Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komise našla nedostatky u padesátky právníků, většinou nesouhlasí data

U třetiny ze 157 doktorů práv, které v uplynulém víkendu prověřila vyšetřovací komise Západočeské univerzity, se našly nedostatky v dokumentaci. Uvedl to rektor univerzity Josef Průša. Nejčastějším problémem byly nesrovnalosti v datech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ropuska

Kindl a spol.

Asi  jsem úplně mimo, ale nechápu, proč se ukazuje jen na ty, co podvodně získali tituly.Ruku v ruce s tím jde, že jim to někdo musel umožnit.A kdo asi?Kindl a jeho přátelé, kteří nejčastěji figurují u podezřelých obhajob diplomových prací. Když jsem četla diskuze čtenářů s Kindlem, žasla jsem, kolik má "fanoušků".Tolik tam bylo otázek na to, jestli on bude podávat trestní oznámení na toho a na tamtoho.Jedině tímto jsme směšní. Kindl by už dávno měl být vyšetřován pro podvod, nebo třeba pro přijímání úplatku. Šikovné orgány činné v trestním řízení by něco našly.Ale chce někdo?!Chcemy my? Potom to ale musíme dát najevo.Lidi, vždyť se pořád jen navzájem urážíte. Respektujme názory druhých.Ale hlavně se nenechme klamat a trvejme jako národ na řádném vyšetření plzeňské kauzy (ačkoliv nevěřím, že třeba Gross mohl vystudovat na pražských právech).Pořád od vás čtu, jaký jsme národ idiotů a podobně. Ale vy nejste idiot, vy taky ne, ta paní taky ne, a já taky ne, tak kde vlastně máte ty idioty?

0/0
8.12.2009 9:27

pemin

Re: Kindl a spol.

Ja bych neobvinoval hned urcite osoby. Jde o problem plzenske fakulty. I Kindl mohl nekde udelat chybu, ale aby dokazal oblbnout celou fakultu, kde je spousty kontrolnich mechanismu? To se mi nezda. At to prosetri, ale do te doby at se nikdo nevyjadruje k osobam, ktere v tom ucinkuji!!

0/0
8.12.2009 15:07

Já, Claudius

800 titulů JUDr v Plzni?

za posledních pár let? Začínám nabývat dojmu, že u nás už je víc právníků než lidí.

0/0
8.12.2009 5:40

cromagnon

Již se přišlo na to, kdo bude splácet státní dluh

:-)

Přecejenom je to pálka.

:-)

0/0
8.12.2009 4:57

cromagnon

Na nic nepřijdou

:-)

Prostě JUDr bez přijímaček. Může nastoupit kdekoliv.

:-)

0/0
8.12.2009 4:53

cromagnon

Re: Na nic nepřijdou

Našich 500000 nezaměstnaných z kdysi slavných podniků, feťáci, bezdomovci, zbohatlici - ti prostě do práce nemusejí.

:-)

0/0
8.12.2009 4:55

pemin

Re: Na nic nepřijdou

neuvěřitelná kravina, ten Váš příspěvek

0/0
8.12.2009 15:08

petrph

máme nový seriál

Takže, jestli ty jména budou pouštět do médií postupně, každému dají tak 14 dní slávy aby zase přes noviny odpovídal u kterého už mrtvého profesora dělal všechny zkoušky, a kde ztratil originál indexu, tak to máme seriál nna dva roky

