Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD se vzdálila ODS, průzkum CVVM nepustil lidovce do Sněmovny

Hned dva průzkumy v jeden den naznačily, že preference ČSSD se opět začaly vzdalovat ODS. Průzkum STEM ze začátku prosince přiřkl socialistům 28,7 procenta, ODS o šest méně. Podle CVVM je rozdíl sedmiprocentní díky tomu, že ODS zamířila dolů. Tento průzkum také na rozdíl od STEM nechává KDU-ČSL před branami Sněmovny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

taknebotak

....

u socialistů je mi odporná jedna vlastnost a to neslušnost. Všude ve světě slušný člověk za pomoci poděkuje a u nás ta horda socanů si je vymáhá a ještě je vůči dárcům sprostá. ;-€

0/0
10.3.2010 19:52

taknebotak

...

tak to zas vypadá levice pravice na plichtu ;-D

0/0
10.3.2010 19:45

vítek z prčice

Re: hlupák a nemakačenko

Ale pánové, pánové, to přece nejsou argumenty ale pouhá plivnutí. Jinak omyl - nejsem volič ČSSD . Takže státní zaměstnanci svými požadavky vydírají stát, ale korupčníci a lobbisté nejrůznějšího druhu nevydírají - ti rovnou uvědoměle a vlastenecky kradou. Že ano? Nevím koho volíte vy, ale vaše reakce silné připomínají zoufalé vytí modrých šakalů. Představa, že za pár měsíců jim budou převrácena korýtka musí být děsivá. A neberte si Prčici do úst, tam jsme měli v osvíceném středověku pořádek. Například zlodějům se usekávaly ruce - dnes by stačilo kdyby jim byly odňaty jejich lupy k uhrazení rozpočtového schodku. A ještě něco - o Paroubkovi vůbec nebyla řeč a přesto z vás iniciativně vylétla pravá bolševická nenávist. Zamyslete se nad sebou - mlátáte pantem o bolševicích. sockách a podobně a přitom používáte bolševické manýry - udržet moc za každou cenu, demagogii a hlavně nenávist k jiným názorům (jen ji nenazýváte třídní). Nesplňujete základní kritéria pro smysluplnou diskusi. Sbohem.

0/0
22.12.2009 16:44

Jsem zloděj, proto volím ČSSD

Re: hlupák a nemakačenko

Spi sladce.

0/0
28.12.2009 9:34

Jelzin(cze)

Re: hlupák a nemakačenko

Čssd této zemi cíleně škodí (a krade mimochodem taky - neméně). Cíle všech politických stran jsou v podstatě podobné [ať už se jedná o ty oficiální, tak o ty "neoficiální"] lyší se ale cestou, jakým toho chtějí dosáhnout (alespoň co se týče těch "oficiálních" cílů). Levicové metody jsou ovšem naprosto nerealistické a utopické, u pravicových je alespoň určitá šance že budou fungovat. I přesto co si nakradou politici a jejich kamarádi.  Že komunisticko-levicové metody nefungují VÍME - všichni a stoprocentně, a pročpak se asi Paroubek snaží dostat k moci? usiluje snad o blaho Vítka z prčic? ;-) .

Resumé pro hlupáky - nahrabat si chtějí všichni, u pravicových stran je alespoň šance že se to navíc k tomu povede i pracovitým a podnikavým...

0/0
2.1.2010 16:30

vokroj

Re: hlupák a nemakačenko

Zoufale vyješ ty a ani nevíš kam

0/0
2.1.2010 19:48

Bio Illusion 2

Jsem netušil, že je v Prčici radon

0/0
22.12.2009 11:40

vítek z prčice

Re: hlupák a nemakačenko

Stále jsme se nedozvěděli, koho má volit "pilný chytrák". Není to tak jednoduché, že?

