Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obézního Američana nevzali do letadla, propásl tak strýcův pohřeb

Muž z kalifornského San José si chtěl na poslední chvíli koupit letenku, aby stihl pohřeb svého strýce. V letadle zbývalo jediné volné místo, ale aerolinky mu ho odmítly prodat s tím, že je příliš mohutný. Američan totiž váží více než 180 kilogramů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

danny1

aboslutni nepochopeni a egocentrismus....

hm zajimavy, ze tu kazdy resi vahu cestujiciho a ruzne radoby vtipne napady jak situaci resit. Spis me v clanku chyby zminka o tom, jestli se treba nezeptali nekoho z pasazeru o vzdani se letu a venovani volneho mista tomuto jedinci co chce jit na pohreb. Samozrejmne s ferovym odskodnenim. To nikdo nechape, ze pohreb je jen jednou? By si asi koupil letenky dve, kdyby mohl letet pozdeji,ne? A to kolik vazi, napadlo vas, ze muze byt nemocny? Polovnima obeznich lidi trpi njakym druhem nemoci jejihz vedlejsi ucinek je prave obeznost.

0/0
25.11.2009 5:48

captain cook

Re: aboslutni nepochopeni a egocentrismus....

"Thanksgiving weekend" je nejrusnejsi vikend na cestovani v USA. Kazdy specha ke sve rodine a najde se malo lidi, kteri by se mohli vzdat letenky protoze by nemuseli dostat misto v dalsich spojich; mozna by museli cekat na druhy den. Aerolinka by zadne odskodne cestujicimu take neplatila, to by musel nabidnout ten pan sam. Takze by musel zaplatit svoji puvodni letenku, plus dalsi +nejspise odskodne.

V clanku se pise, ze se divil ze po nem chteli aby mel 2 sedadla "protoze leta porad a nikdy se mu to predtim nestalo". Neni tedy jasne, ze by byl ochoten tolik zaplatit. Za optani to ale stalo.

0/0
25.11.2009 6:45

danny1

Re: aboslutni nepochopeni a egocentrismus....

no taky se nepise, kdy letel naposledy, co tak usuzuji, tak moc nelita, protoze tohle se uz deje poslednich par let. Co se tyce krocaniho dne, ten je ve ctvrtek a co vim, tak se pracuje v mnoha firmach jeste i zitra. Jelikoz se v clanku pise, ze meli jedno misto volny, tak je to divny, protoze aerolinky vetsinou bezne overbookoji, takze z toho usuzuji, ze lidi tolik nebylo a proto si myslim, ze by bylo volno i v dalsim letadle. Jo ale pravda je, ze by to musel zacvakat asi on a ne aerolinky. Zajimalo by me, jestli to nekde maji napsane v prepravnim rade, od jake vahy si musi koupit dve letenky... jinak je jeste muze pekne soudit za diskriminaci kvuli nadvaze. Kdyz jeste pekne popise, ze je nemocny, a ze utrpel psychickou ujmu diky zmeskani pohrbu coz je jasny hned tak si muze prijit na pekne odskodne....

0/0
25.11.2009 8:06

killy

180 kilo ? Kdo na to v Čechách má ?

A vůbec, proč tu otravujete s přežranejma Američanama ?

0/0
24.11.2009 17:39

pes Muki

Re: 180 kilo ? Kdo na to v Čechách má ?

To je pravda, v Cechach,m kde jsou vsichni lide stihli, takovy problem nemuze nastat,

0/0
24.11.2009 18:15

kestrik

Ať si je třeba tlustej....

Ale pokud kila kynou na jinou sedačku, měl by si jí zaplatit. Pokud už tam někdo sedí, je pro něj zkrátka logicky obsazeno.

Nevím, co je na tom těžké.

Mám 4 místa a 4 členy z nichž jeden je dvočlen. Kolik se jich posadí na volná místa ? Je lepší přepravit 3 spokojené jedno-členy, nebo 2 méně spokojené jedno-členy a jednoho dvou-člena ? Početně to vychází na stejno a spokojenost zákazníka určí, na jakou stranu se misky váhy převáží....

0/0
24.11.2009 13:41

raz36

Typicka demagogie

Kdyby nekdo nechtel nekam pustit nikotynovyho fetaka, to by se tu vsichni p*o*s*i*r*a*l*i, ale protoze jde o tlustocha, tak to se schvaluje.