0/0
8.12.2009 4:43

Ochlupoun

No jo, bude hon na čarodějnice

Mě tak trochu fascinuje jak úžasně malý mají lidé smysl pro spravedlnost. Možná pro právo, chcete-li. Všichni to chápou jako problém těch "problémových" studentů, absolventů, kteří získaly svůj titul za 2 měsíce prázdninového studia. Všichni by strašně rádi viděli Rapkove index. Mě by spíše zajímalo proc a jakým mechanizmem se tato dáma dostalo do dozorčí rady ČSA, ale to není podstatné. To co podstatné je, že nikoho nezajímá kdo je odpovědný za to, že někdo za ty dva měsíce vystudoval. Tam je ten problém. Závidíme někomu kdo obelstil systém, nejraději by jsme ho pověsili za koule (či za něco jiného) do průvanu a naše malé čecháčkovství nám brání pochopit, že problém je jinde. Obyčejná lidská závist, že my jsme nevystudovali, ale tamten lump úředník to zvládl za dva měsíce. Teď uděláme hon na "falešné" studenty, vymyslíme zákon abychom jim mohli sebrat tituly, pak prohrajeme pár soudních sporů a vše zmizí v propadlišti dějin. A skutečný viník zůstane jako vždy nepotrestán.

0/0
8.12.2009 3:16

Ivan Langer

Jen nevim

zda uz JUDr. Rapkova nasla original svyho indexu ;-D

0/0
8.12.2009 1:23

pemin

Re: Jen nevim

pani primatorka neni Judr. a index se nasel na fakulete a psalo se to asi jiz pred mesicem[>-]

0/0
8.12.2009 15:09

asphaltpresse

samí krásní lidé...

http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:9.5._2009_Praha,_And%C4%9Bl_-_Milan_Jan%C4%8D%C3%ADk.jpg

0/0
8.12.2009 1:11

Ivan Langer

Re: samí krásní lidé...

taky jeden poctivej pravnik :))

0/0
8.12.2009 1:22

Joooudas

Re: samí krásní lidé...

Ta Češková je taky právník, ale z Prahy... No a tomuhle by člověk dal korunu: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Milan_Kindl_2009_001.jpg

0/0
8.12.2009 3:05

pemin

Re: samí krásní lidé...

Chtěl bych vidět vás :-D Pokud je uvidíte na ulici mezi vámi, nebude to nic divného, takových lidí denně potkáte tisíce :-)

0/0
8.12.2009 15:10

buranumdopamatniku

Boze, kdy tohle skonci ?

Cesi uspesne  obhajili  sve misto  podvodniku.

0/0
8.12.2009 0:26

Ivan Langer

Re: Boze, kdy tohle skonci ?

ano, to vi pouze pan Buh

0/0
8.12.2009 1:24

Joooudas

Re: Boze, kdy tohle skonci ?

Pan prezident?? ;-)

0/0
8.12.2009 3:05

edcd96f7

Re: Boze, kdy tohle skonci ?

;-D

0/0
8.12.2009 3:10

mlady volic kscm

no dobra, to by bylo 50 pravniku v prazske ods

ale co ti ostatni modri pravnici?

0/0
8.12.2009 0:20

Chytracisko

takzvaný vědecký doktorát s titulem Ph.D.

Je vidět že už se v tom redaktoři POMALU začínají orientovat. Po těch pár měsících je na čase, tak ještě zjistit co to je věděcký doktorát a bude to zase o kousek lepší.;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
8.12.2009 0:10

technik

Na vině je jen a jen zkorumpovaná škola a komunistická devas

komunistická devastace hodnot. Jakmile se odstranil všudepřítomný komunistický plot strachu a represe, člověk vychovaný VUMLy a marxismem-leninismem ukazuje své pravé vlastnosti. Nahamtat na všem, ať jsi politik, dělník, podnikatel nebo profesor na fakultě. Absolutní ztráta morálky.

0/0
8.12.2009 0:07

Já, Claudius

Re: Na vině je jen a jen zkorumpovaná škola a komunistická devas

Sebekritika je někdy zdravá!

0/0
8.12.2009 5:42

mlada_fronta

Češi opět dokázali devalvovat obecně uznávanou věc

Českým VŠ nemělo být nikdy umožněno otevírat PhD studia a udělovat tyto tituly. Češi opět prokázali svou úskočnost a šmejdství tím, že tento obecně uznávaný titul zrelativizovali a zesměšnili. Není to jen problém Právnické fakulty ZČU, kde se rozhodli PhD rovnou prodávat, ale i mnoha jiných českých VŠ, kde se uděluje PhD za naprosto neadekvátní výkony PhD studentů.

