Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nářadí? Mohli jsme opravit střechu, řekli soudu squateři z Albertova

Obvodní soud pro Prahu 2 začal řešit případ patnácti mladých lidí, kteří v polovině září obsadili neobývané bývalé lázně v Praze na Albertově. Proti squaterům, kterým hrozí až dva roky vězení, tehdy zasáhla policie. Podle aktivistů je squating způsobem, jak využít desítky chátrajících budov v metropoli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepa01

kecaj

samý kecy

z policie musí jít strach

už by to chtělo zahodit ty klíče, kterejma se zvonilo

0/0
4.12.2009 10:45

slavex

Tak................................. ! ! !

Sráči a nic víc! Opravit ? Pokud považují za stavební materiál své výkaly tak bych tomu celkem věřil ! ! ! Rv Rv Rv

0/0
3.12.2009 16:45

Bonelord666

Co dělal soudce doteď?

"Soud nakonec líčení odročil na 7. ledna. Chce si do té doby prostudovat videozáznamy z akce." To se na to soudce vůbec nepřipravil?8-o

0/0
3.12.2009 15:29

pilgren

právní pojmy

Když novinář píše článek s peávní problematikou, měl by si nejdříve osvojit právní pojmy. Veřejně prospěšné práce náš trestní zákon nezná. Jedná se o Obecně prospěšné práce.

0/0
3.12.2009 14:01

Glock bez -e

Eichler přitlač

Přeci nějak musíš trumfnout inkvizitora Gazdíka, který se nezdráhal kvůli motivu kytky (protěže alpské) "upálit" nějaký přírodovědný kroužek. :-P

0/0
3.12.2009 13:30

Hmmhator

Re: Eichler přitlač

Ale vsimni si jak rychle to utichlo, zatimco prilby se resily dalsich x clanku.

0/0
3.12.2009 13:31

NáhodněProcházející

Re: Eichler přitlač

Protoze autor asi rychle pochopil, ze je za osla :-)

0/0
3.12.2009 13:35

Glock bez -e

Re: Eichler přitlač

Protože kauza "přilby" byli vojáci ve služebním poměru - a navíc to byli pitomci s hloupými výmluvami. A Gazdík me stál 500 dukátů.

0/0
3.12.2009 13:36

Hmmhator

Re: Eichler přitlač

Chces je poslat? :-)

0/0
3.12.2009 13:40

Oraminak - enchante !

Re: Eichler přitlač

A ty bys to mohl eichlere u bangy zaridit?

0/0
3.12.2009 19:37

czmario

Na druhe strane,

mohli je s tim naradim na strechu pustit, kdyby pak pristavili filmovy stab, mohl vzniknout dalsi dil oblibeneho serialu Pat a Mat,,,;-D

0/0
3.12.2009 13:29

Glock bez -e

Re: Na druhe strane,

Ano, nejspíše by vznikl nějaký plagiát Pata a Mata ....

0/0
3.12.2009 13:31

czmario

Re: Na druhe strane,

Mozna by to melo jeste vetsi "grady"...;-D

0/0
3.12.2009 13:35

Glock bez -e

Re: Na druhe strane,

... nebo konečně nějakou krev.

0/0
3.12.2009 13:37

pondelkovic2

A já mezitím natřu ajfelovku na červeno

;-D

0/0
3.12.2009 13:28

czmario

No squaterum radeji naradi do ruky nedavat,

jsou to vesmes rozmazleni spratci bohatych rodicu, v zivote nepracovali, tudiz ani nevi, jak se naradi, slouzici k praci, drzi v ruce, mohlo by to byt nebezpecne jak pro ne, tak pro okoli...

0/0
3.12.2009 13:26

pilgren

Re: No squaterum radeji naradi do ruky nedavat,

ty seš nějakej informovanej.

0/0
3.12.2009 14:04

r-man

Re: No squaterum radeji naradi do ruky nedavat,

COZE???? Tak ty jsi hooodne mimo :-)

0/0
3.12.2009 14:05

Hmmhator

Chachacha

".. by jsme se treba dohodli s volastnikem a opravili strechu...".A ted o Karkulce.

0/0
3.12.2009 13:19

Glock bez -e

Re: Chachacha

No ale i stouto logikou se dá vyšplhat vysoko .... viz Káča JauJau a Matěj "matěj" Stropnický ....

