Diskuze

Vrah dostal čtrnáctileté vězení za udušení osvojeného syna

Krajský soud v Liberci uložil 14 let vězení osmatřicetiletému muži, který loni zavraždil devítiletého osvojeného syna. Po hádce s manželkou ho uškrtil a udusil polštářem. Pachatel byl ve stavu těžké opilosti a ke zločinu se přiznal.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PA

pstrosatko

24. 11. 2009 21:31
Zajímavé.

Čermáková za udušené dítě dostala tři roky.

0 0
možnosti
MP

Mušlovec

24. 11. 2009 20:44
Průša je úchyl!

Ne, vážně, tenhle svět se zbláznil. Trest je to dostatečný, umíte si představit, co s ním udělají spoluvězni, až zjistí, za co sedí? A oni to zjistí...!

0 0
možnosti
JD

gagaryn

24. 11. 2009 20:46
Re: Průša je úchyl!

rozmáčknou mu koblihu ?

0 0
možnosti
WS

wandering star

24. 11. 2009 0:17
Proč nechali vraha osvojit si dítě?

0 0
možnosti
JD

gagaryn

24. 11. 2009 20:47
Re: Proč nechali vraha osvojit si dítě?

protože čas neplyne obráceně.

0 0
možnosti
ÉÍ

Énriko Íglézias

24. 11. 2009 0:07
To je síla. Když neumí chlastat,

tak ať nepije. Podle mě přišel naštvaný domů, otevřel flašku, vypil půllitr, přeskočilo mu (přišlo mu jako dobrý nápad ho zabít a potrestat tu hloupou ženskou), zabil ho, dopil se do mrtva. Ráno se probudil a zjistil, že to nebyl sen. To bych nechtěl zažít. :-(

0 0
možnosti
JH

john.h

23. 11. 2009 21:05
spravedlivy trest

pustil bych ho tak v osmdesati, pokud by se toho dozil - byl by to spravedlivy trest - zbytek jeho zivota by nebyl o moc delsi nez zivot toho kluka

0 0
možnosti
MN

NORDMAN

23. 11. 2009 21:16
Re: spravedlivy trest

Nechci se zastavat toho cloveka: Problem je ovsem v tom, jak jako stat trestat zabiti (v affektu) a ukladnou vrazdu, zda to posuzovat z hlediska trestu jako to same? Nebo zavest pro ukladnou vrazdu znovu trest smrti? Ci za zabiti davat mirnejsi tresty, nez za ukladnou vrazdu?

.

Viz muj prispevek dole a jak to resi treba v Nemecku, kde za ukladnou vrazdu je dozivoti a zadny soud nemuze zvolit jiny trest, za to za zabiti je v Nemecku bezny trest az 15 let, coz je v Cesku bezny trest i za ukladnou vrazdu.

0 0
možnosti
JD

gagaryn

23. 11. 2009 21:01
***

zavřít ho měli a ne mu dávat vězení.;-€

0 0
možnosti
MB

bjerndi

23. 11. 2009 20:52
Tezko rict

osobne jsem pro jasne tvrdsi tresty. Tenhle clovek to vylozene nezvladl a sel se sam priznat, zivot pro nej skoncil, proti trestu se neodvolal a na nic se nevymlouva. Myslim, ze mu je uplne jedno jestli by dostal 30 nebo 15, ale treba se pletu. Kazdopadne s ukladnou vrazdou bych to neporovnaval

0 0
možnosti
MN

NORDMAN

23. 11. 2009 20:59
Re: Tezko rict

Souhlas, to nevypada na ukladnou vrazdu ale na zkrat a rodinnou tragedii.

Pokud se nemylim, tak se i cesky zakonik bude menit a rozlisovat zabiti a ukladnou vrazdu.

Podobne jako nemecky: V Nemecku je za zabiti maximalne 15 let, za ukladnou vrazdu jen jeden trest a to dozivoti.  

0 0
možnosti
KP

legija

23. 11. 2009 20:50
třetinu mu uberou za dobrý chování

a je vysmátejRv

0 0
možnosti
K

kruel1

23. 11. 2009 18:53
tvrdší tresty

bohužel ale víc mu dát nešlo...nedovoluje to právoRv

0 0
možnosti
QVVT

Qíteček ve výkonu trestu

23. 11. 2009 16:57
Odkdy je alkohol polehčující okolnost???

To je hnus. Není jedno, esi to udělal střízlivej nebo ožralej???

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

23. 11. 2009 17:26
Re: Odkdy je alkohol polehčující okolnost???

Jo, stačí se nafetovat, zahrát to na "nepříčetnost" a můžeš prakticky beztrestně vraždit koho chceš a jak brutálně chceš.

0 0
možnosti