- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V souvislostí s halasným zavedením páteřních tramvajových linek v Praze (což je zrušení jedněch a zkrácení intervalu u druhých) došlo k problému, který je vidět například na lince 17. Mimo špičku má nyní linka interval 5 minut. Aby ovšem Ropid splnil limit vozokilometrů, zavedl u mimošpičkových spojů jednovozové tramvaje.
To, co dříve mělo řešení, je nyní velký problém. Bezdomovci mají v oblibě MHD, to je stará věc. Vždycky si sednou a nikdo je nevyhazuje. Dříve, když se v tramvaji vyskytlo pokálené individuum, spolucestující si prostě zacpali nosy a přelezli do druhého vozu, kde se dalo dýchat. Bezdomovec měl vůz jednoduše pro sebe. Teď, když má "páteřní" sedmnáctka v sedle dne jen jeden vůz, nezbývánormálním cestujícím, než vystoupit a čekat na nový spoj. Případně také zahodit starý lístek a označit si nový.
Nektere linky tramvaji a autobusu budou omezeny, nebo zruseny a tim pribude lidi v metru. Metro prodlouzi intervali. Ceka nas krasne mackani. A nedej boze, aby se neco prihodilo teto paterni lince....
Když se rozkradou peníze tak někde chybějí.Jen tak dál a metro bude jezdit jako vyhlídkový vúz pro turisty 4krát denně
Sakra, kdy už se ten "ZLOPRCEK" přestane navážet do MHD v Praze. Je nepoučitelný, kdyby všechno fungovalo jako doprava v Praze, tak by to bylo SUPER!
Snad už mu ta ne příliš vzdálená vynucená stávka MHD zlomí vaz.
zase bude jezdit metro co začíná na Kačerově a přijede prázdný a ne zasedaný nějakejma přespolníma :))))
je škoda. Kdysi přece sloužilo pro přepravu cestujících - nebo ne?
Myslím, že je to dobře. Jde to ruku v ruce se snahou magistrátu nalákat více lidí k jízdě městskou dopravou a snížení počtu automobilů. Já sám už silně zvažuji, že nechám auto, kde musím sedět sám a poslouchat nahlas muziku, před barákem. Raději si počkám na přecpané metro, kde si za 26 korun nesednu, chytnu chřipku a budu vdechovat výpary nemytých čuňat. Dobrý nápad Ropide.
Nezlevní, pouze nezdraží ale to je taky úspěch ne?
záleží na dohodě tří stran, Ropidu, Dopravního podniku a Radě hlavního města Prahy ...
Zajimalo by me, kolik tim presne zamysleji usetrit penez - absolutni castkou a v procentech. Nejvetsi polozky stejne tvori infrastruktura a spousta fixnich nakladu... Pochybuji, ze by treba propousteli ridice. Ve finale tak usetri mozna neco za energii/palivo, ale to bude smesne. Je to jen politicka hra MHD
Myslím, že by potřebovali ušetřit tak miliardu....ona se totiž nějak poztrácela...zrovna se to usilovně audituje :-))