- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je od Moravan vzdušnou čarou cca 20 km. "Srážka auta s osobním vlakem na železničním přejezdu mezi obcemi Moravany a Heřmanův Městec" není to samé jako "srážka auta s osobním vlakem na železničním přejezdu v Moravanech na trati Moravany-Heřmanův Městec".
přesně to bylo mezi : Moravany- Hrochův Týnec
zabíjí to poctivé pravicové lidi v autech, navíc kdo by po 20 letech cestoval sockou
nepozorností, nebo vědomým vjížděním na přejezd když svítí závory. jsem přesvědčen, že označení přejezdů je špatné, znam několik přejezdů, kde vlak není vidět do výhledu se staví protihlukové stěny a řidič je nucen se řídit světly, jsou zarostlé křovím, přestože dříve se vysekávaly, také předpis, že když svítí, nemá se na přejezd vjíždět a když nesvítí má přednost vlak je zavádějící, je v tom pěknej bordel. přejezdy by měly být značené jako semafory, vc případě nefunkčnosti oranžová blikající světla. nehody by pak ubyly. nevěřím, že někdo vjede vědomně před vlak, který vidí , přejezdy jsou značeny špatně. tam je zakopaný pes
To, cos napsal, osobně považuju za nesmysl. Najezdím toho po ČR celkem dost (několik tisíc km měsíčně) a ještě jsem nepotkal železniční přejezd bez signalizace, který by nebylo možno přejet bezpečně. Troufám si tvrdit, že neexistuje přejezd s tak krátkým výhledem na trať, kde by se za těch pár vteřin nutných k přejetí přejetí kolejí mohl objevit vlak.
Naopak, když vidím, jak k přejíždění přejezdů přistupují čeští řidiči, jak na mě např. troubí, pokud zpomalím nebo téměř zastavím, abych se přesvědčil, že vlak nejede, pak se vůbec tomu počtu mrtvých na přejezdech nedivím. A jsem rád, že takoví střelci už nikoho jiného neohrozí.
A procpak nema vlak omezenou rychlost na "ubrzdeni na dohled" na nechranenym prejezdu?
Ale má/měl. Konkrétně na tomto přejezdu, když byla na okolních polích kukuřice, byla snížena rychlost na 10km/h. Kukuřice je pryč, a tento přejezd patří mezi ty nejpřehlednější v celé trati, vlak je z obou stran vidět z hodně velké vzdálenosti. Spíš by nebylo od věci zjisti, čím se zabýval řidič auta.
Takže je velká šance, že příště vjede pod vlak znovu. Když se zrovna trefí pod rychlík, nejspíš se kvůli něku zraní nebo možná zemře několik lidí.
Já vím, co by pro takovéhle řidiče bylo nejlepší "ponaučení"....
To je minimálně jeden člověk týdně, co přehlídne něco tak velkého jako je vlak.