Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čím hůře, tím lépe - pro Klause a Paroubka

Předseda ČSSD Jiří Paroubek se odmítl zúčastnit televizní besedy, protože mezi jejími účastníky nebyl jiný předseda. Miroslav Kalousek je pouhým partajním podpředsedou. Eduard Janota jen ministrem vlády, kterou sociální demokracie spoluskládala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hksen

Souhlas

ano, naprosto přesné

0/0
29.12.2009 15:57

vokroj

Když to byla tak důležitá porada,

tak proč tam šéfové ostatních stran nebyli? To mi v článku chybí ....

0/0
19.12.2009 11:41

papazian

A má pravdu, to se musí uznat!

Člověk se má bavit jako rovný s rovným.

0/0
19.12.2009 11:17

RonnieV

No to se povedlo

pan autor si v jedné větě stěžuje, že aby novináři náhodou nevypadali nespravedliví k Paroubackovi, musejí k jeho kritice násilně roubovat i kritiku jiných, a vzápětí totéž udělá sám - s Klausem (který těch možností jako prezident vážně moc nemá). A ještě lepší je, že ta věta "Václav Klaus se obrozenecky zaobírá národními zájmy, ale je schopen je obětovat pro mstu na své rodné straně" by se dala nenásilně parafrázovat: Pan autor se obrozenecky.... pro mstu na Václavu Klausovi;-D

Nic to ovšem nemění na tom, že Parouback a spol. ženou tuhle zemi ke státnímu bankrotu mílovými kroky a zbabělý pan předseda Topolánek jim zdatně sekunduje. A tupé voličské stádo je nepoučitelné a zase se dá koupit za třicet - ani ne stříbrných, ale kaček u doktora.;-€

0/0
14.12.2009 17:21

pepulín

Proč zase Klaus

Nezajímají mě tlachy autora článku. Ty ani nestojí za to je číst. Znovu se bavím tím, že vždy do každé otázku musí být vtlačen prezident Václav Klaus. Musím se smát větě: "Vůbec se nepokusil využít svých občanských i ústavních možností a

nepodpořil rozpočtový pokus Fischerovy vlády." Má autor článku vůbec představu co měl prezident udělat, když v podstatě nemá žádné kompetence a poku něco udělá, tak je za to kritizován. Já bych ji rád četl. Hlupáků se dá jen těžko vyhovět.

0/0
14.12.2009 13:20

rbursik

Re: Proč zase Klaus

on hlavně prezident by mě být představitel cšech občanů země a ne záložka ve své další knize, napsal bych že?

Radim Buršík

0/0
14.12.2009 14:04

sir.HUMPREY.

lépe pro Klause? V čem?

8-o;-D

0/0
14.12.2009 13:14

ziggi

Klausovci či paroubkovci = jedna banda.

0/0
14.12.2009 13:09

.Ahaman.

No jo, Kučera........co taky jiného z něho mohlo vylézt

Tihle pravdoláskovští novináři si nenechají ujít jedinou příležitost, jak si kopnout do Klause a spojovat ho s Paroubkem. Co na tom, že ODS umožnila levicový rozpočet schválit.:-P

0/0
14.12.2009 13:05

Harry_sportsman

Tak nevím

Jednou je Paroubek kritizován proto, že je ve sdělovacích prostředcích příliš často, že reaguje na články pojednávající o něm či o ČSSD, když pak do jedné TV debaty nepřijde, je redakcí MFD kritizován rovněž. Prostě jako kdysi Rudé právo - ať udělaly USA či jiná "imperialistická země" cokoliv, vždy to bylo podle tehdejších soudruhů redaktorů špatně (např. dnešní redaktor MFD Páral by mohl vyprávět ...)

A k tomu opěvovanému Janotovi - včera zemřelý držitel Nobelovy ceny za ekonomii Samuelson by mu nejspíš vysvětlit, že dělat v době krize jen jednostranné škrty je ekonomický nesmysl.

0/0
14.12.2009 12:55

vokroj

Je to jen a jen blábol,

ze kterého není zřejmé, co je názor písatele, co je z případného vyjádření Paroubka, či jiného, atd., atd. ... to se tedy, nehledě na názory, autorovi hrubě nepovedlo   8-o

0/0
14.12.2009 12:53

miromax

REZERVY

po Sobotkově hospodaření...