0/0
3.12.2009 13:23

Sir Humphrey Appleby

Re: Chachacha

v objektech které sqatteři  delší dobu pobývali toho opravili docela dost, to je prostě fakt, který neokecáš. Bez nich by kolikrát ty domy už ani nestály.....  což ovšem neznamená že souhlasím s porušování vlastnického práva...

0/0
3.12.2009 13:24

Glock bez -e

Re: Chachacha

Jednou je to můj dům a když ho nechám spadnout, je to moje volba, moje právo. Jen jej musím zabezpečit tak, aby tam nikdo nelezl a nikomu se nic nestalo (z jakéhosi pitomého důvodu v těchto případech leží vina na vlastníkovi domu a ne na těch, co tam vlezli - č. stavbní zákon)

0/0
3.12.2009 13:26

Sir Humphrey Appleby

Re: Chachacha

ale vždyť já nepíšu že schvaluju porušování vlastnického práva, právě naopak :)  jen jsem uváděl, že v domech kde skutečně squaty byly docházel k opravám a ne zrovna malým.

0/0
3.12.2009 13:41

Hmmhator

Re: Chachacha

Nemuzu to okecavat, protoze neznam fakta.NIcmene sami uvedli ze se v tomto konkretnim objektu nehodlali zdrzet dele nez den... tak, a tohle tvrzeni kontra prvni tvrzeni nam dava co?Sire Huphrey, od spoluzaka z Bailiols College bych cekal vetsi duraz na vyslovene informace.

0/0
3.12.2009 13:29

Sir Humphrey Appleby

Re: Chachacha

z článku jsme to pochopil tak, že trvdí že se hodlali zdržet pouze den, ale v případě že by došlo k dohodě s majitelem a ten by pobyt schálil, byly připravení na to začít provádět nejnutnější opravy.  Já s obsazením cizího objektu nesouhlasím, ale to neznamená že budu popírat to, že tam kde sqatteři skutečně žili, toho dost opravovali.

0/0
3.12.2009 13:45

Hmmhator

Re: Chachacha

To ja nepopiram... Ale jejich vyjadreni je argumentacne velice slabe.No, uvidime jak se cela kauza pohne.Myslim ze nijak.

0/0
3.12.2009 13:47

Sir Humphrey Appleby

Re: Chachacha

no ta argumentace slabá je, o tom žádná :)  tohle je prostě o střetu hodnot které vyznává většinová společnost a oni ne. A protože obě skupiny vycházejí z jiných ideálů tak i jejich argumentace se jaksi nepotkává.....

0/0
3.12.2009 13:50

Hmmhator

Re: Chachacha

Tak neni se treba bavit o faktickych argumentech.. postacuje jen argumentacni logika...

0/0
3.12.2009 13:53

Oraminak - enchante !

Re: Chachacha

Tak jsi si to ted sam sobe pekne vysvetlil eichlere,ale ted uz maz psat nejaky udani!

0/0
3.12.2009 19:35

sámvelkýmao

no

smažky,zkuřky,šňupky a jim podobnej odpad lidské společnosti nikdy nic nevytvořil.leda zničil.ani zavřít se to nevyplatí.kdo by na ně zase dělal.jo,zlatá VB,ta na ně platila jediná.jak vylezli z kanálu,pochytali to,naházeli do antonů,vodvezli za město,seřezali na jednu hromadu a byl zase pokoj.teď se s nima policie moc maže a na to máme jedno přísloví,že.čím víc se s ..............tamtím člověk maže,tím víc to smrdí.;-D;-D;-D

0/0
3.12.2009 13:08

MDC

Re: no

ano,chceme zpět zelené uniformy a totální kontrolu,pak nebude žádný bordel!!!

0/0
3.12.2009 13:38

sámvelkýmao

Re: no

blbost.chceme jen razantní zákroky právě proti těm co dělají bordel.A TO PROTI VŠEM,padni komu padni.bez rozdílu pleti,náboženského vyznání,státní příslušnosti či etnika.chováš se standartně-jsi v poho.porušuješ zákon-tvrdý zásah.;-D;-D;-D

0/0
3.12.2009 14:20

laksymacsek

Re: no

a víš že většina umělců (malířů, básníků, spisovatelů, hudebníků) drogy brala? a dokonce va takové míře že by je dnes zavřely do léčebny :)

0/0
3.12.2009 15:00

laksymacsek

---

klasika. "všichni squateři jsou fetáci, špíny, odpad společnosti a měly by je rovnou pozabíjet.. " tady v tý diskuzi jsou fakt samý inteligentní lidi to je fakt. vy si tady nevidíte ani na špičku nosu. ste ubožáci, nic víc.. ale dobrá...

