Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opilý a zdrogovaný šofér srazil matku a sedmiletého syna, žena zemřela

V Opavě na přechodu pro chodce se odehrála tragická nehoda. Třiatřicetiletý muž pod vlivem alkoholu a pervitinu srazil matku a jejího sedmiletého syna. Oba skončili v bezvědomí. Žena později v nemocnici zemřela, dítě bojuje o život. Pachatel z místa ujel, ale policie ho dopadla. Měl dokonce zákaz řízení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Smil

neridic

zasluhuje trest nejvyssi, o tom zadna!

Ale jinak ten kdo umře na přechodě nebo na silnici při přecházení si za svou smrt muže vždy sám!

0/0
11.12.2009 15:51

motylekm

Jediny mozny trest

Kdy uz konecne nekdo pochopi, ze jedině trest smrti, minim. pro výstrahu, debil. Tohle si vazne v tomhle state zivit nechci.

0/0
8.12.2009 19:00

brekebrekeke

desivy pribeh

;-( strasny !! Rv

0/0
7.12.2009 13:46

Hellmoon

jéé

Koukám kolik je tu soudců 8-o8-o Rv

0/0
7.12.2009 10:34

drevorubec

Re: jéé

A ona existuje nějaká smysluplná omluva pro ožralého a zfetovaného idiota, který zabije a skoro zabije 2 nevinné lidi? A ještě s vyhlídkou, že za to dostane nejspíš jen 4 roky?

Když někdo postaví na stavbě lešení a třeba kvůli nestabilní půdě se zbortí a zabijou se tam dva zedníci, tak může dostat osoba zodpovědná za stavbu kliďánko větší flastr... Kde to žijeme proboha?;-€

0/0
7.12.2009 11:52

barbudo

Re: jéé

... běda Vám, pokud jste si okopíroval nějaké cédéčko ...

0/0
7.12.2009 15:47

DBLXCHT

jj..

naprosto souhlas...trest smrti...a to bych jeste uzakonil stahovani z kuze zaziva a trhani zubu a nehtu...

0/0
7.12.2009 9:16

drevorubec

Re: jj..

K zavedení tělesných trestů, jako např. trhání nehtů, bych se v takovýchto případech taky připojil....:-( Zbatku rodiny už mrtvou maminku a zmrzačené dítě nikdo nenahradí. A pachatel by místo fešáckého kriminálu, kde ho po 2 letech za dobré chování pustí, měl vytrpět alespoň nějakou pořádnou fyzickou bolest ;-O

Humanistům nepřeju, aby museli měnit svůj názor, až se jim v rodině něco podobného přihodí. Rv

0/0
7.12.2009 11:57

štvavá vysílačka Admira

Skoda, ze toho pana nenasel driv tatinek toho kluka.

Mohl provest vivisekci,soudum by ubyla prace,policajtum taky a bylo by o jednoho gaunera min !!!

0/0
7.12.2009 9:15

Verstappen

Re: Skoda, ze toho pana nenasel driv tatinek toho kluka.

při stavu práva v této zemi se obávám že by za to šel tatínek sedět :-(

0/0
7.12.2009 10:01

kolda501

tak to má blbý ....

...... hrozí mu až 5 let nepodmíněně!!!! ;-D;-D

0/0
7.12.2009 9:08

moralista

pověsit ho

Pověsit to prase na špagát a pěkně ho zhoupnout.

0/0
7.12.2009 8:41

Phantom2005

Re: pověsit ho

Nene, pověsit to ano, ale pěkně pomalu ho vytáhnout nahoru - žádné lámání vazu, nechat ho pěkně udusit, aby si to ten pa*chant pořádně užil!

0/0
7.12.2009 9:42

nonick

Hmmm, kolik mu soudce "napaří"?

Dva roky podmíněně...? ;-€ Rv

0/0
7.12.2009 8:34

cevok

proč?

Proč se opilost za volantem a způsobená smrt neposuzuje jako vražda.Vždyt ten dobytek za volant leze úmyslně.

0/0
7.12.2009 8:31

libynn

Re: proč?

Přitom by stačilo, aby ve standartní výbavě byl alkoholtester, spojený s možností nastartovat8-o

0/0
7.12.2009 8:35

Phantom2005

Re: proč?

Větší hovadinu jsem už dlouho nečetl - i kdyby to mělo zachránit jediný život, co?

Normální člověk neleze za volant nalitej jak váza a sjetej jak galuska a prase, které to udělá, by mělo dostat 5 natvrdo. 20 až doživotí když při tom někoho zabije.

Na to nepotřebujeme alkoholtester, který bude prudit 99% normální populace.

0/0
7.12.2009 9:45

libynn

Re: proč?

Normální člověk nekrade, nezabíjí, je v produktivním věku soběstačný, fyzicky neubližuje....mluvíte o normálních lidech na Zemi?

0/0
7.12.2009 10:08

Phantom2005

Re: proč?

Aha, takže preventivně zákonem upravíme všechno - máte pravda, člověku svoboda škodí.

