Diskuze

Od ledna by mohly televize umísťovat výrobky do pořadů za peníze

Televizním stanicím napříč Evropskou unií se v sobotu otevře možnost umisťovat do pořadů výrobky firem a inkasovat za to peníze. Počítá s tím totiž evropská směrnice Audiovize bez hranic, kterou musí členské státy EU převést do národní legislativy právě do 19. prosince letošního roku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Libor76

18. 12. 2009 18:55
super

Toto se mně líbí, není tak rušivé, jako přerušení pořadu. Samozřejmě se to nesmí moc přehánět :-)

0 0
možnosti

topič elektrárenský

18. 12. 2009 16:22
Místo Audiovize bez hranic

by se lépe hodilo Kšeft bez hranic. Že Nova a Prima doufají v nabytí platnosti novely i u nás celkem chápu, jsou to komerční televize a reklama je živí. Ale jak může v něco podobného doufat Česká televize, žijící si velmi dobře z televizní koncesionářské daně, to mi poněkud uniká. On už teď jediný rozdíl mezi veřejnoprávní a komerční televizí je v tom, že ČT zatím neumísťuje reklamu doprostřed filmů. V počtu a délce reklam jsou si už všechny televize víceméně rovny. Přidání respektive rozšíření možností o vložení výrobku do pořadu je jen o důvod víc, proč tu bednu nezapnout ani o Vánocích, stejně napříč všemi stanicemi nebude na co koukat.

0 0
možnosti

daaaanyyyy

18. 12. 2009 15:50
prodakt plejsment

nema cesky ekvivalent?

0 0
možnosti

xblack13

22. 12. 2009 13:33
Re: prodakt plejsment

úplně zbytečný je hledat český ekvivalent, když za dva roky je stejně konec světa ;-D;-)

0 0
možnosti

Ferin007

18. 12. 2009 15:36
Sankce samozřejmě hrozí

Je úplně jedno, jestli bude zpoždění den nebo rok. Kdokoliv, kdo se bude cítit neprovedením směrnice poškozen (tedy hlavně TV stanice), může podat na stát žalobu na náhradu škody s tím, že má v podstatě 100% šanci ten spor vyhrát. Stejně tam může podat EK žalobu na ČR na nečinnost, ale to asi u zpoždění v řádu dnů nehrozí.

0 0
možnosti

Cácorka

18. 12. 2009 15:16
Podprahová reklama

netušila jsem že do této kategorie zpadá i silnější zvuk reklam ale v tom případě u nás doma všechny programy takto vysílají je to dle mého názoru spíše kvalitou signálu. Můžeme zažalovat české radiokomunikace za podprahovou reklamu??

0 0
možnosti