- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Příšla krize, musí se šetřit, peníze tedy půjdou přednostně na rozestavěné stavby. Co je na tom špatného? Přebytek 2 mld v tomto roce je myslím na Čechy velmi vyjímečný. Zbytek oranžového Česka je v záporu. Lepší stavět to, na co jsou peníze, než si půjčovat.
Praha přece vždy volila doprava - a vůbec nezáleželo na tom, jaký hovadiny nám tu radní dělali ....
Teď jsme o dost dál.
Máme ptačí rezervace.
Jistě, máme ptačí rezervace, největší je na Magistrátě pro modré ptáky. Nejhorší je, že to jsou modří supi, bohužel velmi odolná odrůda přerostlých parazitů.
Komunisté a ČSSD odvedli a odvádějí stále dokonalou práci. Udělali z národu bezbožné stádo, které nyní neví kudy kam a uvěří každému kdo mu naslibuje sebevětší hlouposti! Budou volby dalším vítězstvím nemravnosti a klientelismu? Nebo ukážeme, že máme ještě právo se nazývat národem? Chceme být kolonií Ruska, nebo součástí demokratické Evropy?!
Podepište proto petici výzvu politikům: JIŽ VÁS MÁME DOST !!! http://www.uzvasmamedost.cz
jak ty skutečné, ražené, tak ty penězovodní typu Opencard.
V takovém tunelu Blanka se utopí desítky miliard a nic to neřeší, dokud nebude hotový obchvat Prahy. A ten je v severozápadní části v nedohlednu. Můžeme Prahu podtunelovat třeba celou a auta stejně pojedou ještě hodně dlouho po magistrále kolem muzea.
Hlavně, že radní preferují automobilovou dopravu, to je pro historické město s převážně málokapacitními komunikacemi bezpochyby nejlepší řešení. Zatím každá dopravní stavba, například tunely Strahovský či Mrázovka, vždy přes všechna ujišťování přivedla do centra více aut.