_Normální_ člověk nekrade, nezabíjí, je soběstačný atd. - ano, to je podle mne definice normálního člověka. Normální člověk si je vědom důsledků svého jednání a proto když se ožere, tak za volant neleze a tudíž nepotřebuje alkoholtester. Jednoduché řešení excesů jsou tvrdé tresty, ale ne bezpečnostní kamery, povinný alkoholtester nebo formulář o dopravní nehodě a další hovadiny.

0/0
7.12.2009 10:13

libynn

Re: proč?

Tam, kde selhala prevence a důvěra v samostatné a neškodící jednání, musí nastoupit dohled a i represe.

0/0
7.12.2009 10:19

libynn

Re: proč?

Dohled i represe nejsou kupodivu moc v oblibě, takže se jim snažíme preventivně vyhnout;-)

0/0
7.12.2009 10:23

beras81

opily za volantem?

v tomto případě smrt za srmt ;-O

0/0
7.12.2009 8:15

karelsmíchov

Re: opily za volantem?

Trest smrti nelze, co tak zastřelen na ůtěku 8-o8-o

0/0
7.12.2009 17:22

StoSedem

Vrazda

V tomto pripade se jedna uz o VRAZDU ! Ozraly, zdrogovany, bez opravneni ... jasna vrazda ... zadne zabiti !!! Hajzl jedne zasrany !

0/0
7.12.2009 7:46

JoeB

zastřelit hajzla

Nebo aspoň ujezdit pomalu Tatrovkou.

0/0
7.12.2009 7:16

medabzuk

takovyhlemu hovadu

aspon dvacet let na tvrdo. nicmene nasi elitni spoluobcane, kteri vystudovali prava v plzni behem tohohle leta mu jiste nedaj vic nez podminku

0/0
7.12.2009 1:32

kunde

co říct?

škoda že se nesčítají tresty. To je velká škoda...i když pro takovýhle hovado by bylo i 20 let málo.

0/0
7.12.2009 0:00

Huffnaggelův duch

http://www.alkoholzabiji.cz/

Tak to podepište, aspoň něco uděláme...

0/0
7.12.2009 0:00

Vilém Hynek Jarmila

Re: http://www.alkoholzabiji.cz/

Té paní a toho kluka je mi samozřejmě strašně líto, je to strašný neštěstí. Mám za to, že tomu řidiči můžou dát 10 let natvrdo, možná víc, a to zas není tak málo.

Ono asi ani nejde o alkohol, ale o to, co má ten debil mezi ušima. Nejde přeci utáhnout všechny normy tak těsně, aby to uchránilo svět před všema blbcema. V západní Evropě se s alkoholem normálně jezdí, hladina 0,5-0,8 promile nikoho neohrožuje, to jsou dvě skleničky vína. Vysoký tresty pak jsou nad tuhle hranici a ještě mastnější, když se něco stane. Navíc tam lidi s alkoholem jedou vždycky 2x pomalejc, aby fakt nic nevyvedli, patří to ke slušnýmu vychování. I když extrémy a idioti  existujou asi všude.

0/0
7.12.2009 1:53

huh

Re: http://www.alkoholzabiji.cz/

A to dítě, co ti skočí před auto, které předtím bylo schované mezi jinejma autama, a ty máš reakci 2krát 3krát delší?

0/0
7.12.2009 5:00

jirří

Re: http://www.alkoholzabiji.cz/

Těch lidí je mi líto,ale když jedu utahanej z práce,taky nemám reakce zrovna nejrychlejší!A pokud ti nečekaně vyskočí dítě schované mezi auty do jízdní dráhy,tak to stejně neubrzdíš.

0/0
7.12.2009 6:57

freak2

...

 Frajer může být v pohodě.

 Vždyť jenom zabil jednu matku, evidentně bez jakéhokoli bližšího příbuzenského vztahu k nějaké celebritě ev. politikovi. A přizabil jedno dítě, evidentně bez jakéhokoli bližšího příbuzenského vztahu k nějaké celebritě ev. politikovi.

 Jó, kdyby ukradl káru za pár mega, nebo v bance čórl nějakej větší balík, tak to by se frajer jinak klepal - to by mu hrozil flastr jako kráva.

 Takhle klídek pohoda - 5 max. 6 let a na půlku ven ...;-€;-€;-€

0/0
6.12.2009 23:28

Lucius_Malfoy

Re: ...

Nebo kdyby, nedejbože, veřejně zvednul pravu ruku nebo použil běžně rostoucí alpskou květinu jako logo pro dětský tábor...

0/0
7.12.2009 8:59

Mjr_Zeman

Re: ...

nebo kdyby si udělal nelegálni kopii nějakého filmu, asi by za to dostal víc. U takových lidí bych dělal domovní prohlídky, protože nelegální kopie čehokoliv má doma většinou každý

0/0
7.12.2009 9:22

bombai

Ach ne

a takový to byl dnes hezký den. Chudák ta jeho maminka, chuďátko klučík, co jeho táta a příbuzní, to si ani nedovedu a nechci představit, co musí zažívat. A ta zrůda určitě dostane dva max tři roky, možná podmínku, psychologickou podporu, fešáckej kriminál...upřímnou soustrast.