0/0
7.12.2009 23:28

Sub7

Re: Češi opět dokázali devalvovat obecně uznávanou věc

A nemohl byste mi doporučit, kde bych se mohl k  PhD studiu přihlásit u Vás na Marsu (mimochodem na Marťana umíte velmi pěkně česky)?

0/0
7.12.2009 23:56

mlada_fronta

Re: Češi opět dokázali devalvovat obecně uznávanou věc

... já jen pevně věřím, že nikde - ani na Marsu - není možné se do PhD studia pouze přihlásit, ale je třeba složit přijímací zkoušku svou náročností odpovídající státní zkoušce Mgr / Ing studia v daném oboru.

0/0
8.12.2009 0:52

mlady volic kscm

Re: Češi opět dokázali devalvovat obecně uznávanou věc

dovolil bych si tvrditi, ze vetsine zemi je bezne neskladati zadnou vstupni zkousku, lepe receno neznam zadnou takovou, naopak znam radu zemi, kde se toto nedela. ani pri nizsim universitnim studiu.

0/0
8.12.2009 0:57

mlada_fronta

Re: Češi opět dokázali devalvovat obecně uznávanou věc

Já jsem (na univerzitě v ČR) vstupní zkoušku do PhD studia určitě skládal, kamarád (na velice známé univerzitě v USA) také. Je pravda, že z toho nelze nic odvozovat, ale pokud někde přijímají bez zkoušek (nebo jiného adekvátního prověření odborné způsobilosti / talentu), přijde mi to podezřelé ...  

0/0
8.12.2009 10:37

mlady volic kscm

Re: Češi opět dokázali devalvovat obecně uznávanou věc

titul z ceske skoly obecne mnoho neznamena, kdyz nejvyse umistena universita, prazska universita, je kdesi na 350. miste v zebricku svetovych universit.

0/0
8.12.2009 0:24

francoa

To je typické české - všechno děláme jen jako

:-)

0/0
7.12.2009 23:27

Sub7

Re: To je typické české - všechno děláme jen jako

Račte mluvit sám za sebe.

0/0
7.12.2009 23:56

lopee

Zločin na lidech

Je to zločin na lidech. A nejen těch, kteří vystudovali poctivě.

0/0
7.12.2009 22:54

Bio Illusion 2

Re: Zločin na lidech

můžeš to nějak rozvést?

0/0
7.12.2009 22:55

SkSlovan

Re: Zločin na lidech

Bohuzel, asi nemuze. Jen chce (jako jeden z mnoha) videt tradicni stredovekou popravu, ale nedostava se mu podivane, po ktere zizni!

0/0
7.12.2009 23:03

SkSlovan

Re: Zločin na lidech

A ja mluvim jako stredoveky knez :)

0/0
7.12.2009 23:04

Jouda Ces

Prave cechy

Mno ja nevim, vzhledem k tomu ze na jinych fakultach zrejme nedosahuje pocet uspesne! obhajenych doktoratu ani tohoto cisla, tak mozna je i s autorem neco spatne.Citim ze neco zhnileho je ve state <Danskem> nebo <Ceskem>. william S. vedel co rika.

No ja myslim ze ted nas zacnou media masirovat zpravama o extreme uspesnych lidech na ministerstvu financi a jejich zavratnem vzestupu. Mozna pozorny ctenar jiz zacal hleda uspech ve slove Hajek/Hajkova ... nebo ze by ne ?

0/0
7.12.2009 22:42

Jizicek

Re: Prave cechy

V mnohém souhlasím, nicméně nebylo by fér soudit tu slečnu Kočičku bez znalosti podrobností.. Veřejnost chce čísla, jména, údaje, vracení diplomů, hledání souvislostí..co který Mgr. udělal, u kterého soudu pracuje, co soudí.. apod.. zatím je k dispozici "hovno s cibulí" a u tohoto pokrmu to zůstane.. bohužel..