chodim do práce,. beru celkem dost peněz

vystudoval jsem chemika s vyznamenáním půl roku jsem pobyl na VŠ, odešel jsem kvůly finančním problémům které moje rodina měla.

nefetuju ani nehulim. .Podporuju squating! alternativní centra mají pro společnost daleko větší přínos než předražené kanceláře tak už si to vy rádoby státotvorci uvědomte! 

co děláte pro stát vy? když zrovna v práci nesedíte na netu abyste "inteligentně" komentovaly na netu? nebo sedíte doma na zadku a ste bez práce? tak jakým seš konkrétně ty přínosem???  ps: neobhajuju stát jen sem to zaobalil do vaší logiky, stát si dělá z lidí otroky

0/0
3.12.2009 13:08

NáhodněProcházející

Re: ---

V pohranici je neobydlenych domu a usedlosti plno... Posluzte si... :-)

0/0
3.12.2009 13:12

Sir Humphrey Appleby

Re: ---

LOL... jaký je rozdíl mezi neobydleným domem v pohraničí a v praze? žádný....   takže někomu nabízet ať obsadí barák v pohraničí, ale zároveň kritizovat obsazení takového baráku v praze je logika žáka mateřské školy...

0/0
3.12.2009 13:17

NáhodněProcházející

Re: ---

Ja jen, ze squateri se haji tim, ze chteji vyuzit neobydlene domy... Ale v pohranici na squatera nenarazite. Proc asi  :-)

0/0
3.12.2009 13:22

Glock bez -e

Re: ---

Místní mají moc flint? 8-o

0/0
3.12.2009 13:25

Sir Humphrey Appleby

Re: ---

jestli to nebude tím, že když tam někdo začne načerno bydlet na opuštěné samotě v pohraničí tak si toho ani nikdo nevšimne, natož aby na něj posílali zásahovku? ;-D

0/0
3.12.2009 13:29

Glock bez -e

Re: ---

Tam jim opravdu zásahovka nehrozí, max. černá. S divokým prasetem se těžko domlouvá. ;-D

0/0
3.12.2009 13:34

NáhodněProcházející

Re: ---

No prave... Ale to by preci squaterum nemelo vadit. Oni to nedelaji pro legraci, pro adrenalin, pro media. Oni to preci delaji proto, ze ty budovy jsou opustene a oni je chteji obydlet... :-)

0/0
3.12.2009 13:35

usti-mnichov

Re: ---

neni tam zadny supermarket ;-D

0/0
3.12.2009 13:30

usti-mnichov

Re: ---

neni tam zadny supermarket s naradim ;-D

0/0
3.12.2009 13:30

Glock bez -e

Re: ---

No jo, ale tam nemají na každeém druhém rohu mekáč s otevírací dobou do půlnoci.

0/0
3.12.2009 13:19

Sir Humphrey Appleby

Re: ---

nemyslím že zrovna squatteři navštěvují McD ;-D

0/0
3.12.2009 13:22

Glock bez -e

Re: ---

to by ses divil, co tam leze za existence .... ale dobře, nebudu hanět jen McD, ... taky KFC a další.

0/0
3.12.2009 13:24

Sir Humphrey Appleby

Re: ---

to že má někdo maskáče, palestinu, dva dredy a v ruce jointa neznamená že je to squatter :)  lidi ze squatů jsou fakt trochu jinde a v KFC ani McD je opravdu nenajdeš :))

0/0
3.12.2009 13:26

Glock bez -e

Re: ---

A kde je najdu? V kynologickém klubu jak se s psíky dělí o psí konzervy? 8-o

0/0
3.12.2009 13:27

NáhodněProcházející

Re: ---

Jak jim ty konzervy kradou ;-D;-D;-D

0/0
3.12.2009 13:36

Sir Humphrey Appleby

Re: ---

pokud vedle nějakého squatu nebydlíš a nebohybuješ se třeba ve vodách alternativních kultur, tak na squattera v čechách prakticky nenarazíš. Ono těch lidí tu je pár (maximálně desítek) a v podnicích typu McD se rozhodně nestravují (narozdíl třeba ode mne ;)  Média z toho dělají docela kauzu na to že se to v reálu týká cca 50-80ti lidí :)

0/0
3.12.2009 13:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.