Například hodně učitelů a hasičů bude volit ČSSD a je to pochopitelné. Jsou učitelé, kteří učí Vaše děti hlupáci a nemakačenkové, jsou hasiči, kteří tahají kaštany z ohně při různých malérech, většinou za nedbalce, hlupáci, že nasazují život? Už někdy ti "nemakačenkové" nepřijeli a nepomohli? Označovat ty, kdo volí (nebo budou) někoho jiného za hlupáky a nemakačenky je manipulace bolševického typu - kdo není s námi, je proti nám, je to hlupák, nebo zločinec. A aby bylo jasné komunisty

(výraz komandír ovšem znamená něco úplně jiného) ty červené ale ani ty modré zásadně nevolím. Rv

0/0
22.12.2009 11:36

Bio Illusion 2

Re: hlupák a nemakačenko

ne, není to pochopitelné ... učitelé by měli mít alespoň minimální inteligenci a tudíž by měli potlačit svoje osobní zájmy ... nebo ne?

0/0
22.12.2009 11:38

byvalyvoliccssd2

Re: hlupák a nemakačenko

já jsem podle Paroubkova veřejného prohlášení v televizi "Politicky stupidní", protože nevolím čSSd. Ano, souhlas, je to manipulace bolševického, mafiánského či spíše přímo Paroubkova typu.

0/0
22.12.2009 11:48

chmeldis

Re: hlupák a nemakačenko

Vítku, ty běž do Prčic, státní zaměstnanci by v době krize měli být především rádi, že o práci nepřicházejí, že jimají víceméně jistou. V této době vydírat stát se mi zdá sociálnědemokraticky až odborářsky nezodpovědné. To, že je Jyrka Prasátko pro tebe ta správná volba, o tobě vypovídá v podstatě všechno.

0/0
22.12.2009 15:24

taknebotak

Re: hlupák a nemakačenko

jestli někdo volí ČSSD tak hlupák je ať je hasič nebo učitel, pokud učitel tak je obzvlášť hloupý, ten by měl jako první vědět kam sociální programy na dluh spějí a mělo by mu nejvíce záležet na budoucnosti dětí !!

0/0
10.3.2010 19:50

vítek z prčice

Re: jsem hlupák a nemakačenko ...

To je opravdu neodolatelný argument. A koho byste, pane, volil, kdybyste - ovšem hypoteticky - byl "pilný chytrák" ?

0/0
21.12.2009 23:28

perpartes

Re: jsem hlupák a nemakačenko ...

Volíš komandíry,a tady už neblbni.

0/0
21.12.2009 23:32

Okovaný robertek - manžel URB

Jsem hlupák a nemakačenko, proto volím ČSSD.

0/0
21.12.2009 22:56

Bio Illusion 2

Re: Jsem hlupák a nemakačenko, proto volím ČSSD.

;-D

0/0
22.12.2009 11:39

Bezevlas

Re: Jsem hlupák a nemakačenko, proto volím ČSSD.

No,já to tak nevidím,kolem sebe vidím lidi celkem makat,někdy od rána do večera,i o sobotách a vydělají si 15 000 hrubého,no a vřele jim doporučuju,aby pravici určitě nevolili.

0/0
27.1.2010 17:52

taknebotak

Re: Jsem hlupák a nemakačenko, proto volím ČSSD.

ale pravice jim neubírá pane, jste na omylu. To vámi propagované dávky a k nim potřebná byrokracie vám krátí platy ;-)

při vaší hrubé mzdě 15.000,- za vás zaměstnavatel zaplatí 20.100,- :-/

0/0
10.3.2010 19:56

K.U.F.R.

VV = populismus

:-)

0/0
21.12.2009 7:11

hopajda

Re: VV = populismus

Asi jste jasnovidec, težko můžou něco řešit. Český lid je pořád pouze stádo a dávaj hlas raději ODS nebo ČSSD. Pak své rozhodnutí a následky svádí na konkurenční strany. Odeeesák svaluje vinu na socany a naopak. To že vám někdo napíše slogan "Máme řešení" neznamená že nějaké maj, možná tím myslej pouze řešení jak stádo donutit volit.;-D;-D

0/0
21.12.2009 9:01

malama99

Re: VV = populismus

Můžete uvést nějaký konkrétní příklad?

Věci veřejné narozdíl od ODS, ČSSD a TOP09 uvádějí konkrétní řešení, jak toho chtějí docílit, a musím říct, že velmi konstruktivní řešení.

