Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovenská siamská dvojčata nepřežila operaci, lékaři je museli oddělit

Obě siamská dvojčata, která se narodila na Slovensku, zemřela. Potvrdila to mluvčí bratislavské Dětské fakultní nemocnice Dana Kamenická. Bratři měli společná játra, lékaři je museli kvůli komplikacím oddělit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A.A.

Porodit taková stvoření bych zakázal

a pokud by k tomu došlo i přes to, že ta daná žena věděla, že "děti" nejsou takto v pořádku,  neměla by mít právo na jakoukoli lékařskou péči hrazenou ze zdrav. pojištění (tedy pokud by se nepojistila soukromě). Kolik asi takový zbytečný lékařský zákrok stál a to nejen peněz ale i času, který mohli věnovat někomu jinému... :-/

Nežijeme v Indii. Na takové poruchy už se dá běžně přijít a taková těhotenství prostě ukončit.

0/0
5.12.2009 14:33

opportunity

Re: Porodit taková stvoření bych zakázal

Čti: O tom, že jsou chlapci srostlí hrudníky, se matka dozvěděla při prohlídce dva týdny před porodem.

0/0
5.12.2009 14:37

kocourek96

Re: Porodit taková stvoření bych zakázal

to třeba ano, jako vyjádření konkrétního stavu, ale to během těhotenství neabsolvovala pětatřicetiletá matka vyšetření na dg. vrozených vad?8-o

0/0
6.12.2009 9:38

ficopico

Myslím , že

na takéto témy by sa nemalo diskutovať vobec - každý názor je totiž úplne mimo - vrátane toho mojho !!

0/0
5.12.2009 12:50

babacek

Vážení a i nevážení

Vážení a i nevážení:

Tankard, edelcacao, Énriko Íglézias, Tankard, holkazdaleka!!

U mě je dítě dítětem a je mě je jedno jakou má barvu pleti, pořád je to dítě které si nevybralo zda se narodí bílé nebo černé. To píši jako ten který zrovna není nakloněn této komunitě která většinou žije na úkor nás ostatních, ale jako otec který má také děti a vím jak by se člověk cítil stát se něco podobného jeho dítěti. Tak zkuste používat mozek než napíšete ty své hloupé plky , tedy pokud to je u vás ještě reálné u některých jako např. u semafora již to možné není. :-)

Děkuji.R^

0/0
5.12.2009 6:23

holkazdaleka

Re: Vážení a i nevážení

jaky plk jsem napsala? ze je meli nechat zemrit v klidu?

0/0
5.12.2009 7:21

babacek

Re: Vážení a i nevážení

Na to jsem ti odpověděl jinde, tohle byla reakce na : ,, Tahle naprosto bezvýznamná událost zbytečně zastínila.´´

0/0
5.12.2009 7:34

holkazdaleka

Re: Vážení a i nevážení

co jsem tam plkala? mne se zda, ze ty jses moc citlivy, ba precitlively... mne je natalky lito, cely zivot bude trpet...

0/0
5.12.2009 7:47

12mmmm12

Re: Vážení a i nevážení

Tam je zásadní ten problém, že se rozhodla to donosit, jak píši nahoře dnes se to přeci snadno zjistí zavčas.

0/0
5.12.2009 10:22

babacek

Re: Vážení a i nevážení

Re: chudacci detiA co Hippokratova přísaha skládaná lékaři?8-o

0/0
5.12.2009 7:41

holkazdaleka

Re: Vážení a i nevážení

moji mamu taky cesti doktori  operovali, i kdyz bylo jasne, ze ze umira... hippokrat musi v hrobe rotovat:-/

0/0
5.12.2009 7:52

babacek

Re: Vážení a i nevážení

Nebude to tím, že naděje umírá poslední ? A pak k operaci vždy musí dát někdo souhlas, ne ? 8-o

0/0
5.12.2009 7:55

holkazdaleka

Re: Vážení a i nevážení

nevim, kdo dal souhlas... podle me nikdo.. doktori rozhodli, basta. podle me jen chteli vydelat penize

0/0
5.12.2009 7:59

captain cook

Re: Vážení a i nevážení

tys u toho byla, ze vis: * ze o oddeleni deti rozhodli lekari sami o sobe

* ze jim slo jen o penize

* ze vubec nejednali s rodici o moznych zakrocich a sancich prezit hned jak se zjistilo, ze to jsou siamaci...

