Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policista vyšetřoval nehodu, srazil ho nepozorný řidič

Dopravního policistu, který vyšetřoval havárii osobního auta u Frýdlantu nad Ostravicí, těžce zranil řidič projíždějícího vozu. Přestože měl na sobě vyšetřovatel reflexní vestu, muž prý policistu přehlédl, uvedl policejní mluvčí Ivan Žurovec. Vyšetřovatele záchranáři převezli do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Helm01

-

dědula určitě nevidí, neslyší, nechodí, ale řídit pořád může. U nás je prostě bordel

0/0
21.12.2009 15:07

ičmeka už jednou smazali

61 let...

to jsou ti, co řvou "kolik si ujel ty mladej hajzle?!" .. a přitom sám dělal papíry na vojně a v životě ujel souhrnem 100 000 kilometrů za volantem Moskviče, Škody 105 L a podobně...

0/0
20.12.2009 15:35

karpet

Re: 61 let...

Vy jste ho znal? Vy jste slyšel že by někomu nadával? Zkusme být alespoň v tento Vánoční čas k sobě vlídní. Nenechme se vyprovokovat takovýmito zprávami, které nabízí příliš mnoho prostoru k domýšlení jak to vlastně bylo. Jen tak na okraj, tato nehoda se mohla stát v nepřehledném místě a policista si mohl počínal neopatrně.

0/0
20.12.2009 17:08

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: 61 let...

To že si policista počínal neopatrně je až nemožné. Nevěřím tomu.

0/0
20.12.2009 17:19

Fíl Kolíns

Re: 61 let...

Neopatrně si počínal, jinak by teď nebyl v nemocnici.

0/0
20.12.2009 17:58

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: 61 let...

Neopatrně si počínal řidič, ne on.

0/0
20.12.2009 18:09

Fíl Kolíns

Re: 61 let...

Přinejmenším oba. Chodec, tedy i policista ve vestě by se neměl motat po silnici. Vždy by měl myslet především na své zdraví a nespoléhat se, že ho někdo nepřehlédne.

0/0
20.12.2009 18:23

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: 61 let...

Měl reflexní vestu, vyšetřoval na silnici nehodu. Nechápu co ti na tom není jasný. Tohle je chyba jen a pouze řidiče. Pokud by nikdo nesměl na silnici, tak by policisté museli vyšetřovat tak, že by se vznášeli 2m nad vozovkou nebo by museli zavřít celou komunikaci. Blbě prndáš a hledáš viniká kde není.

0/0
20.12.2009 18:27

Fíl Kolíns

Re: 61 let...

Takže když půjdu večer z hospody po prostředku silnice, budu mít vestu a někdo mě přejede, bude to jeho chyba? Policista měl zastavit provoz, aby se neohrožoval. Průměrný právník ho roznese. Nedivil bych se dokonce, kdyby musel policista uhradit škodu na vozidle.

0/0
20.12.2009 18:45

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: 61 let...

Ty jsi opravdu blázen. Měl puštěné majáky na autě, byl jasně vidět, žena měla svoji jízdu tomu, jaká byla situace. To neudělala. Když půjdeš pod parou z hospody, tak to bude tvoje chyba, tady to není chyba policisty - dělal svoji práci a byl řádně označen.

0/0
20.12.2009 18:55

Fíl Kolíns

Re: 61 let...

Majáky na autě někde u krajnice nic neznamenají a že měl vestu a byl v práci, taky ne. Když bude pekař v 5 ráno za špatné viditelnosti, byť ve vestě, vykládat u obchodu rohlíky, nedá si pozor a vleze nějakému vozu do cesty, čí to bude vina?

0/0
20.12.2009 19:02

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: 61 let...

On jí pod kola nevlezl, ona byla nalitá a najela do něho. Stačí ti to takto?

0/0
20.12.2009 19:05

Fíl Kolíns

Re: 61 let...

Já jsem úmyslně na ten tvůj omyl nereagoval. Podle článku opilá řidička bourala, on vyšetřoval a srazil ho jiný (střízlivý) řidič.

0/0
20.12.2009 19:07

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: 61 let...

A to je přesně ono - "podle článku". Já mám informace jiné.

0/0
20.12.2009 19:10

Kladýnko

Re: 61 let...

Je to policalt, tak nemůžeš očekávat nějaké myšlenkové zázraky. A je jak zaseklá gramodeska...

