- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pravda. Nebavíme se tady o křižovatkách, ale o hazardování s lidskými živty pod záštitou přednosti tramvají. Myslím si že u přechodů by šla snížit rychlost ne? Hlavně když má souprava delší brzdnou dráhu než auto jak tady mnozí sami hlásáte, chce to jen uvažovat. A hlavně když už autos tojí příčně na páse a chce pokračovat dál by to zase chtělo nenajíždět až kněmu aby neměl zmenšený úhel výhledu a neohrožoval tak dálší účastníky provozu. Léčit si malé ego můžete přeci i jinde a na někom jiným.
To by se někdy přes ten tramvajový pás nikdo ani nedostal vzhledem k provozu v praze v době špičky. dneska nás bolokovala tramvaj u divadla která najela do křižovatky i když věděl že dál to nepůjde tak že o tomhle byh raději pomlčel
ale podle toho semaforu, nevypada to spise na Svehlovku a Pracskou?
Je to banda vylízanců. Včera večer cca kolem 17:00 srazila tramvaj chodce který přecházel čtyř proudou silnici. Auta ho pustili a tramvaják začal brzdit cca 30 metrů za přechodem, to jest absolutní nevěnování se řízení. Je vidět že za madlo posadí každý blba kterej se přihlásí, řeknou mu že má absolutní přednost a on tak jezdí i za cenu že někoho zabije nebo zmrzačí. Nejde jen o chodce, každý znás už určitě zažil situaci kdy se vozidlo snaží odbočit přes koleje a na neštěstí se blíží tramvaj. A co udělá stupid za madlem? Ano jako první se vší silou opře o tlačítko zvonku asi si myslí že vozidlo z kolejí zmizí jako v pohádce. Několikrát jsme byl na ulici Jana Želivského svědkem toho že tramvaj před střetem nebrzdila jen cinkala jak zběsilá. Vy všichni stupidové co sedíte za madlem tramvaje si uvědomte že svým jednáním můžete zabíjet
Tohle je přesně důvod, proč tramvaj do ulic nepatří. Tramvaj je vlak, ubrzdit jí není vůbec sranda, právě proto má být vedena zcela odděleně od ostatního provozu. Přechody pro chodce přes trať jsou samozřejmě problém i tak, ale mohou být alespoň jednodušší když se chodec nemusí být, že ho srazí auto. Samozřejmě situace, kdy tramvaják vidí na kolejích před sebou kilometr auto, nezvolní, pouze půl minuty cinká a pak to auto rozstřelí je pražská klasika ... ale jenom o řidičích tramvají to není.
Živě si pamatuji scénu, kdy autobus číslo 139 zablokoval oba dva pruhy u Policejní akademie (zastávka Sídliště Lhotka), jen proto aby pustil druhý, který vyjížděl z konečné. Málem do něj vrazila dodávka a jednu auto tímto manévrem vytlačil do protisměru. A takto bych mohl pokračovat dál. Stačí jet 139 nebo 205 z Kačerova a člověk si připadá jak na horské dráze - 60km/h a brzda 50m před semaforem ikdyž je tam dávno červená. To stejné když vytlačují řidiče z pravého pruhu na patník jen proto že se nemohou dostat na zastávku (vlastní blbostí, protože se cpou do levého pruhu aby byli na zastávce o 30s dřív).
Ty inteligente !!!! a kvůli komu myslíš, že takhle jezdí? No přece aby tě dovezli VČAS tak kam jedeš. A bezohledných a arogantních řidičů osobních aut je mnohem víc.
To auto byl nejakej postarsi Ford nebo tak neco...
ale jsou tak pěkný kolony...vymrzl jsem tam pěkně...