*a ze VIS, ze podpis rodicu na revers nebyl zadan.....???????

0/0
5.12.2009 8:04

holkazdaleka

Re: Vážení a i nevážení

jses trochu vedle, ja jsem psala o me mame

0/0
5.12.2009 8:09

captain cook

Re: Vážení a i nevážení

promin, vzal jsem to jinak

0/0
5.12.2009 9:43

babacek

Re: Vážení a i nevážení

Ztráta maminky vždy bolí ani já jí již nemám, ale nechce se mě věřit, že by si to dovolili bez podpisu jejího pokud byla v té době ještě při smyslech a nebo někoho z členů rodiny, většinou rozhoduje manžel pokud je.I když je snad možná toto jednání přípustné když je člověk právě v ohrožení života např. po havárii apod. A tak máš přece právo jako dcera vidět předmětný revers kdo ho podepsal a jinak podat žalobu pokud je tam nějaký falešný a nebo není předoperační revers vůbec.

I když je snad možná toto jednání přípustné když je člověk právě v ohrožení života např. po havárii apod. A tak máš přece právo jako dcera vidět předmětný revers kdo ho podepsal a jinak podat žalobu pokud je tam nějaký falešný a nebo není předoperační revers vůbec.

A věř, že stejně to bolí i tu maminku těchto dvojčat i když by to nejspíše pro ně nebyl život, ale přežívání.

0/0
5.12.2009 8:11

babacek

Re: Vážení a i nevážení

Co to blbne ? Proč jsou tam některé věty dvakrát ?8-o

0/0
5.12.2009 8:12

holkazdaleka

Re: Vážení a i nevážení

dik za odpoved, ale tady nechci dal problem me mamy (a i muj) dal rozebirat. jak rikam, doktori operuji vic, nez je nutne...

0/0
5.12.2009 8:27

holkazdaleka

Re: Vážení a i nevážení

dodatek: vylicila jsem postup ceskych "lekaru" memu doktoru (hausarzt) a ten jen kroutil hlavou... a proto rikam, nechte lidi umrit v klidu, bez nesmyslnych operacich

0/0
5.12.2009 8:07

Héy dypárpl

Re: Vážení a i nevážení

8-o A proč já dvakrát??? Dyk sem ňýc neuděěělal!!!;-€ ;-(;-(;-(

0/0
5.12.2009 7:23

babacek

Re: Vážení a i nevážení

Dvakrát je tam omylem Tankard.

Tebe tam však nevidím: Tankard, edelcacao, Énriko Íglézias, holkazdaleka .

Jedině, že používáš více nicků.:-)

0/0
5.12.2009 7:37

Héy dypárpl

Re: Vážení a i nevážení

8-o Tak to bych si nikdy nedovolil! Jdu raději cosik vydělat.;-D;-)

0/0
5.12.2009 7:40

babacek

Re: Vážení a i nevážení

To jdi, hlavně prosím tě neber brusku na sud od hořlaviny. ;-)

0/0
5.12.2009 7:43

babacek

Slovenská siamská dvojčata nepřežila .

Já doufal,  že se podaří zachránit alespoň jedno, nepovedlo se. Možná je to tak i lepší i když rozhodně ne pro matku která jistě vkládala do toho velkou naději.;-(

0/0
5.12.2009 6:01

jouzi

jaroslav-s

Já bych ale žít s jednou rukou opravdu nechtěla. Stejně jako nechci žít

s tím, co jsem od svých rodičů dostala do vínku a rozhodně to nechci

předávat dále.