0/0
24.11.2009 13:02

Heralik2

Re: Typicka demagogie

a vo ti tady jde? Von ti nekdo kouří v letadle? A co cibulovej feťák? Ten ti nevadí? A když bude někdo prďět? Nebo krkat? Jsi proste mamlas, co chce mit vše podle sebe. Počkej, třeba se u Ratha a dalších komoušů dočkáš, rozkazy, příkazy vyhlášky....

0/0
24.11.2009 13:11

Pilat

Re: Typicka demagogie

ani ne tak mamlas jako ty, nejak to dava smysl, ze kdyz jdu do kina divadla, na rande a pod. nezeru cibuli, vyprazdnim sve utroby, vycistim si zuby atd abych neobtezoval zapachem okolni svet, tak nejak to plati pro letadlo. Kdo nema dost inteligence na to, aby si to uvedomil at chodi pesky a cpe se u toho cibuli. Ono to neni zadna slast sedet par hodin vedle smradocha.

0/0
24.11.2009 15:30

JÚLlNEK.ŠÍŠAL

Re: Typicka demagogie

... tvoje žena by mohla vyprávět, viď? :-)

0/0
25.11.2009 2:02

send

Re: Typicka demagogie

R^

0/0
24.11.2009 13:21

Blamik

Re: Typicka demagogie

8-o8-o8-o když někdo v letadle smrdí, pustím si na sebe ventilátor a je po problému. Když se ale na mně někdo přes opěradla valí, a jsem slisovanej jako sardinka nemám si jak pomoct. Než jít si stoupnout do uličky.

Tenhle příspěvek je absurdní demagogie. A navíc hloupá.Rv

0/0
24.11.2009 15:37

________________________________

aniž by neobtěžoval svého spolucestujícího

"aniž by neobtěžoval" nebo "aniž by obtěžoval"? Obtížná otázka.

0/0
24.11.2009 12:43

sigenius

Re: aniž by neobtěžoval svého spolucestujícího

Nechápu, co nechápeš. Autor došel k závěru, že od určitého počtu záporů ve větě už čtenář přestane po smyslu věty pátrat. :-)

0/0
24.11.2009 14:40

________________________________

Re: aniž by neobtěžoval svého spolucestujícího

Nemohu říct, že s tebou nesouhlasím. Nedomnívám se, že nemáš pravdu. :-P

0/0
24.11.2009 16:55

Misaf

...

...vzpomínám si na nezapomenutelný let Londýn - Chicago vedlep odobného pasažéra...on ho prospal, já ne...Rv

0/0
24.11.2009 12:36

136N

Nechápu :

 Jak se toto může stát v nejdemokratičtějším státě na světě kde je především přece zájem vyhovět člověku a především v jeho zájmu mu vyjít vstříc.

0/0
24.11.2009 12:25

pes Muki

Re: Nechápu :

No a o to slo. Kazdy clovek ma narok na sve sedadlo a ne aby mu ho nekdo polovinu sebral. Co by si udelal ty? Vzdal by si se sveho sedadla, aby se tam ten co potrebuje 2 vesel? Kecas

0/0
24.11.2009 18:18

captain cook

Re: Nechápu :

anti-Ami steka na spatny strom.

Kdyby tve anti-Amictvi nezaslepovalo tvou schopnost premyslet, pak bys ses zeptal sama sebe, jak by ses citil jako pasazer v takovem pripade. Zaplatil sis letenku, mas narok na svoje sedadlo a jsi tloustikem ve svem prostoru stlacovan jak sardinka. Drzel bys hubu a nechal si to libit, nebo by ses obratil na aerolinku a pozadoval, ze cestujici potrebujici dve sedadla diky sve tlousce, at si je zaplati a neubiraji prostor sousednim pasazerum?

Je jedna vec se delit s tloustikem o sedacku v metru z Budejovicke k Muzeu, ale uplne jina vec takhle letet v letadle treba 4 hodiny.

Take by se ti mozna rozsvitilo, ze pasazeri ruznych aerolinek uz toho stlaceneho cestovani meli dost a pozadovali, aby aerolinky zarucili plne vyuziti sedadla, ktere si zaplatili. Lidove receno (_!_), ktera potrebuje vic jak jedno sedadlo at si take vic jak jedno sedadlo zaplati. Pokud letadlo neni plne, da se to pri dobre vuli zaridit, ale v plnem letadle to neni fer k ostatnim plat

0/0
25.11.2009 3:51

captain cook

Re: Nechápu :

k ostatnim platicim pasazerum.