0/0
20.12.2009 19:42

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: 61 let...

Za to ty jsi krásná ukázka člověka s vysokými schopnostmi chápat psaný text a odpovídat věcně na položené otázky, co? ;-D

0/0
20.12.2009 19:46

Kladýnko

Re: 61 let...

Ano, teď jsi to pochopil správně, gratuluji!R^

0/0
20.12.2009 20:14

Babul

Re: 61 let...

Už mě to jednou smazali a není to čitelné ani po přihlášení. Takže ještě jednou:

Já jsem si vždycky zastavil dva kamiony vedle sebe na oba pruhy a pak teprve jsem si v klidu vše nafotil a změřil. Že byla kolona i pár kilometrů - bylo mě to srdečně, ale opravdu srdečně jedno. A dělal jsem to právě kvůli takovým pilotům. Ostatní samozřejmě nadávali na zdržení, ale proč bych se měl nechat zabít jenom proto, že jsem musel něco řádně zadokumentovat? A teď mudrujte.  

0/0
20.12.2009 19:02

Fíl Kolíns

Re: 61 let...

Přesně tak by to mělo být. Přece si nebude policista zbytečně ohrožovat život? Souhlasím. R^

0/0
20.12.2009 19:05

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: 61 let...

Někdy ty kamiony zastavit nelze. A co pak?

0/0
20.12.2009 19:08

Babul

Re: 61 let...

Ale lze, ono stačí i pár osobáků, ostatní se za nimi už srovnají. A jedná se především o silnice s hustým provozem, tak ti tam vždycky něco přijede. Když je slabý nebo minimální provoz, dá se to zvládnout. 

0/0
20.12.2009 19:22

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: 61 let...

Jak říkám, nejsem u dopravky, ale u SKPV. Je to možný, ale ne všude to tak můžeš udělat. To je princip, kterej se ti snažím vysvětlit.

0/0
20.12.2009 19:25

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: 61 let...

Někdy to však nejde. U dopravky nejsem, dělám jinde. Mám tam však několik přátel a moc dobře vím jak se zdokumentovává, tak jak píšete vy to není.

0/0
20.12.2009 19:07

Fíl Kolíns

Re: 61 let...

Policista prostě BYL NEOPATRNÝ, to mi nevymluvíš. To je, jako bych lezl na silnici bez ujištění, že mě nic nesrazí a pak bych byl polámaný, ale spokojený, že to není má vina. 8-o

0/0
20.12.2009 19:10

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: 61 let...

A ty jsi u toho byl, že ano? Policista opatrný byl, avšak na silnici musel.

0/0
20.12.2009 19:14

Fíl Kolíns

Re: 61 let...

Opatrný byl, jen ne, když na něj zrovna jelo auto. Stává se to denně. Pochybuji, že soud uzná řiče vinným, zvláště jestli mu vlezl do cesty, tak jak to vidíme při zastavování vozidel. V kolik hodin se to stalo?

0/0
20.12.2009 19:21

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: 61 let...

Jsem u policie 16 let a s tímto jsem se opravdu nesetkal. Vždy jsem byl svědkem toho, že se vyšetřovala při provozu. Maximálně se pouštěla doprava kyvadlově.

0/0
20.12.2009 19:09

Babul

Re: 61 let...

Kolego, na tvůj argument nemám odpověď. Já jsem to prostě dělal takhle, 15 let a přežil jsem. Jak si to dělají jiní je mě dnes už jedno. A že jsi po 16 letech služby něco neviděl, mě nepřekvapuje.

0/0
20.12.2009 19:28

mr.Humphrey Bogart

Hlavně ať se z toho tech kluk dostane a to co nejdříve

Babu bych zavřel za jízdu v opilosti a dědkovi okamžitě sebrat řidičák za slepotu,příště může přehlédnout třeba dítě.