 

Chápu, co chcete říct tou eutanázií, ale teď se do těch bot obujte vy a řekněte mi, jestli byste chtěl "žít" život v kómatu, nebo ještě hůř jako quadruplegik, ochrnutý na všechny čtyři končetiny, ale s normálně fungující hlavou, vědom si toho, že neustále vyžadujete něčí péči, že vás někdo jiný musí pravidelně otáčet, že každou potřebu, nutnost za vás dělá někdo jiný, že vás někdo cizí i myje. Pravda je, že tehdy za klacků a kamenů to mělo něco do sebe - když už byl člověk starý, slabý a pomalý, prostě ho sežrali vlci a bylo. Nemusel se koukat na sebe, jak chátrá, neměl pocit, že je někomu na obtíž. Koneckonců i v tom posledním momentu mohl mít pocit, že něčemu posloužil, protože vlci se vrhli na něj a ostatní mohli dál utíkat.

0/0
5.12.2009 1:40

jouzi

Re: jaroslav-s

Když jsem říkala, že naše pohledy jsou nekompatibilní, nechtěla jsem říct, že vy jste nekompatibilní. To je rozdíl. !!

0/0
5.12.2009 1:46

Énriko Íglézias

Re: jaroslav-s

Jaroslav bude nějaký ujetý extrémista-jehovista.

0/0
5.12.2009 1:53

Énriko Íglézias

Proč neudělali tu interpunkci dřív?

Miminka se mohla narodit zdravá. Ti gynegeolozi by to měli taky dostat, aby věděli jak to je !!

0/0
5.12.2009 0:41

pipi02

Re: Proč neudělali tu interpunkci dřív?

Ano, dnes jest středa.

0/0
5.12.2009 1:17

jouzi

Re: Proč neudělali tu interpunkci dřív?

Samozřejmě. 1000 minus úterý je přeci sředa, to ví každej! :-)

0/0
5.12.2009 1:29

babacek

Re: Proč neudělali tu interpunkci dřív?

Že ty budeš ten kynolog  když tomu tak rozumíš?;-D

0/0
5.12.2009 6:06

captain cook

Re: Proč neudělali tu interpunkci dřív?

ROTFLMAO!

On musi byt skutecne kynolog -specialista, kdyz se domniva, ze metoda zjisteni vrozene vady je interpunkce. Asi nedaval pozor v hodinach ceske gramatiky.

;-).

0/0
5.12.2009 7:56

edelcacao

nemají jíst maso

:-P

0/0
4.12.2009 23:50

l.mario

Je Slovensko civilizovana zeme?

Lekari dnes zkoumaji ultrazvukem i rozborem plodove vody, jestli je vsechno v poradku. Matka dost brzy vedela, ze deti nejsou v poradku a to hodne zavaznym zpusobem. Donosit takove deti je nejenou riskovat vlastni zivot, ale v podstate uplny nesmysl. Kdyz se neco takoveho stane v Indii, nebo nekde v Africe, to pochopim.

0/0
4.12.2009 23:47

edelcacao

Re: Je Slovensko civilizovana zeme?

příroda to vyřešila i přes odpor člověka, udělala správně

0/0
4.12.2009 23:49

ViKo1

Re: Je Slovensko civilizovana zeme?

Nerozumím Vám úplně přesně. Jakože ta dáma udělala dobře že je donosila? Nebo ta příroda udělala správně to, že děti to nepřežily?

0/0
5.12.2009 0:06

edelcacao

Re: Je Slovensko civilizovana zeme?

To, že to nepřežili. Takle masivně poškozené děti by se neměli vůbec narodit. Bohužel když to člověk dopustí příroda se o to postarala. Nebyl by to život.

0/0
5.12.2009 0:12

ViKo1

Re: Je Slovensko civilizovana zeme?

