Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dopravní podnik „utopil“ miliony v neúčinné reklamě na Opencard

Pražský Dopravní podnik vyhodil miliony korun za zbytečnou reklamu projektu Opencard, ukázal audit. Některé projekty totiž auditoři ze společností Nexia AP a A. T. Kearney označili jako nesouvisející s projektem, další pak za v podstatě okrajové a zčásti neefektivní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

celim

Magistrát je stavební firma na tunely!

Dnes jsem se dozvěděl, že je na obzoru další tunel! Magistrát bude mít nový web! Cena bude 160 MKč!No a podmínky jsou opravdu tak šikovně napsány, že v tendru může zvítězit jedna konkrétní firma(která se dozajista angažovala sepsáním konceptu podmínek!)Rv!! Odborníciz oboru tvrdí, že by se to dalo zvládnout za cca 24milionů korun(15% !!!) to je dost velký rozdíl?! Teda když si ještě uvědomíme, že OpenCard je skoro za čtyřnásobek ceny, která by měla být reálná( rozsáhlejší projekt z Plzně, kdyby se měl aplikovat místo na 70000 karet na 400tisíc v Praze, tak by vyšel tuším asi na 250 milionů, a na blízkou částku vyšly i InKarty ČD), tak si říkám, jakých tunelů bychom se dočkali v případě konání OH;-O

0/0
8.12.2009 20:23

Martin Šubrt

:-)

To je zajímavé, jak z DP tekly desítky miliónů, ale aby se nyní ušetřily, musí se omezovat provoz linek a propouštět. Horší je, že to už tři roky všichni věděli, že spousty peněz z DP utíkají na marketingu, za který jsou maximálně třetinové služby. A to za tichého, vlastně hlasitého,  souhlasu BNV....  

0/0
8.12.2009 15:15

zberanek

Je třeba odměnit vyníky

Rozhodně by se v této republice konečně mohla hnout zažitá schemata a za špatnou práci by měli být vyhozeni odpovědní lodé z magistrátu, dopravních podniků. Pochopitelně souběžně s tím mohou probíhat trestní oznámení a vyšetřování orgánů činných v trestním řízení. Pokud se tak nestane, pak se budou politici nám hlupákům jen stále smát.

0/0
8.12.2009 14:23

Spanker

Re: Je třeba odměnit vyníky

Protože vynikají?

0/0
8.12.2009 14:41

celim

Re: Je třeba odměnit vyníky

To nic, to je jen překlep! Y a i jsou hned vedle sebe

0/0
8.12.2009 20:24

noboty666

Re: Je třeba odměnit vyníky

Na jake klavesnici?

0/0
9.12.2009 19:35

ChorcheCh

Největší reklamu na Bémcard dělá idnes

Jen až se provalí, kolik milionů za to má ;-D

0/0
8.12.2009 14:18

danny44

Auditor shlédl...

Auditor shlédl spot a rozhodl, že je neúčinný..... Auditor je odborník na reklamu? 8-o

0/0
8.12.2009 13:19

Xladi

Re: Auditor shlédl...

Na to nemusí být odoborník, reklama má teoretickou účinnost, a když se porovná počel lidí před reklamní kampaní a po ní, vynaložené náklady, tak se zjistí jestli byla reklama účinná nebo ne.

0/0
8.12.2009 14:06

Nevím123

Re: Auditor shlédl...

a tím porovnáním počtu lidí před kampaní a po kampani tedy zjistíme... úmrtnost na kampaň - pokud se počet lidí PO snížil, případně porodnost kampaně - pokud se počet lidí PO zvýšil.  A pak budeme analyzovat, kolik lidí při ní zemřelo smíchy, kolik nadšením, kolik nudou a kolik vzteky. A z toho pak schopný auditor za pár milionů udělá krásný audit a zprávu¨;-) tomu říkám účinek. Výsledkem auditu je pak vypočtená hodnota účinnosti kampaně vyjádřená například počtem mrtvých na jeden milion mediálních nákladů - tzv. mediamord koeficient, reklamními agenturami též nazývaný "masakr rating". Takže jsem vás tímto vyvedl z omylu - jak vidíte, člověk MUSÍ být odborník...

0/0
8.12.2009 16:57

danny44

Re: Auditor shlédl...

A to se zjistí shlédnutím spotu ? ;-)

0/0
8.12.2009 20:45

celim

Re: Auditor shlédl...

No ono se spíš jedná o téměř zbytečnou reklamu. Stačilo polepit všechnya vozidla DP propagačními materiály a to by až tolik nestálo, protože by postačilo zaplatit někoho, kdo by to napsal a nechat to vytisknout a bylo by to! Plakátovací plochy by měli stejně zdarma, takže při dejme tomu 10000 plakátech a 100Kč za kus by to byl jeden milion na reklamu, která by se vhodně zvolenými texty byla dostatečně účinná a nebyla by ani drahá. Stačí se podívat na kolik to vyšlo Plzeň a jejich náklady vynásobte dejme tomu 6x(70000 karet oproti 400000 v Praze)!!

0/0
8.12.2009 20:31

danny44

Re: Auditor shlédl...

Pokud by to byla zbytečná reklama (třeba z Vámi uváděného důvodu), pak souhlas!Ale prostě nechápu, jak auditor (tedy odborník na účetnictví) může shlédhnutím spotu 8-o hodnotit jeho účinnost....

0/0
8.12.2009 20:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.