Výše tři zmíněné strany jen tlachají sliby, ale že by řekl jak konkrétně toho chtějí docílit, to ne.

Navíc Věci veřejné musejí opravdu bojovat o to, aby vůbec dostali v médiích alespoň minimální prostor, protože mimoparlamentní strany jsou totálně ignorovány a všude probíhají jen mediální masáže ODS, ČSSD a TOPky, občas KDU.

Samozřejmě že menší strany do médií nepustí, co kdyby se náhodou lidé dozvěděli, že současné problémy a schodky veřejného rozpočtu jdou řešit jinak a mnohem efektivněji než snižováním platů a zvyšováním daní, že....

0/0
22.12.2009 17:27

malama99

Věci veřejné!

Jedem, Věci veřejné, jedem! Držím palce! Ať v květnu máte vysoko nad 5%!

Jediná naděje na zlepení české politiky...

0/0
20.12.2009 22:23

Simakj

cesta z pekla?

Jediná šance pro změnu je volit malé strany! (Nemyslím tím teď TOP, ale opravdu ty strany které se bohužel ještě nedostaly do Parlamentu)

- Dokud si tohle lidi neuvědomí, pořád se tu bude střídat ODS / ČSSD - jeden bude házet špínu na druhého a naopak - NIC SE NEZMĚNÍ!!!

0/0
20.12.2009 19:25

vítek z prčice

oceněný ministr financí

Škoda , že tím oceněním p. Kalouska nelze zalepit tu obrovskou díru v rozpočtu, za kterou jasně odpovídá. Nebo myslíte, že ministr financí odpovídá za něco jiného? Nechat v době, kdy každému myslícímu učiteli ekonomiky (bez poradců a přístupu k řadě informací) bylo jasné, že schodek se přiblíží 100 mld. a jak víte, bude to ještě více, schválit rozpočet se schodkem 37 mld nelze slušně vůbec komentovat. Nechat v době, kdy opět bylo jasné, že malá česká ekonomika závislá na exportu, bude následovat propad zejména německé ekonomiky, platit předpoklad 3% růstu HDP - skutečnost je s opačným znaménkem a více, opět nelze slušně komentovat. Opravdu škoda, že se neporadil. Jinak myslím, že toto ocenění, vzniklo před uvedeným megaprůserem.Preferuji neoceněného Janotu nebo někoho, kdo zacpe ty obrovské díry, kterými utíkají peníze. Kalousek tímto člověkem určitě není, ten šanci měl a zahodil ji.!!

0/0
20.12.2009 17:56

1_130_202_135

Re: oceněný ministr financí

Tak to je slušné plácání zcela mimo realitu sestavování státních rozpočtů, politického zadání a procesu schvalování rozpočtu...

0/0
20.12.2009 18:31

vítek z prčice

Re: Kalouska NE Aldrin

Četl jste nepozorně. Nikdo nechválil ODS ani ČSSD, natož KSČ. Já o voze, vy o koze. Samozřejmě, šetřit se musí a to zásadně. Jde o to na kom a na čem. Opravdu věříte, že -4% učitelů, hasičů a pod. zachrání rozpočet při hromadném rozkrádání státních peněz na státních zakázkách, neprůhledném financování zbytečných úřadů ? Na to stačí pytlík od mouky, základní početní úkony a tužka. Opravdu může někdo věřit, že by rozpočet zachránil Kalousek, který odpovídá za rekordní deficit. Zmýlil se o 100 mld a u hospodářského růstu si spletl znaménko. V žádné profesi není možno se mýlit o stovky procent a více! Dovedete si představit, že by takto nědo navrhoval např dálniční mosty, které by pak spadly pod pěšími? Už by si v této profesi a to asi i v Čechách, kde je možné lecos, neškrtl. Kalousek navíc žádnou profesi nemá, rozhodně není ekonom. Tudy cesta nevede. Před 20 lety jsem spolu s ostatními zvonil klíči za vládu odborníků. Ha, ha, ha. Z odborníků se skládá jedině úřednická vláda..

