- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale vyplývá z toho, že nebezpečný auta jsou francouzské Ranaulty :-) Takže nekupovat!
To snad ani není možný, aby se takováhle tragédie takhle sešla se značkou, co?
já to furt říkám že ujišťovat ty ženké o tom že mají absolutní přednost na přechodu že to je opravdu vražedný nápad. Normální chodec i na přechodu sleduje jestli se neřítí nějaké auto na něj a bohužel normální kur ten zcela naschvál kouká na druhou stranu aby dal těm řidičům najevo své opovržení, bohužel když se potom takhle opovržlivě chová i ten řidič tak je z toho ten přejetý chodec.
Nejlepší snad by bylo sypat chodcům do hlavy že přednost sice mají ale jen tehdy když na ně nejede nějaké auto.
... aha ... takže tu přednost nedostanou nikdy ...
... možná zabere, až řidiči nedodržující zákon, budou platit miliony, jako v civilizovaných zemích ...
Je to tragedie, takhle o vánocích, každopádně Řebíčkův nápad s předností na přechodech byl tragickým rozhodnutím, počty mrtvých se od té doby razantně zvýšily, ostatně když jezdím kolem Kauflandu a vidím babky jak se bez rozhlédnutí vrhají pod kola, tak je mi jasné proč
Řebíček rozhodoval před desítkami let o předností chodců na přechodech v ES????
chodci. Chlap než vstoupí na silnici, tak se podívá. Když mně někdo vběhne pod kola, tak je to ženská. Fascinuje mě, s jakým klidem a pocitem bezpečí vleze na přechod a ani se nepodívá. Mám teorii, že chlapy byly lovci a mají lepší předpoklady a instinkty pro přežití v divočině. Ženy jsou naopak hodně socializované a myslí si, že většina řidičů jsou muži a ty mají zafixováno žádné samičce neublížit. Tedy může vlézt do silnice a žádný muž ji přece nepřehlédne. A když už ji srazí, tak to bude princ, co jí pak políbí ... a dál to znáte... a taky mají ženy obecně horší známky z fyziky - nějaká hybnost, setrvačnost, tření neznají...
omlouvám se za pravopisné hrubky - těch tam je
........a co ještě navrhuješ
tak mi jich není vůbec líto. Že byli na přechodu a měli přednost? A co si za to koupí? Mám se moc rád na to, abych měřil síly s rozjetým autem, proto před auto prostě nelezu, ani kdyby to byl svatý přechod. A teď hulákejte, že má být řidič ohleduplný a bla bla.. Spoléhejte na to.
Leží v márnici a myslím, že je jim fuk jestli ti jich je nebo není líto...
Odpověď města na tohle je jednoduchá:
v Praze rychlost 50, kromě okruhů
další zpomalování dopravy pomocí semaforů na přechodech
další vyhrazené pruhy pro MHD
Proč mě jako řidič tohleto vůbec nevadí ?
Protože ti nejde vyndat dvojka, tak jezdíš pořád na ní?