0/0
20.12.2009 14:30

Mufu

Re: Hlavně ať se z toho tech kluk dostane a to co nejdříve

Je to těžký,když za volant si může sednout kdejakej trubka:-/

0/0
20.12.2009 15:26

xblack13

Re: Hlavně ať se z toho tech kluk dostane a to co nejdříve

doufám, že stejně konstruktivní přístup máš pro všechny jedince podobnýho ražení. Přehlédnout značku, cyklistu , přijíždějící auto a nebo policajta ve vestě to je skoro totéž

0/0
20.12.2009 16:28

ufoun

Re: Hlavně ať se z toho tech kluk dostane a to co nejdříve

jen kdyz mi tam bude nekde blikat policejauto, tak pozor davat budu vetsi, to mi nevymluvite... to se o prehlednuti cyklisty rici neda, ze by byl vyrazne oznacen modrym majakem ;-) kolikrat nejsou videt vubec... bych je pak prejel nejradsi schvalne... protoze kdyz ho srazim bude to nejspis na mne, co na tom ze jel v cernym a ma blikacku, co ale sviti jak za dusicky .... taky jezdim na kole, ale nekd ymne ti chodci u nas i cyklisti nevyvadi s udivu... asi jsou nesmrtelny...

0/0
20.12.2009 20:00

KarelV

Řidička - dvě promile???

Pokaždé, když šťastně dojedeme do cíle své cesty, blahopřejeme si k jejímu přežití.

Co dodat na adresu řidičky, která nadýchala dvě promile? - Vždyť to znamená, že se "posilnila" na cestu - jsou to cca 4 piva, anebo 4 sklenky vína, anebo 4 štaprlky šňapsu... Tohle vyžahnout a pak vyjet může jen ... Chjo! Radši už ani... (= zbytečné)  Rv

0/0
20.12.2009 13:44

Theurbanek

Re: Řidička - dvě promile???

Souhlas, kdyby nebyly ryby, nebyly by rybníky. Kdyby před jízdou nepila - nebourala by-nepřijela by policie-nestala by se tato nehoda.R^

0/0
20.12.2009 14:04

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Řidička - dvě promile???

Pokud měla dvě promile, tak je to zcela jasný. I tak se však najdou jedinci kteří ji budou obhajovat a házet špínu na policii. Za šestnáct let u policie jsem si na to zvykl. Ti co nejvíc nadávají pak volají kvůli čemukoli a když nedojedete do dvou minut, tak vyhrožují že na vás podají stížnost a hned si opisují služební číslo.

0/0
20.12.2009 14:15

český_vesničan

Re: Řidička - dvě promile???

..asi tak.....

0/0
20.12.2009 14:35

pivak

Re: Řidička - dvě promile???

2 promile, 4 piva? To urcite, to bych vcera musel mit 10 promile v krvi.

0/0
20.12.2009 14:15

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Řidička - dvě promile???

Jak u koho, záleží na konstituci a na tom jak ten konkrétní člověk a jeho organismus odbourává alkohol.

0/0
20.12.2009 14:21

ufoun

Re: Řidička - dvě promile???

ono je to trochu slozitejsi...napr:

množství alkoholu obsažené v nápoji pomocí následujícího vzorce:  hmotnost = (objem * obsah alkoholu * 0,8) / 100 [g]  hmotnost v gramech je celkové množství čistého etanolu, který je v nápoji obsažen. Objem v mililitrech a hodnota 0,8 zastupuje hustotu etanolu.

promile = hmotnost / (váha * r) [g/kg] váha je váha konzumenta v kg. Konstanta r určuje podíl vody v organismu. Pro muže = 0,7 a ženy = 0,6.

Pokles hladiny alkoholu v krvi za jednu hodinu se označuje jako faktor beta. lze vypočítat hmotnost alkoholu, který tělo odbourá za jednu hodinu:  hmotnost = váha * beta [g]   Hmotnost je zde celkové množství etanolu v gramech, které se z těla odbourá za jednu hodinu. Váha konzumenta je v kg a konstanta beta je pro muže 0,1 a pro ženy 0,085

0/0
20.12.2009 20:11

ufoun

Re: Řidička - dvě promile???

[ je jen leva hranata zavorka v niz jsou jednotky vysledku

0/0
20.12.2009 20:12

Theurbanek

Proč tolik nenávisti k dopravákům?

Ještě malá reakce k disk. "Kladýnko". Uvědomme si, že policie je represivní složka, takže mně policista může udělat ty,ty,ty anebo, je-li to uvedeno přímo v zákoně, musí mě potrestat za můj prohřešek tak jak má uloženo zákonem za povinnost.Nikoliv dopravní policie, že si může za svoji pověst sama, ale bezohlední řidiči. Kdyby jich nebylo=> nebylo by ani třeba dopravní policie. R^

0/0
20.12.2009 13:23

net.Xtreme

Re: Proč tolik nenávisti k dopravákům?