0/0
20.12.2009 10:27

galandel

Re: Kalouska NE Aldrin

Neznám sice pana Kalouska a ani si nemyslím, že by nějak výrazně vylepšil či zhoršil rozpočet. V každém případě jestli si pamatuji správně získal pan Kalousek ocenění jako nejlepší ministr financí v EU. Ale je možné že se pletu už je to nějaký ten pátek a přeci jenom v hlavě nosím důležitější věci. Je ale možné že se všichni ti odborníci co mu to ocenění předali spletli a měla to spíš být anticena. Škoda že se předtím neporadili s odborníky zde na fóru :o)

0/0
20.12.2009 10:47

vítek z prčice

Kalouska NE

Preference TOP 09 jsou ostudou politického uvažování části voličů TOP je horší - a to je co říci - než ODS a ČSSD dohromady. Jsou to přeběhlíci, převážně lidovci, vedení odborně i morálně propadlým Kalouskem. Už to, že se tváří jako parlamentní strana je podvod. Do parlamentu je nikdo nezvolil a ani zvolit nemohl. Co od nich můžete čekat, co můžete čekat od Kalouska?! Zajímejte se o minulost tohoto pána, je to poučné. Nevolte TOP 09, nevolte Kalouska! Nic nezmění ani měnit nechtějí, jen by vyměnili jiné u plného žlabu. Dejte hlas menším, dosud neparlamentím stranám. !!!!

0/0
19.12.2009 23:34

abysser

Re: Kalouska NE

Snílku....

0/0
20.12.2009 2:08

Aldrin

Re: Kalouska NE

Ostudou inteligence jsou preference CSSD a KSC. Jak je videt, tak demence vetsiny cechu nezna mezi.  Na rozdil, treba od Anglie, kde si volici sami vynutili zmeny ve snaze omezit vydaje a zvratit hrozivy rozpocet, cesky Pepik slysi jen na 30 KC u doktora a milionarskou dan. Politicka strana ktera smete veskere navrhy na statni uspory a jeste rozhazuje plnyma rukama z niceho, to je teda bomba. Ale lide jako jste vy, tezko pochopi to, ze nas zahtanicni dluh dosahl takove meze, ze nemamae ani na uroky. Tesim se, az si budem muset pujcit od MMF, a pak Pablb Nebablb, bude se setrit ve velkym.

0/0
20.12.2009 9:38

Tondach

Re: Kalouska NE

Sundejte si modré mámivé brýle, škodí to rozumu ! Co říkáte očekávanému letošnímu rekordnímu schodku ? Bez Paroubka, bez ČSSD, bez KSČM....jen s Kalouskem a Topolánkem ? Taky to bude muset někdo zaplatit. taky to zadlužuje, nebo snad ne, protože to je "veledílo" ODS ?

0/0
20.12.2009 10:08

K.U.F.R.

Re: Kalouska NE

lidovců je tam 5%;-D

0/0
21.12.2009 7:13

vítek z prčice

Re: nebuďte blbí ...

Preference pro neparlamentní TOP 09 jsou ostudou politického uvažování a morálky části voličů. TOP 09 je horší než ODS (a to je co říci!) a ČSSD dohromady. Jsou to přeběhlíci, převážně lidovci, vedení odborně i politicky propadlým Kalouskem, kteří se skrývají za knížetem. Je to přesně to, co nechceme! Už to. že předstírají, že jsou parlamentní stranou, je podvod. Do parlamentu je dosud nikdo nevolil a ani volit nemohl ! Co od nich lze čekat, když začínají takto a vede je Kalousek ?! Zajímejte se o minulost tohoto pána ! Jejich preference budou mít klesající tendenci. Nevolte TOP 09 ! Nevolte Kalouska! Vsaďte na některou z menších stran! !!!!

0/0
19.12.2009 22:57

kossacek

Demagogie vítězí..

Je to k pláči. Mimochodem v Liháči oprášili staré marketingouvé fráze z dob totality jako: "dělat něco pro lidi" a "nebudeme šetřit na lidech". S tím můžu jedině souhlasit. Ušetřme ty stovky mld. například na liškách a sobech..;-D

0/0
18.12.2009 20:30

Volební lýdr

Re: Demagogie vítězí..

proč brečíš trosko? co je k pláči?

