- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
rizikovost se casto meni na hranici kraju nebo okresu, rekl bych, ze je to spis tim, ze kazdy okres to pocita jinak, nez tim, ze by tam opravdu byla nejaka zmena
Vidim ze cesta kudy jezdim je nebezpecna, ale vete ze je to jen diky tomu, ze po ni jezdi tolik Polaku To jsou ridici k pohledani.
Řidičák by se měl dávat na zkoušku a začátečníkům malou kubaturu, stejně jako u motorek. Psychotesty jsou samozřejmostí. Teď to může dopadnout následovně:
Nejlepší na tom je, že autor tu chybu nemůže najít :-)
Označit silnici I/50 v úseku od D1 někam za Brankovice za středně rizikovou může jenom Neználek. "Odborníci" asi při výzkumu za poslední tři roky nevzali v úvahu to, že tato silnice byla kvůli Bučovicím rok a půl zavřená. Jezdím po ní téměř denně - hustota provozu vysoká a o nehody také není nouze.
prosim nenazyvat tuto testovaci drahu pro tlumice DALNICI!!! zaroven prosim vedouci cinitele a stavitele dalnic, aby se vydali na okruzni cestu po zapadni casti evropy, do usa se je vysilat neodvazuji.
melo by se lidem platit za to, ze po teto draze jezdi a nici si auta, ne aby jeste za to platili predrazenou dalnicni znamkou.
té mapce by neublížila vyšší technická kvalita, některé údaje jsou naprosto nečitelné.
Jinak bych chtěl podotknout, že velmi často se pohybuji na trase Brno-Letovice, silnice 43, ta je označena jako středně riziková, v části, kde se napojuje na silnici č.19 je potom označena jako středně vysoké riziko. Za celý rok jsem na zmíněné silnici viděl hlídku policie jedenkrát. Což se mi zdá málo
měl bych ve své podstatě asi být po smrti, neboť jezdím velice často po I/38 a I/13. A to od nějakého 1992, kdy ještě nebyly obchvaty kolem Nového Boru, Bělé. Je zajímavé, že za ta léta jsem tam viděl 3 nehody (bez následků), z toho jedna byla v zimě, kdy na neodklizené silnici v serpentýnách Nový Bor - Prácheň sklouzlo auto ve sněhu do příkopu (neměl zimáky). Na druhé straně v těch samých serpentýnách se mi v 1991 zabil kamarád a vůbec tam za posledních pár let přibylo několik pomníčků. Tam bych černý úsek uznal, ale nevím proč je vyznačen I/38 MB - Zahrádky. Vesměs hezká cesta, široká, bez vesnic (no je tam Obora, Jestřebí se také objíždí).
Oni neumějí čárky, takže jim to nedojde ani po upozornění.
Já nevím, na mě ta mapka působí nějak divně. Spíš jako podklad pro narvání státních prostředků na rekonstrukce silnic v těch "správných" regionech. Nebo na rekonstrukce těch "správných" silnic - proč je I/52 od Pohořelic dolů (v podstatě poloviční profil rychlostní komunikace) rizikovější než většina úseků I/43 (Svitavská) a I/53 (Znojemská), což jsou fakt děsivé silnice provozně i technicky?