0/0
6.12.2009 22:55

karelsmíchov

Re: Ach ne

Žasl jsem,když v televizi,nějaký sudí prohlásil,že se 

provinilec může napravit !!Pak se můžeme divit

kdo rozhoduje,byl bych zvědav,kdyby se toto stalo

v jeho rodině,jak by rychle změnil svůj názor!!

0/0
7.12.2009 17:32

Schirach

CZ hnůj

,,Pravděpodobně ho čeká obvinění"... Dobrý blábol, takovýto démošmejd, protěžovaný našimi poslanci opět vyvázne v lepším případě s podmínkou, v horším tak se 2 roky natvrdo, pokud ovšem není obecní zastupitel, poslanec nebo podobný druh zločince. Podobný ksindl by měl dostat tak 25 let bez nároku na podmíněné propuštění a to na nucených pracích!!!!!!

0/0
6.12.2009 22:43

Alechin

Re: CZ hnůj

sice byvam co do soudu nad podobnymi pripady opatrnejsi, tady vsechno hraje proti nemu - alkohol, droga, zabiti, neposkytnuti prvni pomoci, zakaz rizeni.

V uvedem pripade minimalne dvacet let by bylo dejme tomu adekvatni. No co, treba ma podminku a nevyvazne z toho lacino, i kdyz tu situaci to nezlepsi pro tu rodinu a pribuzne.

0/0
6.12.2009 23:46

Vlastimil CZaban

Useknout ruku

a pri dalsim nohu!

0/0
6.12.2009 22:29

Kqubi

ááááááááááááá...

zabijte ho!!!;-O

0/0
6.12.2009 21:44

uska

Re: ááááááááááááá...

ne!!nejdřív někoho  jednoho z  rodiny,pokud si to uvědomí a pak souhlas

0/0
6.12.2009 21:51

Dr No

Tento případ názorně ukazuje

že sebrat řidičák nezodpovědnému hovadu je opatření pro kočku. A ten kdo vleze opilý za volant (stejně tak jako ten, kdo jezdí jak prase - byť střízlivý) dokazuje flagrantně, že nezodpovědné hovado zaručeně je. Co tak třeba zabavit auto a ještě ho nechat platit mastné poplatky za parkování (aby si nemohl našetřit na další)?

0/0
6.12.2009 21:43

Huffnaggelův duch

Re: Tento případ názorně ukazuje

R^

0/0
6.12.2009 23:57

Verstappen

Re: Tento případ názorně ukazuje

R^

0/0
7.12.2009 10:04

karelsmíchov

Re: Tento případ názorně ukazuje

Součást trestu by mělo být samozřejmostí zaplatit

veškeré léčení + BOLESTNÉ !!

0/0
7.12.2009 17:37

uska

slizský a smrdutý dvarůžek

je mi z Vás zle,to jste se nedokázal rozvést a šel někam jinam,ale toto přát své ženě a synovi,to je na blití...........chybí mi tam spoustu znameních

0/0
6.12.2009 21:39

Marold3

Když máme opilce sedající za volant v parlamentu

(a podle výsledků práce i feťáky), nemůžeme se divit, že nějaké hovado z ulice je prostě napodobí!

0/0
6.12.2009 21:30

PFATL

Trestni zakon

Pominu-li to momentalni nastvani a absurdni volani po trestu smrti, musim souhlasit s mnohymi, ze tr. zakon v CR v soucasne podobe (a bohuzel i te nadchazejici) je naprosto absurdni a nevyvazeny. Lidsky zivot znamena mene nez "par milionu". za kradez luxusniho auta bez pouziti jakehokoliv nasili hrozi pachateli vyssi trest nez pachateli tr. cinu popsaneho v clanku. Nechci se zastavat zlodeju aut, ale ja bych osobne prisel radeji o veskery majetek nez o nekoho blizkeho. Dalsi veci ktera je zasadni. Opravdu kazdy muze z nedbalosti spachat trestny cin, ale je treba striktne oddelit nedbalost od umyslu. Z nedbalosti muzete nechtene nekoho srazit autem, ale uz urcite nelze z nedbalosti odjet z mista cinu. To jsou aspekty ktere by mely byt kvalitne osetreny tr. zakonikem a ono to tak bohuzel neni.

0/0
6.12.2009 21:03

nnyky

Re: Trestni zakon

Měl zákaz řízení. Tak jakápak nedbalost ?

0/0
6.12.2009 21:10

PFATL

Re: Trestni zakon

Tak ja nemel na mysli jen tento konkretni pripad. No ale kdyz uz se ptas. Stale jeste to neni umyslne ublizeni na zdravi s nasledkem smrti. Umyslne ji nezabil. To co rikas o tom zakazu to je sice umyslne ale pouze mareni vykonu uredniho rozhodnuti.

0/0
6.12.2009 21:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.