0/0
19.12.2009 0:01

monza

Re: Demagogie vítězí..

Ty!

0/0
19.12.2009 6:06

Tondach

Re: Demagogie vítězí..

A k šemu vedla marketingová fráze "řešení místo strašení" ? K očekávanému dvěstěmiliardovému letošnímu schodku ! To je tedy úspěch !

0/0
20.12.2009 10:11

Jsem

Nebuďte blbí, volme TOP 09

Topolovi a spol uz to nikdy nehodím. Presedlal jsem na TOP 09

0/0
18.12.2009 19:03

Vasco75

Re: Nebuďte blbí, volme TOP 09

Jediným blbým jsi tady ty a ještě to dáváš všem na odiv. Proč bych měl volit profláknuté politiky, kteří si pouze založili novou stranu, přitom nim už dávno dokázali, že jsou to jen pakáž?

0/0
18.12.2009 19:13

Jsem

Re: Nebuďte blbí, volme TOP 09

ajo

0/0
18.12.2009 19:15

kenx

Re: Nebuďte blbí, volme TOP 09

Po tom co předvedli lidé z pražské TOP09 už bych jim podporu nedal ani za nic. Mluvím třeba o podpoře té části pražské ODS, která je nejvíce problémová a spojená s mnoha skandály. Já tu nechci další takové praktiky, chci transparentní místní politiku s větším vlivem občanů. To aktivně nabízí VV a teoreticky o tom básní ještě Svobodní.

0/0
19.12.2009 8:11

yanna

Re: Nebuďte blbí, volme TOP 09

Naprostý souhlas. Moc jsem nepochopila to nadšení ze strany, která stojí na Kalouskovi, Parkanové a Severovi. Sestavu dokonale ještě doplňoval Šustr. :-) Asi taky skončím u VV, ať už budou mít šanci dostat se do sněmovny nebo ne. Volit ČSSD, ODS nebo TOP podle mě vyjde nastejno.

0/0
19.12.2009 18:46

pragmatik/realista

NENÍ DIVU,NEČASOVY ROZPOČTOVÉ BLÁBOLY,TOPOLOVO BIDÝLKO

MEZI DĚTMI A DŮCHODCI,JEHO KECY Z AMERIKY či Itálie,......no to naštve každého pravicového a i nerozhodnutého voliče,.....navíc průser za 100 miliard,který po sobě zanechal Nečas na socprc,tak to je ta cesta ODS do kytek,.......RvRvRv

0/0
18.12.2009 14:45

salosek

Re: NENÍ DIVU,NEČASOVY ROZPOČTOVÉ BLÁBOLY,TOPOLOVO BIDÝLKO

Zapoměl jsi na zákoník práce pana Nečase - pro lidi................RvRvRv

0/0
18.12.2009 17:08

Rosomak

Re: NENÍ DIVU,NEČASOVY ROZPOČTOVÉ BLÁBOLY,TOPOLOVO BIDÝLKO

Ten průser je Škromachova práce. Ale je jasné, že ČSSD se to do krámu nehodí a už našla viníka.

0/0
19.12.2009 20:30

chmeldis

Lidi než by se začali snažit,

budou radši volit bolševiky ve velkým.

0/0
18.12.2009 13:20

vlmach

Re: Lidi než by se začali snažit,

A proč bych měl dřít na zloděje,kteří tuto zem rozkradli?

0/0
18.12.2009 13:42

-berushka-

Re: Lidi než by se začali snažit,

Dřít na zloděje budeš tak jako tak, to máš přece jedno. Zatím jediní odsouzení byli z ČSSD (Liberta). Od té doby tu kradou všichni. Nebo opravdu věříš tomu, že Gross těch 100 mega vydělal svou prací.

0/0
18.12.2009 15:09

chmeldis

Re: Lidi než by se začali snažit,

Ale zkusit pracovat na sebe, to je povznášející. Ale musíš pravidelně, neflákat se, první vydělané peníze neprožrat a neprochlastat a vono to jde.

0/0
18.12.2009 23:51

rtzuio

Re: Lidi než by se začali snažit,

Chmeldis,Tebe bude tak16 let.;-D

0/0
21.12.2009 14:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.