0/0
7.12.2009 22:50

bestiak

je mi lito

tisicu lidi, kteri prava v Plzni poctive vystudovali a ted se na ne cela republika kouka jako na podvodniky nebo absolventy podradne skoly. Zatimco tady chodi x lidi z "prestiznich" skol a prave ti si to koupili.....jinak naprosto souhlasim s tim, ze to hezky vysumi do ztracena. Media jako hlidaci pes demokracie musi krome stekani taky zrat a politici jsou napojeni na zadavatele reklamy, kteri media zivi....pritom bych byl rad, kdyby Rapkova uznala podvod a zmizela, prestoze volim ods...

0/0
7.12.2009 22:37

NORDMAN

Hmm...

Me neni lito tisicu lidi, kteri v Plzni poctive vystudovali, me je lito, ze ucitele te skoly podvadeli a za prachy umoznovali "velmi kratke studium". Byt jednim z poctivych studentu Plzne, tak na ty zmetky-Ksindly podam zalobu a zadam odskodneni za "snizeni hodnoty studia v praxi", to by ale meli vedet predevsim i cerstvy pravnici, pokud to neumeji ci dokonce nevedi, neni ceho litovat, protoze potom se sve remeslo v Plzni urcite nenaucili.

0/0
7.12.2009 23:17

bestiak

Re: Hmm...

vy budete taky inteligent. Uz vidim nejakeho mladeho koncipienta, co ma dva roky po skole, jak jde zalovat univerzitu, vzpamatujte se......a predevsim tahle kauza je jen munici pro jeho okoli plne zavistivcu

0/0
7.12.2009 23:43

pstrosatko

Re: Hmm...

Ale kdepak, kecy o závisti jsou laciné a hloupé. Kdo mlčí, přestože o podvodu ví, se také na něm podílí a není třeba ho litovat. Doplácí na to zcela zaslouženě.

0/0
7.12.2009 23:52

pinguone

Re: Hmm...

R^

0/0
8.12.2009 7:50

petrph

žadné zatímco

Na těch prestižních školách si lidi zaplatili drahé školné. To je fakt. jenže tím to skončilo - poctivě si museli odsedět celou dobu školy, vypracovat závěrečné práce, udělat všechny zkoušky. Tak leda že třeba u těch zkoušek na ně nebyl profesor ras a nechal je někdy prolízt...

0/0
8.12.2009 4:38

pemin

Re: je mi lito

Neverim tomu, ze by to bylo tak, jak media hlasaji. Az se to prsetri, uvidime. Prava v Plzni nejsou v poradku a odnese to nekdo, kdo se snazi delat neco pro svuj region? Zvlastni...

0/0
8.12.2009 15:12

Petosh

Ph.D.

Ne vědecký doktorát ale velký doktorát.

0/0
7.12.2009 22:34

Chytracisko

Re: Ph.D.

a to ještě slangově

0/0
8.12.2009 0:09

horma

Re: Ph.D.

tezko rici, zda opravdu velky doktorat, to se drive rikalo ve spojeni s titulem DrSc., dnes tusim ho nahradil DrS. Ale zda to tak plati si jisty nejsem. Ano ve vztahu k JuDr a podobnym xxDr malym doktoratum, se da rikat o Ph.D. velky.  

0/0
8.12.2009 0:13

pimon

Tak to ukazuje na naprostý binec

Pokud nesouhlasí takovéto základní data u třetiny prověřovaných, znamená to naprostý rozklad systému na fakultě. Dle mne doživotní zákaz působení všech zúčasněných na vzdělávacím procesu.

0/0
7.12.2009 22:27

hany1

Re: Tak to ukazuje na naprostý binec

R^

0/0
7.12.2009 22:38

edcd96f7

Re: Tak to ukazuje na naprostý binec

Ve vašem vzdělávacím procesu také zjevně nepůsobila jen ta největší esa.

0/0
7.12.2009 23:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.