzin

Re: Problem je, ze KSCM porad mluvi.

Ti zli USA nam nedali nejnovejsi technologie :-D. To je komedie. Prvni pocitace nam sem trochu vice pritahly Slusovice, JZD kde sedel osviceny reditel s trochou konexi, aby mohl fungovat v zatuchlem komunismu. To nebylo o dolozce vyhod o USA, komunisti se tomu sami branili a to jeste nemuseli mit strach z informaci na internetu.

Jaky majetek byl rozkraden? Majetek ktery pouze zmenil vlastnika, od jednoho zlodeje presel k druhemu. Coz bylo docela logicke, to co nikomu vlastne nepatri se dobre krade. Z ciziho krev netece. Stat chapu v mejtkopravnim vstahu jako nikoho, protoze stat ridi vsichni a vlastne nikdo. Mnoho lidi muze rozhodnout, ale nikdo nenese odpovednost.

Problem je ze vsechny tyhle spinavosti delaji lidi. Deli se v komunismu a deji se i tedka. Jenze v komunismu jich bylo vice, protoze stat toho vice ovladal. Takze kdyz ste chteli jit na skolu a vas otec si v hospode pustil hubu na spacir, meli ste sanci jit jenom do kotelny. Cim min toho bude ovladat stat tim mensi korupce..

0/0
29.12.2009 10:00

Jan9002

Re: Problem je, ze KSCM porad mluvi.

Tak si každý dáme na výplatu 8000 a budem dělat, jak děláme. Zaměstnáme lenivé opilce a dáme jim ty samé peníze co tobě. Budeme mít plnou zaměstnanost. Do obchodu dáme jenom to, co nepůjde prodat na mezinárodním trhu, a budeme mít nezadlužený stát. Pokud budeš chtít vycestovat do zahraničí, tak jenom někteří. To bude super!

0/0
29.12.2009 8:20

semafor

Re: Problem je, ze KSCM porad mluvi.

Hloupé

0/0
29.12.2009 9:48

DAK_DAK

Re: Problem je, ze KSCM porad mluvi.

No a to je přesně to, po čem se bolševikům stýská :-)... Je to systém založený na závisti a hlouposti. Nejvíc nostalgičtí jsou po něm Ti, kteří nejsou schopni se o sebe postarat. Jako rodiče mé ženy. Měli dům v Sudetech, ale protože za celý život nebyli schopni oni, ani jejich předci svoje bydlení zlegalizovat (po vystěhovaných Němcích) přišel čas, kdy to obecní úřad zjistil (po smrti tchánovi matky) a aby nedošlo k nejhoršímu, nabídl jim dům k odprodeji za symbolických 100 000,-Kč. Tchán na to: "co bych jim platil, když je barák můj..." :-) No a tak si jejich dům koupil někdo jiný :-) Samozřejmě od té doby musím při každé povinné rodinné návštěvě poslouchat jak dřív bylo líp :-) A přitom stačilo vyvinout jen elementární snahu a ne čekat a pak se divit a nadávat...

0/0
29.12.2009 10:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.