0/0
14.12.2009 8:40

singlemalt

Re: REZERVY

no ba, o těch by mohla jen ČSOB dlouho vyprávět;-D

0/0
14.12.2009 8:41

Leporelo z lepenky 12

Re: REZERVY

R^

0/0
14.12.2009 13:02

Íčko-Berija

Ano,psychika radaktorů a spolupracovníků redakce

Mladé fronty včera,dnes a zítra prochází po porážce mateřské strany těžkou zkouškou.

0/0
14.12.2009 8:36

singlemalt

Re: Ano,psychika radaktorů a spolupracovníků redakce

tak co je tam konkrétně špatně?

0/0
14.12.2009 8:38

pomocný učitel

Re: Ano,psychika radaktorů a spolupracovníků redakce

bohužel neodpoví, jako nový Dimunův nick na to nemá dukáty;-D

0/0
14.12.2009 8:45

singlemalt

Re: Ano,psychika radaktorů a spolupracovníků redakce

škoda, třeba by překonal i Sobotkovy úspory.:-)

0/0
14.12.2009 8:47

Leporelo z lepenky 12

Re: Ano,psychika radaktorů a spolupracovníků redakce

;-D;-DR^

0/0
14.12.2009 13:02

Íčko-Berija

Re: Ano,psychika radaktorů a spolupracovníků redakce

Otázka zní:co je tam správně?

0/0
14.12.2009 8:54

singlemalt

Re: Ano,psychika radaktorů a spolupracovníků redakce

:-/ asi se nedala čekat  lepší odpověď. To rejzir alespoň pobavil:-)

0/0
14.12.2009 9:00

jajaja59

Re: Ano,psychika radaktorů a spolupracovníků redakce

rezervy po Sobotkově hospodaření ;-D;-D;-D

0/0
14.12.2009 9:54

Harry_sportsman

Re: Ano,psychika radaktorů a spolupracovníků redakce

Co je tam špatně? Že je ten článek neobjektivní a (jako obvykle) jednostranně zaujatý ... ;-)

0/0
14.12.2009 12:42

rbursik

Re: Ano,psychika radaktorů a spolupracovníků redakce

dívím se vám proč zde píšete a nevyužíváte prostoru vaší mysli blíže.

Radim Buršík

0/0
14.12.2009 14:06

Hrdý Budžes

Souhlas

Az na ten "temer" programovy populismus. Nahradil bych sluvko temer za zcela.

0/0
14.12.2009 8:32

rezjir

Jo a pan Janota by měl jako expert přes finance

chodit kanálama, neboť svého času odsouhlasil zavedení rovné daně, teď  připouští, že se díky tomu dostaly státní finance do krize, a že tu progresivní daň bude třeba zavést.

A především nás do krize dostal Topolánek s Kalouskem, protože zavedli ty daňové změny, aniž změnili veřejné výdaje. Příliš spolehli na tu proslavenou Lafferovu  křivku. A navíc ještě prošustrovali ty rezervy na ministerstvech, které tam zbyly po Sototkově hospodaření.

A co se toho formátu pořadu týče, vskutku tam měl pozvat ten Moravec spíše Sobotku než Paroubka.  

0/0
14.12.2009 7:56

pomocný učitel

Re: Jo a pan Janota by měl jako expert přes finance

rezervy na ministerstvech, které tam zbyly po Sototkově hospodaření - to je citát z Ezopových bajek nebo přímo oxymoron?

0/0
14.12.2009 8:31

singlemalt

Re: Jo a pan Janota by měl jako expert přes finance

Tedy rejzire, věta:"A navíc ještě prošustrovali ty rezervy na ministerstvech, které tam zbyly po Sototkově hospodaření. " překonala všechno, co kdy na světě všichni Goebbelsové dohromady napsali.:-/

0/0
14.12.2009 8:34

rezjir

Popírate snad tuto větu?

"Ještě k 1.1.2008 bylo v rezervních fondech ministerstev 96,5 miliardy korun, z velké části šlo o prostředky, ušetřené ještě za vlády ČSSD."