V to  případě souhlasím... Jinak lékaři na slovensku tímhle ukázali, že tam je teda v tomhle ohledu všechno pěknej šlendrián. Indie... Za břeclaví začíná orient.. Aspoň se to tak říkávalo ze srandy. Je fakt, že od teď tam začnu hledat minarety... Jejich futuristický kostely aby jeden pohledal.... Takhle zpackat té rodině život... Ti lékaři by měli být hnáni k zodpovědnosti, že to nedkaoázali ukončit. resp vystvětlit té matce, že ukončení těhotenství je nezbytné...

0/0
5.12.2009 0:16

jaroslav-s

Re: Je Slovensko civilizovana zeme?

člověče vy jste otec bůh, ještě že matka přiroda zasáhla.

0/0
5.12.2009 0:40

babacek

Re: Je Slovensko civilizovana zeme?

Každá skutečná matka vkládá naději v lepší obrat a proto jen málokterá si to nechá zavčasu vzít. To snad leze pochopit a nemusí to být ani v Africe.  ;-(

0/0
5.12.2009 6:15

chruyeager

Re: Je Slovensko civilizovana zeme?

Videl si z akych pomerov je ta matka? Ako si pisal, pripominajucich Indiu alebo Afriku. Pochybujem, ze vobec bola predtym u gynekologa.  

0/0
5.12.2009 13:51

annalucie

..jen pro info

Záleží totiž na uvážení lékaře, kolik ultrazvuků ženě doporučí a vykáže jako výkon hrazený ze zdravotního pojištění. Bez poplatku by měl být ultrazvuk na začátku těhotenství, ve dvacátém a třicátém týdnu. Poslední dobou se stále častěji provádí ultrazvukové vyšetření také ve 12. až 14. týdnu. Není hrazeno ze zdravotního pojištění, přesto je v některých zařízeních poskytováno zadarmo, jinde za něj rodičky platí částku v hodnotě přes tisíc korun....myslíte,že zrovna ta chudší paní z východu mělo to štěstí,že i kdyby chodila normálně do poradny por těhotné,že by jí udělali UZV ve 10. týdnu????

0/0
4.12.2009 23:36

holkazdaleka

Re: ..jen pro info

ta pani zije ve slovensku

0/0
4.12.2009 23:41

annalucie

Re: ..jen pro info

myslíte,že tam mají péči hrazenou ZP rozsáhlejší než u nás?

0/0
4.12.2009 23:43

holkazdaleka

Re: ..jen pro info

nevim, ale ty nevis vic nez ja ;-D

0/0
4.12.2009 23:46

Mončí2

Re: ..jen pro info

Pokud je podezření na vývojovou vadu,tak se ultrazvuk dělá častěji.Pokud by paní chodila do poradny,tak už z krve by zjistili,že není něco v pořádku.Pro mě je to sobecká matka.

0/0
4.12.2009 23:44

HancickaP

Re: ..jen pro info

z krve zjistit, ze to jsou siamska dvojcata??? z krve zjistit srdecni vadu???? z krve zjistit hydrocephalus???

0/0
4.12.2009 23:50

Mončí2

Re: ..jen pro info

Tak siamčata ne,ale dvojčata ano,matka má vyšší hladinu hormonů,než s jedním plodem.Budete se divit,ale z krve se zjistí víc než tušíte..........

0/0
4.12.2009 23:52

annalucie

Re: ..jen pro info

jasně...už vidím tu aktivitu lékařů této pacientce dělat něco navíc....apropo...tady někdo chytrý rozebíral přerušení těhotenství..kopíruji citaci z odborné literatury a jen ??? - je to porod či ne??? po mne ano.... Plod je vypuzen děložní svalovou činností obdobně jako při pozdním potratu či předčasném porodu

http://mladazena.maminka.cz/scripts/detail.php?id=275128

0/0
4.12.2009 23:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.