- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A že zrovna Siemens - tedy společnost, která má v otázkch hodnocení životního prostředí "dlouhodobé vysoké renomé"....
má zadarmo reklamu a tabulkáři další protabulkované peníze. Nečtěte každý blábol co někdo za naše společné peníze vytvoří. Hra o dostavbu tepelného zdroje pro Prahu začíná.
jistě nedělá celý obraz Prahy. Ale Hammer pro městskou policii mi nepřijde moc ekologický i kdyby v něm strážníci měli šlapací pohon. Špína kam se člověk podívá, psí extrementy a absolutně free stavební firmy je také vizitka v podobné kategorii. Možná to už pár lidí také poznalo-v Londýně, Příži, Frankfurtu můžete chodit v dešti a přesto si boty neušpiníte. V Praze nemá cenu ani rozvíjet čistění bot, protože tady se stačí projít v centru po pěší zóně a můžete jít zase k čističi.
O boty nejde, jde o ty nekonecne kolony aut, ktere znemoznuji se dopravovat normalne na kole bez obav o zivot.
Brali v uvahu emise CO2, takze nejde o ekologicnost, ale pouze o miru ekofasismu v jednotlivych mestech. Bez tohohle by to ale mohl byt zajimavy zebricek. Skoda.
aspoň mladí šikovní Češi kteří umějí jazyk a něco pořádného dělat si můžou vybrat lepší místo k životu! V Praze se stačí podívat na téměř kterýkoliv chodník nebo fasádu a dělá se vám zle! O ovzduší ani nemluvím. No je to jako se vším - na západě od války makali na obnově, zatímco my jsme budovali socialismus
jak velký grant dostali na tuhle nesmyslnou studii? Dvacet megaeuro??
ke všemu přiznají a aby byla vidět jejich aktivita,tak si i něco málo přidají.Kdo projížděl v Porůří v noci,kdo viděl kanalisaci v Italii,nebo navšívil Francouzký venkov a velkoměsta obvzláště na jihu,tak si udělá o ekologickém prostředí svůj názor.Praha má velkou rozestavěnost,protože se tu dlouho žilo bez běžné údržby,ale v podstatě je Praha oproti jiným západním městům čistá.
Praha je velmi špinavá, a to zejména kvůli automobilismu, který ji doslova dusí. C centru téměř není zeleň a upřednostňují se stavby pro auta místo staveb pro železnici a MHD a tak dál. Praha má navíc objektivně nízkou kvalitu života ve srovnání se západoevropskými městy. A jak by ne, když na magistrátu pro samé kradení nemají čas na práci.
"Nejzelenější evropskou metropolí je Kodaň, která konferenci OSN hostí. "
Taktika stavebních firem je jednoduchá. Přesvědčit všechny, že dálnice, která nespojuje velká města, nedává smysl. Přitom logika je právě opačná. Tranzitní doprava by měla velká města míjet. Jenže pak by nebyla poptávka po stavebním řešení dopravních problémů.
Přesně, dálnice se musí městům vyhýbat, kromě toho musí být k dispozici náhradní trasy pro případ, že se stane třeba nehoda a je třeba to vyřešit objížďkou, nějaké souběžné komunikace to chce.
Podobně je to s vlaky, nakoupíme superrychlá pendolína (na české poměry) a pak je budeme omezovat, aby neměla jiné intervaly než ostatní vlaky...
že Praha neskončila poslední. Je to jedno z nejšpinavějších hlavních měst v Evropě, Ulice se, kromě nejbližšího okolí radnic, prakticky neuklízejí, o špíně na chodnících nemluvě. Vzduch je trvale zamořen výfukovými plyny z aut, která přičiněním magistrátu ve stále větším počtu zamořují město. Hluk od aut a špatně odhlučněných tramvají je trvalou kulisou Prahy. Zelené plochy mizí před očima jsouce nahrazovány různými odpornými betonovými krychlemi, proti kterým je sídliště Jižní Město krásná čtvrť. Pane Béme i vy další na Magistrátu, dejte si výsledky tohoto průzkumu povinně zarámovat do každé kanceláře a přestaňte už konečně toto krásné historické město ničit.
Přikládej míň uhlí, Antoníne, a hned bude čistěji...