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/bohuslav-sobotka.php?itemid=6544

A tento výrok Kalouska z 26.1. 2009: "Vláda využije v rozpočtu rezervní fondy ministerstev. Vláda rozhodla převést všechny rezervní fondy jednotlivých ministerstev v objemu více než 40 miliard korun do příjmů státního rozpočtu. Částí těchto prostředků byly posíleny oblast rozvoje venkova, oblast vysokého školství a prostředky Podpůrného a garančního rolnického a lesnického fondu. Zbylých 31 miliard vláda využije i na snížení schodku rozpočtu. Při jednoprocentním letošním růstu ekonomiky by měl být schodek státního rozpočtu 73,3 miliardy korun. Schválený návrh státního rozpočtu počítá pro  s deficitem 38,1 miliardy korun. Rozpočet počítal s odhadem růstu ekonomiky ve výši 4,8 procenta.

0/0
14.12.2009 9:20

Hrdý Budžes

Re: Jo a pan Janota by měl jako expert přes finance

Nechapu co mate proti rovnosti obcanu?

Nebo snad se rovnost tyka jenom prav a povinnosti uz ne?

Jak byste se asi tvaril, kdyby nekdo navrhl odstupnovat volebni pravo podle vyse prispevku na danich, zdalo by se vam to fer a v duchu proklamovane rovnosti?

Jdete uz s tou prihlouplou progresivni ulitvbou plebejske zavisti do zadnice, ekonomicke duvody nema, vedi a rikaji to vsichni, takze pokud se nestydite kojit si sve komplexy na schopnejsich a uspesnejsich, tak budete zakonite potrestani jejich neloajalitou eventuelne utekem. Jako za Husaka.

0/0
14.12.2009 8:35

jajaja59

Re: Jo a pan Janota by měl jako expert přes finance

Zřejmě si vzpomeneš, že spolu téměř vždy souhlasíme. Ale síla volebního hlasu dle výše odvodu do státní kasy, to není úplně špatná myšlenka a už jsem ji někde i rozváděl. Stejně jako sílu volebního hlasu dle věku.

0/0
14.12.2009 9:58

Harry_sportsman

Re: Jo a pan Janota by měl jako expert přes finance

To je stejně inteligentní, jako kdybys chtěl dát sílu volebního hlasu např. podle velikosti údu ...

P. S. Když bude síla volebního hlasu dle věku, tak vyhraje strana, která slíbí důchodcům trojnásobné navýšení důchodů. ;-D

0/0
14.12.2009 13:00

komentator-1

Re: Jo a pan Janota by měl jako expert přes finance

rezjire, asi jste měl těžkou neděli, ale Janota jako náměstek ministra financí nemá naprosto žádnou pravomoc něco jako rovnou daň schvalovat či zamítat. Souběžně se zavedením rovné daně byl zaveden institut superhrubé mzdy, takže průměrné zdanění bez započítání odvodů na soczdrav pojistky činí nějakých 22,5% a výpadek způsobený zrušení progrese činí cca 4mld korun ročně. To není suma, která by zavinila jakýkoli ekonomický problém země. To jen ČSSD huláká, jak je potřeba zdanit nejbohatší, jenomže těch je málo a i když jim nasázíte 50% daň, tak bez ohlednu nemorálnost takového opatření, dostanete z těch pár desítek tisích nejlépe vydělávající maximálně jednotky miliard, ne víc. Zcela pomíjím fakt, že čím bohatší člověk, tím snažší je pro něj se zvednout a odejít jinam a tam platit daně.

Je mi líto lidí, kteří se nechali zblbnout kecy Paroubka a podobných "expertů"

0/0
14.12.2009 8:39

rezjir

Pro autora i všechny nad ním

Nediskutoval jsem efektivnost, spravedlnost a výnosnost, resp. ztrátovost rovně daně, pouze jsem konstatoval, že pan Janota ji opět připouští nutnost jejího zavedení.

0/0
14.12.2009 9:05

Lavet

Re: Pro autora i všechny nad ním

Asi jsem uplne blbej, ale my nemame progresivni dan? Ja platim cca 23% a moje zena cca 18%, to je rovna dan? Ja tomu nerozumim.

0/0
15.12.2009 15:17

rezjir

Re: Pro autora i všechny nad ním

Ale když budete vydělávat majlant, tak také z něho budete platit ttěch 23%,

0/0
16.12.2009 7:01

jajaja59

Re: Jo a pan Janota by měl jako expert přes finance

rezervy po Sobotkově hospodaření

;-D;-D;-D

0/0
14.12.2009 9:54

Bouše

K tomu není co dodat - velmi trefný článek.