Problém je, že rychlá jízda není tak nebezpečná, ale je nejtrestanější, problémem je spíš agresivní jízda, což s tím souvisí ,ale ne nutně, kdy nějakej magor kličkuej mezi auty jak zajíc, lepí se na ně na půl metru a podobně... Prostě dopravní zákony nejsou ideální značky jsou poddimenzované, na čtyřproudých silnicích padesátky nebo třicítky jsou zbytečně málo, Pamatuj isi ve Švýcarsku jsem jel přes takové hrozné serpentýny třicítkou až padesátkou a byla tam povolená stovka;-D

Prostě nejprve musí značení (za to nemůže policie) smysluplné, musí být zajištěna parkovací místa i ve městech a pak se můžeme bavit o důsledném dodržobvání zákona.

Jinak pokuty a tak, já nevím, já bych osobně netrestal, dokud se nestane nehoda, ale ty tresty, pokud k ní dojde by museli být adekvátní, člověk, který sedl opilý za volant, nedla přednost v jízdě, vjel do křižovatky na červenou..by měl jít rovnou do basy.

0/0
20.12.2009 15:02

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Proč tolik nenávisti k dopravákům?

Rychlá jízda je právě to nejhorší, drtivá většina nehod je kvůli rychlosti. Parkovací místa by měla zajistit místní samospráva, ale není se čemu divit - každej by nejraději jezdil autem až do bytu a téměř každá rodina má dvě auta. Tresty adekvátní nejsou, to však apeluj na zákonodárce, s tím opravdu policie nic společného nemá.

0/0
20.12.2009 15:04

kliiidek

Re: Proč tolik nenávisti k dopravákům?

Bóže, to je jak do dubu.. Asi si pořídím metečku hráchu na zeď, prý už se vyrábí..:-)

Je rychlost nepovolená a rychlost nepřiměřená, přičemž na našich silnicích mezi nimi není žádná logická souvislost. Podle mých zkušeností povolená + 20 km/h = přiměřená, ale neplatí to všude...

0/0
20.12.2009 16:00

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Proč tolik nenávisti k dopravákům?

I těch 20km/h víc je rozhodujících, v 90% případů jde o metry, brzdná dráha se tou vyšší rychlostí prodlužuje.

0/0
20.12.2009 16:06

kliiidek

Re: Proč tolik nenávisti k dopravákům?

Kolik máš naježděno, s jakými auty, v jakých podmínkách?

0/0
20.12.2009 16:18

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Proč tolik nenávisti k dopravákům?

Proč tě to zajímá? Naježděno mám hodně a pokud nechápeš princip, že rozdíl 20km/h může způsobit nehodu, tak jsi asi blázen. A jen pro tvoji informaci - jezdím 20 let a bez jediné vážné nehody. Jednu dobu jsem byl u PMJ v Praze a tam se opravdu naučil řídit.

0/0
20.12.2009 16:24

kliiidek

Re: Proč tolik nenávisti k dopravákům?

Jezdím od roku 87, Š1203, Fiat 242, pak Escort, dneska Niva. To jsou soukromá auta, mám na nich asi 300 t km. Na služebních (Transity různých verzí) pak asi trojnásobek. Pokutu jsem platil dvakrát, mnou zaviněná nehoda jednou (v mlze a mrazu v severním Polsku, zbouraný nárazník, škoda do 1000 Kč). Nicméně dobrá škola.

U nás je prostě špatně nastaven systém, tak se nediv, že protestuju proti zbytečné buzeraci.

0/0
20.12.2009 16:32

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Proč tolik nenávisti k dopravákům?

Pro někoho buzerace, pro někoho zase prozměnu není dodržování zákona problémem. U nás je systém nastaven velmi mírně, hlavně co se týče sankcí. Byl bych pro jeho zpřísnění.

0/0
20.12.2009 16:37

kliiidek

Re: Proč tolik nenávisti k dopravákům?

Jsem pro zvýšení sankcí vůči těm, kteří neco opravdu způsobí.

Ale ne tzv. "peventivní kontroly" kdy tě zastaví, anižbys cokoli způsobil.

0/0
20.12.2009 17:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.