- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na jednu stranu všeobecně chápu novináře. Jejich prací je informovat. Na druhou stranu si ale musí uvědomovat, co mohou svou zprávou způsobit. Řešení tohoto incidentu má zůstat v rukách kompetentních komisí, což se také stalo. Avšak následné strašení lidí mi přijde nezodpovědné.
Pracuji také jako řídící letového provozu, takže s danou problematikou jsem obeznámen. Úroveň bezpečnosti letového provozu v ČR je na špičkové úrovni a každá takováto událost je řádně vyšetřena a následně jsou přijata i příslušná opatření.
Proto klidně debatujte/diskutujte, ale nepanikařte.
se již zjistit nepodařilo?
Tím pilotem byl slovenský pilot,který dříve letal pro Sky .Když chcte jít do podrobností...
A co má být? Mě jako cestujícího nezajímá, jestli je pilot Čech, Maďar nebo třeba Hotentot, ani jakého je vyznání, mě zajímá, jestli má potřebnou kvalifikaci a zodpovědnost. U zavedených leteckých spoolečností obojí předpokládám, víc dělat nemůžu.
Diskutujete, zda jsou 2 000 m dost, nebo mále. Ale nepozastavujete se nad tím, že nepozornost kapitána vyvolaly ostudně nízké platy pilotů v ČSA!
v té výšce rychlost nebude ještě nějak moc nízká.. 2km tak znamenají cca 10s letu...
dokonalá práce věže, která ta letadla rozehnala, tak tady všichni podléháte depresím a pomáháte šířit poplašnou zprávu.
Ano, s tím plně souhlasím. IDnes by měla psát bombastické, populistické a štvavé články typu "letoví dispečeří dostávají až 6-ti místné platy" a měla by také napsat něco pozitivního...
v diskusích, naučte se na to aspoň dostatečně česky. Kdo ty vaše prasárny má číst.
kdyz se uci cesky z clanku na idnesu je azrak ze pisi
Jestli chtěli prodat ČSA za dobrou cenu, tak to měli udělat hned po majetkovém převratu, po roce 89.. kdy měla opravdu dobré jméno. Dnes už jim za tenhle rozdrncaný, létající cirkus Humberto, nikdo slušnou cenu nezaplatí.
Nejsi mimo