R^ R^ R^

0/0
14.12.2009 7:56

rezjir

Tak to už je paranoa nejvyššího stupně

Tak pouhý poslanec pan Paroubek může za vše. To nemá logiku. A navic Topolánek se dostal k lízu diky Kubiceho zprávě, tedy faulu. A kdo s čím zachází, tím také schází. Projevili tehdy publicisté  a poliitici nějakou odpovědnost?

0/0
14.12.2009 7:41

Bouše

Re: Tak to už je paranoa nejvyššího stupně

Přečti si ten svůj výblitek a pak se znovu zamysli nad významem slova paranoia. Pasuje totiž přesně na tebe. :-P

0/0
14.12.2009 7:58

rezjir

Re: Tak to už je paranoa nejvyššího stupně

Nevím, co má co společného s paranoiou tvrzení, že díky Kubiceho zprávě, z níž se nepotvrdilo nic, ale vůbec nic, se Topolánek dostal k lízu. To tehdy připustil na stránkách Mladé fronty Dnes i ten Kučera (i když to už nevím jistě, zda on) s tím,že účel světí prostředky.

0/0
14.12.2009 8:05

Bouše

Re: Tak to už je paranoa nejvyššího stupně

Nepotvrdilo se nic jenom proto, že zmanipulovaný soud "uvěřil" tomu, že výraz "na stole bude pět", doplněný odpovědí "ano" na dotaz "v českých?", je vlastně šifra, která znamená, že u stolu bude jednat pět českých ministrů. Takové hovadině uvěří možná dítě základní školy. :-P

 

Ale jak to všechno souvisí s tím, že Paroubek kvůli své osobní nevraživosti vůči ODS a Topolánkovi škodí Česku ? :-/

0/0
14.12.2009 8:28

rezjir

Re: Tak to už je paranoa nejvyššího stupně

no a nedívite se, když už Topolonák s Langrem o Špidlovi řekli, že se podobá Berijovi?

a i kdyby ten soud neuvěřil, že jde o šifru, tak pokud by svůj rozsudek opíral pouze o výrok obžalovaného, tak by se jednalo o velmi slabé zdůvodnění. Ani přiznání obžalovéného, že zločinu dopustlil, není možné považovat za důkaz, že ten zločin spáchal.  

0/0
14.12.2009 9:26

pepinuvhrnec

Re: Tak to už je paranoa nejvyššího stupně

R^R^R^

0/0
14.12.2009 8:54

Dan63

Bůh

 Historie nám nabízí nafoukance, namyšlence, kteří nedokážou sebereflexi poznat vlastní tvář a vlastní chování, nedokáže odhadnout své možnosti a poznat, jak daleko mohou zajít ve svém narcismu a domnělé neomylnosti, nepostrádatelnosti a myšlence, že jsou ONI a pak je teprve Bůh. Pán Paroubek je již totálně mimo realitu současnosti a je jenom otázkou času, kdy nastane konec, kdy překročil metu slušnosti, arogance a myšlenky božství, neomylnosti a pohrávat si s myšlenkou vyvolenosti snad vyšší moci. To  to tady bylo mnoho krát a vždy to dopadlo stejně a to v hlubinách zapomnění a ironického úsměvu a k tomu se blíží p.  Paroubek,  který se nechává za peníze vychvalovat, oslavovat a tvářit se, že o této ubohé maškarádě nic neví. Nebylo to již v antickém Římě?

Přeji hezký den - všem. R^R^

 

0/0
14.12.2009 7:26

onemar

Re: Bůh

R^

0/0
14.12.2009 7:29

záchodová_mísa

Re: Bůh

Mas pravdu ale bohuzel mu to docela dost zabednencu zere. To mame za to ze jsme narod ateistu. Buh na nas sesla bic bozi v podobe Jirky;-)

0/0
14.12.2009 18:34

Deratizátor

Autor je zujatý.

Pokud by chtěl být opravdu objektivní, tak by připoměl (ne)účast soudruhů z ODS. Jaksi zapoměl, že ta se na změnách podepsala také. Možná i rozhodujícím způsobem. Ale tohle autorovi asi nejde moc do krámu, tak o tom radši pomlčel.

0/0
14.12.2009 7:10

Martin Kostera

Karma

Velice trefný popis...R^

0/0
14.12.2009 7:06

babacek

Vladimír Kučera - Karma !!!

Již velice dlouho jsem nečetl tak objektivní a vyvážený článek.R^R^R^

Sice vím, že paroubkovci semnou souhlasit nebudou, ale nevadí. ;-D

0/0
14.12.2009 6:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.