0/0
25.11.2009 3:52

jafis

Jednou jsem letěl

z Ameriky domů, tuším že Swissairem. Vidím jak se ke křeslu vedle mě dere tak padesátník. A taky že jo, usedá vedle mě, funí, zavrťuje se do křesla a začíná mě vytlačovat. Na můj dotaz k letušce zda by nebylo nějaké jiné místo v letadle jen pohodí rameny. Tak společnost vyřešila můj následující "příjemný" let.

0/0
24.11.2009 12:16

jafis

Re: Jednou jsem letěl

Tím nekomentuji jeho věk, ale americkou štíhlost.

0/0
24.11.2009 12:18

p555

a co jini co obtezuji?

Ja bych nebral na palubu male deti...  strasne mne obtezuji kdyz breci, jeci, krici, zvatlaji, pobihaji, lezou po sedalech a jinak otravuji...

0/0
24.11.2009 12:13

framy

Re: a co jini co obtezuji?

naprostý souhlas,mezi kufry,parchanty uřvaný nebo do bedny s čoklama.

0/0
24.11.2009 12:40

Bagoun

Otřesný

prase. Jak tenhle "člověk" může chodit, pracovat ? Je to proti přírodě....

0/0
24.11.2009 11:31

pylorus

Cunik

Cunik jeden, at si koupi 2 listky!!!

0/0
24.11.2009 11:29

Si0

Re: To je dyžgrymynace

podle vzhledu.

0/0
24.11.2009 11:44

pylorus

Re: To je dyžgrymynace

;-DR^

0/0
24.11.2009 11:52

EasyR

A kdo jiný,

než zástupce aerolinek by měl rozhodovat o tom, koho vezmou na palubu svého letadla ???

0/0
24.11.2009 11:23

Autobus s tykadlama

prasata

aerolinky nepřepravují. To měl jet vlakem, tam jsou pro pobodné případy vybaveni tzv."dobytčáky"

0/0
24.11.2009 11:22

sphagnum

diskriminace

Čistě teoreticky, vážím 60 kilo, můžu si vzít sebou zavazadlo o 22kg a za víc si připlatím. To je dohromady 82kg. Někdo má 180kg bez zavazadel a platí stejnou cenu za lístek jako já, se zavazadlem procpe do letadla 200kg "nákladu za stejnou cenu. Ať udělají nějakou normovanou bagážočlověkováhu na letenku, kdo se vejde, ať má 50kg zavazadel a ještě volných 5kg přenechá sousedovi. Kdo ne, bude bez zavazadla a připlatí si ještě sám za sebe.

0/0
24.11.2009 11:18

John Coffey

Re: diskriminace

Problem neni vaha ale rozmery.

Kdyz si vezmete bagaz tak sice vazite stejne jako on, ale rozhodne on nemuze byt zcasti vlozen do prostoru nad sedadla nebo do prostoru pod.

0/0
24.11.2009 11:30

p555

Re: diskriminace

nesmysl... naklady jsou spocitany na prumer...

0/0
24.11.2009 12:14

BedlamW

hmmm

Typicky Samoanec......ti jsou vsichni tlusti. .....

0/0
24.11.2009 11:15

mimouch

Re: hmmm

Jojo, hned jsem si vzpomněl na hlášku z Pulp Fiction: "...co má negr dělat, když je Samoec..." ;-D

0/0
24.11.2009 11:20

USB_hub

Re: hmmm

Tony Rocky Horror R^

0/0
24.11.2009 11:29

Petr_M

Záminka.

Ve skutečnosti mu nebyla letenka prodána proto, že by se neodlepili od země.

0/0
24.11.2009 11:02

Glock bez -e

Nežer

Nežer jako čuně a do letadla Tě vezmou ....

0/0
24.11.2009 10:43

136N

Re: Nežer

 Měl jsem za to že v 38 -39 letech jsi rozumější , ne vždy se musí člověk přežírat .:-/

0/0
24.11.2009 12:30

Heralik2

Re: Nežer

A kdy ne?

0/0
24.11.2009 13:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.